Tragedie jménem česká pošta.

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 7. 2. 2009 v kategorii politika, peníze, přečteno: 16425×
cposta.jpg

Chcete vidět jak vypadá socialismus zaživa, a chcete znát důvod proč nevolit komouše a socany. Stačí se podívat na monopol zvaný česká pošta. Zatímco v soukromé sféře firmy dělají maximu pro klienta (např webhosting má nonstop podporu) , tak česká pošta dělá méně a méně.

Pár příkladů hovořících za vše.

Přestávky

Tady u nás v Ostravě Porubě mají na poště tradici, že chodí na obědy společně.  V 12:30 – 13:30 je vyhlášena přestávka. Normálně uvažující firma  při obsazenosti 2 a více zaměstnanců přestávku nařídí tak, ať klient si toho nevšimne. Ale ne, to česká pošta    socialistická pravidla.

Dnes podáte, zítra (možná) dodáme

Zítra dodáme, ale to jen možná, pokud nás náhodou nepřekvapí třeba vánoce a tím i naše logistická neschopnost vypluje napovrch.  Asi již nikoho nezajímá, že pokud poslaný  obchodní balík (garance dodání do 24hod) nebude doručen do vánoc, že se pravděpodobně vrátí dodavateli a tomu může vzniknout nemalá škoda .

A možnosti reklamace ? Ano jsou, zajdete na poštu, podáte reklamaci a z obchodního balíku se stane balík běžný. Pošta vám vrátí 20Kč. To je prima, máte na malé pivo abyste zapili škodu způsobenou nedoručením.

http://www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-type/html/user/anon/page/default.psml/js_pane/sluzbyonline%2Csledovanibaliku?tntId=BO6615267071U

 

Cposta2

 

Balíky se doručují i měsíc

Běžný poštovní balík mírně ztrácí smysl posílat. Dodací doba je někde mezi 2týdny až 2 měsíci. To víte vánoce a podobné zhovadilosti to je svinstvo. A logistika je věda nelehká.

Nedoručuje balíky

Firmu jsem přestěhoval , na dveře jsem dal VELKÝ ZVONEK, aby pošta viděla že má zvonit. Nabízíme nonstop provoz, tzn že vždy je někdo dostupný, přesto ve schránce jsme nacházeli upomínku, že balík nemohl být doručen z důvodu naší nedostupnosti. To potom se vezme auto a jde se na půl  hodiny počkat ve frontě na poště. 

 

Dvojí upomínky

Taky to znáte, místo toho aby vám pošta balíček donesla, tak vám hodí upomínku do schránky. A než si stihnete zaji na poštu, tak tam máte dvě upomínky na jednu věc. Že by měla strach, že upomínku vyhodíte a nebo má potřebu generovat další práci.

Není možné se dovolat

Znáte to, na upomínce napsáno, že balíček vám doneseme pokud zavoláte. Ale bohužel dovolat se nelze, ze zkušeností víme, že požádat  telefonicky aby nám balíček donesli, přestože jsme v kanceláři byli a pošta se neobtěžovala zazvonit , je téměř nemožné. A když se konečně po deseti pokusech za hodinu po dvou hodinách dovoláte, řeknou vám, že balíček mají na poště, ať si pro něj přijdeme. Komici, kreténi !!!

Dělá si z vás pošta prdel ?

Nedávno jsem řešil situaci. Firma banan.cz je nonstop, přesto pošta zazvoní na zvonek jen někdy a balíky a psaní končí na poště, kde poté musíme jet a vystát si frontu. Šel jsem tam udělat pořádek, na reklamacích mi bylo sděleno číslo kompetentní osoby a přislíbena náprava. Po 14dnech se situace opakovala, bylo mi řečeno vedoucím, že osobně dělal kontrolu firma banan sro a zjistil, že zaměstnanci tvrdili, že firmu přes oběd zavíráme, proto balíky nedošly. To bylo na mě silné kafe a upozornil jsem jej, že kdyby se někdy stalo, že zaměstnanci opustí firmu a nikdo zde nebude, že budou okamžitě propuštěni. Nehledě na to, že obědy máme přímo v sídle firmy. Zmrdi z pošty. Pokud ještě jednou nedoručí balík či psaní, budu denně a co hodinu volat této osobě a budu jej ujišťovat jej, že firma je  nonstop, že jsem provedl osobně kontrolu. Myslím, že zmrdi z pošty si rozmyslí, jestli budou plnit své povinnosti, nebo budou ojebávat klienty.

Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Majorocelot.bloger.cz | 7.2.2009 19:30
Tak ono je to koukám rozšířené celorepublikově...U nás v Litoměřicích ČP provádí s balíky zhusta to samé...snad tam někdy dojde k výměně personálu v takovém měřítku, že si tyhle tyjátry už nebudou moci dovolit...
Linki | 7.2.2009 20:27
Úplně souhlasím s článkem. Posílala jsem kamarádovi dárek k Vánocům do Českých Budějovic. Dárek jsem odeslala 15.12. Říkala jsem si, že do Vánoc dojde. Mno spletla jsem se. Dárek došel zhruba týden po Vánocích, kamarád naštěstí pochopil a nijak se tím neznepokojoval. Místo toho, aby mu byl balíček doručen, tak zůstal na poště a kamarád dostal upomínku. Vypravil se tedy na poštu, vystál frontu a u přepážky mu řekli, že někdo balíček rozbalil a že si nejsou jisti, jestli je v něm všechno. Kamarád se ptal, jak ho někdo rozbalil? Byl si samozřejmě jist, že jsem otevřený balík neposlala. Ženská mu za přepážkou mu řekla, že to neví, že ho prostě někdo rozbalil a k tomu dodala, že se zase až tak moc nestalo. Kamarád nakonec balíček přezval, naštěstí nic nechybělo. Nedokážu tento přístup pochopit.
vitmen z IP 88.100.99.*** | 8.2.2009 14:44
Jak u Nás v LTM? to chceš říct že si tady?
Jinak souhlasim ,že ČP a hlavně někteří její pracovníci za moc nestojí.
Majorocelot.bloger.cz | 8.2.2009 17:51
Technicky ano, mám tam trválé bydliště a 18 let jsem tam žil.
Jinak ale jsem od září na koleji na Moravě... ale sem tam do LTM přijedu.
Jitka z IP 89.102.63.*** | 24.2.2009 22:13
Já jsem taky z Lito, a Č.Pošta už mě se.. Nejdřív jsem řešila s doručovatelem problém,kdy mi nechtěl nosit balíky do druhého patra,když jsem byla těhotná. (A přitom to je jejich povinnost) Vymlouval se na odemčené auto! Dále nelze poslat velký balík jako "křehké",takže monitor,který jsme posílali došel prasklý smile a teď jsem posílala blbec obyč.balíček a nedošel a nikde se neodvoláte,neberou za to odpovědnost a HOTOVO. Doufám,že tu bude brzy PPL a na služby Č.Pošty kašlu smile
Aleš z IP 86.63.211.*** | 4.3.2009 16:57
Ano je to tak .. Je to asi všude po ČR!! I u nás se stávají různé nesmysli které mě dost štvou!! šel sem si několikrát stěžovat ale děje se to stále znovu!!!!!Fakt nechápu českou poštu chtělo by to konkurenci která by měla taky "poštu" všude ... česká pošta by inhned zanikla.. Jednou sem čekal na balík 3 Měsíce!!! Slovy tři!!! A to sem moch bejt rád že se ke mě vůbec dostal protože zkončil 10 km odemě.. naštěstí tam mám známého :-d nechápu tohle jednání .. Chtělo by to podat stížnost k zařizovately české pošty...! Jo a nebo taky mě třeba chodila pošta úplně cizích lidí.. To je strašný bordel když mě přijde časopis který měl přijít úplně někomu jinému... Vakt bordel největší!!! smilesmilesmilesmilesmilesmile
Janna z IP 85.13.98.*** | 21.3.2009 06:48
V balíkových službách je konkurence dost. Informuj se. I když píšeš nesmyli s měkkým "i", předpokládám, že umíš číst.  PPL, DHL, T&T. Zkus tyto služby a pak mluv!!! Budou ti vyhovovat? Budeš si brát dovolenou kvůli doručení, jezdit na depo do krajského města, uf ! To raději zvolit správnou službu pro obsah, cenu a charakter zásilky u ěské pošty a je to.....
jajka z IP 213.194.221.*** | 1.4.2009 21:30
vy ste fakt pife.
ales z IP 86.63.211.*** | 3.4.2009 15:11
znám tyto firmy.. Ovšem všechny e-shopy je ještě nepodorují! Když je to možné posílám si baliky přes PPL nebo DHL. Tamten balík co se dopravoval 3 měsíce byl dárek k časopisu Čt+ kterej měl být v lednu a přišel v březnznu..
Milan z IP 90.176.89.*** | 7.2.2009 20:15
Ahoj!
Clanek je cely pravda, jen mi je lito, ze to cele ve sve podstate odnasi postaci-roznaseci. Kdyby ti ....... nahore nebrali sesticiferne platy, tak by mohlo byt vice zamestnancu, kteri by mohli mit mene prace a mohli se snazit vice. Ale ted co postaci roznaseji i letaky, tak maji prace az az a jej jich jeste mene. I kdyz nekdy je to i jejich chyba, kdyz se snazi co nejdrive uteci domu a hazeji do schranky upominky a ani nezazvoni. A nejaky ten duvod si vzdy najdou smile Jinak nekdy neni ani chba na strane ceske posty. Stalo se mi s nejednou firmou, ze balik byl pozdrzen z jejich strany, ale svadeli to na ceskou postu. Treba jednou mi balik zdrzeli o celych deset dni jen kvuli tomu, ze meli inventuru a nikde nic nenaspali. Svoji vinu priznali, ale nakonec to dopadlo tak, ze ceska posta ma na doruceni baliku mesic (nevim jestli to je pravda? ) a ze se tedy neobtezovali mi napsat. smile Ale jinak vse je pravda a mam stejne zkusenosti. Kez by se naslo vice takovych, konecne by se treba neco zlepsilo. Drzim palce!!! smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 7.2.2009 22:02
Problémy s Českou poštou jsou poměrně známá věc. Proto si rozumní lidé raději připlatí za služby jiných zásilkových společností.
Limita k nekonečnu z IP 85.132.138.*** | 8.2.2009 01:11
To já s českou poštou nikdy problém neměl,ať už s časem nebo pouhým doručením,ale je pravdou, že o Vánocích se na ně příliš spoléhat nedá. Co se týká jiných zásilkových služeb, tak to raději svěřím svou zásilku ČP, potom co jsem viděl jak taková přeprava u PPL,atd. probíhá-a nebo doporučuju pořádně zabalit,protože se s balíky nemazlí.
wasza z IP 83.240.68.*** | 8.2.2009 07:30
Máte pocit, že se v ČP s balíky nějak extra mazlí? Mohu Vás ujistit, že rozhodně ne. Navíc pokud se jedná o zahraniční zásilky, tak to ani ČP neovlivní.
U PPL a podobných alespoň skutečně funguje pojištění/reklamace a zásilky v 90% případů přijdou včas.
ano, prosim z IP 89.100.166.*** | 8.2.2009 02:50
smile To je ale smesice hovadin smile
pitbullka Růženka z IP 82.128.200.*** | 8.2.2009 11:37
S Poštou nemám výraznějších problémů (i když se zdá, že letos mají nějaké problémy, normální balíky mi nechodí hned druhý den, jako dřív, ale třeba až třetí, nebo čtvrtý (tedy stále v deklarovaném limitu, leč oproti dřívějšku je to rozdíl).
Když už mi to uloží na poště a já jsem další den na adrese dostupná, tak se nenervuju se snahou o dovolání (stejně to zvedají ty holky u přepážky (které tam zrovna mají frontu, ergo nemají čas), nebo někde u doručovatelů, kteří tam zrovna nejsou), ale normálně si to opakované doručení objednám přes jejich formulář na webových stránkách (jako každý soudný člověk)...
Ded Kenedy z IP 66.24.235.*** | 8.2.2009 19:08
tak proc pouzivate sluzeb ceske posty... firma veseho formatu, kterou vlastni a vlastnorucne ridi clovek s IQ 160 muze urcite pouzivat sluzeb PPL/UPS/DHL/FedEx...
Mike z IP 89.102.147.*** | 1.3.2009 21:57
Tak tak.... Já když něco objednávám z netu, tak jedině přes PPL. K nám do Nymburka z Prahy jezdí takovej příjemnej chlapík, vdycky předem zavolá, domluvíme se a všechno OK. Českou poštu ani komentovat nebudu. Nechci bejt sprostejsmile
Minimální délka jména jsou 3 znaky. z IP 84.47.76.*** | 8.2.2009 19:22
fuj aky spatny skin. dementne kvietky, sivo modre pozadie a na wide monitore 1/3 prazdna. aspon to vycentruj na stred, nie vlavo.
ako u kokotov na povale
Ded Kenedy z IP 66.24.235.*** | 8.2.2009 19:34
jeste takova drobnost... jestli soukrome firmy delaji maximum pro sve zakazniky, muzete mi vysvetlit, proc se na stranky hostovane na hostuju.cz neda dostat ze zahranici a misto nich se zobrazuje jenom reklama na banan?
Giany z IP 84.245.67.*** | 8.2.2009 22:03
ved to je to maximum o ktorom pise smile

btw pan podnikatel mgr. phd. csc. rndr., opat hra na Hulana? Pokial si pamatam tak on nieco podobne o poste pisal tiez smile
Mgr.Radovan Kaluža | 9.2.2009 11:14
www.hostuju.cz je hosting, poskytován zdarma

podmínky : musí být umístěn reklamní baner + není možnost generovat tranzit (tedy přístupy ze zahraničí), přístupy ze zahraničí z 99% byly download servery

Pokud chcete hosting bez omezení, včetně nonstop podpory, doporučuji www.banan.cz .
zol z IP 88.103.98.*** | 8.2.2009 23:15
přestárlé soudružky,a na hony z nich sálá neochota a klient má pocit,že je obtěžuje v trávení deseti knedlíků s UHO (universální hnědá vomáčka).
VIMPERK - exemplární případ.smile
dani z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:33
jo mladí by nejradši dělali jen tak lážo plážo, ale fakt makat a nemít někdy čas se ani najíst nebo zajít si na WC to vydrží jen někdo. Ty knedlíku...
kódl z IP 78.41.14.*** | 9.2.2009 08:02
no jako provozovatel eshopu jež používáme i poštu (profi či obchodní balíky) mi nezbyde nic jiného než souhlasit se vším co je ve článku napsáno..je to tragedie..a to jste lidi neviděli, jak se tam k tomu chovají..
Gamesis z IP 89.102.56.*** | 9.2.2009 11:21
Už vám přišel do schránky dopis, který je určen pro někoho úplně jiného? Jak jménem tak i příjmením? Mě před týdnem přišel výpis z účtu založeného u Komereční banky - úplně jiné jméno, než mám uvedené na schránce. Tomu říkám Česká Pošta smile
Miloš z IP 217.197.149.*** | 21.2.2009 22:45
Tak to mě ČP, už pěkně naštvala - a to jsem móóóc slušný, protože ani po dvojím urgování, ať mi nehážou doručovatelky poštu pro někoho jiného, kdo tady nebydlí, nemá zde trvalé bydliště, přesto doručovatelky hází poštu občas do mé schránky dál, tak jsem se už naštval a dopisy končí u mě v kotli. - Jé, aspoň pěkně hřejí...
dani z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:37
na schránku si jmenovitě napište kdo zde bydlí, doručuje se podle adresy.... Nedoručuje jen jedna doručovatelka, často se zastupuje....Střídači dělají několik rajonů a to si zkuste zapamatovat co kde kdo  povídal....
FCBchachar z IP 88.146.252.*** | 9.2.2009 23:25
No na poště v Zubří to probíhá úplně přesně stejně, akorát s jedním rozdílem, polední přestávka je od 11:00 do 13:00, by mě zajímalo kolik chodů si stihnout na oběd dát za 2 hodiny...

Jinak PPL jsem měl za solidní firmu, ale někteří zaměstnanci jsou zloději. Objednal jsem si z Anglie nějaké oblečení, mělo přijít ve 2 balících (o tom jsem nevěděl, že budou 2). V jednom byly jen ponožky a v druhém věci za necelých 6000Kč. Asi 4 dny po objednání tu přijelo PPL. Řidič mi řekl, že mi přišel balík z anglie, tak jsem podepsal ten přepravní list, ale byla tma a nevšiml jsem si, že mi přišly 2 balíky a ne 1. On mi dal teda jen ten malý balík s ponožkama a s tím druhým ujel...
Řeším to už od listopadu a pochybuju, že se to vyřeší. Balík se nikde ve skladě ani v depu nenašel. Řidič, ani zaměstnanci Ostravského depa samozřejmě o ničem takovém neví a nikdy se nic takového nestalo... Když jsem chtěl kontakt na řidiče, který mi ten balík dovezl, tak jsem ho z nich tahal snad 10 krát a vždycky to zakecávali, ale nakonec mi dali telefon, který byl falešný, úplně na jiného řidiče.... Takže si dávejte pozor co podepisujete!
Miloš z IP 217.197.149.*** | 21.2.2009 22:58
Já používám službu PPL, sice jen několikrát do roka - cca 5x, ale nikdy jsem neměl problémy, taky jsem vždy věděl, co mám dostat, kolik mám platit, jaký to má být balík/ček, tak zatím O.K. S ČP, je to trochu horší, i když jsem stále doma, tak mi hodí lístek, že jsem nebyl k zastižení - a to jsem viděl, jak mi "leze" tento lístek do schránky u dveří. Dobrý né? Když jsem se ptal doručovatelky, co to má znamenat, tak řekla, že se nemohla dovonit, tak jsem před ní zazvonil a zvonek fungoval - tak kdo je tady ..... ?
dani z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:43
od 11 do 13,30 není přestávka pro zaměstnance.Je to dělená směna a to asi neni moc fajn mít zabitý celý den, jít do práce ráno a vrátit se večer.
mon z IP 85.132.239.*** | 17.3.2009 14:11
Je to fakt ,holky u nás nastupujou n 7  pošta se otevírá v 8 do 11.30  a pak tam sice jsou do 14 ale placené to nemají.!!!odpoledne se pošta otevírá ve 14 hod do 17 hod a holkám končí pracovní doba v 18 hod.Domů se dostanou v 19 hod.takže z celého dne mají placených 7 a půl hodiny.vy co je tu odsuzujete by jste si to mohli jít někdy prubnout.
brudra z IP 90.176.65.*** | 10.2.2009 11:18
By se řeklo tak alespoň v Praze to pojede dobře a ono pěkný ho.no . chvalit postu muze max. ten, kdo ma obcas nejaky pohled ci 1x do roka neco posila, pokud posilate a prijimate pravidelne, tak rozhodne na problem driv ci pozdeji narazite. O frontach, pracovnich dobach a jinem bordelu na postach uz nema smysl ani mluvit smile a argument si zaplat fedex, PPL apod. je komicky. U vseho je drazsi varianta ale proc? I posta by mela fungovat a myslim ze zrovna super levni taky nejsou.
Zdena z IP 88.101.155.*** | 10.2.2009 13:30
Od Nového roku prý ČP nedoručuje avizované balíky, takže babička přes 70 let si objednala zboží z Popronu a Magnetu, tak až přijdou do Poděbrad na poštu, babiška nazuje lyže a hupky dupky dva kiláčky pro ně. Ale poštovné a zvýšené musí zaplatit stejně. Ano, vážení přátelé, tak vypadá tržní kapitalismus v podání české pošty.
jana z IP 78.110.218.*** | 5.3.2009 09:41
Bohužel,když si objednáte zboží z Qulle,Popronu,Bon Prixu IMP a pod.platíte poštovné jim,ale ne ČP.Víte,že oni mají slevu na poštovném a neplatí poště za doručování do bytu?Ptala jsem se na to a bylo mi to řečeno.Babička má ale možnost si to nechat doručit jako 2 doručení zdarma.
danii z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:04
a na tomto příkladě vidíte neznalost problematiky, nadávat umí každý...
xixao z IP 83.208.190.*** | 10.2.2009 15:24
pres postu jsem poslal jiz zhruba 30tisic zasilek a ztratila se jedna, dostal jsem plnou financni nahradu
zhruba v 5% procentech zakaznik nedostane oznameni o zasilce (pocitam s tim a mam to vyresene z me strany)

pres DHL jsem poslal zhruba 100 zasilek, 4 baliky ze 7 (jedna vetsi zasilka) se mi nedavno nenavratne ztratilo a reklamace NEBYLA uznana (skoda 16tisic), baliky jsou pomlacene jak prase a obcas i poskozene (zbozi zatim nebylo)

pres DPD jsme poslali stovky zasilek, po case stiznosti jsme zjistili, ze jeden ridic nam pravidelne baliky vykrada (opatrne rozbali, vezme trochu zbozi, zabali)...pote byl vyhozen, baliky jsou pomlacene jak prase a obcas i poskozene (zbozi zatim nebylo)

posta ma zasadni vyhodu - ulozi vam balik na poste a ma nejhustsi sit pobocek (obchodni balik - 5 pracovnich dnu ulozeno), jinak take zkousi dorucit balik jako ostatni spolecnosti, ma sledovani jako ostatni (i kdyz neintegrovatelne)

kdyz jsem byl novy zakaznik, samozrejme jsem nemel takovy servis, ktery jsem si dobrym chovanim a obchodnim zajmem posty vybudoval (faktury muzu platit se zpozdenim, na prepazce dam potrebne veci a prijdu si az kdyz je vse hotove, pratelsky pristup, neustala pece, samosebou svozy zasilek atd je plneno k plne spokojenosti)

tim chci rict to, ze je to o lidech, o jednani a o chovani. Asi mas mozna pocit, ze si z tebe kazdej ma sednout na prdel, mozna mate fakt blbej personal na pobocce, mozna je to v necem jinym. Nicmeme clanek je bohuzel jeden velkej bullshit, ja taky nerikam, ze DPD jsou zlodeji, i kdyz mi ten ridic pusobil dost problemy...proste si musis umet poradit...a ne psat denicek jak decko
Petra z IP 78.136.176.*** | 10.2.2009 20:05
Děkuji, nemůžu než souhlasit.
Zelwicta z IP 80.188.188.*** | 10.6.2009 17:44
souhlas...
xixao z IP 83.208.190.*** | 10.2.2009 15:27
sorry ne DPD ale PPL
kolac z IP 88.212.21.*** | 10.2.2009 20:01
budte radi ze vam funguje aspon cez internet ukazovanie kde sa balik nachadza mne stratili balik ... no stratili, budme uprimni oni mi ho ukradli ! ... samozrejme balik za 4 000 popis: mobilny telefon, este sa ma za priehradkou ta stara korytnačka pytala co v tom je, akoze to je snad moja vec nie ? ... no k veci balik mi stratili, neboli ani schopni povedat kde sa prave nachadza, ved naco maju tam tie pocitace potom,  zrejme aby mali na com hrat cez obednajsiu prestavku miny. Najlepsie na tom bolo, po tom co som ich obvinil nech sa pozru do pocitaca, ta korytnačka spoza okienka namna len vyblakla: " a co mam bezat za vlakom ? " ... natahovalo sa to dva mesiace, bol som bez baliku a bez penazi za balik, vybavenie reklamacie do jedneho mesiaca, nehrozi ! .... proste skurvena slovenska posta, raz som  posielal balik do ceska, zas demencia na ich strane poslali ho do ceska na ceskej poste uviazol s tym ze zas ta korytnačka spoza okienka daco zle vyplnila, tak mi ho poslali nazad šak čo, samozrejme dvojtyzdnove cestovanie baliku sposobilo skody na jeho obsahu ... nuz co ale to sa mozem ist stazovat asi len na lamparen ... fuck off, pouzivajte UPS ! oplati sa priplatit
martin z IP 78.136.163.*** | 11.2.2009 15:16
pošta to je bordel a ne státní podnik,manželovi 4krát nebyl doručen doklad bet kterého se nemohl registrovat na úřadu práce.a výsledek?jsme bez koruny abohužel tráva ještě neroste
danii z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:05
Opravdu ??? větší blbosti jsem nečetla
niko z IP 89.102.241.*** | 12.2.2009 16:28
Balíky s předčíslím AZ (např. dobírky) se od 1.1.2009 nedoručují, musíte vyzvednout na poště. Pokud dostanete oznámení, tak aspoň víte, že už balík přišel. Já jsem ani to oznámení nedostala.
danii z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:02
schránka není trezor a výzva se může nějakým způsobem ztratit, taky např. vyhodit s letáky, nebo máte schránku v mizernem stavu ...proto se automaticky generují  a doručují opakované výzvy...
AntiRadovanovec z IP 62.209.222.*** | 14.2.2009 20:11
Mám dotaz! Opravdu to je pravda? Mě se ještě nestalo, že by Česká Pošta porušila své heslo (dnes podáte, zítra dodáme.). Většinou je to (Až na pár vyjímek) spíš chyba odesilatele!
Lúmenn z IP 90.177.251.*** | 14.2.2009 22:21
Když vynecháš slova jako zmrdi Ráďo, která jsou možná na intelektuála s iq 160 trochu moc silná, pak s tebou budu muset souhlasit. Jeden příklad ode mě - normální těžší dopis 14Kč. Posílala jsem kamarádům mou knížku a tak jsem jich posílala 10, nechtěla jsem utrácet za poštovné a chtěla, ať si každý zapaltí svůj dopis sám. U české pošty to vašk nejde...za to, že poštovné hradí příjemce chtěli 68Kč za odeslání. Tedy rozdíl 54korun na jednom dopise...máme rádi českou poštu;)
raduška z IP 89.24.55.*** | 15.2.2009 08:16
Lidi já Vás vůbec nechápu, proč pořád píšete o balících. Česká pošta dávno není o dopisech a balících. To nikoho z vedeni této firmy nezajímá.Mám známou na poště tak vím, že činnost teď spočívá v uzavírání smluv pro kde koho a to je důležité. Hlavně,aby se ti nahoře napakovali.
Zuza z IP 217.197.144.*** | 16.2.2009 20:30
Musím konstatovat, že je to tak, poštovní náplň původní ustupuje a opravdu nejdůležitější jsou smlouvy, pojistky, letáky, různé výpisy a pod. To co zde popisujete z různých pošt,snad není ani možné, ale vše se dá reklamovat, na vše jsou dané lhůty a předpisy,měli byste vidět  ten mazec, pokud uděláte chybu. Každou oznámenou zásilku si můžete nechat opakovaně doručit, není důvod jen nadávat, ale trochu se do těch pracovnic/často uštvaných stresem, jelikož i zde se propouští pro nadbytečnost/ vžít. Ale jinak je to všeobecně o lidech, jako na všech úřadech i v různých firmách. Všem hezký večer.
Pošťák Ondra z IP 62.24.91.*** | 16.2.2009 23:55
To už nemá smysl se rozčilovat nebo se to pokoušet řešit/reklamovat. Dokud ČP bude státem garantovaný monopol, pak to bude stát za nic. Kde není konkurence, není ani kvalita.
raduška z IP 89.24.97.*** | 12.3.2009 10:52
reaguji na výše napsané,až nebude česká pošta státem garantovaný monopol,nebude už pošta skoro vůbec.Bude to česká pojišťovna a na poště si budete moct uzavřít pojistku, ale balík nebo dopis si prostě doručíte sami,nebo s nějakou jinou společností.Budete se možná ještě divit jak potom budou služby vypadat.
Martin z IP 81.200.48.*** | 18.2.2009 21:34
Úplnou náhodou jsem objevil tento blog. Většinou blogy nečtu, resp. vůbec nečtu, protože většinou se jedná o informace, které za moc nestojí. Nechci tady hájit ani jednu ani druhou stranu. Na každém šprochu pravdy trochu.

Jako doručovatel bal. zásilek pracuji u pošty 7 let a pár dní. Za tu dobu se systémově moc nezměnilo. Jde ale o to, že Česká pošta funguje samostatně od roku 1993, tj. 16 let. Tím chci napsat, že podnik, který fungoval pod státem několik desetiletí, nejde změnit ze dne na den, ani z roku na rok. Nejde ani nakoupit nové počítače, ani nová auta najednou na všechny pošty. Jde to pomalu, ale jde to. Staré Felicie se vyměnily za Renaulty Kangoo, staré Avie za Ford Transit atd. atd.

Nemohu ale souhlasit s tím, jak tady někteří lidé špiní jméno české pošty. Myslím, že problémy, o kterých píšou, se dají určitě řešit. Na naší poště by se podobné věci stát nemohly, protože to máme ošetřené trochu jinak. Mám zákazniky, kteří by českou poštu nevyměnili a mají naopak špatné zkušenosti s konkurenci, např. PPL. Znám se i s klukama s PPL a ta funguje prostě trochu jinak než ČP. Každý si může vybrat a rozhodnout se, kterých služeb bude využívat.

Nechci říct, že co zde bylo napsáno, není pravda. Každý se musí zamyslet sám nad sebou. Pokud budu mluvit sám za sebe, dělám svou práci poctivě a mám ji rád. Problémy se mnou nejsou a nikdo si na mě nestěžuje. Mohl psát a psát, ale to nejde. Všem jen dobré zkušenosti s ČP.
Kódl z IP 212.111.17.*** | 20.2.2009 12:29
A já zase tady v Ostravě, konkrétně na poště na POrubě jsem každý týden aspoň 2x a co tam vidím, ty lidské opice,hrubé,sprosté,nadávající na každý balík, který je nutno vysloveně hodit do toho auta,neochotné k ničemu, ani pozdravit, odpovědět na dotaz či cokoliv aspon trochu lidského a te je prostě hrůza. tam kdyby se sčítalo IQ, tak to dohromady nedá ani radovanovo proklamované IQ 160...bohužel
lol z IP 93.187.106.*** | 21.2.2009 12:29
lol
G.F. z IP 213.192.60.*** | 21.2.2009 16:05
Koukám,stránky uplakánku a stezovatelu.
Zamette si vsichni nejdrív pred svojim prahem.
Tady z tech nárku je mi blbe.smile
Ratoncito z IP 62.209.222.*** | 22.2.2009 21:49
Tohle se (ne)hodí i na některé firmy.

Dnes podáte, zítra ztratíme. smile
SMA z IP 89.203.161.*** | 23.2.2009 10:05
Od doby, kdy se na naší malé poště změnilo vedení a taktéž i doručovatelky, se mi už 4x stalo, že mi přišel doporučený dopis, a doručovatelka (za mého sledování za oknem) pouze hodila předepsanou výzvu o uložení zásilky na poště do schránky, a šla vesele dál, a člověk aby se ráčil tuhnout do fronty na poště. Je to drzost. Doručovatelka se má snažit o doručení pošty, ale touha "být doma dřív" je prostě zdá se silnější... Nehledě na to, že takové jednání jen přidělává práci přepážkám (proces zaúčtování nedoručené zásilky z pochůzky - zapsání do PC - zařazení - vydání adresátovi), atd. Česká pošta, s.p., je prostě podnik postavený na hlavu, a myslím, že si to uvědomuje každý kromě vedení tohodle cirkusu...smile
danii z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:16
to vás asi nedapadlo, že pro doručovatelku je jednodušší dopis doručit, než se vypisovat s výzvou a pak se zdržovat při vyúčtování. Slezte z parapetu a vyčistěte si uši ... Ono nestačí jen "být doma"....
Jaroslav z IP 88.100.32.*** | 20.5.2009 17:55
to by mne zajímalo čím je pro doručovatelku jednodušší dopis doručit než se vypisovat s výzvou? Jsem totiž uvedeného jednání od naší pani doručovatelky svědkem více než často. Dost často jen v letu hodí lístek do schránky, má ho už předpřipravený (skoro nečitelný). Asi cestou od domu k domu nelení a píše nebo co. To není výmysl, prostě ji poměrně často vidíme. Když ji vytkneme, že nezvonila, a když, tak nečekala víc než jí zabral čas hodit lístek do shránky, klidně lže jak zvoní a běhá kolem domu a čeká skoro 10 minut. A neustoupí, ví že nemůže. Tvrzení proti tvrzení. A  není vůbec zdaleka jediná. není to tedy jen osobní chybou lidského faktoru, je to systémem ČP. Socialismu zdar.
goldmanová kateřina z IP 78.45.87.*** | 4.6.2009 02:07
chyba není v paní doručovatelce ,ale ve vedení pošty!!!!!!!Paní doručovatelka má stále větší pochůzku,jelikož se snižují stavy na nesprávných místech!!!!Vedení se nezmenšuje,ale doručovatelů ubývá,kde bude asi chyba?Za totality bylo na nejmenované poště asi 170 řádových zaměstnanců a 5 vedoucích a nyní kolem 100 řádových zaměstnanců a 7 vedoucích a práce doručovatelům přibývá a vedení téměř nic nedělá!!!!!!!
marcelox z IP 84.38.178.*** | 25.2.2009 08:13
Ti co tady píšou ,že Česká pošta dělá min ,o tom nic nevědi  a akorat si mysli že jsou všicni jenom tady pro ně.Ti obyčejni řadoví zaměstnanci dělaji za min peněz a jěště musi dělat přesčasy ,které jim neplati anobo za minimun.Souhlasím ,že to heslo dnes podáte zítra dodáme bylo chybné ale to byly chyba vedeni.A pro ty co jsi mysli,že když si podaji balik 1 nebo  2 dny  před  vánocemi a myslí si že ten balikář bude běhat i o vánočnim volnu tak at se nad sebou zamyslí:sami sedí doma už před před svátkama  v teple a nedovedou ocenit práci těch druhých.Konkurenčni firmu nevyužívaji protože drahá a nědělala by jim to co čp.
cože? z IP 85.13.87.*** | 28.2.2009 19:56
tak s tím nesouhlasím, minimum peněz - to je blbost - dělala jsem taky na poště, a můžu srovnávat. dnes podáte - zítra dodáme - je fakt hodně nadnesené, ale - že přijde doporučený dopis za dva měsíce - důvod? na poště brno zkoušeli nějakou novou linku a ony se jim ty dopisy nějak někam zatoulaly - to se nezlobte, to neberu. Balíček který se uplně ztratil - kamarádka mi posílala čokoládové pecky - no asi ho pošťáci spapali, ona byla totiž moc dobrá. O rozbalených balíčcích z ciziny - to se ani nezmiňuju.
ještě něco z IP 85.13.87.*** | 28.2.2009 19:58
ještě dodatek k tomu - že je tu pošta pro ně - a pro koho tu asi ta pošta je? Když mi tohle mohli říkat před 20 lety, že jsem tam pro lidi a že mne platí z jejich peněz, proč bych to teď nemohla říkat já nebo ostatní. Česká pošta poskytuje služby, a za ty služby si klienti platí, tak pro koho tu teda ta pošta je?
Jan z IP 62.177.127.*** | 26.2.2009 20:45
Je mi vas vazne, ale vazne lito. vase vystupovani a kritika socialismu je hloupa, sam nevite co socialismus je. Smotavate dohromady socialismus a komunismus.... Hamba vam, dejepis vam nikdy moc nesel ze smile
jana z IP 85.71.132.*** | 26.2.2009 23:03
musím trochu zareagovat na vaše příspěvky,jsem zaměstnancem pošty - u přepážky,ve spoustě věcech máte určitě pravdu,ale nahoře se snaží,aby byl zákazník spokojen,myslím,že služby se lepší,je pravdou,že se občas stydím za mé kolegyně,jak se chovají k zákazníkům,na druhou stranu si nikdo nedokáže představit,kolik musíme mít znalostí,jaký stres zažíváme ...........
prosím? z IP 85.13.87.*** | 28.2.2009 19:52
jaké znalosti prosím vás potřebujete? už nemusíte umět zpaměti - kolik stojí dopis - kolik doporučeně, na to máte přece onen počítač před sebou? snad zeměpisné znalosti? to učí možná tak na středních školách - když podám balík v tolik hodin tam a tam - za jak dlouho se dostane např. do Tokia? to vědět nepotřebuje v současné době nikdo. doručovatelka naše - hodí oznámení, aniž by zazvonila, a kupodivu na oznámení je napsáno, že ho vyplnila v 10.30 hodin, ale já už s tím oznámením stepuju na poště v 9,40 - a tuto záhadu mi nevysvětlila ani vedoucí.
dani z IP 79.127.252.*** | 12.3.2009 09:22
Kdo nezkusil , nemůže vědět. Fakt černobílý zaostalý pohled, prý kolik stojí dopis chacha... No to fakt zdaleka není všechno....
tosnadne z IP 89.29.99.*** | 5.4.2009 18:27
No alespoň se naučíš stepovat,víš ty vůbec ty ignorante kolik dneska dělá přepážkový věcí,včetně czekpointu,sazenky,co ti to vůbec vysvětluju jakou má zodpovědnost kolik mu projde denně rukama peněz za které ručí??Vem si svou lopatku a kyblíček a mazej si hrát mezi stejně inteligenčně na výši(tímto se omlouvám všem dětem do tří let)
Fuck z IP 89.233.173.*** | 19.6.2009 13:49
to tosnadne - a pak jdeme hezky do supermarketu a pekne od plic tam servem pokladni ze, delej to mas delat, beres za to prachy, mas malo, nebavi te to, tahni jinam smilesmilesmile
andrýs z IP 78.108.145.*** | 1.3.2009 08:37
Můžete na českou poštu nadávat jak chcete. Ale já si myslím,že to není až tak vina doručovatelů, pracovníku přepážek, ale spíše těch, kteří jsou na hoře. Co jich nejvíce zajímá je plnění produktu-česká pojistovna, postovní sporitelna atd.
Ubírají pracovníky,ale hlavně že jich na hoře je jak myši a do porovozu tedy moc nevidí.
Monoho pracovníku není tolik školeno ,aby věděli vše. A čí je to chyba, no přece těch nejvyšších nahoře-vedoucí-
Takže nejprve se obracejte na vedoucí.Zdarec
megacruiser z IP 62.245.103.*** | 1.3.2009 23:52
U nás v Brně s obyčejnými balíky nestíhají tak si občas vypomůžou dobrou fintou: Do schránky hází až druhé upozornění že je na poště balík a člověk má potom většinou na vyzvednutí tak 2 dny a potom to pošlou zpět.
I když si člověk každej tejden nejmíň 2x nějaký balíky na poště vyzvedává a při tom se vždy ptá jestli tam nemají ještě něco. Pro reklamační oddělení je všechno v pořádku, z jejich pohledu to vypadá že jsem si balík prostě odmítl převzít... Takže asi jediná možnost je chodit na poštu se skrytou kamerou.
Honzík z IP 90.176.117.*** | 3.3.2009 22:14
Česká pošta je sice hnuj a nevím co všechno ještě, ale svalovat tohleto na komanče a socany? To už je přehnané.
Jiří Pavlíček z IP 78.102.68.*** | 4.3.2009 21:06
Vážený pane, i když máte titul, musíte být dost velký zakomplexovaný dement, soudě dle Vašich výrazů. Zkuste někdy vzít 160 balíků, rozvézt je během šesti hodin a ještě se dohadovat s kretény Vašeho ražení, kteří  si ani neumí udělat pořádek ve firmě. Asi si pane podnikateli myslíte, že si před Vámi každý sedne na prdel. Umíte jern vykořisťovat a krást a poctivá práce je Vám cizí. Styďte se  a stěžujte si u Topola.
jana z IP 78.110.218.*** | 5.3.2009 09:27
Chtěla jsem poslat dětský kočárek.PPL mě odmítlo.Jediná pošta mi ho doslala na místo určení.Když vidím co všechno musí pošťačka zvládnout tak se vůbec divím,že fungují.U nás na poště,když nastoupí mladá nadějná,tak vydrží max.týden a zase je to na ty starý ostřílený.Když chcete kritizovat tak si to napřed vyzkoušejte.Já to prubla taky a řeknu Vám nic moc.
Lenka z IP 90.178.44.*** | 5.3.2009 17:02
U nás chodí rovnou druhé výzvy, s prvními se zpravidla neobtěžují. V poslední době se to zlepšilo - občas něco doručí - možná proto, že jsem tam párkrát byla dělat dusno. Taky jsem na rodičáku a furt je někdo doma, a když mi dají výzvu, pokud mám náladu, dojdu si tam, a buzeruju je, aby mi to donesli, že je to těžký. Zajímavý je,
že dobírky většinou nosej, že by v tom byly tuzéry?smile
grooveman z IP 81.91.217.*** | 7.3.2009 11:33
uplne souhlasim.. pošta je šílená
porad oznamenky ve schrance
i preste ze cekam na zasilku doma!
reklamace vyslechnou ale VUBEC NERESI
Majáles z IP 62.177.69.*** | 9.3.2009 09:04
S poštou mám taky "krásné" zkušenosti. Představte si, že nám chodily do schránky pohledy a dopisy ze Slovenska, protože jsme se odtud přestěhovali a na poště to věděli. Na obálkách a pohlednicích ale bylo úplně cizí jméno smile

Když jsem odesílal balíček, tak mi paní volala, které měl balík přijít, že nedošel. Šel jsem reklamovat a zjistilo se, že balík převzala paní sousedka smile jak si můžou dovolit dát balík sousedce když není pro ni??? Kdyby v něm něco chybělo tak se to může svést na sousedku a nazdar smile

A ještě perlička na zasmání. Koupil jsem si bezpečnostní obálku v našem městečku na poště a odesílal jsem to z Prahy, kde koukali jak vyvalený, co to je za bezpečnostní obálky, že se takové už několik let nevyrábějí smile
Anonymě z IP 79.127.160.*** | 11.3.2009 19:48
Tyto problémy nejsou vinou obyčejných poštáků nebo balíkových doručovatelú ale celého přežitého systému technicky zastaralého,představte si že na poště kde je asi 30 dručovatelů jsou pouze 3 snímače čárových kodů takže když přijdete ráno do práce tak místo toho aby jste začal pracovat tak stojíte ve frontě na snímač nemají na další... obrovské množství papírování vyplnování nesmyslných kolonek a jiných formulářů  tím se dostáváte do časové tísně a díky těmto administratívním ůkonům nezbývá čas na doručení zásilek, PPl má každý svůj snímač, a nepotřebuje kolem sebe další zbytečné lidi ,smilesmilesmileodpadá velké množství lidí kteří provádí zbytečnou administrativu místo toho aby více lideí doručovalo zásilky.Dostáváte takové množství balíků že je nestíháme doručit .Pošta je nepružný zastaralý provoz ve kterém není adekvátně rozdělena práce.
luca z IP 92.62.224.*** | 12.3.2009 13:02
Ráda bych se vyjádřila k těm vašim názorům na českou poštu.Uvádíte tady případy,které by se stát neměli,ale šlo pouze o lidskou chybu a na to kolik posílám balíků,tak jsem nikdy něměla jediný problém.Za to zkušenost např. s PPl je otřesná.Jste všichni zřejmě dokonalí,že můžete kritizovat,ale můj názor je,že spíš vaše IQ je na tom dost mizerně.Pěkný den smilesmile
Dana z IP 90.177.165.*** | 12.3.2009 19:08
pojďte mezi nás pošťáky a pak uvidíte, co je práce na poště.Opravdu je to dřina a s Vámi zákázníky někdy kříž.Co říkáte na markety nebo firmy, kteří zaměstnají po dobu 3 měsíců, vezmou dotaci a pak hybaj pryč!Líbí???A co soukromníci?Ten má pár lidiček a to je rozdíl šéfovat i 75 doručovatelům.Buďte lidmi a bude to i jiné celkově.Hezký večer.
dana z IP 90.177.165.*** | 12.3.2009 19:16
Mám práci ráda i s lidmi je fajn,ale podívali jste se taky co vše můžete na té kritizované poště chtít?Od výpisů z rejstříku, pojištění,sít funguje po celém území ČR a dostupnost pošt obrovská.Jsou služby,které jsou bezplatné a lidé jen zneužívají místo toho, aby si udělali ve svých věcech pořádek.Ten doručovatel má taky jen dvě ruce a jednu hlavu a na té pochůzce třeba 1000 míst kam doručuje.Nemá v hlavě nic jiného než vy a má i své povinnosti doma.Co říkáte muži doručovatelek a pošťaček?Vidíte jak dojdou domů z práce v pohodě?smileProč nepracují muži na poště?Zamyslete se i nad tím a sami sebou?Máte čas na jídlo, oběd?My ne a to myslím opravdu vážně.Nemáte právo soudit ty co pracují na poště,je to opravdu dřina a pořádná.
Aja z IP 81.201.48.*** | 14.3.2009 02:45
Ceska posta me dohani k silnestvi kazdy tyden. Ze Slovenska mi pravidelne chodi pracovni dokumenty, ktere jsou posilany jako cenne psani. Postovne je samozrejme drahe, protoze se jedna o sledovanou zasilku. Vzdy dostanu od odesilatele podaci cislo zasilky a mohu tak na strankach posty sledovat, kde se zasilka pohybuje. Bohuzel jen zridka, jelikoz velice casto svou zasilku pod timto cislem nedohledam a kdyz ano, dozvidam se tri dny stejnou informaci o tom, ze zasilka byla prijata v Ceske republice. Pak tedy volam na postu, mam 5 telefonnich cisel, ktere mi nikdo nebere. Vzdy to trva priblizne 45 minut, nez se se mnou nekdo zacne bavit a kdyz zacne patrani po me zasilce, reknou mi stejne info jako se dozvidam sama na jejich strankach. Nekdy je mi receno, ze mam cekat doma, jestli prijede auto, ale jestli to ma dorucovatel v aute to mi nikdo rict neumi, protoze dorucovatel nema mobil. Nakonec vzdy vyjde najevo, ze mou zasilku drzeli nekolik dni na dorucovaci poste. Duvod: je toho moc a nestihaji. Vzdy me to psychicky vycerpa. Zbytecne utracim za telefon a nezridka se stane, ze si pro zasilku (obalku) musim dojet, protoze se "nevesla do auta"...
A jeste jeden zazitek, ktery me opravdu fascinoval. Rano 8.30 zvoni zvonek. Protoze chodim spat bezne kolem ctvrte rano, tak mi trochu trvalo nez jsem se zorientovala, ale presto jsem letela hned ke dverim a otevrela. Tam nikdo, jen jsem slysela odjizdet vytah. Podivala jsem se z okna, videla jsem vychazet postacku. Kdyz uz jsem byla vzhuru, vzala jsem psa a sla ven a cestou jsem si ve schrance vyzvedla oznameni. U jineho vchodu jsem narazila na postacku ktera na me zvonila, ktera me vzbudila smile a ukazala jsem ji oznameni s tim, ze mi tedy preda nejakou zasilku. Postacka se jednim okem podivala na oznameni a rekla: "joo to je neco co se mi neveslo do tasky, takze to mate ulozene na poste" . Neverila jsem svym usim!!! Ona na me zvonila u dveri, aby mi oznamila, ze na poste mam zasilku, ktera se ji nevesla do tasky???? smile Zeptala jsem se ji, jestli to uz na te poste je, ze bych si udelala prochazku se psem na postu. Odpovedela, ze ne, ze to tam bude az po ctvrte hodine odpoledne. Nezmohla jsem se na slovo. Kdyz jsem pak zasilku vyzvedavala (obalka A5), marne jsem zkoumala u jakeho duvodu se ji nevesla do tasky. I do schranky by prolezla! Tak to je Ceska posta!smile
Aja z IP 81.201.48.*** | 14.3.2009 03:01
Ale pro uklidneni... nejakou dobu jsem zila v Italii. Mohu vam rict, ze Ceska posta je proti te jejich italske naprosto vzorna! Tam prijdete na postu a 6 lidi pred vami se rovna cekani na hodinu! To u nas 6 lidi, to je krasa! Tam sledujete jak se postovni urednik vybavuje s kolegou o tom co delal o vikendu a kdyz vidite, ze italsti klienti mlci a poslusne stoji ve fronte, tak musite mlcet taky. V Italii na poste koupite uplne vsechno! Od cedecek po cokoladove tycinky, tricka, recepty na vareni.... coz samozrejme zdrzuje, protoze urednici jsou jeste za prodavace a jeste k tomu, pokud mate otevrene dve prepazky ze ctyr, tak jeste musite hlidat na kterou prepazku stojite frontu, protoze jen u jedne z tech dvou vam vezmou doporucene psani! Navic pro Italy pojem jako je "doba dodani" neexistuje! Prostr az to dojde, tak to dojde!  A jeste neco. Zila jsem ve meste ktere melo 70 tisic obyvatel.  Posty jsou tam otevrene pouze dopoledne!!! Odpoledne je otevrena pouze jedna posta ve meste, tak si predstavte ty fronty! Zlata Ceska posta smilesmile
Mira z IP 90.177.59.*** | 14.3.2009 12:04
no tak to já s poštou naprosto problémi nemám . Vždycky mi vše dojde do druhého dne od odesláni . smile
oooo z IP 82.150.166.*** | 15.3.2009 19:52
samý kecy, škoda času, když se Vám to nelíbí tak proč jejich služby využíváte? Jsou levnější a můžete se vyřvat na obyčejný lidi co ten balík vezou, taky řešení smile
VodafoneCZ z IP 78.108.154.*** | 16.3.2009 14:00
Tady taky něco k tématu:
Zásilka podána dne 06.03.2009 na poště 19000 - Praha 9.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zásilka připravována na dodací poště 70800 - Ostrava 8 k doručení.
Zásilka doručována dne 16.03.2009 poštou 70800 - Ostrava 8.
www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-type/html/ user/anon/page/default.psml/js_pane/ sluzbyonline%2Csledovanibaliku?tntId=BX0218369661X
Jen pro zajímavost balíček už jsem obdržel v pátek po mém výhružném emailu, byl mi doručen extra. Jsem zvědav co mi doručí dnes? smile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel osm a pět