Byl jsem v Praze a valil jsem bomby jak cyp

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 23. 11. 2010 v kategorii přiběhy, cestování, přečteno: 17487×

Jedna moje skvělá kamarádka se odstěhovala do Prahy.  A já jel ještě s jednou její kamarádkou ji navštivit. Má minulá cesta do Prahy byla romantická, s Kristýnkou. Samé jízdy v kočáře a ubytování v centru Prahy v **** hotelu :). Nyní jsme zkusili život normálního pražáka. Ubytování bylo u ní v podnájmu u Bulovky. Jelikož je to stále studentka, tak nemohla za to dát moc. Přesto za mini 1+0 s koupelnou a záchodem o velikosti totálně nejmenší co jsem v životě viděl,platí tolik co já platil za podnájem bytu v hezké části města o velikosti 2+1 a kompletně po rekonstrukci. Tak nám to pěkně začíná.

Praha a kde je ta krása

Centru Prahy je zajímavé, zbytek otřesný. Vlastně vše krom centra mě připadalo  jako nejhorší část Ostravy. Všude dlažební kostky, všude nějaký žebrák, ožralec a bordel. Autem téměř nemožné někde zaparkovat a známá Bulovka je možná uvnitř kvalitní ale naše Ostravská nemocnice v Porubě opravdu vypadá jako luxusní středisko. Však porovnejte fotky.

Bulovka-nemocnice
Bulovka - Praha, místokde byli bezdomovci u stánku s párky

Ostrava-nemocnice
Fakultka - Ostrava Poruba , místo kde v okolí jsou parky, lesy, jezdí se zde na kolech

Pha7

A to jsou ty krásy Prahy, a to jsem tam byl jen chvíli. To v Ostravě teda není !!

Pha10

Pražáci, tak trošku jiná povaha

Hodil jsem na sebe ty nejlepší hadry a v očekávání že každá slečna bude ze mě vlhá při pohledu na mé atletické tělo jsem se vydal s kamarádkama do Pražských podniků. První den to byl Mazanej Králíček a druhý den ten slavný Duplex.  Oba dva podniky pěkné, avšak DJ hrál dost průměrně. Zajděte si pražáci někdy do Ostravského Fabriku.

Neměl jsem oheň, tak jsem se slušně zeptal dvou slečen, zdali nemají oheň. Ta jedna se na mě pořád vesele smála a ta druhá s hořící cigaretou čuměla do stolu. Ta veselá povidá že nemá. Tak prosím aspoň o ty dva kamínky čím vykřesla si oheň pro svou cigaretu. Natož ta co se divá do stolu se na mě otočí, jako by mě chtěla zabít. Začne řvát na tu svou kamarádku že se nemá s nikým bavit a odchází. Ta usměvavá vesele říká, já jsem taky z Moravy, ale ona je z Prahy, tu prostě jsou takoví lidé. Potom jsme se bavili s mnoho lidma, ale vždy jen s někým z Moravy nebo ze slovenska či ciziny. Pražáci prostě nehodlají se s nikým bavit. Dokonce jak jsem viděl i sami se sebou.

Pha12
Příprava na párty

Pha13
Před duplexem.

Pha16
S něma jsme fajně pokecali, samozřejmě to nebyli pražáci ale naši milí slováci

Pha1
V baru Mazanej králíček, pěkný bar , průměrný DJ

Na baru vše bylo asi 2x dražší než v Ostravě. U nás v Ostravě a i jinde na Moravě to vypadá takto. Je hlouček dívek, za chvíli je u nich hlouček neznámých mužů a někdo je pozve na panáka. Teda všechny. Mno v Praze by to byla teda částka. U nás šampus 200, v Praze 400Kč. Ale o peníze tak nejde. Prostě u nás na moravě zvou lidi jiné lidi, neznámí lidé se baví s jinýma , kluci balí holky a často i naopak. V Praze každý vypadal docela znuděně a všímal si jen své skupinky. Toto mi nesedí, takové lidi nemám rád a proto miluju moraváky !!


Aneta prostě umí pařit


Na konci jsem já smile


Na konci zase já

Pha24
Já a kouřová v Duplexu

Pha19
Duplex

Pha18
S naší vyhnankyní Nikolou, co dobrovolně odešla od nás Ostraváku do Prahy. Cesta zpět do Ostravy už není, zradila !!

Pha15
V duplexu

Pha23
Setkání s Pražandou u šaten.

Pha3
Mazanej zajíček

Pha4

V baru mazanej zajíček s Pražandama

Pha5

A naše Anetka

Pha20
U nějaké sochy na nějakém dlouhém mostě ze kterého byli všichni paf smile



A tady mě baby nenechají spát smile

Taky nemám rád, když se někdo neotočí za Ferrari. Něco projelo centrem Prahy a otočili jsme  se jen my. Tady stačí mít audi TT a je to mazec. V Praze malý byt v nějaké horší části stojí tolik za co já mám krásný nový dům u lesa. A pokud ještě máte rádi ty pařby jako já, tak i to že je v Praze o dvacet procent vyšší mzda než v Ostravě je pražákům k ničemu.

Ostravo !!! Miluju tě.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Nosi z IP 89.103.15.*** | 23.11.2010 04:14
Ty ti daj! smile

Uz se tesim na ty komentare...
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.11.2010 07:59
Pane magistře, máte své obdivovatele, nevyjádříte se k nápadu lucie.quicksnake.cz/Mgr-R-Kaluza/Vanocni-darek-pro-http-radovan-bloger-cz# kom_290637 ? Její čtenáři by určitě rádi znali Váš názor.
Mgr.Radovan Kaluža | 26.11.2010 20:46
děkuju moc
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.11.2010 22:32
Poděkování patří jinam, já se ptala na názor...smile
patrik z IP 93.99.125.*** | 8.12.2010 22:16
díky Radovane. Připomněl jsi mi, že idioti, narcisové a kokoti nejsou jenom pražáci, někteří tam taky dojíždějí... a taky utvrdil v přesvědčení, že titul neznamená automaticky inteligenci. Prostě kde nic není, ani smrt nebere. A blbec exponovaný na sto místech od fb po twitter bude jen pořád stejný blbec,.
Betty z IP 109.80.62.*** | 14.12.2010 19:23
Bože já tak nesnášim tyhle typany, který neuměj zaujmout ničim jinym, než svejma pozama. Co se týče porovnání životního standartu, tak to souhlasim,  v Praze to opravdu není žádná sláva. Já jí ale miluju, bydlim v centru, z okna vidim Pražskej hrad, tak si na nic nestěžuju. Jen z těch ostatních blábolů se mi dělalo mdlo. Kdy z toho vyrostete? nebo to je už definitivní stav? Víte, já mám za sebou taky propařená léta., vše jsem vzala velice zhurta,a le naštěstí hodně rychle jsem si ujasnila priority., Ale přesně takový typany, jako jste vy jsem nesnášela. Nemyslim to osobně, já doufám, že máte skryté dobré jádro a že jednou trochu dospějete. Jen jedna rada, normální baby neletěj na to, co si myslíte.Inteligentní hezká baba, má trochu jiné priority nároky na svého chlapa, než vy si myslíte. To možná ale časem zjistíte.
Krásný večer smile
kozel z IP 89.203.186.*** | 23.11.2010 04:41
"Pražáci prostě nehodlají se s nikým bavit" .. to bude ta kombinace "nejlepších hadrů" a naprosto unikatniho slovosledu smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 23.11.2010 05:56
smile)
marvn z IP 90.178.159.*** | 23.11.2010 12:23
zas je pochopitelne. ono kdyz se zjevi neco jako kaluza, tak clovek automaticky predpoklada, ze bude sockovat cigara a tak ho radsi ignoruje.
Pravda z IP 212.80.64.*** | 4.1.2011 17:55
Haha, tak to mě rozsekalo. Pravda pravdoucí smile smile smile
sysel z IP 151.88.22.*** | 23.11.2010 07:51
Děkuji za článek, magistře. Svět by byl škaredý a prázdný bez tvého pohledu na něj smileD
Jinak ty nejlepší hadry mohly bejt drahý jak cyp, ale když v něčem vypadám jako buzerant, tak to prostě nenosím!
wolavka z IP 90.180.225.*** | 28.11.2010 01:03
pane sysel obdivuji se Vámsmile Jasné, stručné, výstižnésmile
Alča z IP 85.71.187.*** | 23.11.2010 08:56
Dlouho jste pane R. nepsal, ale na tomto článku jste si tedy moc záležet nedal. Spíš to na mě působí dojmem, že z Vás pražandy na prdel nesedly a to Vás naštvalo, ne? smile
Ale jinak máte pravdu. Prahu bych mezi krásná města taky neřadila.
High z IP 78.102.13.*** | 23.11.2010 09:01
Skoro v roce 2011 zjistit, ze se v Praze chovaj lidi jinak nez na "vesnici" je opravdu uctyhodne. Nic proti Vasemu hudebnimu vkusu, ale vyse uvedene kluby, jsou podle meho nazoru "odpad" pro cizince, a clovek tam pochopitelne nejde, pokud mu jde primarne o muziku. Nebo si v opacnem pripade nestezuje na DJs. Je usmevne, jak velky ostravsky podnikatel nabizi srovnani cen.
Alča z IP 85.71.187.*** | 23.11.2010 10:27
My jsme z Moravy, nás planýma kecama neožerete smile ,milý pražáku.
Lenka z IP 85.160.198.*** | 23.11.2010 11:39
Ostrava, Brno to jsou vesnice ? Podle těch namyšlených pražáku asi ano. To se pak nedivím že se pražáci chovají jak se chovají.
Alča z IP 85.71.187.*** | 23.11.2010 12:06
Jsou to burani, vždyť neumí ani jezdit, kde nejsou semafory. Blbečci, co je musíš směrovat, aby se aspoň doma vyznali. smile
martin z IP 89.221.216.*** | 24.11.2010 10:57
a timhle nesmyslnym nadavani a urazenim chces dosahnout...ceho? ukazat, jak jste oproti tem buranum z prahy rozumni a na urovni? trosku fail..
Alča z IP 85.71.187.*** | 24.11.2010 11:08
Pokud pravdu považuješ za urážku...Tohle jsou vlastní zkušenosti. Mimochodem - kdybys vyslechl od pražáků to co já, rozhodně bys je taky nešetřil. Do jisté chvíle nenapadlo ani mě, jaký rozdíl mezi námi je. A stačila na to pouze CB, kanál 10.
Ondra z IP 90.177.87.*** | 24.11.2010 11:22
A vy si myslíte, že si to Pražáci nevyslechnou, když vyjedou z Města? Všude to je ty namyšlenej kreténe jdi pryč. I když mě neznaj? Proč to? Já znám dobrý lidi z Moravy, ale vy si neuvědomujete, že i v Praze jsou dobrý lidi
Alča z IP 85.71.187.*** | 24.11.2010 11:27
To mě mrzí, Ondro, ale proč tohle na sebe vždycky vztáhnou ti nepraví? Můj syn je vlastně taky už pražák a nikdy ho nenapdlo se semnou dohadovat. Jeho přítelkyně je pražanda a moc milá a hodná holka. Když si takhle vzájemně hážem"komplimenty", je to myšleno obecně, ne konkrétně. Vždyť si to vem takhle - kolikrát se nesnesou lidi v jedné domácnosti, natož ve státě, nemyslíš?
Katka z IP 89.176.119.*** | 25.11.2010 23:43
V každým městě jsou burani i normální lidi a generalizovat se to nedá....mmch Duplex fakt není reprezentativní klub....
buzer z IP 212.47.20.*** | 30.11.2010 16:45
V současné době většina pražáků je původem z Moravy, tak na co si stěžujete?
DJ No 1 z IP 212.80.64.*** | 4.1.2011 17:59
Mně by zajímalo, dle čeho vy experti hodnotíte kvalitu DJs. Na klubové scéně jsem už dlouho, mám možnost porovnat všechny pražské kluby, i spoustu zahraničních (Fire v UK, Pacha či Amnesia na Ibize apod.), proto mě vždy zaujmou rozumbradové "vašeho typu". Myslím, že většina z vás za DJským pultem nikdy nestála a nedokáže pořádně popsat ani rozdíl mezi Progressive a minimalem, ale to jen tak na okraj smile
Sexy.Lucca.quicksnake.cz | 23.11.2010 09:09
Ááále, třeba ho bolela hlava smile
Tom z IP 62.168.15.*** | 23.11.2010 10:46
Hmm, Bulovka a okolí je opravdu tragédie a to jsi ještě neviděl nemocnici v Krči. Pražáci jsou fakt hrozný, neumí se bavit a pořádný klub v Praze nenajdeš. Taky se v Praze špatně jezdí a parkuje a vzhledem k vysokým životním nákladům se v Praze nedá vůbec žít, natož bydlet. Máš pravdu, Ostrava je úžasná a kdybych nebydlel v Praze, asi bych uvažoval o bydlení v Ostravě, Mostě, Litvínově, nebo jiné zadeli...
Richard z IP 89.24.182.*** | 25.11.2010 21:08
Nejsem rodilý pražák, pocházím z jihu čech od Českého Krumlova. V Praze bydlím 3 roky a miluju jí. Myslím si (pokud jde teda o města), že hezčí v ČR není. Všimněte si, že píšu v ČR a né na Moravě a ve Slezku. Tyto příhraniční oblasti Polska a Balkánu a jejich "města" jsem několikrát navštívil a bylo to jak cesta strojem času o několik desítek let zpátkysmile Pokud se Vám u nás nelíbí, budeme rádi, když nebudete překračovat hranice západním směremsmile
mirRa z IP 213.192.19.*** | 26.11.2010 10:03
No ty budeš asi stejný ynteligent jako ten, který kamadádce, která studuje v Praze nevěřil, že je ve Zlíně multikino a divadlo, a dokonce se divil, že nám tu jezdí i autobusy. Praha je hlavní město, má širokou nabídku služeb pro občany a docela dobrou MHD. To jsou ale jediná pozitiva, která na ní vidím. Jsem ze Zlína a jestli mi chce někdo tvrdit, že to tady vypadá jako na Balkáně, tak je úplně mimo. Podle pořádku a vzhledu města totiž i Pražáci říkají, že to je spíš jako nějaké menší německé městečko. Naopak Praha je asi tak "upravené" město, jako Kyjev.
Tom z IP 85.135.66.*** | 3.12.2010 06:42
Milý Richarde pokud si myslíš že ČR je transverzalně protnutá a sou tam hranice doporučoval bych ti zeměpis 3tí třídysmileje vidět že bys potřeboval doplnit nějaké informace...na západ je totiž Německo atd...to žes napsal ČR je v pořádku,ale to žes na to poukazal už zase svědčí o tvé namyšlenosti,)tak prosím prvni si doplň info ohledně ČR už dávno se nejedná o říši Velká Moravasmile
cattop z IP 90.178.78.*** | 24.12.2010 21:34
praha je velká dira, plná špíny a kreténu nemluvě. jezdím na dalekej východ a dost často,se divím, jak jsou tam,slušní lidi. mněsta čistá a upravená. smile
marvn z IP 90.178.159.*** | 23.11.2010 12:35
ale jo, my vsichni milujeme ostravu smile
jdem.cz/hyj58
Expert z IP 212.80.64.*** | 4.1.2011 18:02
To byl Kaluža v přestrojení! smile
High z IP 78.102.13.*** | 23.11.2010 12:37
Bude velice zabavne sledovat komentare o tom, ktere mesto je  hezci/lepsi. Lepsi tema na clanek si uz pan magistr nemohl vybrat.
Weru z IP 78.24.11.*** | 18.12.2010 02:17
Mohl. Mohl napsat ze je z Brna smile
Trysh z IP 89.24.4.*** | 23.11.2010 12:47
Tímto příspěvkem si jen potvrdil co jsi za socku :D ...Kluby co popisuješ jsou jako ty,vypelichané,staré nudné,ale stále se snaží hrát si na mladé fešáky.Jen majitel zajíčka je opravdu skvělej magor.Radovane jsi takovej kokot až to hezké není.
Mgr.Radovan Kaluža | 23.11.2010 14:44
Dobře, nejsem znalec Prahy. Tak kde najdu klub, který bude dobrý alespon jako náš Ostravský Fabric. Rád si nechám poradit.
Ondra z IP 90.177.87.*** | 24.11.2010 11:23
cross
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 24.11.2010 14:11
SaSaZu... Ale pro Tvou cilovou vekovou skupinu libimseti, ci jak se to ted jmenuje.
Weru z IP 78.24.11.*** | 18.12.2010 02:20
Nebo Rock Cafe treba.. rozhodne sis ale vybral dva kluby ktere jsou nas prazaky vyhlaseny jako turisticka atrakce. Je tedy znat ze jsi turista.
Expert z IP 212.80.64.*** | 4.1.2011 18:05
Cross? To si děláte prdel. Samý zasviněný dredař, všude zhulenec a rámusící DnB. Tfuj!

Každopádně pro Kalužu bude nejlepší Valentino či Termix na Vinohradské (http://www.club-valentino.cz/de.sign.php?lang=cs§ion=program) smile
ovce z IP 2001:0:53aa:*** | 23.11.2010 13:16
já zas v ostravě potkal jenom cigány.
Mgr.Radovan Kaluža | 23.11.2010 14:41
ano romů máme v Ostravě hodně, ale více než na bulovce to nebude smile
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 24.11.2010 14:12
NO jo, Bulovka... Zizkovu a Libni, zdaleka se vyhni, uz za prvni republiky se temhle castem Prahy rikalo cerna Indie.
Max z IP 95.82.155.*** | 23.11.2010 15:06
u nás lidi jako lidi,navíc ČR je malinká,takže na velké rozdíly tu moc prostoru neni..spíš to beru jako větší či menší městké části.smile Mě je jedno, jestli sem Praze, v Ove nebo na nějakej zábavě v největším vidlákově.. nikde nemám problém se seznámit, stačí být sám sebou a chodit tam, kde mě to doopravdy baví a můžu popřípadně ukázat něco v čem vynikám... řikám to střízlivě, myslete pozitivně, nexenofóbně a bez předsudků a přestaňte se hádat o píčovinách..smile
Káča od Kači z IP 89.103.3.*** | 23.11.2010 17:36
Radovane já žeru ty tvoje články !!!!!  smile
Weeman z IP 78.80.215.*** | 23.11.2010 21:01
Zdravim, pekne fotky a jeste vytribenejsi video, ale uz jste prisel na to jak spravne heslovat db a sifrovat? Aby ten banan zase nekdo nenakopl .. to by byla ostuda jak remen
skaj z IP 82.142.118.*** | 24.11.2010 09:01
R., tvuj vyber recenzovanycch mist je katastrofalni.

1.) Srovnavat ZROVNA oblast kolem Florence s cimkoliv nema cenu. Je to dira a sama spina. V noci je problem probit se  mezi shlukujicima se kofolama do vestibulu metra. Rano, kdyz jedes do Prace, tak 90% normlanich lidi uz davno vystoupilo. Ale to vi kazdy Prazak! Je to jako komentovat pri navsteve Brna cestu z hlavaku smer Cejl. Kazde mesto ma dve strany. Ty sis vybral "konecnik" Prahy.

2.) Duplex? !!! CHA !!! Tak tam potkas max. metrouse, ktery poprvy vyrazil v Praze mezi lidi. Stacilo prejit silnici a zapadnout do Lucerny, kde je neustale natriskano a libilo by se ti tam. Tvoji druhou recenzovanou zastavku vubec nekomentuju, to je spatny vtip.

PS: Myslim si, ze si dojel na spatny vyber tvych pratel a udelal si spatny dojem i z lokality, kde pravdepodobne bydli. Asi se zbytecne snazili udelat dojem a ocividne nevedi, kam zajit v Praze za poradnou zabavou ... protoze se "Stodolni" se buzna club Duplex oprvd usrovnavat neda. Je to jako michat jabka a hruxky smile
Elis z IP 213.220.230.*** | 24.11.2010 10:17
No já teda nevím, ale já se za drahejma autama zásadně neotáčím příjde mi to hrozne hujerský.. Navíc spousta těch aut se dá pořídit levněji, přítel si koupil Cadillaca, ofiko cena byla předs mego, ale jemu to dali za 300 000,- protože to byl zabavenej leasing rok používanej.. Zas u tebe chápu že jseš z toho vyplesknutej, u vás to evidentně nemáte.. K tomu nebavení se s cizíma.. Je spousta pražáků, kteří jsou k cizím přátelští, ale i tak se neswmíš divit těm kteří nejsou.. Ono kdyby k tobě pořád v klubu někdo chodil, snažil se tě nabalovat proto, aby tě většinou ojel, tak taky by ses po čase bavil radši se svejma lidma než s cizincema a novejma.. Kdyby ke mě přišel někdo jako ty a začal se se mnou bavit, taky bych tě asi poslala někam, protože přesně bych si podle vzhledu řekla, že jseš další namachrovanej frajírek, kterej se nezmůže na nic jinýho, než hledat šuk na diskotéce.. Sorry, ale je to tak.. No a o cizincích radši ani nemluvit, těm nestačíš řict ani ať jsou do prdele a už se na tebe snaží chmatat.. Proto jsme většinou odtažití vůči cizím, takže než začneš soudit zjisti si proč, jo a Duplex je nejhorší diskotéka, sis moc dobře nevybral..
Weru z IP 78.24.11.*** | 18.12.2010 02:25
Elegantně, úpřímně, SKVĚLE!!! Děkuji Ti!!!smile
Lucie z Přerova z IP 213.220.219.*** | 24.11.2010 10:54
Tak vtipně hloupý článek jsem už dlozho nečetla (naposledy asi tady na Tvém blogu). Pokud to vždycky myslíš fakt vážně co píšeš, měl by jsi si zajít k doktorovi. Vidíš a soudíš svět jak pětileté děcko. Byl jsi někde 5 minut, mluvil s dvěmi lidmi a voilá, máš hned závěr.
Ty Tvoje názory jsou fakt totálně mimo jako Ty sám. Máš pravdu, Praha na Tebe s otevřenou náručí nečeká, zůstaň raději v té "velkolepé" Ostravě! smile
dffwf z IP 78.128.149.*** | 24.11.2010 12:26
TOHLE NEPSAL KALUZA ALE NEJAKY CURAK... LIDI PROBUDTE SE...
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 24.11.2010 14:14
A mezi temi pojmy neni rovnitko?
Mgr.Radovan Kaluža | 24.11.2010 21:37
milý "dffwf" , nelibí se ti to tak nečti, ale mám pocit že článek u tebe sklidil takový úspěch žes musel i přihodit komentář, že mám pravdu smile
Ken z IP 2001:718:802:*** | 24.11.2010 17:40
Draku, jsem velice znechucen tvým pohledem na Prahu. Plně s tebou souhlasím, že pokud přijdeš do normálního klubu, baby ti musí hned sedat na klín ! Pokud se tak neděje, je to špatný klub.smile

Než jsem začal částečně bydlet v Brně (a je tomu asi půl roku), obdivoval jsem brněnské kluby, ale to bylo asi tak vše - s lidmi a zejména se ženami - se prostě ne a ne spřátelit. Nyní musím říci, že v Brně jsou nejen úžasné kluby v centru a okolo něj, ale taktéž i s lidmi se mi zde podařilo navázat více kontaktů a poznat více krásných žen, než za tu samou dobu v Ostravě. Možná je to pocitem, že už se zde necítím jako úplný cizinec.

Fabric, ani Stodolní tu není, je tu ale Caribic, XXL a další krásné kluby, které stojí za to navštěvovat. Pravda, v Ostravě "kalba" vypadá malinko rozdílněji než v Brně a taktéž i v Praze to může být jinačí. Ostrava ale vede co se týče DJ´s a hudby. smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 24.11.2010 18:03
Caribic i XXL jsou hrozný díry.
Ken z IP 147.229.95.*** | 24.11.2010 21:21
Věc názoru
Mgr.Radovan Kaluža | 24.11.2010 21:33
ok příště zkusím jiné kluby , dík za radu
Pariska z IP 194.79.55.*** | 25.11.2010 08:30
Drahý keníku, ale máš rozdíl mezi Prahou a Brnem, Brno je pořád ještě morava.. Pražáci jsou na pařby fakt hrozní chuji. Ano, existují světlé výjimky, ale n ení jich moc..smile
Ken z IP 2001:718:802:*** | 25.11.2010 10:34
Parisko, kam ses to proboha odstěhovala, když jsou tam takoví špatní lidé.smile Ale jako dorazím a přesvědčím se sám že smile Jako ale zas na druhou stránku jde teď vidět, že ten cash tam je společně s Bonitou co smile
Miki z IP 88.100.22.*** | 24.11.2010 17:48
HAHA Ostraváci přestaňte závidětsmile Každej moc dobře ví jak vypadá ostrava a města jí podobný, je mi moc dobře jasný jak zoufale byste chtěli bejt pražáci, tak si takhle přestaňte vylejvat závist, děláte ze sebe akorát blbcesmile Užívejte si čerstvej ostravskej vzduch a vysoký mzdysmile
Mgr.Radovan Kaluža | 24.11.2010 21:36
k těm mzdám, průměrná mzda v praze ostrava 21tisíc,praha 29tisíc
a jak jsem uvedl, pokud v praze dáme za byt o  5tisíc více, za nějaké akce a restaurace o další 2tisíce , za parkování v městě dalšípeníze, tak na konci ostravy výjde lépe

když připočtu to že jsem tam viděl tolik bezdomovců,jako snad v ostravě za měsíc tak nevím čím se praha chlubí smile
martin z IP 89.221.215.*** | 25.11.2010 10:38
praha se nechlubi nicim...a presto ji ostatni zavidi. divny, co?
Alex z IP 212.4.152.*** | 24.11.2010 20:08
Tak to poslední video udělalo celkem jasno. To, že píšeš jako negramot už víme. Ale že mluvíš i jako člověk vyrůstající na Liščině (cigánská čtvrt v Ostravě) mě mile překvapilo. Jinak, ve 30-ti chrápat v posteli s plyšákama, Radovane... ale jo, ti jsi opravdu idiot smile
Mgr.Radovan Kaluža | 24.11.2010 20:28
tak jako tobě připdá ostravština jako cigánština, tak mě pražština připadá přitepletě zase

jinak jak jsem zmínil spali jsme u mé 20leté kamarádky a ty plyšáky tam byli všude, příště je vyhodím slibuju smile
Pariska z IP 194.79.55.*** | 25.11.2010 08:33
Na plyšáky mi nešahejsmilesmilesmile A ne, že tě je napadne vyhazovat mi je z oknasmile
Tom z IP 94.113.185.*** | 26.11.2010 14:18
Radovane, vychladni prosim, to jak mluvis nema s ostravskym dialektem vubec nic spolecneho. Ostavaci mluvi kratce, ty mluvis jak kreten, to jsou dve odlisne veci.
down z IP 81.200.56.*** | 2.12.2010 12:51
" a ty plyšáky tam byli všude" ...Rado(!!!) ty jsi zabijak smile
tomio z IP 62.245.76.*** | 24.11.2010 21:37
Mily Radovane, ono je typicke generalizovat s odporem o Praze, Prazacich, prazske kulture, naparovat se, ze neni vubec o co stat - typicky az do momentu, kdy se dany clovek do te Prahy prestehuje a sklapne. Takovych mame v praze zhruba 400 000 jiz od valky a kazdym rokem pribyvaji. Jsou to typicti svetaci z moravy, co vyrostli na malomeste a trpi napoleonskym komplexem. Tito lide pak paradoxne tvori velkou cast tech arogantnich "prazaku", ktere v Duplexu, Mecce nebo Kralickovi potkate, spolu s bratry slovaky, kteri podobne zarputile Prahu a Cechy nenavidi po generace, presto je jich v cechach zhruba  pul druheho milionu. To bude i otazkou na vase tapani, proc v my v Praze nepokujeme po sportovnich autech, nedelame primitivni balici najezdy u baru a nezirame po lidech oblecenych jako pingl. proste proto, ze stupen spolecenskeho intelektu u nas jiz tuto hranici prekrocil. pro hlavni mesto, v nemz budete spokojen, volte mozna Sofii nebo Skopje - balkan je misto vasemu zivotnimu stylu blizke - duraz na kolotocarsky zevnejsek, boty do spicky, gel na hlave, kult opalenych prostitutek, vulgarni sexualni apetit,tanecni hudba s prvky folkloru smile)
rndr. vk z IP 62.129.49.*** | 24.11.2010 22:16
Jak nemám rád Prahu (a to jsem studoval tam i v pár dalších městech ČR, Ostravu nevyjímaje), v tomhle se musím tomia zastat. Natřel ti to, chuji.
mirRa z IP 213.192.19.*** | 26.11.2010 10:15
Jo, souhlas smile Pouze s tím průměrným stupněm společenského intelektu bych to nepřeháněl. Blby najdeš všude v míře zhruba stejné.
tenisák z IP 85.71.124.*** | 28.11.2010 19:00
Tomio, pod to se ti podepíši. Východnářů z Moravy a Ukrajiny je zde opravdu moc. A bohužel, vytváří největší část kriminality. To nemohou utvářet kriminalitu u sebe ne východě?
Funthomazz z IP 82.142.88.*** | 2.12.2010 13:34
Pod to se podepíšu taky Tomio. Btw. magor člověk není kvůli tomu odkud pochází, ale jaký je on sám...smile
tomio z IP 62.245.76.*** | 24.11.2010 21:46
ještě mi nedá nepousmát se nad podivem, že v hlavním městě a turistický metropoli střední evropy je v centru těžký zaparkovat, že tu drink v turistickým klubu stojí 125 a ne 90 korun, jako v provinční důlní oblasti na hranicích, a že bydlení je taktéž v hlavním městě dražší? jsi mladý komunista? smile ekvivalentně by ses mohl znechutit, že v londýně stojí byt 2 tisíce liber a konfekčníma džínama tam vopravdu nikoho k družnýmu hovoru nezaujmeš. neběduj, jak je to tady těžký, spíš buď šťastnej, jak je to u vás jednoduchý. v praze bys zapojoval modemy, prodával v tescu.
Ota P. z IP 88.146.1.*** | 24.11.2010 22:16
ty koste vyjebany, co si vo sobe myslis, ty buzerante jezdis do prahy abys pak vo tom moh napsat vole jaky sme nebo nejsme ??? ses posranej curak co doluje uhli a mluvi jak polskej kripl...
Btw je to mazanej kralicek a je to klub pro metrosexualni buzeranty no ale tak to si zapad ty kostale .... Az proste prijedes do Prahy dostanes bomby !
Georg z IP 94.229.94.*** | 24.11.2010 23:09
Pravda je taková, že co se tyče třeba komunikace v Praze jsou nejhorší lide. Denně mam okolo 200 tel.hovoru, pražáka poznam nejen dle přízvuku ale i dle toho že se vesmes chova povyšene ač to není v tu chvili na místě, nic neví nebo naopak "vi vše"a dost slibuji a neplni. Prostě takovy trošku odpadsmile už se jim vesmes směji a vím co od nich čekat či nečekat. Co se tyče obchodovani právě v Praze je vždy největší problém s platbou procentuálně. Velké oči, sliby a když dojde na realizaci raději ani nezvedaji tel.nebo překrucuji, prostě švorcovi drsňaci. Pokud se rodilého pražaka v Praze na něco zeptas, nezna pomalu ani vedlejší ulici vedle své kralíkarny. Nenasmeruji vas nikde, nic neví. Cestuji a jsem v osobní komunikaci s lidmi po celé čr, zatím nejlépe mi vychazeji lidě na jižní moravě vubec nejlépe na Valašsku, taky kolem Olomouce jsou dobři lide.
Pokud se pražakum v Praze dobře žije někde ve věžáčkusmile, v utulnem byte, plne parkoviste, nez se vymotaji z mesta hodina-dve pryc proč ne. Ať si takto svůj život PŘEŽIJI. Nezávidim.
Tomas z IP 89.176.20.*** | 25.11.2010 08:50
Ale prd. Lidi se uz od nejake antiky sdruzuji do mest, to neni prezivani, ale to ze mas vse pospolu -obchody,fitka,praci ... Nelec si zde komplexy, nerikam ze mezi prazakama nejsou dementi, ale tak je to asi vsude. V Praze zilo spoustu uspesnych byznysmanu,umelcu ci politiku. Je to proste proto ze jsou tu mnohem,MNOHEM kvalitnejsi skoly nez nekde v Horni Lhote, je tu vetsi konkurence nez ve vsi... Tak tu prosim nemel takove kraviny,nasad holinky a jdi hupsat k lesu.

Btw: Nejsem rodily prazak. Ale zakomplexovanyho moravaka fakt nemusim (jinak proti nim nic nemam a pravidelne tam jezdim).
Georg z IP 94.229.92.*** | 25.11.2010 10:14
Samozrejme je to vsude, ale ja při své práci mohu porovnávat jednání lidi a nejhůře mi bohuzel vychazeji idi z prahy to je fakt. Není to  o tom že je tam 1,3mil lidi či kolik a proto je větší pravděpodobnost že tam tak.lidi bude mnohém více.
Ať se tí tam dobře přežívásmile Osobně dam prednost vyhledu na les, zvířata, hory než na vyhled na protejší panelák, obch.centrum, magistrálu atd. Příjemny pohled. Relax smile
Tomas z IP 89.176.20.*** | 25.11.2010 15:28
Sak jo jen si to uzivej, az te zas bude baba Plackova na navsi pomlouvat tak jsem nechod brecet. Ani kuli tomu ze tam u vas je jedina kultura hospoda na navsi, kam se jde vsichni po konci sichty nachlemtat. A hory a zvirata? A kdepak prosim te bydlis? Ja jen ze u nas to s tim zvirectvem a horama zas tak slavny neni.
Ixm z IP 81.201.48.*** | 25.11.2010 23:56
No ze by v Ostrave nebyly králíkarny a v šichni bydleli v domě za 4Mega a měli výhled na les a pasoucí se laně?  To asi pisatel nemyslel vážně že?Nebo bydlí v centru Ostravy a má tam svůj kus lesa i se zvířátky?!smilesmile Ta Ostrava je asi super! Škoda že je to jiná Ostrava než ta kam zajedu občas já...
Brnak z IP 195.113.224.*** | 17.1.2011 11:01
No, já jsem Brňák, do Prahy jezdim každej týden obchodně a mám Prahu rád, mám tam kamarádky, teď jsem tam kupoval kytaru, lidi v pohodě, byznys šlape...nemám problém a klidně bych si tam dokázal představit bydlení. Chodím tam i na pivo do hospody kde mě znají a vždycky dobře pokecáme, nepřišlo by mi že by někdo řešil původ, Praha je plná "náplavy" smile Teď bydlím přímo v centru Brna a za čtvrt hodiny jsem v lese, u řeky, rostou tam hříbky, potkáte tam daňky, srny, klidně i sovu nebo Lišku. Ale člověk si musí najít pěkný věci sám a né čekat, že mu někde něco naservírujou smile Jo mimochodem Ital Kaluža, kterej se fotí v nějakým debilním turistickým klubu s "pražandama" je zřejmý archetyp puberťáka co nedohlédne ani za plot a ztratí se ve "velkém" světěsmile . V Praze je většina byznysmenů a lidí na vedoucích pozicích odjinud a pokud jde o byznys tak jsou rozhodně důležitější věci, než kdo odkud přijel. Třeba jaké má schopnosti...
Tomáš z IP 89.176.20.*** | 24.11.2010 23:12
Tedy musim rict, ze jsem velice dlouho uvazoval jestli jste skutecne tek chytry obchodnik, ktery vi ze i negativni reklama je reklama, a nebo jestli skutecne (s prominutim) tak nebetycnej kreten. Po tomhle clanku uz mam asi jasno. Jsem za to druhe. Udelavam Vam takovy drobny psychologicky rozbor Vaseho clanku,chcete?

"Hodil jsem na sebe ty nejlepší hadry a v očekávání že každá slečna bude ze mě vlhá při pohledu na mé atletické tělo jsem se vydal s kamarádkama do Pražských podniků.
...
Pražáci prostě nehodlají se s nikým bavit"
Ano presne zde dokazujete jaky jste omezenec.Holky se po Vas nesapou za to ze je pozvete na panaka a ejhle Prazaci se nebavi.Proste Praha je velka, to snad uznate i vy.A pokud chcete u holek zabodovat musite mit charisma, ne jen znackove obleceni (ktere k sobe mimochodem totalne nepasuje). Tady se do tech vasich "luxusnich" znacek obleka takrka kazdej.Proste to ze v Praze holku nedokazete sbalit nezmane ze se Prazaci nebavi.

"Taky nemám rád, když se někdo neotočí za Ferrari. Něco projelo centrem Prahy a otočili jsme  se jen my. Tady stačí mít audi TT a je to mazec."
A tim chtel basnik rici co? To je snad jedine klad pro Prahu ne? Tady jsou lide uz tak vyspeli, ze kdyz kolem projede auto tak na nej necumej s otevrenou hubou.Jako proc bych se mel otacet za ferari (nebo nedej boze za "potunenym" [cti zprasenym] audi TT) ? Skutecne me to zajima, velmi Vas zadam o vysvetleni....

Dale-stezujete si jak je v Praze draho-ale proc? Vy,takovy bambilionar, ktery jezdi na luxusni dovolenou do Egypta (mimochodem jsem student na vysoke a penez fakt moc nemam,ale loni jsem tam s pritelkyni byl taky) a lyzovat do Alp (tak to uz snad radsi bez komentare....) a nema na zivot v Praze??

Mimochodem...Vim ze nejste prazak a tak jste nemohl vedet jake jsou tu kluby,ale... Priste az nekam pojede,zkuste mrknout na net.Pak nepujdete do klubu jako je Duplex, ktery je snad jeden z nejhorsich v Praze (po Crossu asi). Priste zkuste SaSazu, pak uz Vam vase slavna Fabric bude pripadat jak poutova zabava.
Tomáš z IP 89.176.20.*** | 24.11.2010 23:14
Uf takovejch preklepu. Za to se omlouvam. smile
Tomas z IP 89.176.20.*** | 25.11.2010 15:22
Bude mistr tak cteny a odpovi mi? Fakt me to s tema autama zajima...
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 20:40
charisma mám na rozdávání, jinak bych asi nezaložil úspěšnou firmu že

a za SaSazu děkuju, příště zajdu
jonatan z IP 94.113.205.*** | 1.12.2010 00:29
i naprcana veverka co se umi podepsat by zalozila firmu...musi mit taky charizma???
down z IP 81.200.56.*** | 2.12.2010 12:58
ku.va, me to tady dneska asi roztrha!!!
Martin z IP 78.102.157.*** | 24.11.2010 23:15
"Bezdomovci- to v Ostravě nemáme, podívejte se na ty pražský socky!" smile

Zkus si někdy zajít do Meccy, ale to bude asi pro milionáře z Ostravy nebude moc drahý....

Zaplať pánbůh, že tu jsou nemovitosti tak drahý, s trochou štěstí sem pan Kaluža bude jezdit jednou za uherskej rok, aby se ujistil, že na to pořád nemá.
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 20:43
do Meccy taky zajdu
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 29.11.2010 17:16
Jen aby Te tam pustili...
Georg z IP 94.229.92.*** | 24.11.2010 23:23
...nemovitosti drahe jak kde. Věc názoru. Ja davam přednost luxusu, pohodlí, zdravemu bydleni a proto místo bytu za 5 či vice mega v Praze si radeji postavim za stejne penize vilu s bazenem, zdravy vzduch. Rozdil je v tom že ty si v Praze budeš dychat smog, jezdit nebo chodit nekde do patra a parkovat na preplnenem veřejnem parkovisti....ja mam za stejne penize cisty vzduch,vilu, saunu, vlastni dve garáže a místo najmu ktery ty platíš si muzu dat u bazenu dat kazdy den nekolik drinku.
..... z IP 213.220.237.*** | 25.11.2010 08:45
co si budeme Radovane rikat, ty mas naprosty hovno....
Martin z IP 78.102.157.*** | 25.11.2010 12:09
Z toho smogu jsem malem spadnul ze zidle smichy- v Ostrave je totiz odjakziva supercistej vzduch.

K tomu ostatnimu se ani nema cenu vyjadrovat, zadnej ze zminenejch problemu opravdu resit nemusim. Ale to je pro nekoho z vesnice asi tezky vstrebat, ze se nejakej prazak muze mit lip nez on po vsech strankach.
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 15:07
ano mám naprostý hovno, pouze barák za 4mega, firmu s obratem nad 10mega a hotovost v rámci mega

myslím že pořád mám více než 97% lidí u nás
Tomas z IP 89.176.20.*** | 25.11.2010 15:21
Kdyz mate firmu s obratem nad 10 mega tak proc furt hrotite kde kolik nechate a jak je vse strasne drahe? Kdyby jste byl skutecne tak bohaty jak rikate, tak tady nevycislujete kolik jste nekde nechal na dovce ^^
Quinnell z IP 80.250.1.*** | 25.11.2010 17:40
Ano, máš naprostý hovno - to jsi vyjmenoval hezky - a k tomu hypotéku na krku.
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 20:35
jak jsem již jednou vysvětloval, i lidé co mají peníze na nemovitost berou hypotéku, hypotéka je zhruba 4% a není problém jednoduše peníze zůročovat nad 4% , tak to asi k tomu, ale lidé kteří žijou od výplaty k výplatě to nepochopí

samozřejmě i když jste bohatý, dokážete rozlišovat co je drahé a co ne, pivo za 100kč je drahé a přesto nedělá problém si jich někoilk dát a ostatní pozvat
Quinnell z IP 80.250.1.*** | 29.11.2010 13:27
Tady nejde o to. jestli se to vyplatí nebo ne. Člověk s příjmy v řádu milionů měsíčně (definice milionáře?) prostě neřeší, jestli si má ostravskej kutloch za 4e6 koupit na hypo nebo ne. Lidi co maj prachy tohle prostě neřešej, protože nepotřebujou vydělávat zastavovánim nemovitostí (tuplem když v nich hodlaj bydlet). Stejně jako lidi s Radovanovo příjmem neřešej jestli maj těch 5 piv zatáhnout stravenkama.
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 29.11.2010 17:18
Definice milionare je prosta:Opravdovy milionar je clovek ktery nedokaze sve miliony jen tak z hlavy spocitat.To neni z me hlavy, ale z hlavy v oblasti milionarstvi znale a zkusene-tusim ze to rekl J.D Rockefeller.
Georg z IP 94.229.92.*** | 25.11.2010 12:51
Konkretne ja nebydim v Ostrave. Napiš prosím v čem konkretne se ma "nějakej" pražák líp než ja smile Pokud beres ze je vyhoda ze mas pár metru od bydliste kino, obch.centrum, sport.komplex tak to pak josmile pro někoho to může byt vyhoda pro někoho ne. Osobně si tam těch par km zajedu když chci než abych bydlel v kralikarne vedle toho celý životsmile
max z IP 88.146.162.*** | 25.11.2010 13:50
To nemá vůbec cenu komentovat smile Nadpis článku si protiřečí s bídným obsahem.
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 14:53
já se v praze dobře bavil, ale bohužel ne s pražáky ale s moraváky a slováky co jsem poznal
Tom Kein z IP 85.160.34.*** | 25.11.2010 15:21
Ciao! Radovane,

boha co si tu u nas delal? Kua buran z vesnice prijel do velkomesta .. smile))

BTW a priste budes chtit jit do poradnych klubu, nechod do Kralicka, to je pro chude studaky voe .....
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 20:41
Ostrava je vesnice ? Tak to máme super, město je praha, zbytek vesnice. Aspon jde vidět jak pražák uvažuje.
Tom Kein z IP 85.160.2.*** | 26.11.2010 11:40
Mnooo jasne, Ostrava je malicke mestecko a k nemu byly v prubehu nekolika desitek let pripojeny vsechny ostatni vesnice, to snad vi kazdej, no ne pane Magistre?????

Takze je to jedna velka vesnice voe!

A propo, Ostrava je navic spinava vesnice, kde se neda v poslednich dnech dychat .... a kdyz tak ctu tvuj super blog,  tak vidim, ze jsis koupil barak v poddolovane a zamorene oblasti, no to me fuckt poser cece smile) Tak uvazuji jen Ostravaci ... smile)

A propo se svym image a tim zastaralym TT fakt patris tak akorat do low-end clubu v PRG, takze se pak devi bejku smile))

A jeste posledni dodatek - psal jsi tady neco o skarede nemocnici, skaredem prostredi, bezdacich, .... mnooo to je jasne, kdyz jses ubtoval v takove low-end lokalite,.... az budes chtit videt luxus, prijd se podivat ke me na dobrou adresu a budes teprve cumet co znamenaji krasy a luxus prahy.....

Drz si ty bananovniku jeden smile)
Mgr.Radovan Kaluža | 26.11.2010 20:51
Ostrava je 3tí největší město. Nebo co podle pražáka jsou města ČR ?
Quinnell z IP 80.250.1.*** | 29.11.2010 13:30
Proč tu furt omýláš, že je Ostrava 3. největší obec v ČR. To je úplně fuk. Takovej Liberec se 100tis. obyvateli je mnohem víc město, než Ostrava s půl milionem. O velikosti to skrátka není a dokud budou v Ostravě žít lidi jako ty, tak to pořád bude vesnice, i když třeba největší ve vesmíru.
Quinnell z IP 80.250.1.*** | 25.11.2010 17:45
Na co zrovna ty, Radovane, potřebuješ dobrýho DJe? Pustit Davida Guettu (nebo kdo teď letí) z CD přehrávače umí i moje babička. Rád bych připoměl jak ze "pouští" v ostravě www.rave.cz/clanek/14152/bar-vy-nepopsatelny-zazitek-z-ostravy/

PS: živě jsem si představil jak průměrně inteligentní dívka vlhne, když se k ní přitočí cigoš Kalužovo vizáže a začne tim svym sopránem mektat cosi o zapalovači. Myslim, že si spíš hlídala kabelku.
Georg z IP 94.229.92.*** | 25.11.2010 18:39
zřejmě málo mlhoval smilea neuměl rozjet pořádnou show. Bylo více lidi na parketu do 01:30 nebo po odjezdu nemlhovače ? Pokud mívaji v klubu na podobnych akcich plno a pak přijede týpek a neni schopen hrat tak aby parket zaplnil tak se jim ani nedívim.
Mgr.Radovan Kaluža | 25.11.2010 20:33
do barev moc nechodím, na stodolní je asi 60klubu, každý si vybere smile
Ixm z IP 81.201.48.*** | 25.11.2010 23:19
No já pocházím z Ostravska (ne přímo z Ostravy) ,ale už léta bydlím v "Pražsku" (né přímo v Praze) smile Nechápu co řešíte!Jezdím na Moravu několikrát za rok a žádnej velkej rozdíl nevidím! Blbci jsou tam i tam a kamarády mám taky tam i tam! Dobrou zábavu si umím najít v Praze ale i v Ostravě. Jen prostě nemůžu čekat, že každý klub v Praze resp. v Ostravě je supr.Jsou slabší tam i tam a určitě bude někde ten nejlepší. Ale jestli má ten nejlepší Ostrava nebo Praha by mne nenapadlo řešit! Spíš mě zajímají lidi se kterýma jdu pařit.Pokud tam najdu lidi ,kteří mi sednou ,je jen velké plus,ale nemůžu s tím počítat. I na Moravě jsem narazil na blbce ,co se chtěli hned prát ,jen proto ,že už mám přízvuk pražáka! Takže nejsou v Ostravě jen  super baby a super lidi jak se snažíš naznačit.Rozhodně by mě to ale nevedlo k tomu, že bych všechny ostraváky hodil do jednoho pytle (rozuměj kreténů) i když jsem jich tam pár potkal! A zcela nezávisle můj názor na město... Praha je o hodně hezčí! Taky máte části se kterejma se chlubit zrovna nemůžete! A že máte jednu hezčí nemocnici.... No zase nemáte ten dlouhý most se sochama z kterého jsou všichni paf a máte Sýkorův ze kterého paf není nikdo...
pan.nula z IP 80.188.192.*** | 25.11.2010 23:53
Je to bohužel tak, že na Prahu jsi trochu low-end. Image Borata, Duplex, Audi TT. Příště radím Tiranu. Ale něco si našetři, aby tě to zase nemrzelo.
PRAHA z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 08:53
No, myslím že ses tady odprezentoval tak, že každej od Vysočiny směrem na západ pochopí, že seš doopravdy čurák z moravy. vy se z těch komplexů nevyhrabete a přenášíte to na vaše děti a bude to furt a furt. Navrhuji, odpojte se od ČESKÉ REPUBLIKY a budete mít klid. Dáme vám i slevu na metro až přijedete do ciziny abyste měli zážitek z vláčku co jezdí v zemi. A ty tvoje fotky masírko, vypadáš jak teplouš z hlaváku. Takový tam stojej a hulej péra aby měli na lístek do ostravy. Potkat tě, tak dostaneš jedno pražský dělo na cestu.
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 10:34
zvláštní jak pořad neco melete o komplexech.... z čeho by jsme měli mit komplex? Že nebydlíme v hlavním městě? smile proboha... S tím dělem na cestu úsměvné. Malé dítě.
petra z IP 89.103.204.*** | 27.11.2010 22:15
pekny pekny...no je pravda, ze komplexy moravaci maji smileDD to je pravda..uz jsem to od moravaku slysela nekolikrat...ja nevim..proste ja jsem holka ze severu...praha je nadherny mesto..uzasny...vyborni lide, vyborne podniky...proste bomba...a jeste aby ne, kdyz je to prezent nasi zeme...je a bezdomovci..na morave jich je taky mraky..jo a musim nechat...ze je vazne obleceny jak teplous smile kdyz se na tebe divvam, mam pocit, ze te nekdo opichal v base smile vazne...co ja znam lidicky z prahy...tak musimm nechat..ze maji vkus, styl, vyrecnost  a hlavne nemaji v hlave hovna...jako ty si vazne pripad..tak bud na morave...proc to resis? ja jela do prahy ziskat praxi a uzivat si zivota...tot vse...protoze jinde ziskat praci bohuzel pomalu uz nelze..takze bych rekla..diky Praho ze jsi..jsi neskkutecna !!!smile
Georg z IP 94.229.94.*** | 28.11.2010 14:10
moravaci ti rekli že maji komplexy smile  možna tvoji nejbližší s tvého okoli k/bez prace atd. kt.maji problem se tady uplatnit prip/ ano v Praze muzou byt výborní lide tak samo jako v Ostravě, ohl.vyřečnosti, to zase jo, tam jsou slušní kecaliste to maš rechtsmile To že se v Praze mluvi nespisovně to je obecně známo, ani cizinec  kt.se naučí česky neví co pražák někdy říká.. V Ostravě to je stejné. S tím že je Praha neskutečna maš pravdu, stačí se projít po Václavaku, tohle jinde člověk nezažije. Krásá und nádhera.
Tom z IP 85.135.66.*** | 3.12.2010 09:28
Jsem z Bohumína Karvinsko,nechapu o čem to tu kecátesmile Praha i Ostrava sou města obě z ČRsmile pokud to rozlišujete jako cizinu tak doporučuji zeměpis na 1stupni zakladkysmileznám lidi v Praze jezdim tam za nima rad vždy se dobře pobavime...všude je to stejny někde sou dobři a někde sou namyšleni kreteni a podobněsmilejine už to nebude,)
nečum pičo z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 09:35
- somrovani zapalovače dělaj patnactileti zoufalci
- hadry ala zoufalej zkrachovalej magistr neoslni
- ferrari je italskej brak
- když na to nemaš nejezdi sem
- možná je z tebe paf o deset let mladši kamoška ale mistni holky na chachary fakt nejsou...
- mimo jedny ulice v ostravě mate taky hovno, panelaky mate taky dost slušný smile
- až přijedeš příště vem si bratry a sestry z ost zpět k sobě ubude nám starost stím pořád někomu yvsvětlovat že když se vám tady nelíbí tak sem nejezděte!!
- uroveň navštívených míst hovoří o tom jakej seš kokot ...
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 10:42
hmm ferrari je italsky brak to bude asi tim že si do takového auta nikdy nesedneš !.. dal bych krk za to ze mistr světa z Prahy nečum píčo vlastní max. ojeotou zrezlou felicii 1,3 z roku 1995 smile
111 z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 10:51
jojo nesednu je to brak
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 12:23
jo,jo to ti věřím že nesedneš...
Mgr.Radovan Kaluža | 26.11.2010 20:47
to sedí od někoho kdo se podepíše "NEČUM PIČO"
vaclav z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 09:41
víš proč se pořád moraváci baví o Praze? Každej by tady chtěl žít ale bojí se to přiznat... a viš co se povída o ostravácích u nás v Praze?? NIC
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 10:48
Každej by tady chtěl žít ale bojí se to přiznat...smilesmilesmile probuh, jsi zraly na chocholouškasmile.....
ostrava z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 09:50
www.moravskoslezsky-kr.cz/wp-content/uploads/ ocelarna-mittal-steel-ostrava.jpg

mooc pěkny to v praze nemamae ČKD jsme zbouraly před deseti lety smile
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 10:44
zbouraly....kolik holek, dívek a žen bouralo to ČKD ?
pokrok z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 11:05
vidíš česky už umíš dveře jsou Ti otevřeny!!
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 12:20
není o co stat. Nelíbí se mi tam. Jdeš po václavaku a lidi do tebe pomalu vraži, každy někam spěcha  s kamennou tváři. Na semaforech stojim nez se vymotam na d1 hroznou dobu.Toto je utrpeni, koho toto muze bavit kazdy den se tam tak placat...ale nic jineho vám nezbyva, musíte s tím zitsmile  narodili jste se tam, obcas si vyjedete i momo okraj Prahy, do světa( do hor, přírody, k moři) a poznate ten rozdil ale pak se zase vrátite do svého světa a je vám dobře...
nee z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 12:34
nejsou moje smile
Mgr.Radovan Kaluža | 26.11.2010 20:48
ten mital nás sere všechny, se v poslední době odprašuje, každopádně bydlím dostatečný kus od toho
moravo z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 10:27
moravo mame vas v piče: 720.cz/?p=13155
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 10:35
stranky jsou tak na delete
realita z IP 90.177.100.*** | 26.11.2010 10:58
njn realita se težce nese
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.11.2010 12:14
sorry, ale nečetl jsem ani řadku, ty stranky jsou zpravovane strašně co jsem za tech par sekund stačil postřehnout. Vydržel jsem tam asi 6 sekund. Pokud tam neco píšeš a tvrdiš že je to realita tak je to jen tve tvrzeni, realita může a nemusí yt úplně jínásmile
Alča z IP 85.71.187.*** | 26.11.2010 12:33
Já jsem došla jen k pár řádkům a měla jsem dost - "naší vinnu alespon částečně odčinnit"
V hlavě sláma, jaký bych měla pak čekat obsah...
IFF z IP 194.228.205.*** | 26.11.2010 15:24
No to je zas výplod smile Pane Kalužo, sice nejsem rodilý pražák, jen už tu nějaký ten pátek žiju a je zajímavé, jak všechny házíte do jednoho pytle (ovšem krom Vámi favorizovaných Moraváků a Slováků), jen z toho titulu, že jste viděl pár bezdéček (rovnice: více obyvatel = větší koncentrace individuí -  mi připadá logická) a na "diskošce" se za Vámi uhihňané náctky netáhly jak smrad. smile Myslela jsem si, že se ve Vás přece jen trochu rozumu najde, vzhledem k Vašem vzdělání a věku, ale když jste schopen ve dvou větách nasekat tři hrubky jako kráva, tak už si raději nemyslím nic. Hezký den smile
High z IP 78.102.13.*** | 27.11.2010 09:38
Skoda, ze si pan magistr svuj postoj nedokaze trochu lepe obhajit. Prijde mi, ze v posledni dobe je snad u konce s dechem. Jeho argumenty, nebo pripadna snaha o diskuzi s komentujicimi, konci vetsinou spis nez rozumnou argumentaci jeho totalnim debaklem. Jeste bych pochopil, ze skatulkuje lidi podle majetku, mista bydliste, vzhledu, obleceni atp. . Takovejch zoufalcu je a bude vzdycky dost. Ale myslet si, ze je  na tom lip nez 97% lidi u nas, to uz je fakt vysmech, kord od cloveka, kterej jezdi v diskofilnim aute za par supu a s hadrama v kterejch by nesel rozumnej clovek i s minimalnim vkusem pro modu ani s kosem. Jinak jen pro prehled, v dnesni dobe, a nejen v Praze, ma vetsinou kazda "prumerna/normalni" rodina aspon dve auta, z nichz vetsinou to horsi, je o par trid lepsi, nez ten Vas brak.

Jeste bych rad dodal, ze nemusite pokazde argumentovat tim, za kolik mate auto a byt, Rozumnej clovek si sam zjisti co kolik stoji(pokud o to ma zajem) a sam si o tom udela obrazek.

Jinak, jeste by me zajimalo, jaky je Vas vztah k hudbe. Z toho co pisete, usuzuju, ze Vam spis nez o hudbu. jde spis o to, kde ste, kdo Vas kde videl, a abyste mel pak o cem vypravet. Kdyz chci nekam jit za hudbou, tak si zjistim kde hraje, co se mi libi, a jedu zatim pripadne kamkoli. Nebo se du nekam bavit se znamejma a je mi jedno co se deje kolem. Ale rozhodne nevlezu nekam, kde nevim ani co se hraje a pak si jeste stezuju. Kdybyste mel v Praze treba pratele, tak by Vam treba poradili, kam zajit, a neptal byste se zoufale lidi ktery ani neznate v komentarich. Ale chapu, ze to je asi tezky.

Mozna se mate dobre, mozna ste ten nejvetsi kral ve vasi ctvrti, ale chybi Vam jedna podstatna vec, kterou si bohuzel ani za penize nekoupite, a tou je VKUS.
čáryfuck z IP 84.42.160.*** | 27.11.2010 15:16
je mi z těch keců špatně.Ti co nevědí jaká je vedlejší ulice u jejich bydliště samozřejmě nejsou Pražáci,ale přistěhovalci od vás z ásie.Nejen,že se neumí chovat,ale přijeli do Prahy za účelem zbohatnutí,což se jim samozřejmě nedaří.Naopak,pokud budeš mluvit s těmi bezdomovci  ....jsou na všech nádražích  stanicích metra,před obchodními centry i jinde,tak s překvapením zjistíš,že žádný z nich není z Prahy!!!!Vše Slovensko,morava a severní čechy.Bohužel v tomto státě zatím stále neplatí zákon o domovské obci,který by tento problém jednoznačně vyřešil.A že se k vám Pražáci takto chovají??Vůbec se nediv,dle výzkumu,který jsem nedávno četl až 85% všech trestných činů v Praze je spácháno mimopražskými naplaveninami.Jinými slovy,když se nacpeš mezi pražáky,kteří Tě neznají v hospodě nebo v klubu,každý z nich má obavu,že ho chceš okrást,přepadnout a podobně!!!!Proto se chovají,jak se chovají.A že sis vybral podniky kam normální pražáci nechodí je čistě Tvůj problém.Zřejmě Tě tam vzala ta kámoška z ásie co evidentně mezi Pražáky nezapadla a proto nevěděla kam Tě má vzít....smile
Mgr.Radovan Kaluža | 27.11.2010 19:38
já nepsal odkud ti bezdomovci jsou , ale jen jsem psal jak jsem se tam cítil,  na každém kroku žebrák a bezdomovec
caryfuck z IP 84.42.160.*** | 27.11.2010 20:57
No to je škoda,že jsi se je nevzal sebou,stejně jsou od vás!!!Nebo jsi snad mezi nimi viděl Pražáka??Vystavil by sis je na své zahrádce  hned vedle bazénu.My bychom pak měli Prahu čistší a  krásnější.smile  A pokud máš vysokoškolské vzdělání,tak by pro tebe neměl být problém zjistit  kdo platí náklady na jejich přežití tady v Praze.Mám tím na mysli lod pro bezdomovce,v zimě stanové městečko,organizaci Nadějě,která se nimi snaží pracovat a vrátit je do normálního života.Vesměs nechtějí,ale všechno tohle platí pražský magistrát a mockrát se řešilo aby si místní zastupitelstva hlavně od vás z moravy přispívala na své ovečky.MARNĚ. Proto ta zmínka o domovské obci. My v praze si opravdu oddáchnem když se tahle moravská žebrající  chamrad nacpe do vlaku zatlučou se dvéře a vydají se na cestu přes Ostravu směr slovenské hranice.Nevím kolik ti je let,ale moc dobře si pamatuji vznik strany HNUTÍ ZA SAMOSPRÁVNOU DEMOKRACII SPOLEČNOST PRO MORAVU A SLEZSKO. už v té době jsem nechápal proč naplaveniny od vás,kteří se do Prahy nastěhovali a chovali se jako burani mysleli takto nacionalisticky a tenhle paskvil volili.A znal jsem jich hodně.A můžu tě ujistit,že za těch 20let od revoluce se v tomto nezměnilo vůbec nic.Je to spíš horší.A ti tvoji soukmenovci z řad bezdomovců se tady drží,proto,že je tady větší anonymita a že se lépe schovají  před  zákonem a životními průsery.A ti zaměstnaní akorát koukají kde co ukrást.Ty si pak dovolíš napsat takovejhle paskvil,když vůbec do této problematiky nevidíš.A to nemluvím o tom,že nám pražákům tady berete práci a kazíte mzdy.smile
petra z IP 89.103.204.*** | 27.11.2010 22:00
s tímhle souhlasím...má právdu, vážně!!!
Georg z IP 94.229.94.*** | 28.11.2010 14:28
jo maš pravdu, moravaci vam berou praci. Čím to asi bude?  Pokud je to jak píšeš že vam moravaci berou praci tak proto že danou praci prip.vykonaji lepe proč by jinak pražska firma zamestnala moravaka, udela praci lip, nebreci. Konkretne jeden z mnoha prikladu jak jsou v Praze neschopni a ubrečeni. Znama děla vedouci prodejny jednoho nejm.mob.operátora, řikala že platy,prémie co dostavaji jeji zamestnanci na prodejne jsou cca o 20% nižší než na pobocce v Praze přestože jeji prodejna/stejna pobocka, v okruhu jsou i dalsi pobocky/ překracuje limity (tržby, počet registraci paušalu atd) a splnuji nastavene normy i kdyz jim je co období zvysuji. Jezdi na školeni do Prahy i se zamestnancema, to co mi vypravi o slečnách-prodejcich v Praze jen potrvrzuje že v Praze si často na odborniky jen hrajou ačkoliv pozaduji vetsi  a vetsi plat. Maji mensí znalosti, ale vetsi plat, lepe nastavene odmeny. Proto moravaci jezdi do Prahy pracovat, udelaji praci kvalitne a za min kč. To same plati platí o firmach s.kt.jednam, diktuji si podmínky pritom stejnou zakazku, rychleji a kvalitneji mi udelaji jinde levneji a bez zbyt.kecu okolo.
caryfuck z IP 84.42.160.*** | 29.11.2010 04:18
Milý Georgi a další tobě podobní.Je vidět,že jsi tuto problematiku vůbec nepochopil a píšeš úplné krávoviny.Začalo to už za toho kašpara Topolánka,co jezdí za státní peníze píchat s kurvama do Toskánska.Vymyslel podivnou akci že Praha pomáhá moravákům.V praxi to vypadá tak,že pražská firma pokud přijme člověka s trvalým bydlištěm na Moravě dostane od státu dotaci.V současné době nevím jak je tato dotace velká,ale ještě v létě byla 20000 korun.Na vlastní oči jsem to zažil v několika pražských supermarketech,kde předstírali práci naprostí debilové od vás z Moravy  a vedoucími prodejen mi bylo vysvětleno,že takový člověk je tam z hlediska firmy zadarmo"zaplatí ho stát"pro firmu ještě zbydou peníze a před koncem zkušební doby ho stejně vyhoděj,protože je naprosto nepoužitelnej!!! A ted můžeš pokračovat v těch svých pohádkách o levnější a kvalitnější pracovní síle z ásie,pardon z Moravy.
Georg z IP 94.229.92.*** | 29.11.2010 13:27
Porovnaval jsem práci-plat prodavače mobilniho operátora v jednom nejmenovaném městě na sev.moravě s plat.prodavače, a jeho schopnostmi/nejenom jeho/ od stejné firmy, stejna práce v Praze.
Prostě holka co děla tady prodejce na autoriz.prodejně ma menší plat oproti stejné pozici v praze na prodejně, ačkoliv jeji prodejna ma větší tržby ,registrace aj. je toho vic.  o nejakych dotcich nic nevim píšeš 20tis, pak že tam je zadarmo, zřejmě jednorazova akce. To že vedouci obchodu v Praze je trubka vychcana a upřednostni 20tis. před kvalifikovanym pracovnikem je jeho probem ne muj. Asp.vidíš jak lide v Praze či jinde uvažuji, ja bych oželel 20tis ale měl bych na prodejně pracanta a je jedno zda je z Moravy, kobylis nebo Brna. A něměj špatnou naladu že vam v tunelu nasněžilo 1-2cm sněhu viz.novinky a část Prahy je tím pádem odříznuta. Vyřízená.
čaryfuck z IP 84.42.160.*** | 29.11.2010 13:59
Ten vedoucí,jak píšeš "trubka vychcaná je z Brna a jeho zástupce z Přerova,to jen pro tvou informaci,smileale tuto praxi v zaměstnávání lidí z moravy tady v Praze praktikují všechny velké obchodní řetězce.Spočítej si kolik každá taková společnost ušetří na mzdách,když přijme v rámci této akce dejme tomu 30 lidí....smile To jsou všechna ta Teska,Alberty,Penny markety atd. Toto všechno zapřičinil ten krypl Topolánek,který je mimochodem taky od vás,nebo snad né??smile
Georg z IP 94.229.92.*** | 29.11.2010 14:34
To nevim,, ten zakon neznam, neslysel jsem o nem a je mi to jedno. jen vim ze konkr v Tescu, Makru aj.retezcich si zamestnance dost hlidaji a buzeruji tam by spatny zamestnnec nemel sanci
a je jedno zda na nej dostali dotaci či ne, ta by ho flakat jednoduse nenechali
Petra z IP 89.103.204.*** | 27.11.2010 21:57
no...precetla jsem si tento clanek..pochazim ze severni casti republiky...bydlela jsem v Praze pet let...a tak trosku je jine kdyz tam zijes a jine kdyz tam jedes na par dnu...
nevim, kde jsi vzal, ze je tam mzda vetsi...to nevim...myyslim, ze mzda je tam celkem hodne podobna jako vsude jinde a mozna jeste horsi...jedine, ze by jsi byl prostitut...co se tyce prazskych lidi...myslim, ze jsou stejni jako vsichni ostatni lide..a pokud ja vim..tak v Praze nazvat prazakem ...nevim, kdyz tam uz je vice cizincu nebo lidi z jinych ceskych mest...myslim, ze tento clanek je dosti zaujaty vuci Praze a prazakum...ale je to tvuj nazor a zkusenost..ja znam spousty prazaku a musim nechat, ze jsou to normalni lide...kazdy se schovava za nejakou masskou a urcite ho nepoznas jen kdyz poprosis o zapalovac..a bohuzel dnesni muzi casto takto bali zeny..nemas ohen???..tak se nedivim slecnam, ze takto pristupovali...a co se tyce moravaku...tak ti mohu rici jedno..s jednim jsem chodila...a uz bych asi nikdy s nikym z moravy nechodila pokud jsou vsichni tak stejne zaujati na lidi, spolecnost atd jako on...a jestli se chces dobre pobavit tak navstiv podniky jako je Harley nebo Kozicky nebo Cafe cafe...tam najdes spis prazaky a vybornou zabavu...takze papa a zkus to znovu...
daniel hauser z IP 85.70.180.*** | 27.11.2010 22:01
My mame bezdomovce (obvykle ze severni moravy, severnich cech a slovenska), vy zase mate olassky gangy.
Ovsem ti olasi a dalsi pobiraci davek u vas obvykle nejsou z Prahy, Tedy na ne nedoplacite za nas, jak oto dela mesto Praha za bezdomovce trvalym bydlistem na ostravskym magistratu.
Co se kvality vzduchu tyce - ostravsko zrovna nedavno resilo prekroceni emisnich limitu. Praha ma tenhle problem jen vyjimecne obvykle kdyz prijde zimni inverze.
Co se Libne tyce - i ta ma zajimavejsi casti nez Bulovku, ale neni nutny slozite hledat - mame Hradcany, Malou stranu, Stare mesto, Hanspaulku, Letnou, Vinohrady, obe vlatavska nabrezi, Barrandov, Dejvice, Brevnov, Troju, ... vsechno ctvri s mnohem lepsim geniem loci nez ma cela Ostrava.
A co se klubu tyce - ty tvoje diskofilni znmam jen pracovne - Meccu, SaSaZu, Radost FX, Lavku... uroven neposoudim, ale vyber rozhodne vetsi nez u vas a i hostujici DJs svetovych jmen tady hrajou casteji, takze jsi se proste jen trefil na blby misto v blbej cas. To se pro priste da resit zkousknutim programu.
V Ostrave jsem se byl kdysi podivat asi jen v Korune a taky podle toho nesoudim vasi klubovou scenu smile To byste dopadli hodne blbe. Pravda teda je, ze jsem tam sel naschval kvuli o generaci starsimu internertovymu fenomenu nez ses ty. Mirou exotismu jste ovsem asi tak stejna (ostravska) liga.
No a na zaver - za 11 let v Praze jsem nepocitil problem s odtazitosti lidi v podnicich a klubech kam chodim, spise naopak. Ani co se vstricnosti partygirls tyce - to bych nemoh delat to co delam (fotim holky).
Takze v tomhle shledavam problem bud ve spatnym vyberu podniku (a tim i typu lidi)  nebo v tvym vystupovani, ktere dotycni mohli chpat jako ponekud buranske (soude podle videi). Kazdopadne chybu vidim v obou priapdech na tvoji strane, takze pro priste - may the powe be with you, young padawan.
alouvak z IP 84.42.184.*** | 8.2.2011 03:57
Danieli, souhlasim s tebou, teda až na tu citaci ze star wars, ptz. to neni power, ale force smile, to je ale stejně úplně jedno......
Pro hrdé otraváky: já osobně bydlim na vinohradech(nádhera a i zeleň se tu najde) a v ostravě jsem byl 2x. Co se týká přístupu lidí, který tě pošlou úplně někam jinam, protože slyšej, že si z Prahy, tak to asi vypovídá o těch komplexech, o kterejch tady pár lidí psalo. Jinak znám několik  lidí z Ostravy a většinou byli v klidu a nepruděj do Pražáků tolik jako mnoho z vás.(ještě aby prudili, když tady bydlej smile
Ohledně pražských klubů se musíte vždycky informovat dopředu co kde dávaj a nebo máte skoro všude k dispozici Houser nebo na každý zastávce leták, kde to hned zjistíte.( a většinou si vyberete) Otázku bezdomovců(když přijedeš vlakem rovnou na Hlavák - tak se nediv) a levné síly z moravy řešit je už zbytečné tady řešit(všechno bylo řečeno a několikrát vysvětleno). Každopádně bych dodal, že si vždycky rád přečtu prudy moraváků (hlavně Brno a Ostrava) a královsky se pobavím u těchto diskusí..... Furt se opakuje to samý(že pražáci jsou nafoukaný a arogantní hovada, že to tady máme hnusný a zastavěný, a jak si nevážíme když nás někdo v hospodě pozve na panáka nebo pivko za hodně peněz - konrétně pro pana magistra: aspon vidíte, že nám nejde furt jenom o prachy, jak s oblibou říká hodně moraváků.....

závěrem: nemám nic proti Moravákům a celkově mimopražskejm ani zahraničním dlouhodobým návštěvníkům( at jsou odkudkoliv)smile
Karinna z IP 85.71.121.*** | 27.11.2010 22:42
Fakt takovej ocas a buran  jako Radovan a jeho ostravští kámoši múžou lízt do duplexu
wolavka z IP 90.180.225.*** | 28.11.2010 00:56
Tady v tom státě už může mít vysokoškolský titul kdejaký negramot. Vsadím boty, že jste pane magistře navštívil krom Prahy i Plzeň, kde jste celé tři dny studoval. . Jestlipak jste dal těm potřebným bezdomovcům nějaký ten peníz, když jste v takovém balíku?smile smile Nám nevadí, že jste lakomý primitiv, protože lidé jako Vy potvrzují dávnou pravdu, že chudoba cti netratí a že vkus, šarm a vtip se nedají koupit, Naštěstí v Praze i  Ově šarmantní, vtipní a vkusní žijí a smějí se Vámsmile, ti soucitnější Vás snad i litují.smile
Praha vs Ostava z IP 212.47.16.*** | 28.11.2010 22:53
Ono ono kdyz se vezme velikost Prahy a lidi vs Ostrava a lidi tak se nemuzete divit ze v Praze je vice zlocinosti, kdyz k tomu pripoctete kolik je OPRAVDU rodilych prazaku a ne naplaveni nebo pristehovalcu tak vam moc lidi nezbyde smile A jinak zase krasnej clanek na flame war smile
Alča z IP 85.71.187.*** | 30.11.2010 09:55
Místo zabývání se kriminalitou v Praze, byste se měl věnovat nefunkční podporou, aktualizacema a odpovědím na diskuzi "Owebu". Exhibice tady tomu moc nepomůže. smile
Že jsou pražáci ohrožený druh, málem na vymření díky moravákům přece už dávno víme. Kdyby Moravy nebylo, Praha by zřejmě zůstala jen na historických mapách, koukám. smile
Mgr.Radovan Kaluža | 2.12.2010 15:59
na www.owebu.cz se vždy odpovídá na všechny dotazy, pokud máte pocit že na něco nebylo odpovězeno, napište co konkrétně, o žádném takovém případu nevím
Radek xXx z IP 213.220.237.*** | 28.11.2010 11:02
ze jsi byl v praze. zase se do ni nejspis dlouho nepodivas.
cuk z IP 80.250.6.*** | 28.11.2010 13:26
Jste se tady vsichni pomatli? Bojovat za Prahu ci Ostravu...................smile
Georg z IP 94.229.94.*** | 28.11.2010 14:13
Nikdo nebojuje, jen konstatuje, porovnáva přežívaní v Praze a žití v příjemnější části ČR /tím však nemyslím Ostravu/
Whoossain z IP 109.72.8.*** | 28.11.2010 15:20
Ono je vcelku jedno odkud člověk pochází nebo co má na sobě. Vidlák zůstane vidlákem ať má na sobě vaťák nebo oblek od Versaceho, že, pane magistře? O duševním mrzáctví ani nemluvě...
Squad_leader z IP 89.102.175.*** | 28.11.2010 20:51
Nemám rád pražáky, jsou to buzeranti vychcaní.
Prazak z IP 62.24.73.*** | 28.11.2010 22:13
Jsou, vzdycky ty naivni ovce z Ostravy oskubou. Hold kdyz je nekdo kreten a necha se (a jde utracet svy bymbiliony treba do duplexu smile)


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel pět a pět