Volíte Paroubka, pak jste velice hloupí.

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 19. 6. 2009 v kategorii politika, peníze, přečteno: 4150×
paroubegg.jpg

Jirka Paroubek nyní opět masíruje masu hloupých lidí, myslící pouze na svou kapsu a zavdějící těm opravdu úspěšným v životě a tím pádem často i mírně bohatým. Jeho nový  návrh na  zvýšení daně pro vyšší příjmy , je ukázka jeho krásného a populistického   gesta do voleb pro své třicetikorunáče.  Je to správné, abychom  trestali všechny bohaté, poněvadž podle socanů být bohatý je zločin.  Jsi vzdělaný, schopný a pracovitý? ČSSD tě po zásluze potrestá!

Rovná daň je ve své podstatě již nyní progresivní.

Co je na tom nespravedlivého, když vyděláš 5x více, platit i 5x vyšší daň. Vyděláš 10 000 zaplatíš 1500daň, vyděláš 100tisíc zaplatíš 15tisíc daň.  Proč by měli pykat lidé, kteří se snaží,makají a vzdělávající se za ty, kteří svou vlastní neschopností dosahují podprůměrných výdělků. Ruku na srdce, kteří z vás s podprůměrnými výdělky se doma vzdělává ? Že jste tak unaveni  a po práci že musíte na pivo a nebo se dívat na VKVčka ? Já začínal úplně na nule, makal jsem, studoval a nyní mi socani závidí. Možná si přečtěte můj příběh z bezdomovce milionář.

Přesto, když se nad rovnou daní  zamyslíme, i v době kdy je rovná daň, tak není až tak rovná.  Pro ukázku uvedu dva zaměstnance, jednoho s vysokými přijmy, druhého s nízkým.

superhruba mzda (kolik nás ten člověk stojí) : 100 000
hruba mzda : 74 650
k výplatě: 53 492
státu celkově odvedeme :
46%

superhruba mzda (kolik nás ten člověk stojí) : 10 720
hruba mzda : 8 000
k výplatě : 7 120
státu celkově odvedeme :
34%

http://kalkulacky.idnes.cz/cr_kalkulator-ciste-mzdy.php

Populistický návrh s hrozivými dopady.

Kdy vy socani (voliči ČSSD a komunistů) konečně pochopíte, že já a ostatní „zlí“ podnikatelé vám davají práci a socani vám davají  ty jejich slavné jistoty v podobě populistických návrhů!  Ono je to velice jednoduché, naserete podnikatele a my přesuneme své podniky do jiné země eurozóny, připadně do daňového ráje. A již vám nebudeme platit nic do státniho rozpočtu a zároveň se zvýší nezaměstnanost, jak nějaké lidi propustíme. Zároveň toto bude podporovat přesun podnikání do šedé zóny. A  v posledním bodě o ty opravdové špičky ve svém oboru (vědce, lékaře) přijdeme,  začnou pracovat tam, kde si jich budou vážit. Opravdu takové  opatření v žádném případě nikomu nepomůže. Dokonce  nezvýší  naopak sníží příjmy do státního rozpočtu, ani nepomůže české ekonomice.   O tom jak prospěšná je rovná daň jsem již psal.

Třicetikorunáči začněte uvažovat !!

Poplatky Za 6 měsíců fungování  poplatků se vybralo 2,6 miliardy. Zdravotní pojišťovny díky omezení plýtvání ušetřili 3,4 miliardy (2,2 za léky, 0,8 za ambulantní péči).  To je zhruba 6 miliard, které jsou v rozpočtu navíc. Pro informaci za půl roku potřebujeme cca 110 miliard na zdravotnictví.  Tyto úspory  byly použity pro léčbu vážně nemocných pacientů, kde jsou drahé léky a nebylo na ně financí. Díky tomu například o 120% více žen se mohlo léčit s nádorem prsu.  Zároveň se vrátilo asi 6 miliónů těm, kteří překročili limitní strop, tedy lidi, kteří jsou vážně nemocní.  Toto je dostatečně chrání, aby si mohli zdravotní péči dovolit. Je tedy nutné si uvědomit jestli budeme mít aspirin zadarmo a nebo jestli budeme mít špičkové přístroje a léky pro léčbu vážných onemocnění.  Nenechte se zlákat tím, že zdravotnictví odstraněním 30 korunového poplatku bude zdarma. Nebude, ať chcete nebo nechcete zdravotnictví se platí z našich daní. O poplatích jsem toho již napsal více .

Štítky: volte ODS
Facebook Twitter Linkuj.cz
Myslíte že Jirka Paroubek voliče masíruje populistkými návrhy, bez toho aby by uvažoval o jejich dopadu ?
(214 hlasů) 76,7 %ANO
(65 hlasů) 23,3 %NE

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
david z IP 82.209.8.*** | 19.6.2009 15:36
soc dem už fakt začínají být nudní, zdanění 38% pro dobře vydělávající je jen vábnička na závistivé socky, které chodí do zaměstnání za deset patnáct hrubého a to, že by se třeba dovzdělali a více se snažili je ani nenapadne, to by totiž nemohl mít ve tři dopoledne po tý "šílený dřině" na toho hnusnýho kapitalistu, svoje Lídlpivo na kanapi. z čistě ekonomického hlediska by si měl Otík ( Bohouš Sobotka ) zopakovat základy ekonomie, ale to vlastně nejde, když on ten právník. Vážně si myslí, že když pár lidem, kteří jsou schopní a vydělávají slušné prachy, díky své píli, inteligenci nebo šikovným rukám, zvedne takhle nehorátně daně, že tím zaštupuje díru ve státní kase? blahoslavení chudí duchem
Orbitol.bloger.cz | 20.6.2009 12:29
S článkem se prostě dá jenon souhlasit. Doufám, že na podzim lidi ČSSD ukážou, že sliby a kecičky nejsou všechno...
MikE z IP 90.177.76.*** | 25.6.2009 21:01
No pozor, neházejte všechny nízkopříjmový zaměstnance do jednoho pytle. Já taky vydělávám patnáct hrubýho, taky dělám do tří (od půl sedmý ráno), a když přijdu domu jsem rád že jsem rád... Ale neni to pro mě důvod, abych šel dát hlas Paroubkovi, já bohatým lidem nezávidim. Bohatý lidi tenhle stát totiž živí... a jeden bohatej člověk živí i mě. Až mu ten k***t strhne 38%, tak nevim nevim..

Prostě ne všichni co vydělávaj patnáct hrubýho musí bejt nutně voliči ČSSD !!! Takový srovnání mě uráží..
linni z IP 78.102.124.*** | 19.6.2009 16:27
Tak konečně i u nás se to potvrdilo, čím menší je daňové zatížení, tím více se vybere (do určité míry), čím je větší, tím více lidí se na to vybere. Guláš, který vaří ČSSD je namíchán ze všeho možného, co lidi rádi, ale ono to vždy nemusí být to pravé (levé). Zatím znám tyto přísady: do středně zrazlého hrnce dejte vysokou progresy, vyjměte, poplatky u lékaře a státní maturity, přidejte špetku nesplnitelného (13.důchody). Servírujte se známou osobností (ač je politickým miminem). Bude to velmi drahá šlichta, ale na jídelním lístku bude dobře vypadat. Tak kdo se nechá nachytat na Paroubkovu šlichtu? smile
Filip z IP 89.103.170.*** | 28.6.2009 23:02
Zdravím, moc by mě zajímalo zda vůbec tušíte co je to Lafferova křivka??? Když uvádíte přímo úměrnou závislost sazby daně na daňovém výnosu.smile
Lúmenn z IP 90.179.132.*** | 19.6.2009 20:03
Radovane, nemám tě ráda, ale za tohle máš ode mě 10 bodů z 10. Protože to, co píšeš je prostě tak a jen zabednění blb to nevidí. Ten vidí jen svou závist a 30 stříbrných:/
lkjk z IP 90.178.36.*** | 20.6.2009 08:09
Souhlas
Martin z IP 62.240.172.*** | 20.6.2009 10:53
Byť už je "série politických článků", nebo jak označit Vaše poslední slohy, trošičku nudná nekonečným omýláním ODS rox vs ČSSD sux, máte rozhodně pravdu a dá se to číst. Dobře Vy! Ale nebyla by nějaká aktualitka ze Stodolní?
kódl z IP 212.111.17.*** | 20.6.2009 13:14
Konečně článek se kterým se dá souhlasit a ukazuje i tak nějak na radovanovu politickou vyspělost, ač se to zdá zvláštní smile
pepek z IP 78.102.124.*** | 20.6.2009 21:50
Co se stane, kdyz 3/4 adeptu na milionarskou sazbu natruc bude zoptimalizuji dane (pokud jsou to podnikatele nebo majitele firem) nebo si presunou bydliste nekam, kde progrese neplati a tím seberou i ty dane, ktere plati? Bude socialni spravedlnosti ucineno zadosti?
123580 z IP 88.103.179.*** | 21.6.2009 12:09
Hehe smile
Ty tay píšeš kolik se vybralo za 30-ti korunový poplatky, tak se koukni jinam. Některá strana to vybere někde, některá zas jinde. Co ty tady píšeš o Paroubkovi, to já ti tady můžu klidně napsat o mistru Topolánkovi. Tady je přesně vidět, jak jsou lidi zaslepený jednou politickou stranou smile.
PS:Napiš mi taky takovejdle článek o ODS nebo DS smile
Mgr.Radovan Kaluža | 22.6.2009 01:29
poplatky a jiná populistická gesta jsou hlavní zbraně paroubka

poplatky jsou rozumné, proč se musí přes rok řešit, byly zavedeny, ušetřili peníze

článek o ODS nebo DS můžeš napsat sám, bloger je veřejný a pro všechny
Losos z IP 94.112.59.*** | 25.6.2009 01:59
"Co ty tady píšeš o Paroubkovi, to já ti tady můžu klidně napsat o mistru Topolánkovi."
A proč nenapíšeš? S chutí do toho! Zatím jsou od tebe slyšet akorát prázdný slova jako od každýho socana. Pojď vyvrátit argumenty z článku, nejde, co? smile
rovnej.krivak z IP 195.39.83.*** | 22.6.2009 08:55
zvyseni dani pro bohaty je populismus to je jasny ale bude to mit jeste jeden dopad, pac stat z toho nic mit nebude ten to jen nekde prosustruje ale lidi budou min utracet ten si nekoupi auto ten nepojede na dovolenou atd ..... tim padem prodejci prijdou o penize. penize se maji nechat lidem a stat ma mit co nejmin
volič z IP 194.228.235.*** | 22.6.2009 10:39
Di do tý politiky já tě budu volit...
Coro z IP 85.71.124.*** | 24.6.2009 10:57
možná tak ukrajinského. smile
coro.pise.cz
ajajaj z IP 213.31.11.*** | 22.6.2009 12:19
Ve Vašem článku je pár trefných postřehů, ale taky jedna naprostá blbost, dotýkající se lidí s nižším platem. A to, že se mají dovzdělat a pak budou mít víc... A co až se dovzdělají tímto způsobem všichni? Zbyde tu taky někdo na "ruční práci"? Tak jako mince, vše má rub i líc, stejně tak ODS a ČSSD...
Radek z IP 85.161.87.*** | 22.6.2009 17:38
Teoreticky jsou tyto myšlenky krásné, kdyby se všichni dovzdělali, nikdo by tu nebyl na ruční práci. Ale i ty podvědomě tušíš, že to v praxi nikdy funguvat nebude. ;) Existuje spousta pohodlných lidí, kteří i kdyby podobné myšlenky měli denně naservírované před nosem, stejně to s nimi nic neudělá... A toto je realita...
rama z IP 213.211.34.*** | 22.6.2009 23:12
platy zaměstnanců, kteří pracují rukama, se zvednou a stejně tam lidé půjdou. Takto funguje trh ;)

Ale to mluvíme jen o čisté teorii, protože:

1) učení prý bolí
2) něco jako trh práce v našem státě funguje stejně jenom napůl ;)
Mgr.Radovan Kaluža | 23.6.2009 01:32
jestli v životě chci prodávat párky, je to má volba

poté ale nesmím závidět těm co jsou vzdělaní a tudíž vydělávají více
Coro z IP 85.71.124.*** | 24.6.2009 10:54
A že ty párky jíš, co. Nebýt těchto lidí, včetně uklízeček, kterých se štítíš, dávno inteligence tohoto národy vymře hlady a na mor.
http://coro.pise.cz
oko z IP 82.99.132.*** | 10.7.2009 13:31
"...na každú robotu nám treba špecialistov..." - jak říkal major Těrazky v komedii Černí baroni.

...člověk s titulem z Filozofické fakulty mně auto neopraví...automechanik mě naopak neřekne něco "přínosného" pro můj život, jako je třeba jsoucno a bytí....smile

Každé kolečko v soukolí je potřeba...smile
oko z IP 82.99.132.*** | 10.7.2009 17:04
To, že má někdo papír z nějaké VŠ neznamená, že je vzdělaný.
..je specialista pouze ve svém oboru...navíc taková filozofie, teologie apod. - mě osobně připadá jako přežitek, který má znaky zbytečnosti...

Znám ve svém okolí několik Bc, Mgr., Ing., kteří krom svého oboru vědí kulové a jsou opravdu "hloupí".

Ono totiž vzdělání není v přímé úměrnosti s inteligencí.

Vím o případu, kdy tak-tak vyučená tkadlena (stačilo jim umět číst a psát), která vyšla ze ZŠ s 8-i čtyřkama !!! udělala nástavbu a poté i VŠ......nyní je z ní učitelka...

..knížku taky nesoudím podle obalu, ale podle obsahu....

smile
bububak z IP 213.194.223.*** | 22.6.2009 21:23
wow cucim, tenhle blog jeste existuje? a furt ta stejna hovna se tu vali, no toz pekny den preju a mejte se radi smile
Mgr.Radovan Kaluža | 23.6.2009 01:32
jsem rád že sis zde našel cestu smile
Losos z IP 94.112.59.*** | 25.6.2009 02:02
Zvláštní, jak se posty socanů tak podobají a inteligenčně míří k nule...smile
person z IP 78.102.124.*** | 23.6.2009 01:18
Kdo je na jedné straně chamtivý, ale na straně druhé neschopný sám svým vlastním úsilím dosáhnout nadprůměrného výdělku po kterém touží, tak už se těší na to, jak pan Paroubek sebere peníze tomu, kdo je pilnější, pracovitější, víc vydělává.... a formou sociálních dávek je přerozdělí neschopnému chamtivci.
Jenže chamtivec se nejspíš nic moc nedočká, protože sebrané peníze nejspíš budou utopené v předražených státních zakázkách, nákupech nesmyslných zbytečností, a pěkně poplynou do kapes kamarádů pana Paroubka.
Na neschopného chamtivce zůstanou jen směšné drobky ve formě třináctého důchodu ve výši cca. 100Kč, apod....
Minimální délka jména jsou 3 znaky. z IP 193.179.215.*** | 23.6.2009 07:45
Opravte si tu chybu v titulku, Vy "intelektuale" smile
Andy z IP 90.178.133.*** | 23.6.2009 18:07
kde ma chybu?
Mgr.Radovan Kaluža | 23.6.2009 18:13
správně, budeme řešit 30korun u lékaře, už dva roky, toto je hlavní volební program ČSSD

a aby toho nebylo málo, u něčeho jako je tento článek, co má skutečnou hodnotu budeme hledat, jestli někde nechybí nějaká čárasmile
Andy z IP 90.178.133.*** | 24.6.2009 17:38
tak nekde ti musi najit chybu clovek, ktery se ani neumi podepsat, alespon prezdivkou..

och ti "socani" smile
Lúmenn z IP 90.179.132.*** | 24.6.2009 18:02
Nejde o socany, ta chyba tam vážně je a to stylistická.
Věta: "Volíte Paroubka, pak jste velice hloupí" je češtinářská zhovadilost, ale bohužel na první pohled nebije do očí.
Správně by bylo buď: "Volíte-li Paroubka, pak bla bla..."
Nebo: "Volíte Paroubka? Pak bla bla...."
Tak, jak to je teď to prostě nedává smysl a stylisticky je to špatně.
Andy z IP 90.178.133.*** | 24.6.2009 18:50
neni to jedno?smile ja bych rekl, ze tech chyb v Cestine je uz tolik a tolik lidi ty chyby dela.. lepsi napsat spatne carku ve vete, nez kdyz treba lekar udela chybu pri operaci smile nebo nasi politici odsouhlasi nejakou totalni kravinu
Mgr.Radovan Kaluža | 24.6.2009 23:27
přiznávám, z češtiny jsem měl za 4 na maturitě, na druhou stranu na výšce jsem měl stipendium a absolvoval jsem studium v anlii

za češtinu se omlouvám, prosím ale věnujte se obsahu článku
Topala z IP 93.91.144.*** | 25.6.2009 10:42
Pro Lúmenna:
Když tu chcete řešit chyby ostatním, pište alespoň sám bez nich. Protože ve větě "Nejde o socany, ta chyba tam vážně je a to stylistická." vám chybí čárkasmile
Lúmenn z IP 90.179.132.*** | 25.6.2009 17:12
Kdyby to tu nikdo nerozmazával a místo toho si to pan mistr bez řečí opravil, bylo by to v pohodě. každej má právo udělat chybu, umění je si chybu přiznat.
A jsem žena, jen pro pořádek;)
dedasd z IP 217.117.217.*** | 24.6.2009 16:51
nemůžu nesouhlasit
Mgr.Radovan Kaluža | 24.6.2009 23:28
souhlasit nemusíš, dokonce ti zde dám prostor napsat o tom článek, proč je jirka pašák

napiš mi na kaluza@banan.cz
Losos z IP 94.112.59.*** | 25.6.2009 02:07
Radovane, on s tebou souhlasí smile Mimochodem skvělý a trefný článek!
Mgr.Radovan Kaluža | 25.6.2009 02:39
jejda, to je ta jak člověk pracuje dlouho do noci smile

tak to jsem rád že souhlasíš, jsem ale zvědav kdo kliká že si přeje návrat do totality smile
Michael z IP 81.91.220.*** | 25.6.2009 12:20
toto psal opravdový hlupák,co sám ukázal,že neumí do 5ti napočítat smile
luki z IP 82.209.8.*** | 25.6.2009 17:39
a nejsi ty náhodou Jirka Paroubek smile
Michael z IP 81.91.220.*** | 25.6.2009 20:16
Ne,..opravdu ne.. jsem jeden z těch co si vydělá nadprůměrně,studuje v práci a chodí na Stodolní stejně jako tenhle pán..
Jeho příběh mě opravdu dojal..smile

Doufám,že ho jednou na Stodolní ulici potkám a on mě vysvětlí ,kde zmizely ty miliardy za vlád ODS od klause po topolánka.. které ted tak nutně musíme po 30kč doplácet a které on musí doplácet na pro něj vysoké dani ze 100tis kč.,
Andy z IP 90.178.133.*** | 25.6.2009 23:08
jasny.. za ODS .. smile) dukaz? dalsi bezpredmetny blabol..
Michael z IP 81.91.220.*** | 26.6.2009 09:33
důkaz? Bud jsi hodně mladý a dobu po převratu si nepamatuješ,nebo jsi hodně slepý,či hodně hloupý.. Samozřejmě,že i ČSSD se podílí na podobných lumpárnách..ale to co tu nechala rozkrást ODS..tak mnoho, se už nepovede nikomu,at tu vládne kdokoliv.. Proto dnes nejsou peníze...ne proto,že je dá Paroub cigošům..ale proto,že Český stát je chudý,jak kostelní myš. Ale to troubové jako Ty,..a ten magistr nevidí a píše tu dojemné hovadiny.
Andy z IP 62.245.82.*** | 27.6.2009 09:38
,,ne proto, ze je da Paroub cigosum" ON nedal nikdy nikomu nic, jeho program(pisi jeho, protoze CSSD a Par. zajmy se hodne lisi) je podobny jako ty tvoje zvasty, hazet spinu.. jako bonus rikat, ze da penize chudym a penize sebere bohatym, realizuje jen to, ze bere nadprumerne vydelavajicim.. ze by nekdy nekomu neco dal? smile to tak.. proste to ma chytre vymysleny pro luzy, kterych je bohuzel vic nez tech uspesnych..
Michael z IP 81.91.220.*** | 27.6.2009 14:35
nemáš pravdu..paroub rozhazoval zbytečně..proto narostl i státní dluh.. žvásty tady píšeš ty a ten ubožák,co vymyslí takový web. Co bere nadprůměrně vydělávajícím? Myslíš ten popis této rovné daně? Pokud ti vadí,že ti veme ze 100tis 15tiskč tak jdi dělat uklízečku za 8..budeš platit mnohonásobně mín..a určitě máš vzdělání na to,abys ji dělal...kolik by měl platit dan člověk který si vydělá 100tis? Nic? Toto si může myslet jen totální idiotsmile
Andy z IP 62.245.82.*** | 27.6.2009 15:25
zase zcestny kecy.. ja sem nerekl, ze nic ty sasku.. proc by mel clovek co ma 100tisic mesicne platit dan 50 procent a clovek co ma 15 daleko min? at plati vsichni 15% a udela to kazdymu stejnou ,,bolest" a ne ze se se zvysujicim platem budou zvysovat jeste procenta.. to je demence nejvetsi..

fakt si znova precti jak tento clanek, tak predevsim volebni programy obou stran tykajicich se dani..
MIchael z IP 81.91.220.*** | 27.6.2009 16:53
Šaška máš v trenkách.. troubo.. a ono je té dani jinak? Já měl dojem,že ČSSD už zde chvíli vládla...zavedla ti dan 50%? Opravdu myslíš,že Ti ji zavede? Věříš na návrat před rok 89,..asi taky věříš na UFO ... Každý inteligentní člověk ví,že z programu každé strany může být funkční jen něco..a použitelné taky jen něco..a i pokud jde o ODS.. tam je taky hromada nesmyslů a jen pár použitelných věcí. Jestli věříš na všechny ty bubáky..tak by ses měl jít pověsit na první strom..to je možná pro tebe pak nejrozumnější řešení...heh šašku smile
Andy z IP 62.245.82.*** | 27.6.2009 16:59
ano z tveho textu usuzuji, ze budes skutecne ,,inteligentni" tudiz komunikaci s tebou koncim
Michael z IP 81.91.220.*** | 27.6.2009 17:31
Ano toto odpovídá tvé inteligenci..nevíš,co na to napsat,protože dosud jsi psal jen hromadu blbostí. Nezastávám tady Paroubka..ale to,co tu píšeš ty a ten druhý ...to je opravdu na léčení..

Jinak píšeš ,že z mého textu usuzuješ..podívej se na svůj text..hlavně na tu hromadu chyb.. Měl bys o inteligenci začít uvažovat u sebe,ne u druhých smile
Radovan z IP 81.90.173.*** | 7.7.2009 20:32
A ty by ses měl mírnit ve výrazech. Ty uhrovitej klacku co slinta nad spodkama svý ségry. Takovej jako ty smile
Fily z IP 194.213.207.*** | 26.6.2009 09:39
ještě že takových milionářských individuí odkudsi jako je Radovan je u nás jako šafránu, to bychom se my hloupé socky měli hodně špatně smile
F.Koudelka z IP 85.70.200.*** | 26.6.2009 12:55
Volíte.li Topolánka, pak jste ještě hloupějšísmilesmile
Petr z IP 213.192.60.*** | 26.6.2009 21:17
a zádnej šmoulí blábolista na tom nic nezmění, hlavně ten blábol o lécích
JIŘÍK z IP 93.91.151.*** | 27.6.2009 18:29
JE MI VÁS LÍTOsmilesmilesmile
JIŘÍK z IP 93.91.151.*** | 27.6.2009 18:31
AŤ ČSSD VYHRAJEsmilesmilesmile
Filip-e@seznam.cz z IP 77.48.180.*** | 28.6.2009 10:51
Vážený pane "magistře", Vašemu projevu se musím jako ekonom jen pousmát. Nejen že vůbec nechápete funkci progresivního zdanění, ale také vůbec netušíte jaký je rozdíl mezi rovnou dají a jednotnou sazboudaně, neznáte funkci progresivního zdanění jako vestavěného stabilizátoru proti výkyvům ekonomiky atd. Takže příště až budete mít potřebu o něčem hovořit, tak si laskavě danou problematiku nastudujte. smile Tento Váš výlev považuji za opravdu nechutný výlev člověka neznalého problematiky.
Honza z IP 62.245.82.*** | 28.6.2009 14:38
uvedte to tedy na pravou miru prosim Vas..
Filip z IP 89.103.170.*** | 28.6.2009 22:46
Tak prvním problémem je obrovské zjednodušení odváděných částek ze mzdy. Vámi nastíněný pohled-jeden zaměstnanec odvede "státu" 46%, druhý 34% je zkreslený. Odváděná částka se dělí na 3 části přičemž zdravotní pojištění je odváděno na zcela účelový "zvláštní účet všeobecného zdravotního pojištění". Z těchto prostředků samotný stát k samotné alokaci a redistribuci nemá možnost žádných zásahů. Druhá část(část sociálního pojištění) je odváděna na "Zvláštní účet důchodového pojištění " (samozřejmě mimo příspěvek na státní politiku zaměstnanosti atd.) Opět se jedná o účelové prostředky určené výhradně pro výplatu důchodů tzn. opět "nejsou státní"(respektive k libovolnému užití státem) pouze třetí část - sama daň z příjmů fyzických osob je odváděna pro disponibilní účely státu. Tzn. prostředky neplatíte státu, ale platíte konkrétní služby, důchody atd. !!!!!! Druhou důležitou věcí je to, že v naší současné daňové soustavě nemáme rovnou daň, ale jednotnou sazbu daně pro fyzické osoby!!!! Rovná daň znamená opravdu rovnou sazbu pro veškeré daněné subjekty tzn. včetně právnických osob. Nu a za třetí funkce vestavěného stabilizátoru spočívající v tom, že v době konjunktury, rozkvětu ekonomiky osoby dosahují vyšších příjmů, čímž se při progresívním zdanění dostávají do vyšší sazby daně. Více odvádějí státu, protože si mohou dovolit být více daňově zatíženi a státní příjmy rostou. Brání se tak proti přehřátí ekonomiky a rostoucí inflaci v důsledku růstu agregátní poptávky. Naopak v době recese, růstu nezaměstnanosti, kdy jsou příjmy nižší se tímto dostanou do nižší sazby daně tzn. jsou zatíženi menším daňovým břemenem.
Filip z IP 89.103.170.*** | 29.6.2009 09:02
Omyl pane magistře, jsem z ekonomické fakulty VŠB a nejsem členem žádné politické strany. Vadí mi však jednostranný neobjektivní pohled zatížený povrchností a spekulacemi. smile tzn. vyjmenováním záporů bez zohlednění pozitiv.
Mgr.Radovan Kaluža | 29.6.2009 10:23
shodneme se však na tom, že toto je další populistický krok, který láká závistivce a lidi, kteří myslí jen na svou vlastní kapsu (třicetikorunáče)
ambra z IP 78.102.134.*** | 29.6.2009 14:59
Vážený Mgr. nevím čemu se divíte, ale já vydělám 28 000 Kč hrubého, čistý příjem 21 300 Kč. Můžete mi spočítat, kolik procent jsem odvedl státu? Kolik procent odvedl zaměstnavatel? Určitě víc než než vami daný příklad. Jsem toho názoru, kdo víc vydělá, ať víc platí, a ať neexistuje žádný strop, nad který se už další srážky nepočítají. Stěžujete si, že jste studoval a makal jste. Co dělají ostatní lidé? Určitě nesedí na židli a píší blogy, ale tvrdě makají, aby měli alespoň na slušné živobytí. Proto budu volit Paroubka a ne modré ODS nebo křesťaskou demogracii, která ani neví co křesťanství je. Ten mi alespoň zajistí slušné stáří, a ne jak ODS, abych šel do důchodu jako žebrák.smile
Honza z IP 62.245.82.*** | 29.6.2009 15:06
"Jsem toho názoru, kdo víc vydělá, ať víc platí, a ať neexistuje žádný strop"

je mi lito lidi, co jsou takhle omezeni a premysli tak..
ambra z IP 78.102.134.*** | 29.6.2009 15:15
Nevím, proč omezený. prostě to tak vidím a vidím jak je nastaven daňový strop. Při určitém zisku, chceš-li výdělku, zaplatíš pouze po daňový strop a dál už nic. To znamená, že pokud budu mít příjem 200 000 Kč, zaplatím jen 50 000 Kč. Kolik je to daňových procent? 40 ? To asi těžko.smile
Pornografie z IP 90.178.193.*** | 29.6.2009 17:14
vite ze paroubek je pornoherec?smilesmile
preminm z IP 88.146.176.*** | 29.6.2009 18:55
tento članek je hloupý a zaujatý proti paroubkově osobě
yyy z IP 77.104.213.*** | 2.7.2009 08:19
pane vy jste nic .. jen obycejny srab a hlupak dle meho nazoru .. zamerujete se doleva jako by jste byl za to ciste placen .. stezujete si na byvalou komunistickou minulost lidi pouze zleva ... napravo vam nevadi .. nazyvate hlupaky lidi volici stranu ktera pro ne proste bude uzitecnejsi a sam volite jednoho z nejvetsich hlupaku a hulvatu ktery ma taky ne zrovna zrovna pro vas nepeknou minulost .. pane  vy jste proste hlupak .. a iq 160 ? to vam asi vyvestila langerova vedma ve vasich kulich .. Mimochodem nejsem volic CSSD ...
yyy z IP 77.104.213.*** | 2.7.2009 09:00
dale musim rict ze vzhledem k vasemu stylu vyjadrovani bych vas zaradil prave mezi ty hospodske povalece ktery vecer sleduji  zminovane VKVcka  .. Jinak asi vas chapu vy jste zrejme taky "nejakym" buhvi jakym zpusobem prisel k hromade penez nebo vas nejaky dobry znamy mozna byvaly komous nekam protlacil  a ted si chcete asi jen delat srandu z lidi ..a poznamky  .. jsem tak uvazoval nedavno a dosel jsem k zaveru ze komunismus je skutecne nerealna utopie prave diky lidem jako jste vy...bez lidi to nepude ... .. jestli si vase excelence mysli ze tady muze vsechno krasne fungovat a vsichni muzou bejt v baliku tak je majstr asi smile .. jestli si pan mysli ze tu muze vsechno obstaravat jen par hornich tisic prachacu a zbytek se muze klidne vyhladit nebo co tak asi taky smile .. No nebo se treba panacek jen tesi na obcanskou valku ..?  vazne nevim... priznejte kdo vas vlastne plati ? ...
yyy z IP 77.104.213.*** | 2.7.2009 09:31
vazne styl mluvy zdejsioho genia me nenecha klidnym ..(socani , tricetikorunaci ....) zajimalo by me jak by pan nejchytrejsi okomentoval starostu jeseniku ktery chce davat prichozim rodinam do zacatku 10K s tim ze si jich jako ze vazi a chce jim dat udajne najevo, to tam chce rozvijet .. Nepochybne je to tedy dobytek tvorici si image rozhazovanim penez ze statniho a delanim populistickych kroku .. je z ODS .. a jak by okomentoval treba lonskou predvolebni smlouvu ODS s obcany o ktere hnedle po volbach pan T. prohlasil co prohlasil .. a jak dlouho chcete tedy jeste lhat o tom, ze jen cssd lze lidem, ze jen v cssd jsou bejvali komousi, ze jen v cssd berou vysoke platy a co ja vim co si este inteligent vaseho razeni priste muze vymyslet .. ze az bude ods u moci tak nebe bude pruzracne modre a slunicko bude uz jen svitit .. a nebude prset a nebude snezit .. a zeme se zacne otacet v opacnem smeru .. a cas zacne plynout pozpatku ? co dobre ne .. schovte to do rukavu treba se to hodi ..
FI... z IP 212.80.67.*** | 22.4.2010 22:08
myslím,že je to pravda to co tu psal někdo o te Vš a specializací na oobru myslíl hlavně u mechaniků a elektrikářu především , lidi ź Vš bez praxe jsou mnohdy nepoužitelní co se čechů týče,všude v zahraničí si těchto oborů váží a já proto pujdu smilea zvolím paroubteka je to jen muj názor ps i tak kdybych někdy dosáhl maxima specializace a založil si firmu bylo by zdravé¨počítat s vyšší,i daněmi v zahraničíí to taky tak je není boha proč by to tu nemohlo fungovat jen proto ,že někdo něco řeklsmilesem proto aby strojař měl svoje BMW a proto paroubtek než tunelářismile
Giordano z IP 88.103.20.*** | 27.4.2010 19:41
Přečet jsem 3 články a tenhle blog už je jeden z mých nejoblíbenějších! Jen tak dál!


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a dvě