novapravidla.cz - likvidace podnikatelů

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 1. 7. 2006 v kategorii politika, peníze, přečteno: 2555×

Nejsou to ti lidé, kteří mají imunitu, nejsou to ti lidé, kteří mají služební řidiče, co vymysleli nový likvidační (silniční) zákon. Včera jsem jel na pařbu se svým oblíbených taxíkem, je to pěkný nový Passat, taxikář jezdí již 12tým rokem, až žasnu jak dokáže předvídat situace, které mohou nastat. Měsíčně může najezdit několik tisíc kilometrů.

 

/obrazky/radovan.bloger.cz/policie.jpg

Ptám se jaká je šance, že jednou tam, kde je padesátka, nepojede 52. Protože většinou taxikáři jezdí v noci, když nás vozí z různých večírků, mají prázdné cesty. Hlavně mi neříkejte, že přece třeba za 57km/hod mu nestrhnout dva body, protože hned první den se tak stalo .

 

o řidičák přijde určitě

Určitě budete souhlasit, řeknu-li, že jednou za 4 měsíce mu naměří rychlost 52 (tedy 6 bodů za rok).

 

Jedenkrát vidí, jak drží v ruce vysílačku, nebo telefon, díky jemuž musí komunikovat s klienty. Další 3 body.

To za ten rok to máme 9 bodů.

Další rok nastupuje s kreditem devíti bodů, pokud jej příště zastaví policista asi mu rupnou nervy. Minimálně pokud bude vědět, že něco porušil, třeba že babce, která byla 5 metrů před přechodem, nedal přednost (protože než by se tam dobelhala, tak pojede zpět), tak jej napadne radši to risknout a ujet.

Představme si, že by zastavil a policisté by mu opět něco našli, prostě cokoliv. Přijde o řidičák, to bude fajn. Budu si muset najít jiného taxikáře, můj oblíbený taxikář má možná toho Passata na leasing, leasing třeba někomu přenechá, a přijde o všechny stálé klienty, které za těch několik let nasbíral. Možná, že má manželku na mateřské, která je zavislá na jeho příjmu. Ale taxikář nemá řidičák (a taky práci ne), osud ....

Vláda opět zlikvidovala jednoho profíka , který má miloón kilometrů bez nehod. Vláda to tak chtěla, ještě více likvidačních zákonů, více registračních pokladem, více byrokracie

Štítky: novapravidla.cz
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Honzy.bloger.cz | 1.7.2006 19:54
taxikari maji handsfree nebo by aspon meli mit... nejake uplne zakladni stoji kolem 100 nekdy se da sehnat i za pade to problem neni...
spis je zajimave ze za nestrzeni stare dalnicni znamky je vetsi pokuda nez za jizdy pod vlivem alkoholu a podobne kraviny.. no jo jak bylo napsano.. vymysli to ti co maji imunitu a sluzebni ridice a hlavne seno misto mozku smile
anu z IP *** | 5.8.2006 17:11
Ten zákon je stejně debilní jako ti kripli, co ho dělali.
Martin z IP *** | 4.9.2006 20:20
Mez maximalni rychlosti v obci je na 50 Km/h. A tak pokud nekdo prekroci tuto rychlost, porusuje pravidla a prichazeji sankce. Proste je ta mez jednou dana a musi se dodrzovat, takze je picovina delat uvahy, jaky je to ten taxikar chudacek. Kdyz budete mit pozitri 18. narozeniny a zjebete se v hospe, nikdo vas nebude obhajovat...
pepíno z IP *** | 1.7.2006 20:30
jízda bez technické, auto mi neprošlo pro nebezpečné nedostatky, špatně zeštelována přední světla, nefunkční zadní mlhovka, a zapoměl jsem lékarničku, protože jsem před tím uklízel vůz. A z těchto důvodů jsem nedostal technickou. Pánové, ne policisti, ale mechanici na technické, to se bude uplácet, aby ty rachotiny mohli jezdit, ale aby mohli jezdit i auta, kterým nefunguje posraná mlhovka, no to se máme na co těšit
quack z IP *** | 1.7.2006 22:42
kdyz mas blbe serizena svetla, nemas co delat na silnici!
Braba z IP *** | 9.7.2006 21:18
Svetla ti maji seridit oni na technicke, jestli nejdou vubec seridit tak opravdu nema auto na silnici co delat!
Milf z IP *** | 1.7.2006 23:10
Unikají mi souvislosti, proč stále někteří hodláte polemizovat o psaných pravidlech? Proč si stále někteří chtějí hrát na výjimky, které si zaslouží stát mimo pravidla? Ani miliony kilometrů bez nehody je neopravňují k tomu, aby se chovali jako páni silnic. Buď budeme všichni dodržovat pravidla a dojedeme do cíle, nebo budeme jezdit každý jak se mu zlíbí (mnohdy alá prase) a budeme se strachovat, zda vůbec dorazíme kam se chystáme.
Vážně mi unikají souvislosti. Také jsem se dnes (pro zajímavost) bavil s jedním řidičem z povolání a kupodivu, světe div se - z bodování strach nemá, pravidla dodržuje a na rychlost si holt dá větší pozor, přivykne předepsaným limitům a budu dále vydělávat jako doposud.
Mezi námi (děvčaty) zrovna taxikáři jsou mnohdy právě ta sorta, která se chová podezřele agresivně a bezohledně. Dokáži pochopit, že čím dříve naloží a vyloží klienta tím dříve dostane příležitost nabrat dalšího, - ovšem nemělo by to žádného z nich opravňovat k tomu, aby vybočovali z pravidel.
A včíl mudruj ... ;-)
Milf z IP *** | 1.7.2006 23:31
Ještě něco málo k rychlosti - proč se divíš tomu, když někdo na 50 dostane pokutu za 57? Copak jsi ve škole nedával pozor a nedokážeš porovnat, které z čísel je větší (vzdělání na to máš)?
Chceš-li minout hlídku, pojedeš méně než padesát. Máš-li cit pro plyn, pojedeš přesných 50 - ale při 51 už se nemůžeš divit, když Tě budou stavět.
V praxi to tak přísné nebude, jest nepsaným pravidlem 10% navrch, protože přesnost tachometru, radaru - a IMHO dohadovat se s někým ve správním řízení o rychlosti 2km/h nad limit když během pár minut odloví borce s násobky 2, ... proč by to dělali. :-P (ovšem pozor, šéf dopravní policie ČR ohlásil "nulovou toleranci"!)

p.s. těším se na statistiku dopravních nehod za měsíc červenec, jakápak to asi budou čísla ... 8-)

Mgr.Radovan Kaluža | 2.7.2006 03:32
Takové kecy může psát člověk, který ukončil květinkovou školu. Řidič kamiónu jezdící 300dnů v roce, 20 let je s volantem srostlý. A takovýto ridič má jiné starosti než mít oči na tachometru, ale musí ušofórovat onen velký kolos. Jak říkali taxikáři, co jezdí bezpečně a rozumně, tento zákona mohl napsat pouze pičus, co nemá najeto ani 1000 kilometrů. (slovo pičus jsem nechal pro zachování citace profesionálního řidiče na tento zákon)
z IP *** | 2.7.2006 10:49
A pak jsou tady taky řidiči, kterým jejich rodiče koupili ve 2O-ti první auto, machrují a ohrožují všechny. A pak další co auto vytáhnou jen o víkendu při cestě na chatu. Slovo řidič neznamená jen ten co sedí v kamiónu nebo taxíku.
A právě ti tví řidiči by měli tyhle pravidla dodržovat ze všech nejvíc a tyhle změny by se jich teoreticky ani moc dotknout neměli. Neměli, pokud budou dodržovat to co mají.

Navíc co řešíš, ta tvá odska to nakonec zruší, nebude přece ničit podnikatele smile

Milf z IP *** | 2.7.2006 12:38
ad květinková škola - milý Radovane, děláš ze sebe naprostého hňupa a to nejen Tvým občas se objevujícím rádoby ostravským dialektem, který prezentuješ jako sobě vlastní :-P.
Pokud neumíš pořádně číst, tak si raději přečti reakci před odpovědí dvakrát, třikrát - psal jsem o řidiči z povolání, který má nacouváno tolik co Ty jsi nenajezdil s tátou za celý svůj dosavadní (přestože tolik úspěšný) život.
Jedno je jisté - jsou-li dána pravidla, platí pro každého. A to zda má někdo k rukám přirostlý volant na pravidlech nic nezmění. Nebo snad toužíš po novele zákona, kdy každý s 3k km měsíčně může jezdit rychleji než víkendový chatař? Kdo to bude hlídat? Jak to budeme evidovat?
NE - my budeme jezdit všichni stejně, podle pravidel. Pokud se nám to nelíbí, budeme iniciovat změnu pravidel (dovedu si připustit, že při ponížení otřesných statistik na našich silnicích dojde na zvýšení limitu na dálnicích, ...) dopravního značení (máme možnost), budeme se jezdit "vyřádit" k sousedům kde je možno se vyřádit, ale tady u nás se holt budeme chovat jak se má, protože policie po nás jde. Bude to chvíli bolet, ale zvykneme si. I ten Tvůj taxikář si zvykne. ;-)
My jsme si totiž zvykli jezdit jako hovada, milujeme rychlou jízdu a dopřáváme si do chvíle, než někde něco vyvedeme. Na obchodní jednání vyrážíme nejlépe ve chvíli, kdy už má jednání začít a snažíme se předehnat čas. A protože se vraždíme stále více, je třeba nám dát pořádně přes prsty. Dobře nám tak! ;-)
dan z IP *** | 4.7.2006 08:07
Jen idiot si muze myslet, ze dodrzovani jakychkoliv pravidel zajisti, ze budeme jezdit bez nehod. Je to jako s tim komunismem (kazdy pracovat podle svych schopnosti a uzivat podle svych potreb. Taky to TEORETICKY byla hezka myslenka...
Pravidla proste NIKDY nemuzou postihnout vsechny situace, ktere muzou nastat.
tento zakon vyhovuje pouze zkorumpovane policii a tem, co chteji nejlepe zrusit veskerou soukromou silnicni dopravu. Znam takove lidi. Jezdit by podle nich meli jen statni organy, nezbytne zasobovani a autobusy...
z IP *** | 4.7.2006 20:20
"Jen idiot si muze myslet, ze dodrzovani jakychkoliv pravidel zajisti, ze budeme jezdit bez nehod."

Tak to já jsem pro zrušení všech zákonů. Promiň, ale teď mluvíš jako idiot.

"Je to jako s tim komunismem (kazdy pracovat podle svych schopnosti a uzivat podle svych potreb. Taky to TEORETICKY byla hezka myslenka..."

Jsi s tím komunismem trochu vedle. Dneska každej ňouma má plnou hubu komoušů, a přitom v té době sral do plínek smile

"Pravidla proste NIKDY nemuzou postihnout vsechny situace, ktere muzou nastat."

To ale nepostihne žádný zákon.

"tento zakon vyhovuje pouze zkorumpovane policii a tem, co chteji nejlepe zrusit veskerou soukromou silnicni dopravu. Znam takove lidi. Jezdit by podle nich meli jen statni organy, nezbytne zasobovani a autobusy..."

Nevím proč by to mělo nahrávat poldům, pokud budete jezdit podle pravidel, tak vám nic nehrozí. A platí pro všechny, nevím proč by měli být podnikatelé, jako snad nějaká nadřazená rasa, měřeni jiným metrem.....

111tiskarna z IP *** | 5.8.2006 17:06
Toto je přímo nechutný patolízalský názor. Blééé!
Alfons z IP *** | 5.10.2006 19:35
Ty blbe,je rozdíl, když ti dají pokutu na nebezpečném místě- jako třeba u školy, u supermarketu, zkrátka tam kde je velká kumulace lidí, anebo když tu pokutu dostaneš na konci města, kde vůbec nikoho neohrožuješ. A to jenom proto, že je to nařízeno vyhláškou.
Naši superpolicisté měří vždy na takovýchto místech,kde nic nehrozí a nic nechrání. Jedině tam, kde si namastí kapsy.
V Německu a ani nikde na západě jsem ještě nikdy neviděl, že by měřila policie na místech jiných než nebezpečných místech!!!!
Prober z IP *** | 16.10.2006 22:03
Člověče, ty jsi kretén.... Nebezpečná místa smile
Prober z IP *** | 2.7.2006 06:36
Co to zase řešíš za blbosti. Když je ti tak líto toho tvýho milého taxikáře, tak mu klidně můžeš zaplatit pokutu i přezkoušení. Jednou jsou tady pravidla, a neříkám že nejsou na hovno, ale platí pro všechny.
Ale litovat taxikáře co jede skoro 60tkou, že živí rodinu a platí leasing, je až dětsky trapný. Právě profi řidiči by měli znát všechno ohledně dopravy, a né hrát na city. Až jednou takový idiot smete tu, jak ty říkáš, starou bábu, jen proto že by to klidně stačil i otočit zpátky, bude pozdě.
z IP *** | 22.12.2006 16:48
baba má sedět v síbrťaku a né se motat po přechodu. jezdím v obci stále tak jak před novelou. to je 80 - 90km/h. a ještě nemám ani bod. polda dostane "dvojku" a je spokojenéj a drží hubu. mám to v piči.
z IP 193.165.184.*** | 14.7.2007 18:44
Prdel je, když takového sebejistého idiota seškrabávají ze stromu.
chosef z IP *** | 2.7.2006 10:22
Měl bych dotaz do blogu. Vysvětlí mi někdo, jak mám předjet na silnici náklaďák, když pojede svých povolených 80 kmh-1, já mohu s "nulovou tolerancí" jet max. 90kmh-1 a nebýt převálcován protijedoucí Tatrou s pískem? Pro upřesnění dodávám, že rozdíl v rychlostích je 2.78 ms-1. Policajti s mobilním radarem takhle seberou body 99.9 % řidičů bez jediného mrknutí oka. Ještě se nikomu z přítomných nezdá, že některá ustanovení zákona je naprostá buzerace a že než dojede z Prahy do Budějic, tak je bez řidičáku?
Prober z IP *** | 2.7.2006 10:40
1. můžeš je za tím náklaďákem jeho max. rychlostí (80km/h)

2. můžeš na něj zatroubit a on, jako chápající řidič, uhne s tím svým náklaďákem do škarpy a ty můžeš pokračovat.

3. používej vlakovou dopravu smile

bořek z IP *** | 2.7.2006 13:58
Probere ty jsi teda vůl, máš vůbec řidičák, už jsi někdy ujel měsíčně 10 000km, bez toho abys někde třeba překročil rychlost o 7km/hod. To hold nejde.
tribeko z IP *** | 2.7.2006 14:29
Chytrý Prober bude určitě teoretik, jako někteří z tvůrců tohoto zajímavého zákona...
Prober z IP *** | 2.7.2006 16:31
Ne pánové, teoretik nejsem ;)
Ale pokud nepoznáte nadsázku, tak nevím smile
zzz z IP *** | 2.7.2006 18:53
bořek alias radovan: tvoje hold te prozradilo smile ale neboj, tvoje rachotiny s logem bananu se o prekroceni rychlosti bat nemusi smile
Dušan z IP *** | 2.7.2006 18:56
Milý Probere,
velice oceňuji snahu mít za každou cenu jiný názor než je v článku. Avšak nyní mi připadáš jako člověk, který snad za volantem neseděl, člověk který si neuvědomí počet kilometrů profesionálních řidičů za měsíc, a neuvědomují ci si šanci na překročení rychlosti, neboť řidič většinou se dívá na cestu, než na tachometr, a potom taky podmínky jakým se dostanou lidi zpět k řidičáku.

Pokud se nechceš zde ztrapňovat více, raději nepiš.

z IP *** | 2.7.2006 21:28
No, rozhodně nepovažuju všechny zde uvedené články, které píše Kaluža, jako svátost boží.

Jenže ty nová pravidla nejsou o tom, jak dlouho a jak často někdo řídí. Pořád tady pletete jablka s hruškama. A už vůbec to není o likvidaci podnikatelů. To mi vysvětlete.

z IP *** | 5.7.2006 02:21
Dušan: takze profesionalni ridic muze v padesatce jet osmdesat, aby se nemusel chudacek divat na tachometr? pokud je profiridic, tak se snad na tachometr ani nemusi divat, ne? Prober se! smile
z IP *** | 7.7.2006 00:16
Bořek = Dušan = Radovan Kaluža. Pro Kalužu je typické, že si svůj podpůrný fanklub vytváří sám pomocí falešných identit. Bohužel se k takové taktice musí uchylovat proto, že nikdo normální a soudný s ním nemůže souhlasit.
Modila z IP *** | 2.7.2006 19:55
Nejak sem nepochopil o cem tento clanek je...rekl bych, ze o nicem... Souhlasim s jednim nazorem co tu zanel, co ho opravnuje byt vyjimkou... Navic, kdyz telefonuje, muze si zastavit a nikdo mu nic nerekne, bylo to tak i doted...rychlost..kdyz ti teda nevadi, ze s tebou jede rychle a tim ohrozuje tvuj zivot, tvoje vec, me osobne by to teda vadilo. A kdyz nebude blbej, tak bude delat taxikare dal a jeste si vydela. asi by se mel autor clanku nad sebou a bodovym system zamyslet, proc vubec je.
Mgr.Radovan Kaluža | 2.7.2006 20:01
bodový systém, dejme tomu

ale nastaven trošku jinak, a nikoliv takto

každopádně vláda jej chce zrušit/pozměnit radovan.bloger.cz/politika/novapravidla-cz/novapravidla-cz---zrusi-je

Emmkey z IP *** | 3.7.2006 01:13
Spousta lidí tady kritizuje bodový systém, hlavně vzhledem k profesionálním řidičům. Když zazní kritika, měl by se objevit i nějaký zlepšující návrh. Co tedy navrhujete, aby se zlepšila situace na silnicích a "profíci" mohli být v klidu? Ono jenom kritizovat je fajn věc, ale k ničemu to nevede.
jezevec z IP *** | 7.7.2006 15:51
Co navrhujeme?
To už se mockrát řešilo mnohde.
1) Dát rozumnou toleranci na ne-nebezpečné porušení předpisů (typu překročení rychlosti o 1km/hod nebo na výjezdu z obce), nebo zapomětlivost (zapomenuté doklady, zapomenout oprzsvítit světla) - tyhle věci by vůnec neměly být přestupek
2) Nepostihovat v bodovém systému banální přestupky, které nemají žádnou souvislost s bezpečností provozu (mírné překročení rychlosti, nesejmutá loňská dálniční známka, nepřekážející parkování)
3) Pořídit cajtům kamery a tvrdě stíhat zejména nebezpečný způsob jízdy - neb ten je viníkem 90% nehod. Překročení rychlosti není samo o sobě nebezpečné - nebezpečná je NEPŘIMĚŘENÁ, nikoliv nepředpisová rychlost (viz příměr s předjížděním kamionu).
Marek z IP *** | 3.7.2006 13:30
Zákon je nesmyslně tvrdý. I jeho zastánci by si měli uvědomit, že oni i při jeho úskostlivém dodržování někdy udělají chybu a třeba překročí rychlost o několik km/h. Nikdo není schopen jezdit přesně na limitu, třeba 50km/h. Ano můžeme jezdit pro jistotu 40km/h, ale byl tohle cíl zákona? Takže od teď jsme VŠICHNI kriminální živel vydaný na pospas vůli uniformovaných strážců zákona, jako před rokem 1989. A to se mi nelíbí.
Milf z IP *** | 3.7.2006 21:59
Jaké nesmyslně tvrdý? Copak ten smysl nevidíš? Copak Tě neděsí statistiky na silnicích? Mě možná děsí více než Tvé strašení s rokem 1989 (možná by bylo zajímavé se dozvědět, co si z té doby pamatuješ, jestli vůbec něco). ;-)
Nuže, odcituji www.cdv.cz/text/oblasti/bsp/analyzy-nehodovosti/nehrychle.htm:
Nad nepřiměřeností rychlosti jízdy se již dávno zamysleli dopravní odborníci z motoristicky vyspělých zemí severní Evropy (Dánsko, Norsko, Švédsko, Finsko) a ačkoliv jejich vozový park je mnohem kvalitnější než u nás, vědomi si možných těžkých následků nehod ve vysokých rychlostech, omezili povolenou rychlost jízdy na dálnicích na 110 km/h. Rovněž ve městech a obcích mají mnohem více obytných ulic a zón s rychlostí jízdy 30 km/h. Je to jednou z cest ke snížení dopravní nehodovosti a následků nehod.

Chce se napsat - asi tam nemají řidiče z povolání. Nemají bodový systém, nemají vysoké pokuty, ... z jednoho prostého důvodu - dodržují pravidla. Jak prosté.

Co motivuje Radovana dodržovat rychlost, když si vydělá 50k měsíčně, má rychlé sportovní auto (aspoň na fotce se tak tváří (Radovan) ;-) ) a výše pokuty za překročení rychlosti doposud byla obdobná jako příspěvek na charitu? Odpověď prostá - nic.
A hle, dnes je už vše jinak. Radovan má o čem psát, protože bodový systém už je o něčem jiném. O tom je IMHO celé haštěření na téma nových pravidel.

Milf z IP *** | 3.7.2006 22:04
OT:
Za formátování předchozího příspěvku se tak nějak omlouvám, už se mi plete syntaxe z různých diskuzních fór dohromady (a formátování linku jsem nepochopil vůbec, nejsem Mgr. smile ) - děkuji za pochopení a shovívavost. smile
Carlos Roiteman z IP *** | 3.7.2006 23:53
Nevím proč tady někdo pláče nad novým zákonem. Prostě jsme si zvykli ne to, že se zákony nedodržují. Přesně podle pravidla z dob minulých - kdo nekrade, okrádá svoji rodinu. Co to je profesionální řidič. Zaměstnanec nebo podnikatel, který se tím živí. Proč by se měl chovat na silnici jinak. Všichni, co mají profesi podle zvláštního předpisu, musejí dodržovat jistá pravidla a musí být z těchto pravidel přezkušováni.To platí dvojnásobně pro profesionílní řidiče. Pokud se nemíní těchto pravidel držet, ať jdou k jiné profesi. Já nejsem profesionální řidič, ale najezdím i přes 3000km mšsíčně. Striktně dodržuji pravidla. Ještě jsem nezaznamenal, že by mi to způsobilo újmu na mém duševním zdraví. To ovšem nemohu říci o jiných účastnících silničního provozu. Jejich duševní postižení stoupá s obsahem motoru jejich vozu. Mně to připadá, že je něco žene k předjetí za každou cenu i když tím získají jenom jedno místo ve frontě. Ti, co předjíždí po levé krajnici patří rovnou do Bohnic.
z IP *** | 4.7.2006 16:52
to je prece jednoduchy
blog mentalniho zoufalce smile
Martin z IP *** | 7.7.2006 00:18
Položme si otázku: koho chceme ze silnic vytlačit? Ty co jezdí v obci 57 km/h nebo ty co jezdí nebezpečně, bez směrovek, za deště bez světel. Vy zastánci těchto represí, je řidič jedoucí na 50tce 57 km/h nebezpečný? Vysvětlete mi jak.
Prober z IP *** | 7.7.2006 10:08
Protože pár lidí co tomu rozumí víc než ty, dokázali spočítat průměrnou brzdnou dráhu průměrného vozidla. Nevím co na tom chceš ještě vysvětlovat?
Hele z IP *** | 7.7.2006 11:25
Probere ty si taková piiča že to až bolí. Je skoro bez šance abys jednou za rok, třeba nejel 57km/hod místo 50km/hod. A hned 2 body nebo kolik. A pak třeba jednou špatné předjetí cyklisty, neboť nebude jiná šance. Jednou nedání přednosti chodci, protože chodec ti rukou jasně ukáže, ať jedeš. Za dva roky není co řešit a nemáš řidičák. Probere, proberse smile a nedělej tu ze sebe pičusa.
Prober z IP *** | 7.7.2006 16:39
Milé děti, hodně se mi líbí, že tady magistr napíše o svém oblíbeném taxikáři, že překročí povolenou rychlost o 7km/h a vy se toho hned držíte jako panna ocasu. Těch 57km/h je už skoro šedesátka, a pokud vám to vy trubky nedochází, tak je to těžký.
Právě kvůli takovým blbcům jako vy, jsou tady ty předpisy. Každý idiot si myslí, že je výborný řidič, a pak se stane že povozí někoho několik metrů na kapotě.
A ty vaše příklady... předjíždění kamionu, předjíždění kola, překročení rychlosti... TO vás měli naučit v autoškole. Děláte skomára velblouda.
Milf z IP *** | 8.7.2006 00:35
Nepokládejme si otázku, řekněme si jednoznačně: jsou-li dána jasná pravidla a má-li existovat určitý právní řád, dodržujme všichni tato pravidla bez výjimek (a nebudu výjimky vyjmenovávat, učinili tak již jiní). Druhá věc je, jak jsou tato pravidla posazena, zda odpovídají současnému stavu silnic, vozového parku, úrovně řidičů, počasí a nevím co ještě. To ovšem musíme apelovat naprosto někde jinde, naprosto na jiných pozicích - ale ne o tom polemizovat v diskusích.
Jestliže jsou 2 z 5 schopni v obci jet 50km/h (= dodržovat pravidla) proč se mají cítit jako největší trubky, když jim další tři poklepávají na čelo a diví se, proč se chovají tak jak mají.
Další věc je, jak kdo je moc vystrašený ze současných represí, že dokáže na výpadovce místo dovolených (svislým dopravním značením) 80 jet stále svých 50, protože si cedule nevšiml, nevěří jí, je v obci, necítí se atd. - na tom už nic nezměníme, takoví mezi námi byli/jsou/budou.

Tedy k tomu, zda je 57km/h nebezpečných - nemusí být nebezpečných, ovšem je určitě porušením pravidel, neboť ta předepisují limit 50km/h. A o tom, které z čísel je větší či menší a jak tedy posoudit tuto nerovnost jsme snad absolvovali na základní škole (ročník už nedám, je to let smile )

Verunka z IP *** | 9.7.2006 19:10
Maras... to co tu pises ja pravda. Moje matka vlastna taxisluzbu v Havirove (Taxi Pirana ... jinym nejezdete smile ) ... a mohla bych vypravet - taxikar je za volantem 12 hod denne a 7 dni v tydnu a ma stejny pocet bodu jako nekdo kdo je za volantem 7 hod v roce smile necht zije spravedlnost!!! smile a nase vlada smile
:-( z IP *** | 9.7.2006 21:44
No drive se rikalo - ridic profesional- pan ridic. Dnes kdyz vidim ty mladicky za volantem prepravnich sluzeb, co mi v zatackach na plne predjizdi, aby stihli dalsi zavoz, tak to uz vubec neplati. Najezdim kolem 10 000 mesicne, podle kseftu, ale nidko mi v nemecku, rakousku, italii a podobnych statech proste nevytlacuje ze silnice, neohrozuje a ve meste nenajizdi na mne a netroubi kdyz jedu pouhych 50km/m. V cechach se stalo pravidlem, ze nejaka ta tolerance musi byt, tak kdyz se smelo jezdit 60 jezdilo se 70, kdyz 50 jezdilo se 60 a ted ouvej, oni chteji neco nesmyslneho. Ne, chteji jen to, co melo uz byt strasne dlouho, ale nikdo to nekontroloval. Ted jen dali pravomoce mestskym a najednou je vsude moooc radaru. Jestlize ale clovek jezdi tak jak ma, tak ty body proste nedostane. Namontoval jsem si rozsvecovani svetel, protoze nejsme genius abych na to nekdy nezapomenul, poutam se vzdy a jezdim jak se ma, tak za co mi muzou dostat? za nic. Jestli to mozna neni take v tom, ze zamestnanci honi sve ridice aby jezdili jak blazni. Ale kdyz budou vsichni jezdit jak maji a kdyz tak budou jezdit vsichni tak tu dopravu nikdo nemuze predbehnout, proste se to musi vse zkloubit. Je to jen a jen v lidech co nemaji zajem nic dodrzovat a veskere zakony co jim neco narizuji jim nici jejich demokracii. Mam projety velky kus Evropy, ale takovy bordel jaky je v cechach na silnicich , to se nikde nevidi. Jen tak na vsechny co jezdi jak hovada, alespon na ne maji nejakou paku.
z IP 89.143.234.*** | 30.11.2007 19:51
www.TAXI-PIRANEZE.SI

DE BEST IN A EUROPA

Richard z IP *** | 13.7.2006 11:11
Proč se již z nového zákona dělá cochtárna ,která
uděluje různé vyjímky.
Proč policista jedoucí ve vozidle bez zapnutých výstražných zařízení může porušovat rychlostní limity ,jezdí snad bezpečněji než jiní řidiči.
Není rychlost stanovena vzhledem k bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu.Odhadne starý člověk bezpečně rychlost přijíždějícího policejního vozu?
Proč policista může telefonovat za jízdy,pokud potřebuje při jízdě telefonovat ať mu Bublan zakoupí handfree.Pokud vím policisté jezdí k zásahum minimálně dva je nutné aby telefonoval řidič.
Vydupou si vyjímky další pašalíci a zákon bude platit pouze pro chudé.
kombajn.bloguje.cz z IP *** | 17.7.2006 15:33
boze to je ale hysterický clanek...
pokud nekde jednou mesicne jede 52 km/h, tak by mel chvili premyslet, treba minutu a rict si, ze radeji bude jezdit 48 a jednou mesicne 50 smile

v zakone je jasne psane, ze se ma pouzivat hands free, pokud ji nepouziva, je to jeho blbost, obzvlast za telefony bych bral ridicak... a jeste by taky mohli navrhnout, ze ridici nesmi kourit!

člověk z IP *** | 17.7.2006 15:47
stando radovane dolínku, jsem rád, že kvůli zrovna takovým ubožákům, kteří nejmají buňky, aby pochopili, že silnice jsou od toho, aby se po nich jezdilo bezpečně, jsou nová pravidla zavedena. nikdo nikoho nenutí jezdit rovnou padesátkou. já mám na tacháči rafiku průběžně mezi 45 - 50 a jsem v poho.
navíc se nemusím bát chodit přes přechody, donedávna většina kreténů, než zaregistrovala přechod, tak jej dávno přejela.
Hope z IP *** | 4.8.2006 13:58
No nevím, ale dle mého máš méně buněk než Radovan, protože ten, aniž by chtěl někoho urazit, pouze vyjádřil svůj názor. Ty jsi prosím kup koloběžku. Je rychlejší než Tvé auto a určitě bezpečnější.
ELEKTRONICKÁ PETICE z IP *** | 22.7.2006 19:00
Rozmnožujte a posílejte svým známým do e-mailu či sms.


www.chcetezmenu.cz/petice

elmex z IP *** | 27.7.2006 17:22
Zmrdi jako ty, radovane, by řidičák nikdy neměli ani dostat... Naopak bych zavedl ještě přísnější podmínky, ubylo by řidičáků, ubylo by aut, na silnicích by se jezdilo bez nehod, něco jako v letectví. Tam taky nedají papíry každýmu banánovi...
kat z IP *** | 28.7.2006 13:37
Je zbytečné někomu dokazovat, proč by se mělo na veřejných komunikacích jezdit rychleji, bezpečněji, ekonomičtěji a pohodověji. Mohou mít i argument "snížení rychlosti všude na 20km/hod s argumentací, že se sníží nehodovost. Nikdy mi nepřekážel rychlý řidič, vždy ti zbrklí a nerozhodní.
Chtěl bych také obhájit motocyklisty, kteří zaviní statisticky nehodu jen z jedné čtvrtiny všech jejich nehod www.motoforum.cz/clanky/crash_testy.html A ani se nedivím, že někteří policistům nezastaví při takhle nastavených podmínkách.
Paradoxně na zákazu předjíždění motocykl předjíždět lze a naopak nikoliv. To je ale absurdita. Šíře obou dvou je vždy stejná.
blumen z IP *** | 24.8.2006 22:36
mozna by bylo dobre polozit otazku: proc novy silnicni zakon? rozhodne pro zvyseni bezpecnosti provozu. na mne to vsak pusobi jako moznost jak vybrat vic penez do statni pokladny. rychlostni limity se nezmenily, jen se sprisnilo mereni. pritom mame odchylku tachometru vlastni a pak taky odchylku radaru. sotva muze byt rec o presnosti na 2km/h. navic mereni provadene na "potrebnych mistech" napr. mimo obce mezi poli atd... vsimnete si ze v jinych zemich, kde je zajem na tom aby se jezdilo pomalu, je radar a je oznacen znackou coz ma za nasledek za kazdy uvedomnely ridic zpomali a to uplne staci. u nas je lepsi pokud se rychlost prekroci a muze se udelit pokuta. TOHLE JE TEN ZASADNI ROZDIL. divite se, kdyz mestke radnice maji v rozpoctech zakalkulovany castky vybrane na pokutach? uz se vi dopredu kolik bude potreba vybrat!!
zajimave je to tez s alkoholem, zde jasne stoji psano 0, slovy nula. vazeni, v krvi nikdy nebudete mit naprostou nulu.

nejsmutnejsi je ze pokud nasinci budou jezdit jako dosud, nepomuze nam sebeprisnejsi bodovy system. agresivita nebo prehnane dodrzovani misty nesmyslnych predpisu, hranicici s demenci. to vidim jako dva extremy hojne se vyskytujici na nasich silnicich.
slava ceske povaze

Řidič Mazdy z IP *** | 20.10.2006 01:40
Musím říci, že po včerejším ránu mám z Městské Policie opravdu rozporuplné pocity. Řídím už 20 let a za tu dobu jsem nezpůsobil žádnou dopravní nehodu. Pravda, nějaké ty pokuty jsem již dostal, za špatné parkování nebo prošlou lékárnu a podobně. Pokud jsem věděl, že je Policie v právu a byl jsem si vědom přestupku, nikdy jsem neměl potřebu proti pokutě protestovat. Ale to co jsem zažil ráno se asi navždy zapsalo do paměti jako mé ohrožení a zbytečná šikana ze strany Městské Policie.
Vezl jsem známého z práce. Jelikož potřeboval vystoupit u konečné autobusu, tak jsem se přesvědčil, že za mnou nic nejede a zastavil jsem mu u odbočky na parkoviště autobusů, kde je značka Zákaz vjezdu mimo MHD. On vystoupil, já dal směrovku a chtěl pokračovat dál po hlavní silnici. Když jsem se rozjížděl, z protisměru mi do cesty přímo vletěl Opel Frontera s nápisem Městská Policie a zablokoval mi cestu. Bylo jen štěstí, že jsem stihnul dupnout na brzdy, jinak jsme byli v sobě. Po tomto šoku přišlo překvapení, když místo omluvy za takové ohrožení, mi dali pokutu a vzali bod za to, že jsem podle nich vjel do zákazu vjezdu (asi na tři vteřiny jsem zastavil u značky Zákaz vjezdu mimo MHD, z mého pohledu velice sporné, když jsem za tu značku ani nevjel a ještě byla tma, tak to nemohli ani pořádně vidět). Žádná jiná auta tam v tu dobu nejela. Inu, z toho pro mě plyne, že honba za pokutou je pro tyto Strážníky důležitější, než naše bezpečnost! A proto jsem ode dneška na straně těch, kteří chtějí jejich pravomoce omezit, protože takové jednání nám více bezpečnosti na silnicích určitě nepřidá. Vždyť co kdybych nebyl tak zkušený řidič a místo brzdění to strhnul na chodník kde chodili lidé do práce, co by proti tomu bylo špatné zastavení.
z IP *** | 7.12.2006 00:31
překročení rychlosti o dva km/h je k smíchu, ale ksakru ta značka zní max povolená rychlost a ne 50 -+5km. možná to bude znit jako buzerace ale máš jet do 50km/h a ne 50 km/h.
CHÁPETE TO UŽ KONEČNĚ - HLAVNĚ VY DRZÍ PRAŽÁCI - CO SEŽRALI ŠALAMOUNOVI HOVNO A NEBEROU OHLEDY NA NIC!!!
Mic z IP 213.180.62.*** | 16.1.2010 16:17
ááá chytráček...ano je to max. 50km/h,ale pokud jedu po 2proudé silnici na výpadovce můžu jet i 55km/h a nikomu to neublíží.Naopak přímo v obci do 50km/h ano,ale k čemu to je když někdo překročí o 5km/h a je buzerovanej a ten kdo projede o 30km/h a víc rychleji stejně to nějak ukecá nebo mu to známý zařídí...Nejsem pražák,ale zkus jet na magistrále 50km/h a vytroubí tě 90% řidičů a to ne jen pražáci...smile
Honza z IP *** | 27.12.2006 19:41
jen nepřímo škodí a lidem nepomohou !!! Zažívám to denně v Prostějově na vlastní kůži !!! Káždý lump co ničí auta odcházející z hostince U Anděla v Prostějově a dalších hostinců si může dělat co chce (ničit majetek druhých, dělat bordel po nocích aj.). Stovky žádostí o pomoc a nic se neděje ! Jen kryjou provozovatele těchto "bordelů", případně jejich majitele! K čemu nám je taková POLICIE co je na straně žločinu ?
Synacek.bloger.cz | 9.3.2007 19:45
Naprosto do detailu souhlasim s novym zakonem...A jeste bych ho udelal prisnejsi.Mam 32 let,jezdim od 18..Nikde rychlosti neprekracuji,i kdyz moje auto patri do kategorie velmice rychlych vozu.I tak jsem s nim nikdy rychleji jak 130 po dalnici nejel a ani nevim,kolik to auto muze udelat...najezdim okolo 10.000 km za mesic,nikdy jsem nehavaroval a nemuzu o sobe rict,ze jsem dobry ridic,protoze mnoho najezdim.Ale z vas,frajirku,ktery se chovate bezohledne se me dela blujno.Chovate se nekteri tak,ze vam ta silnice patri,neumite se rozjet bez piskani gum...Co si tim dokazujete?Ze jste dobri?A pozor,jak se nekteri chlubite,kde jste jak jeli rychle,tak ne VY jste tak dobri,ale vase auto...Vy ne!!!A pak se stane to,co memu kamaradu:Frajirek jede a srazi chodce...A chudak chodec???Uz si nezachodi....
stanislav z IP 92.240.171.*** | 7.3.2011 18:48
proc se nikdo nezaobira problemem ridicu MKDa nedostatkem parkovacich mist ,jsem dva mesice v zakazu rizeni za tyto prestupky,  jezdim dvacet let MKD v zivote jsem nezpusobil dopravni nehodu ani vetsi dopavni prestupek a neexistuje odvolani myslite ze je to spravedlive dekuji stanislav


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel třináct a čtyři