Mrknul jsem se na program ODS a líbí se mi !

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 18. 5. 2010 v kategorii politika, peníze, přečteno: 3298×
ods.gif

Zkouknul jsem programy ČSSD a ODS. ČSSD je taková hodná holka, která všechno všem dá a nevidím nikde napsáno odkud to vezme. Zato ODS nabízí program, který je propracovaný a je jednoduchý k pochopení. Nebudu zde uvádět celý jejich program, to není aní cílem, ale uvedu zde hlavní body co mě zaujaly a ty okomentuji. Kdo má zájem jejich kompletní program si může přečíst na webu ODS a nebo si ho prohlídnout na na videu .

Řešení pro budoucnost bez dluhů podle ODS

Je nutné aby stát naše peníze neznehodnocoval. ODS chce nastavit sankce pro poslance za špatné hospodaření s veřejnými financemi, toto by měla hlídat nově vytvořená rozpočtová rada. ODS chce nákupy pro úřady zajišťovat výhradně online aukcí a výdaje nad 1milión uveřejňovat na internetu.

Je nutné si uvědomit, že pokud zvýšíme daně, tak plno podnikatelů ztratí motivaci a své firmy budou přesouvat do jiných zemí. Rovněž zvýšením daní se sníží atraktivnost ČR pro investory (napr. Hundai zde zajistil spoustu pracovních míst) . ODS proto chce zachovat nízké daně a  rovněž daně chce i zjednodušit. Přece jenom podnikatel má podnikat, a ne co 14 dní platit nějakou daň a běhat na milióny úřadů. ODS chce dokončit projekt jednodného inkasního místa,  dle mého názoru by to mělo být i elektronicky. Žijeme v době počítačů a přijde mi komické, jak má účetní musí obíhat spousty úřadů a ztrácet zbytečně čas.

Na druhé straně ČSSD za doby vlády zvyšovalo nákladnost na chod státu a zatěžovalo firmy byrokracií (např. registrační pokladny) .ČSSD chce daně zvyšovat, neuvědomuje si, že lepší je podnikatel co zde zdaní 20%, než podnikatel co zde nezdaní ani korunu, protože danit bude v nějaké jiné zemi.

Řešení pro pracovní místa a podnikání

ODS podporuje podnikatele, což je správné. ČSSD hází podnikatelům klacky pod nohy. Je třeba si uvědomit že obyčejní i neobyčejní lidé jsou zaměstnání u podnikatelů, ČSSD žádnou reálnou práci nenabízí. Podpora podnikání je základ pro nízkou nezaměstnanost. ODS chce podpořit částečné úvazky, umožnit flexibilnější pracovaní dobu (firma někdy má více a někdy méně zakázek) , chce například i umožnit půjčování zaměstnanců mezi firmami (teďka firma zrovna nemá zakázku, půjči zaměstnance jiné firmě) .

Taktéž ODS chce zrušit nesmysl, že musí podnikatel odvádět DPH i z neproplacených faktur. Příklad : vystavím Pepíkovi fakturu na 120tisíc na opravu vozu, ale Pepík fakturu neuhradí a já přesto jako podnikatel musím zaplatit 20tisíc daně z přidané hodnoty státu.

ODS chce zjednodušit papírování, zřejmě kdo nepodnikal nemá představu kolik papírování na podnikatele čeká.

Řešení proti zneužívání sociálních dávek

Sociální dávky pro všechny i ty co práci viděli jen z rychlíku je  klíčový bod kampaně Paroubka. ODS chce omezit plýtvání sociálních dávek a dávky dávat jen těm co je opravdu potřebují (nemocní lidé, senioři).  Znáte to, jak někteří jedinci jezdí pro sociální dávky v nových vozech. Toto je třeba lépe kontrolovat. Rovněž sociální dávky chce ODS vyplácet jen těm, kteří se budou zúčastnit veřejně prospěšných prací a nebo se budou vzdělávat. Nevidím důvod, dávat peníze někomu kdo sedí doma na zadku a nic nedělá.  ODS chce rovněž sociální dávky dávat jen těm, co pošlou své dítě do školy.

Je lepší snížit daně a nechat rodinám v kapse peníze, než jim peníze vzít a pak přerozdělovat.

Řešení pro moderní a vstřícné zdravotnictví podle ODS

Paroubek nabízí rádoby bezplatné zdravotnictví. ODS chce zachovat onen kritizovaný poplatek 30 korun. Je třeba si rozmyslet jestli budeme mít aspirin zadarmo a budeme podporovat ty zdravé a nebo snížíme plýtvání lékařské péče a zbudou peníze na opravdu závažné nemoci . ČSSD se chce věnovat jen zrušení populárních 30ti korun, ODS říká že  povinnost občana zaplacením 30Kč končí a chce výrazně zkvalitnit péči.

Řešení proti korupci a byrokracii

ODS je si vědoma toho, že čím větší byrokracie, tím větší je možnost korupce. Je jasné, že pokud při stavbě domu musíme oběhat 5 úřadů, tak zde bude větší šankce ke korupci, než když půjdeme jen na 1 úřad. ODS chce omezit byrokracii, zrušit zbytečné zákony a úřady (např. ministertvo informatiky zrušili) . ODS chce zvýšit průhlednost zakázek, a to například tím že veřejné zakázky budou na Internetu dostupné pro všechny.  Občané by měli vědět, jak stát hospodaří s jejich penězi.

Naproti tomu ČSSD chce zavést nové regulační úřady, zvýšit byrokracii, zavést nové regulace.  ČSSD chce opět špiclovat všechny.

 

Štítky: volte ODS
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
socka odnikud z IP 78.136.150.*** | 19.5.2010 01:03
Zajimave rozdeleni na ty hodne a na ty zle.ODS chce zpruhlednit zakazky?? A od kdy??smile Radovane uz to nekurte, ocividne to zasira mozek.Nejaky pan z ODS to sice chtel zlegalizovat, ale kdyz vidim co to s volici ODS dela,zvlast s podnikateli vaseho vyznamu, nevim nevimsmilesmile
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 01:09
ODS toto má ve volebním programu, a jak jsem uvedl i některé věci se již ODS povedli. Zde je video www.youtube.com/watch?v=IwIZcREE8cY .
Sysel z IP 151.88.22.*** | 19.5.2010 08:11
co nám naslibovala ODS minulé volby a co z toho splnila. Chápu, že kůli patu a socanům měla horší pozici pro zavedení reforem, ale to není omluva. Jediný s čím souhlasím, byla (bohužel nedotažená) reforma zdravotnictví a Julínkovo 30Kč. Legalizované odposlechy p. Langera, buzerakce p. Řebíčka a podpora Lisabonské smlouvy p. Topolánka, potažmo celé ODS - to vše bylo v rozporu s jejich volebním programem pro rok 2006.  Nevěřím těm kurvám ani pozdrav! (to platí pro všechny kurvy a komunisty napříč politickým spektrem). www.svobodni.cz
Nikdo z IP 94.112.148.*** | 19.5.2010 08:48
Divím se, že můžeš věřit svobodnejm. Ti lžou už teď. Zcela otevřeně lžou o tom že ČR poslala prachy řecku. To je prostě lež a každej si může fakta ověřít sám.
DND z IP 193.179.215.*** | 19.5.2010 16:36
Jistě, ČR neposlala prachy Řecku, ČR poslala prachy do MMF a ten je dal Řecku. To je vážně rozdíl.
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 23:40
jak lze vidět, není zde celý program ODS a ani nevím co vše ODS v 2006 slíbila, jen jsem pocítil přijemnou změnu v čekárnách nemocnic, kde ubylo lidí co chodí simulovat a rovněž se snížila mírně byrokracie, což jsem poznal jako podnikatel

ale čísla mluví jasně, ža vlády pravice, byl vždy nižší deficit
wasza z IP 83.240.68.*** | 19.5.2010 08:29
Vysvětlete mu to někdo, já už na to nemám sílu.
orbital z IP 189.127.76.*** | 19.5.2010 10:33
Co chces vysvetlovat stvoreni v bilym kozenkovym opasku a kovbojskejch botach, se kterym celej zivot nekdo vytiral podlahu a nakonec se mu nejakym nedopatrenim podarilo se dohrabat do stredni tridy? To proste nejde.
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 13:56
a co přesně je zde špatně ?

mám pocit že zde chodí pořád ti samí a zcela bez jakéhokoliv konkrétního důvodů nadávají, připomíná mi to Paroubka, co odmítl komukaci s některými médii
wasza z IP 83.240.68.*** | 19.5.2010 16:05
Radovane, já si myslím, že jsem se pokusil o konstruktivní kritiku, takže si svoje poznámky o Paroubkovi laskavě odpusť.

Jde v zásadě o to, že politice, makroekonomii, právu a podobným věcem prostě nerozumíš a agituješ tu na základě nějakých předvolebních klipů. Nechápeš jaký je rozdíl mezi politickým marketingem a politikou jako takovou. Navíc je tvoje vidění politiky velmi černobílé, chceš-li levo-pravé.

Rozhodně souhlasím s tím, že ČSSD a KSČM jsou zlo, ale i ODS je plná  xindlů a lží. Tvůj pohled na ODS je prostě nekritický a naivní a tvoje propaganda je v lepším případě na hovno, v horším je škodlivá. smile
down z IP 81.200.48.*** | 19.5.2010 21:49
Radovan "napise"  naivni politickou agitku...lidi ho v komentarich uplne znemozni (pokud se nestihne znemoznit sam). A reakce Radovana? Napise dalsi, uplne stejny clanek. smile Kaluzo, stezujes si na to, ze bez konkretniho duvodu nekteri napadaji tve clanecky...vis cim to mozna bude? Ze jsi uplne, ale uplne blbej. A s blaznem, jak znamo je rozumna diskuze nemozna.
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 23:44
Zatím jste neodpověděli ani jeden, co přesně je v článku špatně. Rád si to nechám vysvětlit.
huhuh z IP 86.68.193.*** | 19.5.2010 09:48
A to, ze ODS chce regulovat internet, ti neva?

Z programu teto pseudostrany:

Internet je symbolem svobody. Proto budeme velice obezřetní při jeho regulaci, byť s přihlédnutím k nutnosti bránit šíření společensky nepřijatelných témat a myšlenek (pedofilie, xenofobie, extremismus). Předpokladem širšího využití tohoto fenoménu je snazší přístup k internetu na celém území naší republiky.
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 14:01
zřejmě si to špatně pochopil, chcou zamezit šíření témat jako pedofilie, extremismus

pro ODS je základním symbolem svoboda, narozdíl od ČSSD, která veřejně se nebojí mlátit své odpůrce ( zpravy.idnes.cz/soupere-si-vazim-uznal-paroubek-svalovec-zatim-zpracoval-odpurce-1cb-/ domaci.asp?c=A100517_1385762_domaci_jw )
Krysa.T z IP 88.103.144.*** | 19.5.2010 18:16
Za prvé když začneš regulovat 1 nebo 2 věci. kdo zaručí že se nebude regulovat dál podle potřeby (resp. podle toho co společnost z momentálního popudu uzná za škodlivé.)
Za druhé Když chce lid. extrémistickou vládu ať ji má, nemůžeme přece zakazovat strany kvůli tomu že snimi nesouhlasíme.  To je princip demokracie,Když chce lid změnit svůj státní aparát z jakého práva jim to chceš odepřít? Tím že zakážeš strany. Nedovolíš lidem aby ji volili. To je proti principům demokracie. (Ne že bych byl voličem dělnické strany nebo Pedofil.Bůh mě chraň)
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 23:47
Zřejmě ses upřel na jednu věc, ODS nechce blokovat internet jako takový, ale zasahovat v rámci možnosti proti těm co tam mají rasistický obsah atd.. To zřejmě pujde jen v rámci republiky. Ale to se zeptej někoho z ODS, na webu mají kontakt.
Tomáš Novotný z IP 80.188.134.*** | 19.5.2010 09:56
Před čtyřmi roky jsme mohli obrovské spousty podobně laděných článků číst na stránce Well.done Radka Hulána. Letos je zase před volbami a Radek Hulán píše na svou stránku odborné články, věnující se počítačům a politice se nevěnuje. Proč to? Nejspíš ho i jeho v té době oblíbená ODS dost zklamala. Volební program může znít sebekrásněji, ale skutečnost už pak tak oslnivá nebývá. Tehdejší volební program ODS Modrá šance se také četl dobře...
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 14:02
To je Radkova věc jestli píše o politice a nebo ne. Se ho zeptej.
Tomáš Novotný z IP 80.188.134.*** | 20.5.2010 08:22
Já se ho ptát určitě nebudu, svůj komentář jsem nepsal proto, že by mě to zajímalo. Psal jsem ho proto, že to vypadá, že člověk, jehož pravděpodobně ctíte a tímto svým blogem pravděpodobně i trochu napodobujete a který před čtyřmi roky agitoval pro ODS stejně zapáleně jako Vy, pravděpodobně ztratil svou víru, že ODS je schopná něco změnit k lepšímu. Více by mě zajímalo, kde tu jistotu a přesvědčení berete Vy.
Je otázkou, jestli vůbec nějaká strana sama o sobě něco změní. Změnu může přinést jen změna myšlení politiků. Je nutné, aby si přestali hrát na koalice a opozice, aby poslanci přestali tupě hlasovat tak, jak "užší stranické grémium" zavelí... zkrátka aby se demokracie stala trochu víc demokracií. Doufám, že snaha některých lidí, aby voliči neházeli jen tak lístky do urny a kružkovali jiné lidi, než tam jsou teď, se setká s úspěchem. Od stávajících politků, kteří v Poslanecké sněmovně zešedivěli, se totiž nedá očekávat už nic nového... smile
PROTI STRANA ods z IP 88.102.37.*** | 19.5.2010 15:00
Vy kokoti vyjebaný ODS je jenom hrstka zlodějů.NEHLASOVAT!!!
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 23:50
Krom toho že jsi extrémně vulgární, můžeš napsat co ukradl např. lídr strany Petr Nečas že ho nazýváš zlodějem.  A uveď tedy koho by občané měli volit a proč.
Jura Paroubku z IP 90.178.198.*** | 19.5.2010 15:49
Mgr.Radovan Kaluža | 19.5.2010 23:53
Je jasné, že těch lidí, kteří uvěří tomu že něco dostanou a kvůli toho někoho volí je opravdu hodně.  Paroubkovy voliči jsou lidé spíše hloupí, toto potvrdilo i ČSSD (viz radovan.bloger.cz/politika-penize/Podle-Paroubka-se-dluhy-neplati ) .

To že ČSSD vyhraje je bohužel smutný fakt, odražející kolik hloupých lidí u nás máme.
wafka z IP 90.180.207.*** | 21.5.2010 02:30
...ve studentských volbách/a jiné zatím neproběhly/triumfuje panika čssd z toho, že jim ani případné vítězství nebude k ničemu, než jen k očekávání připojení se Martˇanů anebo rudých. A to, že čssd vyhraje, není bohudík zatím ani fakt ani nic jiného než jen odraz funkční demokracie, kde vyhrát do okamžiku uzavření volebních místností může každý, kdo to předem nevzdá...//youtube.JIŘÍ P. 25.5.2009 LT// smilesmile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedna a osm