Pokud zvolíte Paroubka, přestanu státu platit několik miliónů ročně a propustím 5 lidí

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 25. 5. 2010 v kategorii politika, peníze, přečteno: 6249×
urna.jpg

Můj milý Jirko Paroubku, jmenuji se Radovan Kaluža a celý život jsem nepobíral žádnou sociální dávku. U lékaře jsem byl asi 3x za posledních 10 let a pravidelně daruji krev.  Od 18 let se starám sám o sebe,bez podpory rodičů. Ve  třetím ročníku vysoké školy jsem si založil malou firmu www.banan.cz , která poskytovala webhosting. Spolužáci chodili po škole na pivo  a já místo toho se snažil uspět a porazit konkurenci. Ve čtvtém ročníku jsem státu odváděl na daních téměř 200 tisíc. Dnes v roce 2010 zaměstnávám cca 10-20 lidí a do státního rozpočtu odvádíme několik miliónů ročně.


Jirko, tady jsem bydlel, když jsem začínal. Chodil na brigády a nešel pro žádnou sociální dávku !!

Každý měsíc musím platit šílené peníze za byrokracii, za to že jednoduché věci se řeší u nás extrémně složitě (milión daní, milión vyjímek, množství regulací atd, proč v době internetu tady nemůže být jedno místo pro placení všeho a nejlépe ještě abych nemusel nikam chodit) A každý měsíc musím státu platit daně, a nemůžu mít žádný dluh (který bys Jirko určitě neplatil, jak říkáš) . A krom toho, že jezdím pěkným autem a stavím si barák, tak lidem říkáš že já bych měl platit ještě  více na daních. Já do kasy platím několik miliónů a tvý obyčejní  (pasivní) lidé do státní kasy platí tisícovek ročně a to jen pokud nejsou odkázány na  sociální podporu.

Jirko, už mě to fakt velice sere, jak manipuluješ s lidma a vše jim slibuješ a jak jim říkáš, že já a mě podobní jsme ti špatní. A taky mě pěkně štve že ti těch pár miliónů co ročně dávám do rozpočtu nestačí.

Auto
Jirko a teďka stavím barák a jezdím trošku lepším autem. Ale to se nesmí že, aktivita se trestá podle ČSSD.

Je jasné, že Ty mě potřebuješ abys ukojil své hloupé voliče. Já Tebe Jirko nepotřebuju. Ty mě potřebuješ, abys mohl podporovat dále ty, kteří nechcou pracovat a nebo jsou pasivní, že se nechcou vzdělávat a mají špatnou práci. Ale víš co, já to udělám jednoduše, pokud zvedneš daně, tak se v rámci možností přesunu do jiné země evropské únie a bude poskytovat služby od tama. A ty Jirko ode mě neuvidíš ani korunku a aby toho nebylo málo, přijdu si pro najakou tu štedrou sociální dávku. Propustím lidi co zde nepotřebuji a pošlu je za Tebou, abys jim dal sociální dávky. Myslím si že to udělá i více podnikatelů a ty místo mých pár miliónů díky své chamtivosti neodstaneš nic. A konečně zde bude zase plno obyčejně chudých lidí.

Já byl aktivní, já to dokázal. Já budu volit pravici (ODS) a koho budete volity Vy, Paroubka ? Já ne !

 

 

 

Štítky: volte ODS
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
JJJ z IP 78.102.163.*** | 25.5.2010 22:53
Trochu dementne popsane, ale ja a moje dve spolecnosti udelaji to same.
Mgr.Radovan Kaluža | 25.5.2010 23:21
popsáno jednoduše, bohužel některým lidem to nevysvětlíš
pr0n z IP 85.161.128.*** | 25.5.2010 23:54
v principu chapu pana podnikatele, nicmene ta forma sdeleni v nasem rodnem jazyce je otresna... to si z tech par milionu nemuze zaplatit jazykovou korekci?

vzdyt to cele jeho agitacni snazeni degraduje a ja si o nem muzu myslet tak akorat to, ze to je vemeno, co se neumi kloudne vyjadrovat - takoveho cloveka mame brat vazne?

no nevim...
Mgr.Radovan Kaluža | 25.5.2010 23:57
studoval jsem v Anglii, žil nějakou dobu v Polsku a za kamarády jsem tu měl Slováky

holt čeština byl vždy problém, omlouvám se literálně nadaným lidem za tento slohový kýč
Juj z IP 62.245.98.*** | 26.5.2010 08:39
Tož zkus něco napsat v angličtině, uvidíme, o kolik budeš mít lepší sloh. smile
Jinak ten obsah jsou demagogické bláboly založené na myšlence, že kdyby se všichni snažili, mohli by všichni podnikat. S tímhle přístupem bys dokázal docela lehce obhájit i návrat k otroctví, dětské práci, zrušení volebního práva dělníkům a podobně. Takže to příště zkus bez té arogance a možná přesvědčíš víc lidí. smile
Mgr.Radovan Kaluža | 26.5.2010 17:36
Napsal jsem pouze co reálně hrozí ze strany podnikatelů, nepadla ani zmínka o tom že by měl každý podnikat, ale o tom že by vláda neměla hácet podnikatelům klacky pod nohy.
Jirka z IP 90.177.95.*** | 28.5.2010 12:29
Nezalezi na gramatice ale na obsahu - a s tim se absolutne ztotoznuju! Jen tak dal!
Filip z IP 195.113.229.*** | 25.5.2010 23:43
trošku zjednodušené, nicméně v jádru pravdivé. bohužel smile
XyZ z IP 2001:7b8:3e2:*** | 25.5.2010 23:43
Kdybys tak nekecal…
Mgr.Radovan Kaluža | 25.5.2010 23:58
a čem bych měl kecat ?
A-N z IP 188.175.53.*** | 20.7.2010 06:34
Ja bych řekl že ani moc nekeca... Kdyby chtěl tak se může sbalit a odjet už ted... Webhosting potřebujou skoro všude a já bych řekl že banan.cz je dost úspěšný. Jestli se mnou někdo nesouhlasíte tak si to nechte pro sebe. Vaše fanatické názory mě nezajímají. Co si tady pročítám komentáře tak to jsou jen urážky...
Georg z IP 94.229.92.*** | 26.5.2010 00:30
Nekecá. Je to přesně tak jak popsal.
Zdenda z IP 89.111.88.*** | 26.5.2010 07:59
Má pravdu, nedokážu pochopit lidi, kteří daj Paroubkovi hlas. Nicméně ani ODS pro mě není výhra.. Tyto dvě strany jsou už v politice dlouho a za celou dobu jejich působení, nám akorát zvyšují daňovou zatěž a celokovou zadluženost státu včetně miliardových úroků. Je na čase se k tomu postavit čelem a volit nové čisté strany, mě oslovili Věci Veřejné. ODS a už vůbec ČSSD tam nemaj co dělat. Z Paroubka mi je na blití, jak se tvaří, že to s náma myslí dobře, peníze pro důchodce, bez poplatků u lékaře atd.. Ze chce naše prachy, protože on nejlíp ví, co s nima udělat, hnus..
XXX z IP 88.103.144.*** | 29.5.2010 03:20
Pro obyčejné lidi většinou není moc sympatické že vyhrožuješ že propustíš svých 5 zaměstnanců a to jenom kvůli tomu že nesouhlasíš s politikou Jiřího Paroubka a považuješ ho .... (nebudu sprostý). To je v pořádku, ale proč píšeš tak agresivně neznám tě ale vypadáš pak jako arogantní pablb. Jinak jenom jedna věc nesouhlasím s tvojí reklamou na ODS. Chováš se totiž podobně jako Parouback. Očerňování atd... Spoustu lidí ví že máš pravdu ale to nic nemění na tom že to na mě působí že je úplně jedno jestli bude vyhraje volby ODS nebo ČSSD.
Reklama se dá dělat i sofistikovanějšími způsoby. Jinak mírně souhlasím s tvými oponenty(myslím v diskuzi). Například proto že Všichni nemohou být podnikatelé. a že kapitalismus rozděluju společnost na vyšší a nižší třídu. Je tedy logické že budou existovat velice chudí lidé kteří musí ( z principu) volit ČSSD. A přiznejme si lepší je se na politiku dívat z více úhlů než jen jednoho. Ono to totiž může přerůst k fanatismu.
Tomáš Novotný z IP 80.188.134.*** | 26.5.2010 09:34
LEVICOVÉ NÁZORY:
Já se dřu a mám za to pár šupů, že sotva za měsíc výjdu. Zatímco majitelé podniku vyhazují firemní peníze za hlouposti jako jsou auta za 1,5 milionu korun a dělají si výjezdní zasedání na Rhodosu, berou 500 tisíc měsíčně a nám nechtějí přidat ani korunu, že prý je podnik na tom špatně a nemůžeme si to dovolit.
Proto by bylo potřeba zvýšit bohatým daně a chudým je snížit, aby se alespoň tak důsledky vykořisťování vyrovnaly.

PRAVICOVÉ NÁZORY:
Zatímco mí zaměstnanci si odpracují svých osm hodin a pak se věnují svým zájmům, já se dřu od rána do večera, abych udělal všechno co je potřebné. A oni místo aby si vážili, že mají práci a plat, jen věčně nadávají, že jim dávám málo a do práce abych je honil, jinak by celou dobu strávili jen kouřením a pitím kafe. A když si za výsledky své tvrdé dřiny koupím pěkný dům, auto a značkové oblečení, jsem ten špatný co nic nedělá a jen vykořisťuje své zaměstnance a měl by platit co nejvyšší daně. Proč? Jako trest za mou šikovnost a tvrdou práci? Platit by měli všichni stejně, aby ti chudí byli motivovaní k tomu pořádně dělat.

V těchto předvolebních dnech můžeme oba názory různě podané podle inteligence pisatele číst v tisících článků. Který z nich je však správný a který špatný?
Dle mého jsou správné oba. A důvodem jejich existence je lidská chamtivost. Je totiž až příliš mnoho podnikatelů, kteří tolik touží po penězích, že neváhají dřít své zaměstnance bez nože, neplatit povinné odvody, okrádat stát a porušovat zákony. Je až příliš mnoho zaměstnanců, kteří jsou nespokojení se svým platem, i když si z něj můžou žít tak, jak se lidem před dvaceti lety ani nesnilo, pomlouvají zaměstnavatele kde můžou nebo se dokonce nerozpakují u zaměstnavatele krást.
A jak tenhle rozpor vyřešit? Žádná strana, žádný program, žádný stát ho nemůže vyřešit. Začít s jeho řešením totiž musí každý sám od sebe.
A tak milí podnikatelé, opravdu musíte kupovat věci drahé, aby byly drahé, jen abyste světu ukázali, že vy na to máte, zatímco vaši zaměstnanci se svým platem taktak vyžijí? Připadá vám morální, když čínských podnicích dělají za hrst rýže i děti, jen aby jejich majitelé měli na jachty a drahá auta? Nebyli byste šťastní i bez drahých zbytečností? Zkuste si vzít příklad z milionáře, filozofa a filantropa Andrewa Carnegieho.
A vy, milí zaměstnanci, sice se vám nelíbí, že jiní jsou na tom lépe, ale nenapadlo vás, že byste na tom mohli být i o hodně hůř. Sice si nemůžete dovolit bůh ví co, ale máte každý měsíc příjem, byť skromný zajištěn a to je to, s čímž podnikatelé počítat nemůžou. Napadlo vás někdy, jaké nesou riziko? Že jeden měsíc se můžou topit v bankovkách a dalších pět nevydělat nic? Nezaslouží si snad za toto riziko vyšší odměnu. I z rizikovějších investic jsou přece vyšší úroky. A pokud jste na tom špatně, nebylo by místo nadávání lepší zapracovat sám na sobě, abych se stal pro firmu nepostradatelný nebo abych získal lépe placené místo jinde?
Až každý začne od sebe, bude líp a levice a pravice se stane přežitkem.
wasza z IP 83.240.68.*** | 26.5.2010 09:56
To jsou solidní nesmysly. Kde jste byl na těch levicových a pravicových názorech? Máte snad pocit, že takzvanou pravici volí výhradně podnikatelé? Pitomost. Ono stačí mít alespoň trochu ekonomické inteligence a selského rozumu. Já, jako zaměstnanec, se ztráty práce při výhře "pravice" skutečně nebojím. Protože vím, že ten kdo pracuje poctivě a kvalitně si práci vždy najde.
Tomáš Novotný z IP 80.188.134.*** | 26.5.2010 09:58
Kde jsem na nich byl? Dobrý zdroj je třeba adresa blogy.idnes.cz , kde je v mnoha obměnách můžeme číst velmi často. Já jsem to ale hodně zjednodušil, protože jinak by příspěvek narostl do ještě větší délky a i tak už je až příliš dlouhý.
Juj z IP 147.251.31.*** | 26.5.2010 14:21
To Wasza: To, že ten, kdo pracuje poctivě a kvalitně, si práci najde, je sice pravda, ale jen pokud není dotyčný příliš starý, nemá moc zdravotních problémů a nebo nemá tu smůlu, že bydlí v regionu, ve kterém se i lidé s vystudovanou VŠ perou o uklízecí práce. smile Ono je zajímavé, že podle průzkumů počet lidí, kteří mají stejný názor jako ty, během ekonomické krize prudce klesl. Asi mnozí dobří a poctiví pracovníci zjistili, že ani jejich poctivost a ochota pracovat jim zaměstnání nezajistí. Upřímně ti přeji, aby ses ty do podobné situace nikdy nedostal. smile
Mgr.Radovan Kaluža | 26.5.2010 17:39
SVých lidí si vážím, zvláště těch co opravdu umí a snaží se. Plat mají na Ostravsko nadstandardní. Pokud vyhraje Paroubek, tak se na to tu vykašlu, půjdu podnikat jinde. A budete mít sociálně spravedlivo konečně, na pracáku smile
Fidel Alejandro Castro Ruz z IP 109.72.8.*** | 27.5.2010 06:00
Nezbývá, než popřát šťastnou cestu a mnoho dalších životních úspěchů smile
jindra z IP 195.39.93.*** | 27.5.2010 08:18
Tomáš Novotný: Velmi pěkně popsané, v zásadě máš pravdu.
Wasza: Nevím jestli jsi to dobře pochopil, je to psáno jako reprezentativní vzorek, nelze v odstavci popsat názory všech lidí v ČR
Radovan: A ty už si nevymýšlej hovadiny, se stranickým webem ti to tu upadá. SocDem (i k mé nelibosti) vyhraje a ty zůstaneš hezky v ČR a budeš odvádět to, co Ti Jiřík nakáže. Už vidím, jak necháš rozdělané práce a s malou firmou (to je taky třeba si přiznat) se budeš stěhovat někam mimo, necháš tu zákazníky a budeš je hledat jinde. A platit za to nehorázné náklady, když např. na firemním vozovém parku šetříš, jak se dá. Pár dní tomu jsem jel za starou červenou Felicií s velikým logem banan.cz na nárazníku, které to valilo z výfuku jak z ocelárny. To moc reprezentativity firmě nepřidá. Máš přece vysokou školu proboha, tak tu neplácej takové dětské říkanky. Už tu té propagandy nech a potěš nás zase nějakým reportem ze stodolní nebo z dovolené.
Mgr.Radovan Kaluža | 27.5.2010 13:36
Není problém firmu přesunout jinde a provozovat služby českým klientům dále.
Tom z IP 62.168.15.*** | 26.5.2010 10:06
Udivuje mne, že pan podnikatel Radovan netuší, kolik vlastně zaměstnává lidí ve své malé firmě ( cca 10-20) a dále již nyní tvrdí, že propustí zbytečné zaměstnance. V takto veliké firmě by žádní zbyteční zaměstnanci snad neměli vůbec být...
Mgr.Radovan Kaluža | 26.5.2010 17:42
není třeba zde uvádět přesný počet zaměstnanců, sám to nevím  (vzhledem že to si určují vedoucí daných oddělení) a uvedl jsem pouze rozsah

vyhodím lidi tady, zaměstnám lidi v zemi, která k podnikatelům bude mít vhodnější prostředí a to Paroubek určitě neudělá

opět, nepochopen článek, škoda
A-N z IP 188.175.53.*** | 20.7.2010 06:41
Myslím si, že není povinnost pana Radovana zveřejňovat počet jeho zaměstnanců. Je to jeho věc...
Jakub z IP 213.220.205.*** | 26.5.2010 11:52
Radovane, Radovane... zaměstnávat 10 - 20 lidí je trošku široký rozsah (až 100% rozdíl) - tudíž jsem vydedukoval, že ty lidi vlastně nezaměstnáváš. Nebudeme si nalhávat, jak zaměstnávání v některých firmách funguje, dělám to rovněž tak.

Co mě ale zaráží je, že ročně odvedeš několik milionů korun. Přesněji řečeno maximálně dva / tři smile ale i tak je to dost peněz, záleží jakou vedeš daňovou optimalizaci.

Auto mám dražší a bydlím v bytě, který stojí víc než 70% hypoték. Jsem mladší a obklopen podobnými lidmi. Nepiš to tak namachrovaně, spousta lidí je na tom stejně / lépe než ty. Působíš pak za idiota.

PS: Pokud nechceš ulívat státu tolik peněz, pořiď si na sebe auto - nějaké s velkým objemem a účtuj si vysokou částku za pronájem firmě. Jednoduché smile
down z IP 81.200.48.*** | 26.5.2010 12:28
Presne tak! "Trosku" ten stat omrdam (vzdyt mi to dovoluje) a pak si najdu tu nejslabsi obet na kterou se vymluvim (socka). Tomu se rika poctivy podnikatel v praxi ze aaaaaaaaano?! Nic proti, ale pak to podnikatelske rvani o stat ojebavajicich sockach vyzniva uplne naprazdno smile
Bui z IP 85.71.128.*** | 26.5.2010 12:54
proc omrdat stat? kdyz je to povolene a neni to vyslovene zakazane...
Mgr.Radovan Kaluža | 26.5.2010 17:48
podnikat má možno každý, je to určité riziko a kus zodpovědnosti, já namísto chození na pivo jsem na něčem pracoval

proč tedy mě ti co se nesnažili závidí auto, dům ?

ale v pohodě, zvolte si Paroubka, a já pošlu na pracák dalších pár lidí a odejdu s firmou jinde, když státu není vhod co platím na daních nyní

základem nízké nezaměstnanosti je motivace být aktivní (vzdělávat se, podnikat, ..) a to Paroubek rozhodně nedělá
james z IP 188.120.217.*** | 26.5.2010 18:27
Místo baráku si natři tu tvojí maringotku valečkem, zapřáhni si ji za tu votuzenou mrdku pro holky a odjeď si kam chceš. Všichni podnikatelé nikdy nemarodily, platí chudáci daně a všichni jim všechno závidí. Podnikám taky a nikdy jsem neměl potřebu takovéhle blbosti někomu říkat. Slušnej stihomam.
down z IP 81.200.48.*** | 27.5.2010 13:04
Radovane!!! Apeluji na tebe...neodchazej do jine zeme. To ekonomicke zemetreseni, ktere tvuj odchod zpusobi si vubec nedokazu predstavit. Nase zeme se jeste nevyhrabala z jedne krize a ty ji chces uvrhnout do dalsi? Stat tve mutimiliardove poctive dane potrebuje!!! Neopoustej nas. (ted dam smajlik, at nejakeho trotla nenapadne, ze to myslim vazne smile )
Mgr.Radovan Kaluža | 27.5.2010 13:34
Jsem rád že z toho máte čurinu, je zřejmé že odliv podnikatelů je značný a pro investory se stáváme méně atraktivním státem.

Panu podnikateli přeji, at platí 90% daně, potom bude možná spokojen.
vibuj z IP 88.102.79.*** | 26.5.2010 17:58
Radovan, na paroubka plati akorat seznamy osukanych slecen.
Michal z IP 94.143.171.*** | 26.5.2010 18:18
Strašně mě "baví" jak má každá socka tendenci  sem psát svoje projevy a zpochybňovat to co Radovan píše. Ok, Radovan je trochu magor a jeho životní styl je občas usměvný smile, ale zrovna tady v těch věcech s nim musim souhlasit. To co napsal v článku je pravda, a aktuálně takhle uvažuje většina podnikatelů.

Bohužel český socky stále víc slyší na pivo za 5 Kč a doktora zadarmo. Až vyhraje Paroubek a všechny firmy odejdou do daňových rájů, budete tady mít všichni brzy po prdeli a ten úsměv vám trochu zatuhne. To už ale bude pozdě.

Jinak kritiziovat Radovanavu češtinu je úplně bezpředmětný. Jde o obsah a tupci co si ho doma radostí vyhoní a nepochopili, jsou akorát k smíchu.
lop z IP 78.110.211.*** | 26.5.2010 21:26
jdi makat rukama,a pak si povime více ju.Nevolim Paroubka nepotrebuju doktora zadaco.ODS ale uz vubec volit nebudu.smile
Michal z IP 94.143.171.*** | 26.5.2010 21:32
Milý závistivče, nevim proč bych měl makat rukama, kdy už od 20 buduju vlastní firmu. Kdyby ses víc snažil mohl si na tom být stejně. Mimochodem ODS taky nevolím.
EVA z IP 90.179.91.*** | 27.5.2010 11:06
Tady je to samá umachrovaná snobárnasmile. JDU jinamsmile.
Jarda z IP 94.246.126.*** | 26.5.2010 18:46
Milý pane Kalužo! Než se odhodláte ke své emigraci do jiné země Evropské unie z důvodů předpokládaného zvýšení daní ze strany ČSSD, doporučuji vám informovat se o výši daní v těchto zemích. Pokud se vám podaří objevit zemi Evropské unie jejíž sazba daně z příjmu fyzických osob je nižší než předpokládaných 38 procent(z částky nad 1,2 miliónů korun ročně, v přepočtu asi 50 tisíc Euro ročně)tak mi dejte vědět. A rovněž pokud se vám podaří objevit zemí EU, která na sociální dávky vydává méně peněz než Česká republika. Pokud takovou zemi nenaleznete je zcela jasné, že vámi uváděné důvody emigrace jsou naprosto nesmyslné a iracionální. Ale co očekávat od člověka, který považuje téměř 1,5 miliónů svých spoluobčanů za hloupé(tolik lidí volilo ČSSD v roce 2006)a to jen proto, že svobodně vyjádřili svůj jiný politický názor. Vaší úroveň českého jazyka raději ani nebudu komentovat. Přeji vám šťastnou cestu do zahraničí. S pozdravem hloupý volič ČSSD Ing.Jaroslav Janota.
Drekorian z IP 147.251.201.*** | 26.5.2010 19:41
Přejeme hloupému inženýrovi Jaroslavu Janotovi, aby jednoho dne dostal rozum a těšíme se někdy zase naviděnou.
Fidel Alejandro Castro Ruz z IP 109.72.8.*** | 26.5.2010 20:31
ČSSD pochopitelně nebudu volit. Já dám hlas KSČM...
Mgr.Radovan Kaluža | 26.5.2010 21:05
Tak to zřejmě někomu je líto , že tu máme svobodu a nebo spadl na hlavičku že smile

Historii kolego známe ? radovan.bloger.cz/politika-penize/Komunismus-u-nas-zrejme-znovu-bude-zaveden
Fidel Alejandro Castro Ruz z IP 109.72.8.*** | 26.5.2010 21:26
Svobodu? I ty vtipálku smile Já osobně preferuji názorovou stálost před planými žvásty o ekonomickém růstu a nerealistickými žvásty o rovné šanci pro všechny pracovité a schopné. Krom toho různévychytralé postavičky, z kterých se stali ze dne na den disidenti a kapitalisté jsou tak možná rozumnému člověku k smíchu, nikoliv však ke zvolení. Řečeno jednoduše - je mi mnohem sympatičtější komunista, který se nestydí za to, že je komunistou, než kapitalista (demokrat etc.), který se stydí za to, že byl komunistou smile
Jirka z IP 193.165.148.*** | 25.4.2011 21:32
Fidel Alejandro Castro Ruz z: nemůžu s tebou nic, než souhlasit smile.
Jinak Radovane - To co ted napíšu, je jen můj osobní názor - V tomhle článku máš vcelku pravdu, ale v textu jsem cítil trochu (VÍC) nadutosti, pýchy a všeho možného podobného (ostatně jako ze všech článků, co sem na tomto blogu četl - bylo jich asi pět), ty sis prostě nemohl pomoct a říct (resp. psát) že tady si vyrůstal, tohle je tvoje auto atd... Pana Paroubka to jistě zajímásmile. Hele řeknu to tak - máš dobrou káru - NO A CO?, šoustal si s náctkama - NO A CO?, si bohatej - NO A CO? Na jednu stranu si možná něco dokázal, ale nevidím důvod, aby to všichni věděli. Jo a reakce na můj koment jsou mi vcelku ukradený protože už se sem v životě nevrátím. Smrdí to tady totiž snobárnousmile smile Tak astalavista píčo nabubřelá smile
double z IP 85.70.67.*** | 27.5.2010 09:42
i kdyz jsem sam podnikatelel, tak me vzdycky pobavi nesmysly typu: nikdy jsem nebyl u doktora. Ovsem ze ne, chripka se da totiz prechazeta nelecit...jenze pan podnikatel bude mit 50, svuj prvni infarkt a zdravotni kasu to vyjde jako 5lidi co dbali prevence. Je videt, ze ne vsichni volici ODS maji inteligenci na to, aby si spocitali budouci cenu usetrenych penez "o)
Mgr.Radovan Kaluža | 27.5.2010 13:44
Je jasné že ve stáři budu potřebovat těch doktorů více, proto mě přijde rozumné platit 30 korun a omezit plýtvání.
Láďa z IP 93.99.51.*** | 27.5.2010 13:46
Co říkáte na tuto stranu?
www.youtube.com/watch?v=-AKLJQSIgQU
Tom z IP 62.168.15.*** | 27.5.2010 13:58
Po dnešku jediná volitelná pravicová strana. Ostatní strany včetně ODS se nechali zlobbovat Babišem a přehlasovali prezidentovo veto zákona na zvýšení obsahu biosložek v palivech. Takže díky ODS, ČSSD, TOP09, KSČM, Zeleným budeme kupovat dražší palivo, ALE ZA TO V HORŠÍ KVALITĚ. Samozřejmě s dopadem na ostatní věci, jako je zdražování služeb a zboží apod. To nemluvím o ekologickém "přínosu" a o tom, jak si povinně začneme huntovat naše motory ( nejen dieselové).
Eva z IP 90.179.91.*** | 27.5.2010 13:57
Řekla bych, že typickým příkladem "nefachčenka" je tu Radovan, který dělá z podnikatelů znuděnou sebránku, co celý dny vysedává u Facebooku a vymýšlí stupidní články se slohem a gramatikou člověka bez maturity.....kromě chlastání a flámování.
Je to jeho citlivé místo , tak dupe, a jsou to všichni okolo. Kromě toho má asi velmi bohatého tatíčka, co ho na nějaké roky zabezpečí, a tak vymýšlí Audi křáp s velkou spotřebou....dům......
Podnikatel aby obstával musí do toho podnikání vkládat velmi mnoho času, a to očividně není Radovanův příkladsmile, leda že by to byl velký ZLODĚJsmile. Konečně to voliči ODS bývají.
wafka z IP 90.180.207.*** | 27.5.2010 14:44
Plantáš nesmysly a ani nemůžeš jinak, protože nemáš informace a tak  ti nezbývá, než jediná osvědčená levácká taktika - urážky a hnojomet.  Napiš o sobě, atˇ si máme z koho a čeho vzít příklad.  YoTu...jedna dva tři ...kanál dva tři...smile
EVA z IP 90.179.91.*** | 27.5.2010 15:29
Urážky a hnojomet? Přesně to slyším denodenně od ODS a podobný stupidity mi chodí do schránky. Jen očerňování a anonimní letáky. Holt psychologie získávání voličů ODS je velmi ubohá už leta a čímdál horšísmile.
Napiš něco o sobě Ty, hnojomete WAFKO!
wasza z IP 83.240.68.*** | 27.5.2010 19:16
Nejsem volič ODS, ale dobře vím, že sprostou kampaň očerňování a anonymních letáku tady zahájila ČSSD. ODS na to pouze stupidně zareagovala stejnou kartou.
wafka z IP 90.180.207.*** | 28.5.2010 01:03
Na to, jak kvalitní diskuze se zde povětšinou odehrává, jsem o sobě napsal až až. Tak jen stručně: jsem nedovzdělaný nefachčenko, platím daně a nesnesitelně trpím stavem, v němž se tato krásná zem přičiněním všehoschopných amorálních asociálů nachází dvacet let po nadějném převratu od totality ke svobodě a bezmocí sotva plnoleté demokracie se s těmito hajzly patřičně vypořádat a být vzorem těm, kteří rudé otroctví a krutost beznaděje na věčné časy nemuseli zažít na vlastní kůži. A tedˇ se s radostí a, proč to nepřiznat dojetím, dívám už potřetí v smile na dokument o koncertu Newyorkské filharmonie v Pchjongjangu s Novosvětskou A,Dvořáka. A protože podruhé po revoluci půjdu volit /posledně to bylo OF/, jsem pochopitelně nervoźní, jak to dopadne. A neni som hnojomet. smile
EVA z IP 90.179.91.*** | 27.5.2010 15:44
Kromě roho postižená husa nejvíc kejhá a Radovanovo druhé já se ozvalo. Nebývale agresivní odpověďsmilesmile!
Franta (Frantovo.cz) z IP 2001:15c0:66ef:*** | 27.5.2010 16:04
ODS je pravice?
Staniczeq z IP 129.35.204.*** | 27.5.2010 16:18
Chapu te Radovane a taky mam pravicove smysleni, ale sypat statu, ktery rozdava lidem, nebo sypat statu, ktery si to sam sobe rozkrada je jedno a totez. Jsou tu jine "pravicove" strany. Proto volim 25 a budu sam se sebou spokojeny!
Eva z IP 90.179.91.*** | 27.5.2010 17:34
Souhlasím s tímhle politickým názorem, co se týče ODS a ČSSD. Já bych nejraděj volila asi 13, jenže nemaj šanci se dostat do parlamentu a můj hlas úplně zanikne v davu. Jakým hlasem tedy nejvíce zamezit dostání se ODS k moci??????
TOP09 z IP 83.208.189.*** | 27.5.2010 17:34
Mgr. z ostravské co se dal na podnikání v oblasti IT. Jednoznačně nejhorší hosting na trhu. Otřesná podpora, měl jsem možnost i náhlednout do útrob podpory. Zahrnovalo místnost 5x3 metry s jedním člověkem, který aby se mohl najíst musel vypnout telefon a pomalu i PC. Absolutně nic nefunkční...od databáze po maily, Když už tedy odvádíš takové miliónové daně státu, tak aspoň nabízej kvalitní služby. Nemluvím tady o free hostingu. Než si pořídit hosting banan to si radši za ty prachy koupím několik kilo banánů do zásoby. Nejhorší na tom je, že nejsi sám, takový podnikatel je ve všech oblastech každý druhý. Nic proti tvé osobě jinak. Dělal bych to samé...
Mgr.Radovan Kaluža | 27.5.2010 20:50
Zřejmě jste byl u nějaké jiné firmy, kanceláří máme 6 a jako jediní v ČR nabízíme opravdovou nonstop podporu , viz kamera na www.banan.cz/ . Ano v noci je zde opravdu pouze jeden člověk, přes den je těch zde lidí kolem 10.

Zřejmě se jedná o pomluvu od konkurence, máme několik desítek serverů a pravidelně upgradujeme, viz radovan.bloger.cz/ja-banan-a-projekty/Banan-cz-pohled-do-serverovny , rovněž nabízíme i garanci dostupnosti www.banan.cz/index/garance-dostupnosti#banan .

V anketě mezi klienty uvedlo 91% klientů, že jsou velice spokojeni s výběrem hostingu.
skorpion, z IP 80.188.97.*** | 28.5.2010 00:05
Tak vy jste mě opravdu pobavili smile. Vidíte článek a okamžitě začnete hledat rozepře smile. A to máme být v civilizovaném státu. Jeden naráží na špatnou gramatiku ( a přitom sami dělají chyby v komentáři, chtěl bych vidět vaše slohovky), další rovnou útočí na inteligenci autora, další napadají jeho vzdělání, další jeho majetek, další jeho firmu a takhle bych mohl pokračovat. Ano, je tu pár jedinců, kteří si přečetli, řekli jednoduše svůj názor, případně souhlas či nesouhlas a neremcaj tu jako ti ostatní, kteří mají potřebu kritizovat, iritovat a opovrhovat. Tak si sedneme k jednomu stolu a všechno si hezky řekneme, co? Pokud něco vím tak to řeknu. Pokud si něco myslím, tak nejdřív zvážím, jestli to řeknu, popřípadě alespoň zdůrazním, že je to jen osobní názor. Spousta z vás by s tímto postupem u stolu po většinu času mlčela, já nejspíš taky, ovšem podle vašeho postupu byste měli plnou hubu nepodložených blábolů. Jedna pani povídala. Ok, abych to uvedl na správnou vlnu: Studuju na ČZU na provozně-ekonomické fakultě obor informatika a systémové inženýrství. Našel jsem si ke škole tři práce, programátor, kameraman a výpomoc na e-shopu, Práce se shání těžko, to přiznávám, ale jde to. Já měl štěstí a kontakty. Nechápu, proč by mě stát neměl podporovat, když mu odvádím daně? Mám mu platit za studium na státní vysoké škole v řádném termínu, když s vyšším vzděláním mu vlastně vyšším platem přivedu více peněz do kasy? A pokud se bude pokračovat, bude se platit i za střední školy. Tím pádem u nás vzdělaných lidí dost ubyde, protože všichni by nejradši co nejdřív vydělávali a z toho mála přece nebudou platit školy. Na druhou stranu čeští podnikatelé se naučili, že když už je stát obírá, vezmou si ty peníze jiným způsobem zpět. Jenže to je zase chyba státu. Stát zvedne daně, ale zjistí, že sice vybral více na daních, ale kupodivu měl vetší výdaje a tak je zvedne znovu. Začarovaný kruh. Místo aby se snažil potlačit nesmyslné výdaje (nedávno mě pobavil dopis, který stál stát asi 14 korun a v něm stálo, že dlužím 70 haléřů smile) a tím i snížit daně, bude pořád dokola zvyšovat příjmy, Je těžké to srovnávat s jinou zemí. V Německu ( a teď si nejsem jistý, jestli to píšu správně) mají vyšší daně a celkově všechny poplatky, ale také mají razantně vyšší platy. Navíc těch daní neplatí tolik. A koukněte na životní úroveň v Německu a u nás. Ovšem poslední dobou to celé podkopává Evropská unie. Pokud euro opravdu padne, což je stále více reálné, celá Evropa se finančně položí a jediný, kdo, stejně jako za války, zůstane v klidu, bude nezávislé Švýcarsko. Nejlíp by bylo začít odznova, což nejde, defenestrace taky není špatná, ovšem to taky nejde, tak co alespoň zkusit nahradit ty, kteří nám s ničím nepomohli, těmi, kteří se o to můžou pokusit? Třeba to dopadne stejně, třeba ale nastane obrat a věci se začnou hýbat. Proč to nezkusit. Já osobně nebudu volit žádnou dosavadní stranu, A vy s tím komplexem pro opovrhováním jiných, dneska jsem zrovna dělal zkoušku z psychologie, měli byste nějakého psychologa vyhledat, je to totiž diagnostikováno jako porucha smile smile
Full z IP 94.113.90.*** | 28.5.2010 00:21
Asi nejvetsi blabol, co sem tady zatim cet. Ostravsky disko kral fusuje do politiky smile Tak to je fakt moc. To uz je lepsi cist s kolika holkama se vyfotil, a jak si stejne urcite ani nevrz smile Jinak, jestli to Jirka nakonec vyhraje, doufam, ze se pan Kaluza presune nekam dal smer hlavne na vychod.. S tou jeho "cestinou" mu tam budou urcite vic rozumet(nechou, od tama, atp.) HNUS! Nechapu, jak se nekdo sam muze titulovat v kazdym prispevku Mgr. a pri tom psat jak 5lety retardovany dite, a jeste v tomhle prispevku, jak kdyz pise jeziskovi smile  Doporucoval bych tenhle post poslat jako mail primo do kancelare CSSD. Kazdej ma narok se za cas pobavit. Mimochodem, co zalozit vlastni stranu? Nebo to dotahnout aspon na starostu?smile Verim, ze hovad a bitchis se tam u vas najde hafo..Snad ti aspon DAJ svuj hlas, kdyz nic jinyho smile
Full z IP 94.113.90.*** | 28.5.2010 00:53
Scorpion: Uz bezim k psychologovi..Jinak nevim, jestli jste si vsim, ale pan Kaluza nejen ze zrejme pohrda lidmi, kteri nejsou minimalne na stejne spolecenske/financni urovni jako on sam, ale jeste to  rad  dava v kazdem druhem clanku najevo. Chapu, je to mozna jeho "image", ale lidi s takovymi a jinymi vyroky si nic nez pohrdani a urazky ani snad nezaslouzej. Stejne to ani nejsou  urazky, ale proste nazory ostatnich na jeho osobu. Je jedno jakej ma kdo nazor, evidentne je neco na magistrove stylu neco spatne. Mozna byste mu moh dat par lekci z psychologie. Jo a v pripade diskuze k clanku, stejne nemuze bejt vetsinou ani rec, stejne vetsina lidi se sem chodi zasmat(stejne jak na opice do zoo,jak uz tu nekdo kdysi psal), a diskutovat s nekym o kom si myslite, ze neni zcela normalni? No lepsi drzet hubu, a jednou za cas napsat co si o tom myslite..protoze proc vlastne ne..
Tenisak z IP 85.71.124.*** | 5.6.2010 02:13
To máte pravdu, já sem taky chodím, abych se zasmál tomu arogantnímu Topolánkovci. smile
nerzhul z IP 89.203.173.*** | 28.5.2010 09:49
Opět pan Mgr. Kaluža nezklamal. Já sám osobně si vítezstvi cssd nepreji(a samotná pointa clánku je pravdivá-ikdyz napsana jak od postižené jednoruké opičky), ale po tom co pan Mgr. Kaluža napsal, bych sve presvedceni mel prehodnotit a prat si vyhru cssd. Protoze potom by pan Mgr. Kaluža zmizel z CR a to uz za nejakou obet stojismile Takže sbohem pane Mgr Kaluža. A vemte s sebou i ten banán ktery dle Vašich slov všech 91% dotázaných povazovalo za kvalitni (blinkajici smajlik). A mějte na paměti že lhát se nemá. PS: Pokud by byl zájem z Vasi strany, mohu zaridit par schuzek s logopedem a nejake doucovani s pani ucitelkou cestiny z prvniho stupne zakladni pomocne skoly zde v Ceskych Budejovicich. S pozdravem Radim D.
skorpion z IP 89.24.6.*** | 28.5.2010 17:09
predem se omlouvam, ze pisi bez diakritiky, ale pisi z mobilu (pokud to nekoho urazi, at to necte)
FULL:ano, vsimnul jsem si opovrhovani a taky se mi to nelibi, ovsem to neznamena, ze kdyz s nekoho chovanim nebo nazorem nesouhlasim, ze mu za to zacnu nadavat a kritizovat. Muzu jim opovrhovat, to ano. Ovsem tady staci napsat ano souhlasim, ne nesouhlasim nebo se nevyjadrovat vubec.
Mimochodem zrovna ted sedim ve volebni komisi, tak jsem zvedav, jak to dopadne smile

Ono je problem, ze kdyz clovek neuvede uplne vsechny skutecnosti a udela pouze vytah ze sveho nazoru nebo myslenky, lide se chytnou hlavne toho,  co ten dotycny neuvedl. Jenze kdyby tady uvedl svuj nazor v cele sve velikosti, asi nikdo by ho stejnak necetl do konce. Takze zaverem, ano, z vetsi casti souhlasim s nazorem, ne, z vetsi casti nesouhlasim s projevem.
Jirka z IP 217.112.164.*** | 29.5.2010 16:51
Volil jsem ČSSD, jak budeš ty lidi propouštět? Dohodou nebo klasická výpověď?
wafka z IP 90.180.207.*** | 29.5.2010 18:47
Tak to vidíš, jak málo stačilo...smilesmilesmilesmile
wafka z IP 90.180.207.*** | 29.5.2010 18:50
A naTvdlík to popřel...smile
wafka z IP 90.180.207.*** | 29.5.2010 19:46
Tak dotřetice všeho dobrého.Už je to tady.smile
Tomáš Novotný z IP 80.188.134.*** | 7.6.2010 06:31
Teď už je to bezpředmětné, vzhledem k tomu, že bude vládnout pravicová koalice, ale odejít do jiné země... to by mohla být hodně dvojsečná zbraň. Oni by si i zákazníci mohli říct: "Jó, chlapečku, když tys odešel do Číny (Lichtenštejnska, na Bahamy), tak si najdi zákazníky tam, já podporuju jen české firmy...
Lennroe z IP 88.100.51.*** | 15.6.2010 17:09
O lidech co se chodí najíst na kampaně bych mohla povídat. Například jeden pán, kterého poměrně dobře znám (zarytý levičák) Nám takhle přišel na kampaň (top 09) a sežral devět buřtů, devět! Nechápu teda kam je naskládal, ale vážně jich bylo tolik.
Asi nikdy nepochopím někoho, kdo je schopen pro pár lží a DVD s karaoke ach synku synku volit někoho, kdo není vidět za svou obrovskou bradavicí. (možná by se s ní dala porovnávat i velikost jeho kapes)
KenedZ z IP 89.102.99.*** | 21.7.2010 01:23
Aha, takže na mítinku TOP09 byly párky, takže to fungovalo na stejném principu jako ČSSD, kde měli pivo. Báječné.
xXx z IP 88.101.162.*** | 19.7.2010 01:14
fuj hnusíš se mi tvým vystupováním a namyšleností
ondrej z IP 74.66.7.*** | 22.7.2010 23:08
...nebyt te sebeonanie a ubohe cestiny tak to je docela rozumnej clanek!
Vlčák z IP 85.160.23.*** | 23.9.2010 20:43
Já také nemám rád levice, ale rozhodně nevolím ODS!!!! To že je tam nejvíce bývalých komunistů a STBáků ti nevadí. ODS není žádná pravice, ale nenažraní šmejdi. Volte MIROSLAVA SLÁDKA nebo Dělnickou stranu!!!!!
pepek z IP 212.67.74.*** | 10.10.2010 16:51
ty idiote! nikdy si nezaplatil na danich ani 100.000 natozpak nekolik milionu... asi u tedbe udelame kontrolu. Tvuj FU
lojza z IP 82.209.8.*** | 10.10.2010 23:07
Ty budeš nějaký dement pepek že. Se mrkni, www.banan.cz 11 tisic účtu, za každého 20%dph, dan z příjmu a jiné další daně. Kdy použiješ kalkulačku zjistíš že jen na dph budou platit kolem 2mega.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel deset a dvě