Paroubek : všechno slíbím, všem všechno dám a zaplatí se to potom

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 30. 4. 2010 v kategorii politika, peníze, přečteno: 5885×
paroubekmasky.jpg

Kampaň Jiřího Paroubka je důkladně promyšlená a je výborně zacílená na skupinu lidí, kteří v hlavě toho moc nemají a těch je bohužel většina. Socky (jak nazývám voliče ČSSD) rádi uvěří tomu, že dostanou 13.tý důchod a nebo že jim Jirka něco přidá. Jiří Paroubek dále prohlubuje nenávist mezi aktivními a úspěšnými lidmi (např. jako jsem Já, od 18let se živím sám, vystudoval jsem VŠ a založil úspěšnou firmu) a mezi průměrnými a dává naději i flákačům. Pojďme se podívat na jednotlivé lži Jiřího a pojďme se podívat kolik nás to bude stát.

13.tý důchod - výborný úplatek na všechny důchodce (a těch panečku je)

Každý rok zaplatíme 7miliard za zcela nesmyslný 13.tý důchod pro skupinu obyvatel, kteří krizi nepociťují (důchody stejné, ceny nerostou). Upozornil bych, že těch 7 miliard by byl standardní příjem ze zisků ČEZ do státní pokladny.  Jedná se o cca. 2400Kč pro informaci pro sobecké důchodce, kteří to poté nechají splácet své vnoučata. Více zde.

Cssd-duchod

 

Budu volit Jirku za jedno pivo aneb za 30korun

Poplatky u lékaře ušetřily 10 miliard korun a zároveň omezily plýtvání léky  a lékařskou péči. Je jednoduché si nechat předepsat recept u pěti doktorů, když je to zadara. Pokud už máme zaplatit nějaký malý regulační poplatek za lékaře a nebo recept tak si opravdu vezmeme jen to co potřebujeme. Je na nás se rozhodnout, jestli omezíme plýtvání ve zdravotnictví budou peníze na opravdu závažné nemoci a nebo budeme mít aspiriny zadarmo. A pro ty oparvdu nemocné jsou zavedeny stropy, tudíž maximální hranice kolik je možné na poplatích zaplatit.

Cssd-poplatky

 

Znovu zavedení 3 dnů nemocenské, opatření které fungovalo

Zavedení neproplácení prvních 3 dnů nemocenské ušetřilo státu minulý rok 8.5 miliard korun. Oproti roku 2007, kdy systém ještě nebyl a počet neschopenek byl 2,8 miliónů, v roce 2009 bylo neschopenek pouze 1,5 miliónů, tedy skoro o 47% méně se marodilo. Proč chceme rušit toto opatření , které omezilo simulantům, kteří si krátkodobou nemocenskou brali zejména k řešení svých osobních věci !? Více se dozvíte zde.

Cssd-chripka

 

Zvýšení přídavků na děti a rodičovský příspěvek

Opět krásná myšlenka, na kterou však státní rozpočet peníze prostě nemá.  Zvýšení přídavků na děti budou stát stát ročně 20 miliard a rodičovský příspěvek 30 miliard. Kdepak si to asi Jirka Paroubek vezme, zřejmě vezme tatínkovi na daních aby jim to vzápětí přerozdělil.

Cssd-materska

 

Vyhazov bez udání důvodů

ČSSD slibuje, že omezí vypověď bez udání důvodů. Což zcela jistě nepřinese nová pracovní místa, ale na druhou stranu se podnikatelé začnou bát zaměstnávat lidi. Malý příklad, podnikatel příjme 10 lidí, bezpečně má pro ně na půl roku práci, ale potom bohužel práce není. Takže počítejte se mnou, 10 lidem dá výpověd (2měsíce) a 3 měsíční odstupné. Což znamená že ty lidi musí ještě 5 měsíců platit, ať chce nebo nechce. Podnikatel tudíž radši využije svarcsystém či zaměstná na dohodu. Už jsem o tom už i psal. Na druhou stranu ODS navrhuje zpružnění pracovního trhu, tudíž  možnost zaměstnavat na zkrácené úvazky, půjčovaní zaměstnanců mezi firmami atd...

Cssd-vyhazov

Školné a proč ne ?

Školné do max. výše 30 tisíc navrhuje ODS. Jedná se pouze pro návrh pro Vysoké školy, a samozřejmě Jirka to pojal tak, že budou snad platit i děti základních škol. Jelikož já na výšce studoval, pamatuju si plno studentů, kteří tam byly snad jen proto, že si chtěli prodloužit mládí a moc se tomu teda nevěnovali. Proč tedy nezavést školné, které by bylo splatné pro dokončení vysoké školy. Proč tedy nezvýšit kvalitu škol a opět dostat do škol jen ty, kteří jsou ochotni se opravdu vzdělávat !

Cssd-skolne

 

Štítky: volte ODS
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Jakub M z IP 90.177.75.*** | 30.4.2010 21:32
Zajímalo by mne, co je účelem tohoto článku. Má-li to být ukázka toho, jak si dokážete odůvodnit svoje volební rozhodnutí, budiž. Pokud to má ale být článek, který má přilákat pravici víc voličů, tak bych chtěl upozornit, že takovýto styl případné voliče levice jen utvrdí v nenávisti k podnikatelům, zámožnějším lidem obecně. Zkuste se třeba vcítit do pocitů zástupce nějaké ze skupin, na které míří ČSSD, a přečtěte si svůj článek jeho očima. Někdo vás tu nazývá sockou, simulantem, flákačem, odmítá se zabývat vašimi problémy. Články jako je tento případné voliče od pravice jenom odrazují a její volební výsledek v konečném výsledku poškozují.
Mgr.Radovan Kaluža | 30.4.2010 21:44
Chtěl bych jen upozornit, že já začínál na totální nule a nikdy jsem nebyl závistiví k lidem co již něco dokázali, viz radovan.bloger.cz/ja-banan-a-projekty/radovan-kaluza-z-bezdomovce-milionar .

Co se týče mě, já jsem již za vodou ale mám rád naši zemi a rád bych byl aby byla stabilní a státní dluh se snižoval.
Renata z IP 85.207.160.*** | 3.5.2010 17:25
Jakube, pokud sis přečetl program některé pravicové strany, zjistil si, že všechny se hodlají zabývat těmi oblastmi, které jmenuješ, a za kterými dodáváš, že se o ně tyto strany nezajímají. Každý stát, ať už pravicový nebo levicový, potřebuje fungovat, jen řešení  určitých problémů jsou jiná, ale jsou navržena, ne že jsou tato témata ignorována - fungovat = mít přibližně stejné příjmy jako výdaje. To ČSSD naprosto jasně se svými sliby nemůže dokázat. Sockami jsou voliči ČSSD nazýváni proto, že věří laciným slibům a myslí, že jim někdo něco dá zadarmo - v době předvolební možná, ale v normálním fungování prostě nelze někomu vzít, aniž on by si to nevzal jinde. Zvýší mi daně? Budou moje služby dražší. Dovolíš si je potom kupovat přestože dostaneš o 200 kč (možná víc) měsíčně víc na nějaké dávce? Těžko. Všechno je to o tom, že ti nespokojení lidé, kteří nechtějí nebo nemohou zlepšit svoji životní situaci neví, že jim nikdo shůry nepomůže, ale že se sami musí starat, aby jim bylo lépe. To je bohužel fakt, peníze jsou jen jedny, a pokud bude stát platit dávky, podpory atd ve větší míře NEŽ SI MŮŽE DOVOLIT odneseme to všichni, ať jsme volili kohokoliv. Mě osobně nejvíc vadí, že Jiří Paroubek už několikrát ukázal, že porušovat lidská práva mu nedělá problém - zásach na CzechTeku, únorový projev po vítězných volbách atd... Pokud věříš, že funguje komunismus, vol komunisty, ty se nám doteď mepodařilo zakázat - zásadní chyba, ale nevěř, že se s Jiřím Paroubkem se zvedne Tvoje životní úroveň, ať už děleáš cokoli (myslím práci) nebo neděláš, protože např. nemůžeš sehnat práci, čemuž věřím krátkodobě, ne dlouhodobě, jsi v invalidním důchodu nebo se ti přihodilo cokoli jiného, že teď nemáš úplně stoprocetní možnost starat se sám o sebe, nebo opravdu nemůžeš svou situaci ovlivnit. Budeš zklamaný.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.5.2010 18:34
renato : pěkný příspěvek, nechtěla bys přispět článkem ?

napiš mi na kaluza@banan.cz , nějaký drobný honorář možný
Lucie z IP 89.24.69.*** | 5.5.2010 12:59
Renčo souhlasím,
jirka z IP 88.101.177.*** | 5.5.2010 13:26
nemocnost neklesla o 31 procent to jen lidi radši přecházeli chřipky a podobně nebo si brali na nemoc dovolenou jinak s většinou příspěvků mohu souhlasit
polokok z IP 90.182.6.*** | 30.4.2010 21:42
zdar, ohledně školného, regulace je sice hezká věc a určitě je tam hodně rychlokvašek a lidí co chtěj jen titul ( viz. Plzeňská práva), ale vzdělání by mělo být zdarma a poplatek splatný po studiu není úplně ideální. Vzdělaný člověk by teoreticky měl vydělávat více peněz , a tudíž bude platit i vyšší daně..což by mělo státu stačit.
Mgr.Radovan Kaluža | 1.5.2010 12:45
ano, potom třeba ale nějakým jiným způsobem omezit studenty, co tam jsou jen tak
Baron z IP 195.39.83.*** | 3.5.2010 14:26
proc by melo byt vzdelani zdarma? zakladni stredni ano ale vysoka? proc?
chces sutodovat tak si to zaplat az vystudujes tak budes brat mnohem vic nez ty co nestudovali tak proc oni ze svych dani ti maji prispivat na tvoje vyssi vzdelani?
ale hlavni argument placeni je ten ze cesky vysoky skoly jsou strasny
tam se nic neuci tam se jen studuje abys mel titul
uci se tam predmety ktery uz jsou o nicem ale kdyz to tam uci dvacet let tak je jednoduchy v tom pokracovat ano jsou vyjimky ale tech dobrych vysokych skol je hodne malo
ja jako student to vidim jasne platit a zlepsit kavlitu
Natalie z IP 188.120.212.*** | 30.4.2010 22:42
Promiňte, ale zahájit palcení na vysokých či jiných školách je pro mne nesmysl...Člověk jako já si plánuje budoucnost s tím že půjde studovat....jenomže malý zádrhel : Nemám na školné peníze ?! Samozřejmě existuje způsob, kterým si mohu půjčit peníze od státu a po dokončení školy splácet....bohužel pro mne to je nevýhodné....je to absurdní. A pokud nemá stát už kde vzít peníze, tak ať neprodukuje a neskupuje tolik vojenských potřeb a vrazí je do toho co je zásadní a především na prvním místě. NE na neohleduplných problémech....Které stejnak nemá smysl řešit.
major z IP 85.207.229.*** | 3.5.2010 20:15
Pokud se Ti vzdá nevýhodné studovat za školné v tomto státě, zkus to v zahraničí, třeba Tě tam zadara vezmou, třeba v Severní Koreji určitě. Možná i v Ugandě. smile
Co se týče "vojenských potřeb", tak už teď nedáváme na armádu ani tolik, k čemu jsme se zavázali při vstupu do Nato.
Natalie z IP 188.120.212.*** | 3.5.2010 20:37
??! je to možné že mě tam vezmou pokud tam vůbec nějaké VŠ jsou že? A klidně to zkusím, jenže to je ten největší problém. Většina lidí jdou radši studovat a pracovat do zahraničí a tady zůstávají ti, co nemají možnosti a právě to potřebné vzdělání, čili hrubě řečeno zde zůstává méně vzdělaní (hloupých), neříkám že k nim nepatřím. Tímto se snižuje intelegence celého státu.
Axa z IP 90.176.135.*** | 1.5.2010 02:16
Na studium VS by se mel kazdy studujici podilet svou troskou do mlyna, obvzlaste ti kteri dnes placou ze chteji studovat zdarma a posleze utikaji z glejtem "zadara" nekde do EU tramtarie vysmati od ucha k uchu.
Investujte do sebe neco pardove jde prece o vasi budoucnost...
Subber z IP 85.161.72.*** | 1.5.2010 09:42
i kdyz Radovana 2x nemusim tak v tomhle s nim souhlasim. Socani jsou verbez a voli je hlupaci.
wafka z IP 90.180.207.*** | 1.5.2010 10:13
Zdravím a jsem pro /volit pravou/, ale když už si dáš tu práci s obsahem, stálo by za trochu pozornosti nenasmolit pravopisné chybky, protože pak je otázkou, co dělají na VŠ takoví, co búhvíjak prolezli ZŠ a SŠ. A co je nejdůležitější - volební výsledky /účast/ a ne předvolební trdlování. Socany vedou Asocani a Komrdi.smilesmilesmilesmilesmile
Mgr.Radovan Kaluža | 1.5.2010 12:47
omlouvám se za pravopisné chyby, studoval jsem matiku a velkou část v angličtině, doufám že čtenář článek i přes gramatické chyby pochopil
EVA-LIŠKA z IP 94.112.13.*** | 1.5.2010 14:17
POLITIKA JE smileA POKUD NĚKDO BAZÍRUJE NA NĚJAKÉ TE CHYBIČCE ...HMMMM,TAK JE ZASLEPEN CHYBAMI A NE OBSAHEM.KDO PRACUJE NĚKDE U SOUKROMNÍKA VÍ O CO SE JEDNÁ....STÁLE SLYŠÍ.DRŽ HUBU JINAK JDEŠ.(OBRAZNĚ ŘEČENO)JSOU KULANTNĚJŠÍ V HOVORU.TED UŽ TO,ANI NEUSLYŠÍ ROVNOU PŮJDE,JAK SI TO MOHOU DOVOLIT TAKOVOU VĚC PROSAZOVAT...NIKDY NEPRACOVALI ,NEBO JIM TO JE JEDNO,ŽE DĚLNÍK NEBO UKLIZEČKA NEMAJÍ ŽÁDNÉ PRÁVO...TŘEBA PRÁVO NA TAKOVOU MALIČKOST,JAKO JE UDÁNÍ DŮVODU VÝPOVĚDI.POTOM NEBUDOU MÍT,ANI PRÁVO PROTESTOVAT PROTI NAŘČENÍ,ŽE JE ŠPATNÝ PRACOVNÍK ATD....CO KDYBY LID DOSTAL PRÁVO VYHODIT POLITIKA ZA KORUPCI,PLETICHAŘENÍ....A TAKY BEZ UDÁNÍ DŮVODŮ.PROTOŽE VŠICHNI TO VÍME A STEJNĚ NIC S TÍM NEUDĚLÁME...DOKONCE JSOU CHRÁNĚNI....O CO MÍN JE PRACUJÍCÍ,KDYŽ JIM VYDĚLÁVÁ NA PLATY....TAKŽE POLITIKOVÉ MILÍ NECHTĚ TOHO A KOUKEJTE RADĚJI PROSADIT POŘÁDNÉ ZÁKONY NA OCHRANU PRÁV A SVOBOD LIDU...ZÁKONY,KTERÉ CHRÁNÍ LIDI PROTI VRAHŮM,VYDĚRAČŮM,LICHVÁŘŮM.ZÁKON,KDE JSME SI ROVNÍ A DOSTANOU I GADŽOVÉ STEJNOU ŠANCI NA BYT,PŘÍDAVKY,SOCIÁLNÍ DÁVKY.ZÁKON,KDE SE V OSTRAVĚ NEBUDEME DUSIT SMOGEM,ANI BY NÁM TVRDILI,ŽE TO NENÍ PRAVDA.......KOLIK TĚCH POTŘEBNÝCH ZÁKONŮ JE???JEŠTĚ HODNĚ.....TAK KOUKEJTE PRACOVAT NA NICH ....smile
David z IP 78.80.14.*** | 1.5.2010 18:46
Pane vy co to tu píšete..jaké máte vzdělání? Důchody stejné-ceny nerostou.. co je to za nesmysl? ¨KDE ŽIJETE VE MĚSTĚ  NA VESNICI ČI NA MARSU?
Mgr.Radovan Kaluža | 1.5.2010 18:59
Vzdělání mám vysokoškolské. žiji v Ostravě.

Ceny opravdu v době krize nerostou, samozřejmě něco mírně roste, na druhou stranu něco mírně klesá.
Natalie z IP 188.120.212.*** | 2.5.2010 15:17
Ten 13. důchod je opravdu bezduchá záležitost. Důchodci už daně platit nebudou čili pro stát jsou nevýdělečně činní. Navíc stát už tak nemá kde brát na tento návrh.... Porovnejme si stav měsíčního příjmu důchodce a matky s dítětem: Průměrně matka s dítětem dostane 7,5 tisíc měsíčně což ještě neberu v to, že musí živit např. ještě celou rodinu. Natož důchodce dostává cca 10 tisíc měsíčně jen na sebe, samozřejmě každý starší člověk má problémy se zdravím ale většina léků je na recept a tolik nestojí. a na to ještě důchodcům přidat je pro mne tak trochu "přihlouplé", tak či onen tohle stát není schopen ustát, takže stejně to je jen pouhý slib, který nemá určité řešení ke splnění. S tímto já souhlasím....a mám tokový pocit, že na vzdělání až tolik nezáleží, stačí být přesvědčivý a mít to ujasněné. Mně je např. teprve 14 let smile
down z IP 81.200.48.*** | 3.5.2010 14:07
Radovane, tak tomu se rika rozbor hodny absolventa VS. Ceny nerostou, ovsem neco mirne roste a neco zase klesa. Obecni blbec to dokaze definovat lip. Jeste, ze se tady objevili "14ti leti fejsbuuuk fans". Aspon muzes diskutovat se sobe rovnymi. Podle prispevku to dokonce vypada na stejne IQ ...ale 160 to asi nebude smile
Natalie z IP 188.120.212.*** | 3.5.2010 20:28
Podle vašeho příspěvku u Vás taky zrovna nepřevyšuje IQ vyšší nežli má kdokoli tady ;) a s prominutím nenechám se urážet slovy facebook fans když na FB nechodím ! Je to pro mně urážejicí ale to jak vidím byl účel... Proč bych se vlastně do toho pletla když jsem "malá" a těmto "věcem" vlastně vůbec nerozumím že? Kde je do***** svoboda slova? Já snad mám právo říct co si myslím bez toho abych někoho vědomě urážela. Tohle já řešit nebudu je to pro mě "podúrovní" smile Ale jak vidím tak vy se mě evidentně štítíte smile věřím tomu že to budete opět komentovat se slovy urážejícími konkrétně mě smile Zamyslete se nad tím ;) smile  a pana kohosi neznám a ani nikdy znát nebudu....shodou okolností jsem narazila na tento článek a bohužel jsem asi podle Vás měla tu drzost otevřít si hubu a vůbec něco říct smile smile
down z IP 81.200.48.*** | 4.5.2010 09:48
Je ti teprve 14 let...verim, ze se to s pribyvajicimi roky zlepsi. Chtelo by to trosku srovnat myslenky pri psani. Leze ti s toho zmatek, ktery nema hlavu a patu.
Natalie z IP 188.120.212.*** | 4.5.2010 20:06
Sice nechápu co je na tom tak zmateného, ale tak buďiš jak myslíte. Jen mi přišlo divné že mě srovnáváte s absolventem VS, když já jsem vlastně v životě nic nedokázala.... Ráda řeknu co si myslím, už jen proto že mi to ovlivňuje i moji budoucnost a jednou se mě to týkat bude ;)
Kluk jako buk z IP 89.111.71.*** | 1.5.2010 23:56
Radovane v článku máš asi překlep v tom odkazu na tu úspěšnou firmu smile
... z IP 89.176.107.*** | 2.5.2010 11:16
taky bych rekl. ale docela rad bych slysel pohadu o hodnem a zlem h4ckerovi smile
Mgr.Radovan Kaluža | 2.5.2010 14:31
v odkazu je odkaz na webhosting www.banan.cz , firmu z cca 11 tisíci klienty a zaměstnávající docela hodně lidí, což je pro českou ekonomiku přínosem
PavelJ. z IP 88.102.95.*** | 2.5.2010 11:15
Tak jsem si četl váš článek z bezdomovce milionář a zajímalo by mě, jak byste platil školné 30 000, když jste jedl čočku a bydlel v karavanu...
Mgr.Radovan Kaluža | 2.5.2010 14:33
školné by bylo splátné po studiu a kdybych na oné škole měl o něco kvalitnější výuku a méně studentů co tam nechcou studovat, rád bych těch 30 tisíc nyní zaplatil
***RANK***ELETRICITY z IP 212.80.67.*** | 2.5.2010 16:07
smilesmilepane Radovan vy ,už opravdu šílite ,nechcete radši misto vraku sm popiskem banan davát ,stop TEKK paroubteKK,školné byste asi težko dal ,a nedal byjste tolik do svojí firmy,(i když nevím kde jste na tžo vzal a ješe jste se tu stím nepochlubil ,ono já nevím jestli jde vydělat na firmu vypomocí na zahradce, a nemaji nahodou v anglii a v USA na Vš matiku na úrovni středoškolských maturit?)
Co se té flexibility týče jediné co by mne zaujalo je půjčování odborníku mezi firmami.Jinak si opravdu myslíte ,že my socky a flákači jsme tak naivní ,že zvolíme ODS a najednou se začne rapidně snižovat státní dluh?smileDěkuji za vyrozuměnísmile
Mgr.Radovan Kaluža | 2.5.2010 17:35
řešení ODS pro pracovní místa : www.youtube.com/watch?v=RUYKHL_iTnM

a to řešení se mi velice líbí
flexa z IP 212.80.67.*** | 2.5.2010 19:40
smile hm hm hm no tak dobré,ale stejně muj hlas piču zmůže
Mgr.Radovan Kaluža | 2.5.2010 23:03
netuším k čemu toto patří, ale pokud chcete odpovědět, klikněte na "Odpovědět"

před rokem 1989 se volit muselo, tedka se může, a ti co volí komunisty a paroubka tak to jsou převážně lidi, kteří byly zvyklý chodit volit , holt zvyk je železná košile
bourak z IP 84.21.109.*** | 3.5.2010 11:30
Vše o nejlepších klikačkách současnosti které platí. Jednoduchý přivýdělek pro každého.
http://www.klikacky.mzf.cz/,
Lukáš z IP 62.4.97.*** | 3.5.2010 12:00
Zdravím. Tak, já myslím, že politická témata jsou "obehranou skladbou". Je všem jasné, že pokud "neresetují nastavení" politických stran a tedy nezmění celkově systém vedení, tak se bude vše odvíjet obdobným způsob (na politické scéně). WEB: bohove-a-lide.blog.cz
Michael z IP 94.241.79.*** | 3.5.2010 21:21
Já studuji VŠ dálkově a vůbec by mě nevadilo, kdyby se školné na VŠ se platilo. Vysoké školy naberou hodně studentů aby získaly nejvíce peněz od státu a těch, kteří opravdu chtějí dostudovat je málo.Náš stát je tak zadlužený že dříve nebo později se to školné platit bude. Čím to bude dříve tím budou dopady menší. Dale bych uvítal to zpružnění pracovního trhu. Jsem momentálně(i když jenom chvíli) nezaměstnaný a když jdu někam na pohovor zaměstnavatelům se moc nelíbí že studuji. Dělal bych cokoliv a nebojím se práce i s lopatou.
uafka z IP 90.180.207.*** | 4.5.2010 12:45
Dalibor Cˇaloud Tomáš Foltýn Vlastimil Havlík Anna Matoušková          smile  Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006
AFKA z IP 90.180.207.*** | 4.5.2010 15:22
Anna Matušková        2006                                                                                  smile  Marketingové tápání po modré                                                    smile  Kdo vyhrál letošní volby ?
Michal Pokorný z IP 88.101.221.*** | 4.5.2010 18:58
Výplody pana Kaluži mě docela obtěžují,ale co nadělám.Dvacet let dělám po soukromnících a můžu zodpovědně říct,že všichni jsou stejní.Odrbávat lidi,pořídit drahé auto a ojebávat stát na daních.Takže chápu,že mu vyhovuje výpověď bez udání důvodu.
Mgr.Radovan Kaluža | 4.5.2010 22:19
Já zaměstnávám několik desítek lidí a můžu říct, že ty nejlepší z nejlepších si zvu na soukromé akce, dávám jim pravidelně prémie a určitě bych o ně nechtěl přijít.

Považujete se za výborného pracovníka, o kterého by měl soukromník mít zájem takový jako mám já o ty nejlepší a nebo si jen stěžujete ?

Jinak nic vám nebrání v to, abyste začal sám podnikat.
Michal Pokorný z IP 88.101.221.*** | 5.5.2010 14:59
Nestěžuju si,pokud jste takový,jak píšete,nezbývá než se omluvit a závidět Vašim zaměstnancům.Ale moje zkušenosti mi bohužel brání věřit tomu,co jste napsal.Zatím jsem poznal jen nedodržování Zákoníku práce,nedodržování podmínek pracovní smlouvy atd.A neustálé řeči o tom,že komu se to nelíbí,může jít.Na jednom pracovišti dva druhy odměňování,protěžování některých zaměstnanců na úkor jiných a další.Takže se nedivte,že prostě nemůžu uvěřit tomu,že existuje někdo,kdo se o své zaměstnance stará.Jinak vám přeju hodně štěstí a úspěchů.S pozdravem Michal Pokorný.
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 6.5.2010 18:19
Kazdy muze zacit podnikat sam...
Michal Pokorný z IP 88.101.221.*** | 6.5.2010 18:38
Wydláku:Každej nemůže začít podnikat.Podnikat by měl jen ten,kdo na to má.Potom by to tady nevypadalo tak,jak to vypadá a o čem už jsem psal.
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 7.5.2010 11:22
Ja nepsal kdo ma podnikat-popravde to trh rozhoduje sam.Ja napsal kazdy muze zacit podnikat... a pak uvidi.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedenáct a šest