Bývalý komunista Paroubek – nevolit jej !

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 31. 5. 2009 v kategorii politika, peníze, přečteno: 45335×

Náš nenavíděný a všemi opovrhovaný Jiří Paroubek byl komunista ! V roce 1978 pronesl svůj opěvný projev o „Vítězném unoru“ a 4 roky poté (1982) byl Jiří Paroubek zvolen do Ústředního výboru ČSS (Československá strana socialistická).

Baroubek-text

Paroubek-text2 Paroubek-3

Tento projev Paroubek popřel a zpochybnil, není se čemu divit, Jirka má problém s paměti ..





Jirkův projev z roku 1993 .


Reklama s Jirkou (nutné vidět až do konce) !


Podobnost čistě náhodná ?







Paroubek po cikánsky.


Pohádka pro Paroubka.


A nakonec vajíčka


Běžte volit !

Buďme rádi, že nyní můžeme vyjadřovat vlastní názor, že můžeme chodit k volbám (předtím jsme museli) a že můžeme volit z několika možností (v roce 1948-1989 se volilo mezi jednou stranou a bilým papírem , bylo nutné vhodit veřejně jednu určenou stranu) .  Nevolte Paroubka ani komunisty, volte libovolnou demokraticou stranu. Já volím ods.cz .

 

Doporučuji si přečíst jak paroubek mění názory jak metrosexuál ponožky.


zdroje: wikipedia.org , svedomi.cz , dostparoubka.cz

 

Štítky: volte ODS
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
cedric zavala z IP 213.192.60.*** | 31.5.2009 13:05
no tos teda objevil ameriku, magistře.
Kahunova z IP 89.24.146.*** | 23.9.2009 19:02
No, to se to povídá, když v té době nebyl. Každý žil, jak uměl. Tuto kritiku bych brala od Havla , který dostával zabrat a má právo kritizovat ostatní. Ale od Vás teda to není
zrovna OK, připomíná mi to doby minulé a přesně stejné plamenné projevy,.. jenom na jinou stranu. Paroubka teda vůbec nemusím, ale takovéto řeči taky ne. Čaute a politiku si nechte zalézt za kůži jen na krajíček. Oni jsou nakonec všichni docela stejní. My musíme makat a odvádět, a ten, kdo vyhraje volby, má privilegium naše naspořené peníze rozdělovat podle svých představ. Takže ty jejich kecy nevnímám, jen se dívám, za co utrácejí...a pak jim to spočítám. Je jedno, jestli zleva nebo zprava.smile
Kahunova z IP 89.24.146.*** | 23.9.2009 19:03
Promiňte, myslela jsem to na autora článkusmile
libik z IP 89.235.13.*** | 31.5.2009 15:10
naprosto s vámi, radovane, souhlasím!! jenom musim říct, že na té černobílé fotce s jirkou zamlada jsem nejdřív myslel že jste to vy smile podoba vážně dokonalá!! ps - zaházet si na paroubka můžete na www.herni.cz/hra-paroubegg
Kuba z IP 77.48.233.*** | 31.5.2009 17:56
Kolik asi tak ODS platí za provoz tohoto webu?
Honza z IP 90.178.133.*** | 1.6.2009 08:43
koukam, ze Vy jste uplne mimo smile
František z IP 82.208.2.*** | 2.7.2009 10:27
Vážený zakladateli těchto stránek.Je vidět,že vůbec nemáte přehled o politice.Připadáte mi jako provokatel v žoldu ODS.Když jste tak chytrý kolik si myslíte,že je v ODS komunistů,či dokonce agentů StB?Oni všichni tam sedí ve svůj prospěch,nikoli pro prospěch voličů.
Jarin z IP 82.99.180.*** | 2.7.2009 11:16
Francku, toý tebe dobře jebesmile
Vladimír z IP 90.176.189.*** | 26.7.2009 17:03
Vážený Františku - přestože nejsem zakladatel těchto stránek přesto musím reagovat....... Bývalých komunistů je bohužel i v ODS určitě také dost ale přesto je jich kupodivu zejména v ČSSD (o jiných stranách ani nemluvě) podstatně více - a když navíc uvážíme právě minulost ing.Jiřího Paroubka (viz článek) včetně toho, že byl veden i jako spolupracovník StB pod krycím jménem ROKO  - což sám připustil kdysi v novinách ovšem s výhradou (a nyní parafrázuji) že prý nespolupracoval a že se jen s agenty StB několikrát v průběhu dvou let sešel a s nimi prý jen naprosto bezvýznamně klábosil!!! - nelze k danému tématu opravdu už více napsat ......s pozdravem Vladimír
kontrapunkt z IP 90.177.242.*** | 7.11.2009 22:42
Nikoli,to není s podivem-ono přejít z levice do mírnější levice je jaksi dost logické.Otázka měla znít jinak-kolik kde je kvalitních lidí.Nemyslím v čele,tam většinou dojdou ti nejhorší. Jinak jestli se nemýlím,je Topolánek z komunistické rodiny.Takový Uhlm napsal Ódu na Stalina.A co Kohout?Buďme objektivní-každému stejným metrem.A pokud mám volit z menšího zla,pak ODS ani po smrti.
Kuba z IP 77.48.233.*** | 31.5.2009 17:59
Přijde tady někomu normální, aby se člověk na svém webu hned u fotografie chlubil svým "vysokým" IQ ???! smile

Ale možná, že to má být tak, že nám tím autor říká: "Já mám IQ 160, takže rozumím všemu. A můžu každého urážet." Těžko říct smile
Honza z IP 90.178.133.*** | 1.6.2009 08:49
offtopic
lada z IP 89.24.86.*** | 1.8.2009 09:04
a té se zjevně autorovi a jeho příznivcům nedostává .
Vlad z IP 82.150.162.*** | 7.8.2009 16:54
On si to měřil metrem a jeden si přidal.smile
Všecho, jen ne paroubegg z IP 85.160.46.*** | 27.8.2009 22:43
Je mi jedno jestli ODS nebo jiní... jen ne paroubek s ratem... ten nam tu ve středních čechách dělá pěknou paseku, prasečák
kontrapunkt z IP 90.177.242.*** | 7.11.2009 22:46
Obávám se,že jste trochu jednoduchý člověk s velmi jednoduchými postoji.A to je ten děs demokracie-máte bohužel stený hlas jako normální člověk.
já z IP 85.71.124.*** | 31.5.2009 19:37
Nejsem Paroubkovec, ale ctím pravdu. Paroubek nikdy nebyl v komunistické straně, ale v socialistické. To za prvé. Za druhé kdo je více nebezpečný? Člověk, který vedl RAJ který v době bolševismu jako jediný podnik fungoval, dokonce kapitalisticky, nebo člověk (Topolánek) který v té době přísahal věrnost SSSR byl komunistický lampasák, připravený ke střelbě na do demonstrantů, či ke střelbě na hranicích? To, že ho nemáte rád je jedna věc, pravda je věc druhá.
coro.pise.cz
aaa z IP 89.176.231.*** | 1.6.2009 07:24
tak za prve. Topolanek nikdy nebyl lampasakem smile To nevim kde jste to cetl. Studoval sice vojenske gymnazium, na kterem ale nematuroval. Byl z nej z politickych duvodu vyloucen. Pokud tedy uz chcete nekoho napravovat a mluvit o pravde, tak ji rikejte celou smile a ne ze jednoho ocistite a druheho zli pospinite.

a za druhe. Paroubek sice nebyl komunistou, ale byl spolupracovnikem STB s krycim jmenem ROKO. Spis je verejne ke stazeni na internetu. Muzete si procist jak svobodne chodil donaset na sve pratele a kolegy. Ja sem cely spis cetl smile A co vy? smile Je to rozumne, aby clovek, ktery byl poskokem rezimu ridil nas stat?
Coro z IP 85.71.124.*** | 1.6.2009 14:24
Otázkou je, jestli ten spis není podvrh. Oficiálně se nic takového neví. A všichni víme, jak modří komunisti dokáží manipulovat. Dejte mi adresu, děkuji
coro.pise.cz
Coro z IP 85.71.124.*** | 1.6.2009 14:43
Vážený pane aaa, jste lhář. Projel jsem všechny seznamy STB s jménem Jiřího Paroubka, datem narození a i s tím Vaším ROKO a ani v jednom, tedy jak v oficiálních tak neoficiálních, se nic neobjevilo. Ale co čekat od štváče jako jste vy, že??!!
coro.pise.cz
aaa z IP 212.24.139.*** | 1.6.2009 16:39
Vazeny pane. Nejsem zadnym stvacem smile

www.obrazovka.cz/paroubek/roko/roko1.html

prolistujte si cely spis. A pokud budete tvrdit ze je to podvrh, zajdete si do archivu, kde je tento spis volne k precteni. Cekam omluvu z Vasi strany. To ze neumite pouzivat google ze me prece nedela lhare a "stvace". A pokud me chcete dale oznacovat timto zbusobem koledujete si o trestni oznameni (a divim se ze ho jeste na Vas nikdo nepodal podle svych lzivych informaci podavanych na svem blogu)
Honza z IP 90.178.133.*** | 1.6.2009 20:41
Pan Coro reaguje stejne bez argumentu a bourlive jako ostatni socialni demokrate..
Coro z IP 85.71.124.*** | 1.6.2009 21:38
Nejsem sociální demokrat a ani komunista, stejně bych se choval, kdyby se útočilo na kohokoliv jiného. V oficiálních spisech na internetu nic takového není. A nebudu reagovat na neoficiální, buhví kde vyrobené, zprávy. Omluvím se Vám, až to bude na oficiálních stránkách spisu. To není. A ještě otázku, v čem lžu? Děkuji za odpově´d.
Coro z IP 85.71.124.*** | 2.6.2009 11:28
Tak jo. Pane AAA spis je pravý, jediné v čem se Vám mohu omluvit. Kdybyste si to ale opravdu přečetl, a hledal další informace, a ne jen slepě věřil, zjistíte, že  Paroubek byl veden jako takzvaný kandidát tajné spolupráce (KTS), což je kategorie osob, které nepodepsaly spolupráci s StB a
mají nárok na negativní lustrační osvědčení. Proto jsem v oficiálních spisech nic nenašel, tak mi nenapadejte, že neumím hledat, já si našel více informací než Vy.
Tak ještě jednou, omlouvám se, spis je pravý. Ostatní platí.
wasza z IP 83.240.68.*** | 2.6.2009 12:15
Milý Coro, pokud jste ovšem spis skutečně četl, tak i Vám musí být jasné, že Paroubek spolupráci nepodepsal nikoli proto, že by nebyl ochoten spolupracovat, nýbrž proto, že v té době byl malý pán nato, aby jeho informace byly StB nějak užitečné.
Ve stručnosti bych se chtěl jenom vyjádřit k obsahu Vašeho blogu. To, jak urážíte mladé lidi (studenty), je skutečně nechutné. Studenti by si klidně svoje studium platili, protože, valná většina z nich skutečně při studiu pracuje.
Coro z IP 85.71.124.*** | 2.6.2009 12:21
Nevím koho urážím, to by mi zajímalo, jinak máte pravdu, že tehdy byl bezvýznamná figurka.
aaa z IP 212.24.139.*** | 2.6.2009 15:16
Mno napriklad na svem blogu pisete ze Topolanek vytuneloval svou vlastni spolecnost. Byl za to pravomocne odsouzen? Nebyl. Proto lzete a uvadite umyslne ctenare v omyl.
aaa z IP 212.24.139.*** | 2.6.2009 15:19
Jinak ja se teda omlouvam ze jsem rekl ze mel kryci jmeno ROKO. ROKO bylo oznaceni spisu. Nicmene s STB spolkupracoval a jak se ve spise doctete dobrovolne. POkud nechtel spolupracovat mohl preci na schuzku neprijit, nebo neprijmout zadost o schuzku.
Coro z IP 85.71.124.*** | 2.6.2009 18:11
Vy jste asi hodně mladý, jinak byste věděl, že v době normalizace bylo opravdu nebezpečné se takové schůzce vyhnout. To bylo jen málo statečných, to rovnou můžete odsoudit 99% tehdy žijících lidí.
Ps: Topolánek odsouzen nebyl, ale informace si můžete veřejně najít na internetu. Ale máte pravdu, měl jsem na to upozornit.
coro.pise.cz
aaa z IP 85.70.9.*** | 2.6.2009 19:48
Takze se priznavate ze jste se dopiustil trestniho cinu kriveho obvineni smile Obvinil jste pana Topolanka z toho, ze vytuneloval splecnost, z cehoz nebyl nikdy pravomocne odsouzen smile To znamena ze nic nevytuneloval.

BTW tak mlady nejsem smile Mo codbre si pamatuju kdyz mi komuniste zavreli cast moji rodiny jen za sve politicke nazory a za odpor proti rezimu
Coro z IP 85.71.124.*** | 3.6.2009 00:02
Nene, to s tím Topolánkem mám z internetu
A to s tím odporem, zajímavé je, jak všichni kladli tehdy odpor. Že to nebylo nikde vidět? Až tehdy, co šli studenti do ulic a chvíli po 17 listopadu, když už bylo jasné, že to padne, se objevilo tóólik statečných a strašně moc politických. ,,a Dežo, proč si kradl" ,,No, nenáviděl jsem bolševíky, tak jsem kradl v obchodech socialistický majetek. "smile
Tím pochopitelně nechci tvrdit, že Vaše rodina nebyla politická, to bych si vůbec nedovolil. smile
Zrcadlo z IP 89.111.88.*** | 18.7.2009 16:52
Je zajímavé. že člověk, který na webu Paroubkův spis pověsil, jej tam nedal celý. Hned na druhé straně je obsah spisu. Proč tam tedy nedal i závěrwčnou správu a návrh na ukončení spisu? Pravděpodobně proto, že obsahovala formulace, které se tomu, kdo spis zveřejnil nehodily. Z obsahu spisu zveřejnil jenom prověrky ale žádné informace, které by Paroubek sdělil STB. Z toho je zřejmé, že celé zveřejnění spisu bylo provedeno se záměrem Paroubka pošpinit a ne  zveřejnit pravdu.
Vladimír z IP 90.176.189.*** | 26.7.2009 17:27
K tomu zda byl či nebyl ROKO v seznamu mohu doplnit toto: ing.Jiří Paroubek osobně připustil v jednom novinovém článku (který jsem pochopitelně před několika lety četl) že byl po dobu cca dvou let agenty StB několikrát vyzván ke schůzkám, na kterých s nimi podle něho prý jen naprosto nezávazně hovořil a že je tedy prý možné že ho tito agenti bez jeho vědomí vedli v nějakém svazku, o čemž ale nic neví..... Tolik shrnutí poměrně obsáhlého dvoustránkového článku v jedné větě. Co dodat - opravdu nevěděl že je veden? a proč se potom těch několika schůzek vůbec zúčastnil, stačilo hned na první přece říci že nemá zájem s nikým pro nic za nic a to ani "nezávazně" hovořit! a měl by dnes v tomto směru klid! A ne na tyto schůzky s estébáky chodit a to dokonce po dobu dvou let..... A to je další z velkých problémů ing.Jiřího Paroubka, na který jeho voliči tak rádi a rychle zapomínají...............
ViR z IP 89.176.59.*** | 22.9.2009 15:59
Přesně tak. Mne se na závěr jednoho vyšetřování "zlobivých studentů" někdy v r. 1976 soudruzi z STB zeptali, zda bych neměl zájem o nějakou spolupráci. A já jim jen prostě odpověděl, že neměl, neb nato nemám povahu. Řekli, že se jen ptají, a bylo hotovo. (Pravda, pak jsem sice měl podivné problémy s přijetím na vysokou, ale odmítnout určitě bylo možné...)
texel z IP 212.20.76.*** | 31.5.2009 21:01
Tendle článek je směšnej
Jsou to všichni stejný šašci a mrzí mě že jestli jste "inteligentlí" tak děláte takové nesmyslné věci, vlastně to samí co oni. Tím jste úplně stejnej.
Je to prostě ubohý a škodíte sám sobě.smile
Franta z IP 217.77.165.*** | 1.6.2009 08:57
Hodnot ideologii socialni demokracie, socani zajistili poctive pracujicim slusny zivot. Pravicaci poctive pracujici lidi jenom v minulosti otrocily. smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 1.6.2009 09:12
Vážený, nemůžete hodnotit pouze ideologii, neboť tato musí být prosazována právě hlavou strany, která ji hlásá. To se ale neděje, Paroubkovi je ideologie zcela lhostejná. Jeho volební program a postupy se řídí pouze jedním - průzkumy a volebními preferencemi.
Navíc, nevím, kde jste byl na tom, že pravice pracující otročila a levice chránila. To co tu vidíme dnes, je jednoznačné. Levice se snaží zvednout si preference za cenu zadlužení našich dětí a naprosto neřeší to, že reformy některých oblastí veřejné správy jsou prostě nutné. S jejich přístupem by se nám zanedlouho mohl zhroutit například zdravotní, či důchodový systém. Pravice se naopak reformy prosadit snaží... v případě ODS sice nepříliš šťastným a úspěšným způsobem, ale i snaha se cení.
Fanda z IP 82.208.2.*** | 3.7.2009 14:00
Některé články jsou úplně ubohé,nemá to žádnou souvislost s IQ jak píše jeden slaboduchý pisatel.Je to nevědomost lidí,kteří se nezajímají o politiku a proto jako stádo volí stále ty samé.Topolánek byl lampasák a ty museli být v KSČ,soudruh doktor Bém též,Jančík a mohl by jmenovat dlouhou řadu politiků,protože v ČSSR bylo evidováno přes tři miliony členů,vseznamech StB přes 1,5 milionů.Tihle narážky proti jiným členům než ODS mi připadá jako články médií,kteří též hází špínu na jiné než na ODS.Chovají se stejně jako před revolucí,kdy psali pro KSČ.ODS nadělala dluhy přes 1,5 bilionů korun,někteří jejich členové jsou namočeny v milionových podvodech,ze střední vrstvi a z důchodců udělali úplné žebráky a to už nemluvím o tom kolik lidí si ze zoufalství vzalo život.Protože počet sebevražd stouplsmile
... z IP 89.102.38.*** | 13.7.2009 00:48
Pokud poctivě pracujete tak, jak jste se ve škole učil pravopis, tak byste měl mít nárok na chleba a vodu ;)
l.lenek z IP 90.177.53.*** | 1.6.2009 12:05
Ano, socani jsou pouze populisti. To se jim hodí, být osm let u moci a žádnou reformu neudělat. Reformy nikdy nebyli populární. "Tak proč je nenechat na opozici a tu pak opět smeteme, protože mi lidi milujeme a ti druzí lidem vždy ubližují." smileZkuste si např. vzpomenout, kdo před lety navrhoval placení poplatků u lékaře. Správně! Byl to pan Rath, smilekterý bude opouštět jednotlivé strany do doby, než se mu podaří vyšplhat po zádech někoho přihlouplého na post premiéra. A pak stejně nebude mít dost a bude chtít být jen hloupým prezidentem. (možná - dle toho, kdo bude mít na výplatní pásce více peněz)smile. Pan Paroubek se sexy mozkem a rakvářkou (dle MF Dnes a děsně se mi to líbí) vedle sebe s projevy hysterie a snahou zvládnout a zdokonalovat se  v ovládání davové psychózy. To máme dobré vyhlídky do budoucna. A vůbec se mi nelíbí pane Ráthe, že musím ze svých daní platit poplatky u lékaře za jiné občany. Pokud budu chtít poslat někomu své peníze na pomoc (př. léčbu), ráda bych si sama SVOBODNĚ vybrala koho budu podporovat. To je demokracie. Ale vy jste kam vítr tam plášť. Pane Paroubku, jste komunista a vždycky budete. Vy to máte v krvi i ve vašem plamenném projevu. Vy i tak vypadáte, češete se i oblékáte jak komunista. To je jako se svědky Jehovovi. Taky je poznáte aniž by otevřeli pusu. Jsou všichni tak nějak stejní. A taky jsem vždy překvapená když poslanci přísahají při uvedení do svých funkcí před prezidentem a celým národem že budou ...... a hlasovat dle svého svědomí a vědomí. Kam se nám ztrácí tento slib v poslanecké sněmovně? Chce se mi zvracet. Jaký má mít občany stát když má u kormidla šašky? Ať je to ten, nebo ten, stejně už je to jedno. Tito pánové vychovávají stejným způsobem své následovníky a dokud nevymřeme budou to vždycky šašci bez morálky a svědomí.
PS. do žádné polit. strany jsem nevstoupila ale duší i mozkem jsem pravicového zaměření. Až se zde vyprofiluje nová strana pravicového zaměření možná se budu o politické dění v naší zemičce opět zabývat. Protože pan Topolánek a jeho leníci už mi taky lezou krkem. Ale aspoň tito než ČSSD s komunisty. Moc dobře si pamatuji. A mozek mi nikdo naštěstí nenaformátoval.smile
Přeji všem pěkný den. l.lenek
konvalinka49 z IP 92.62.224.*** | 2.7.2009 17:33
k tomuto článku nemám slov - lépe bych to nenapsala!! Naprosto souhlasím a nikdy opravdu nikdy levicové strany nevolím a nebudu volit!! čímž myslím logicky u ČSSD!smile
Slávek z IP 86.63.216.*** | 15.8.2009 13:24
Naprosto s vaším článkem souhlasím. Bohužel za dobu trvání kulturní společnosti od dob velkého Říma stále platí pro "hloupé" davy, či spíše v dnešní době pohodlné voliče to staré přísloví  "CHLÉB A HRY". Demokracie není vůbec dokonalá, proto to tak na politické scéně nehezky vypadá, ale je to systém, který jediný vždy zaručoval svobodu volby. Nikdy bych ho nevyměnil za Paroubkovy milice a Rathovu STB. Když jedu ve svém Jaguáru kolem bilbordů, kde mě ČSSD prezentuje hesla tolik připomínající komunistickou éru, hned mě zamrazí, zda nepřijdou dělníci s puškama a to, co jsem vlastníma rukama a hlavou vybudoval mi neseberou ve jménu strany a vlády pro budování míru....mimochodem v té době jsem jezdil ve vypůjčeném Trabantu. Vždy budu volit pravici, protože i když má levice v názvu demokracii také, je to jenom další matení voličů.
Václav z IP 89.103.2.*** | 18.9.2009 15:20
Mně se líbí, jak všichni nadávate na Parobouka, že je to komanč, lhář a já nevím co ještě. Tato země měla přes 1 milion komunistů. Kde myslíte že asi jsou. Každý vedoucí pracovník od obyčejného mistra nahoru musel být komunista. Bylo i pár vyjímek, otazkou však je, jestli tito lide nespolupracovali s režimem jinak (STB,KGB) atd.
Většina z nich volně přešla do vedoucích míst ,,Nové doby" a nebo se dala na politiku. Viz. soudruch Kočárník, Dlouhý. Jsou z nich bankéři a velkopodnikatelé kteří dnes tahají za nitky.  Nic se nezměnilo. Trochu svobody nám dali, aby nám zavřeli hubu a žijou dál na úkor většiny obyčejných lidí. Nevím z jaké sociální skupiny jste vy, ale já se živím rukama v kraji s 15% nezaměstnaností. Nežiju si nad poměry. Jsme třičlenná rodina v bytě 2+1 (55m) a platime za něj i s inkasem 7300Kč. 20 let po tkzv. revoluci (na kterou bohužel ještě spousta lidí věří) je min. mzda 8 000 Kč. Manželka dlouhodobě nemůže najít práci takže i se sníženými soc. dávkami (mj.práce ODS) zůstane rodině s 12-letým dítětem cca. 6 000Kč na jízdné (1000Kč), oblečení, jídlo, telefony, veškeré poplatky jako odpad, nedoplatky za  teplo, vodu atd.... Skvělá země, opravdu se tady dobře žije. Jsme země prošpikovaná kolaboranty, Stbáky a pokud to chce někdo změnit tak nesmí volit žádnou současnou parlamentní stranu. A pokud ano tak pro mne je Paroubek jediný člověk, který něco pro ty obyčejné lidi dělá. I když si o něm nedělám žádné iluze, tak pro obyčejného člověka, který nechce volit komanče ani neparlamentní strany je to jediná volba.
Mgr.Radovan Kaluža | 18.9.2009 15:26
to že jste pasivní a neuspěšní to je váš problém

je potřeba se snažit, pokud manželka nemá práci, necht se rekvalifikuje a práci si najde, práce je dost smile
Václav z IP 89.103.2.*** | 18.9.2009 18:05
Milý Radovane, všichni nemají na to vystudovat, kdyby byli všichni ing, Mgr, atd. I pekaři, řidiči, dělníci ve výrobě, prodavači apod. jsou lidé kteří mají nárok za svou praci dostat zaplaceno alespoň na slušný život, ( a ne žit na hranici bídy.) Nemyslím nějaký luxus, ale nějakou ojetinu, jednu dovolenou alespoň v tuzemsku apod.
Co se tyče manželky má maturitu, rekvalifikaci na PC (mezinárodní certifikát) a je ji to na nic. Její věk začína číslem 4 a tak má smůlu. Bez známosti si tady ani neškrtne.
V inzerci už píšou firmy preventivně ,,práce v mladém kolektivu".
Mgr.Radovan Kaluža | 18.9.2009 18:25
manželka se bude muset více snažit, a nevěřím že práce není, práce je a je jí dost

možná si přečtěte něco z : radovan.bloger.cz/stitek_?s=volte+ODS
Václav z IP 89.103.2.*** | 19.9.2009 18:41
Hold asociálovi toho už asi moc nevysvětlím. Ale na každého jednou dojde. Boží mlýny melou a ještě nikdo neví jak dopadne. Blíží se rok 2012..... tak uvídíme k čemu nám pak budou tituly a tučné konta.smile
Mgr.Radovan Kaluža | 19.9.2009 19:23
čssd : podnikatelům brát, a neaktivním a duchodcům dávat (protože těch je velká část a jsou snadno ovlivinitelní)

ods : zlepšení podmínek pro volný trh a tím pádem i zvýšení pracovních míst / přečti si třeba www.cssdprotivam.cz /

a asociál nejsem, možná pouze nikdy jsem nezáviděl těm aktivním a uspěšným, proto jsem dosáhl co jsem dosáhl viz : radovan.bloger.cz/ja-banan-a-projekty/radovan-kaluza-z-bezdomovce-milionar
Petr N. z IP 213.235.124.*** | 21.9.2009 18:25
Citace:
Hold asociálovi toho už asi moc nevysvětlím. Ale na každého jednou dojde. Boží mlýny melou a ještě nikdo neví jak dopadne. Blíží se rok 2012..... tak uvídíme k čemu nám pak budou tituly a tučné konta.

Vite, muj nazor je  asi takovy: Co nejnizsi socialni davky a socialni pojisteni, rekneme tri stupnova volba urovne zdravotniho pojisteni, ale velke danove slevy pro pracujici a minimalni zdanenost obyvatelstva na urovni DPH, spotrebni dane, dani z nemovitosti, dani darovaci a dani dedicke. - Obzvlast dan dedicka, darovaci a dan z nemotosti jsou nemravne.
Clovek ktery neco koupil a nekomu to daroval, vec jiz jednou zdanil, nekdo kdo odkazal po smrti svuj majetek, tak to take zdanil. Obdarovany a dedic, tak dane plati podruhe a nevim za co.
U dane z nemovitosti to chapu jeste mene, clovek koupil pozemek nebo dum s pozemkem a vsechno bylo jiz jednou byt i treba kdysi zdaneno.
Chce to osobni odpovednost za svoje jednani a o tom to je.
LIPAN z IP 78.102.124.*** | 2.6.2009 02:32
Díky Radovane za dobrý předchozí článek ( radovan.bloger.cz/politika-penize/Dejte-si-vajicko-a-nevolte-CSSD- ) , jsem chtěl volit ČSSD, ale nyní vidím, že to jsou opravdu pouze populisté smile , rovněž děkuji za Tvé praktické příklady  . Rozhodl jsem se po Tvém vzoru volit ODS !
konvalinka49 z IP 92.62.224.*** | 2.7.2009 17:37
Mohu vám jen gratulovat k takovému rozhodnutí !!!smilesmile
martin z IP 83.208.29.*** | 2.6.2009 14:53
Je toto možný, vy vypadáte teď stejně jak Paroubek za mlada!
To by vám šlo, vám i ODS, vytahovat jen pořád samou špínu.
PS:  PAROUBEK JO, ODS NE
tana z IP 83.240.67.*** | 10.7.2009 16:54
ale ta spina neni vymyslena, ta proste u socanu existuje. je to jejich norma
Johan z IP 83.208.30.*** | 15.8.2009 08:59
smile
Pokud znáte křivku IQ tak 160 je opět hranice debility a demence a tomu odpovídají Vaše názory, mirku dušíne.
Kozel z IP z IP 92.62.224.*** | 23.9.2009 18:41
Paroubka nemusím, ale co hlásal v armádě Topolánek nebo v prognostickém ústavu Klaus a spol? Dále funkcionář SSM Langer?Vždyť to jsou všechno komunisti nebo kandidáti.
Než začnete něco psát a šířit, musíte měřit stejným metrem všem. A propo, kolik je Vám let, že toho tolik víte?
Dnes se pouze šíří o době socialismu to, že byly fronty na banány atd. Nebylo to vždy tak hrozné, jak se tady snažíte vzmývat lidem hlavy. Zamyslete se nad sebou. Zatímjste stejný, jako zlodějská a oblbující sestava Topolánků,Klausů,Paroubků,Kalousků atd.
Kozel z IP 92.62.224.*** | 23.9.2009 18:44
S tou křivkou máte 100% pravdu. Je to IQ zakomlexovaného ODSáka.
Radomio z IP 90.180.96.*** | 30.9.2009 11:05
smile
Ondra z IP 160.218.10.*** | 2.6.2009 15:39
Je to k smíchu. To co ODSka zapříčinila se proudem času převalilo na období pod vedením ČSSD a samozřejmě na koho vše hodit... Samozřejmě předseda Paroubek. Je to směšné. Většina "házenkářů" vajec jsou mladí lidé, kteří nemají ani ponětí co politika znamená a honí se jen za exhibicionismem kdo koho a kam trefil. Je to ubohá cesta Vámi nazývané svobody projevu. Svoboda je určitě akceptována, avšak jen do té doby než začne přerůstat v omezování svobody jiných. Což těmito sabotážemi na lídry určitě je. Tak tu nezkoušejte hlásat něco o svobodě slova, když ji upíráte druhým. S hejnem s prominutím "ubožáků", kteří argumentují vejcemi, než aby se postavil tváří vs tvář do slovní argumentace, kterou by zcela jistě 90% "házenkářů" neustálo po 5-ti minutách rozhovoru nebo spíše monologu od stranických lídrů. Pouhé doporučení: dávejte svobodu projevu najevo lidským způsobem a ne trpnými sabotážemi bez efektu. Efektu, který "něco" proti čemu tak vehemntně bojujete dokáže změnit. Takhle to přátelé nepůjde... smile
Honza z IP 90.178.133.*** | 2.6.2009 17:38
to jste uplne vedle, my ,,mladi" (pokud do toho pocitate studenty VS) se o politiku celkem zajimame, protoze se jedna o nasi budoucnost. Rekl bych,ze i ti, co se moc nezajimaji by (alespon podle projevu pana Paroubka) v zivote socialni demokraty nezvolili.. CSSD v podstate ani nepredstavuje svuj program, jen se snazi najit chybu v programech ostatnich stran a tim rict ,,oni to delaji spatne, volte nas, my to zvladnem"..
Honza z IP 90.178.133.*** | 2.6.2009 17:41
" o co ODSka zapříčinila se proudem času převalilo na období pod vedením ČSSD a samozřejmě na koho vše hodit. "
ano, mate pravdu, jen mate v textu malou chybicku.. prohodte si ODS a CSSD

ps skoda, ze jsem nemel cas si taky jedno hodit smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 2.6.2009 17:53
Ondro, já jsem student VŠ a k tomu intenzivně pracuji a mám jedno dítě. O politiku se zajímám, a to hodně, dovolím si i konstatovat, že mnohem víc, než je celorepublikový průměr a specielně víc, než jak se o ni zajímají většinoví voliči čssd. Jako student mohu říct, že i moji spolužáci se o politiku zajímají velice intenzivně, a ti, kteří o ní ví nejvíc (tedy studenti práv, politologie, či ekonomie) jsou v průměru nejzarytějšími odpůrci názorů a přístupu sociální demokracie. Jako zaměstnanec a otec jsem možná trochu sám proti sobě, ale to jenom zdánlivě... nevyměním totiž dočasné výhody v podobě různých dávek za jistoty v podobě nezadluženého a ekonomicky fungujícího státu. Aby nedošlo k mýlce, tak v mnohém nesouhlasím s ODS.
Mike z IP 89.103.157.*** | 4.6.2009 11:39
Já jsem taky studentem VŠ a sice v oboru Aplikované Informatiky (nikoli nějaké politologie nebo práv) a taky se o politiku zajmám a ve škole s přáteli často politiku probíráme. Ovšem nikdy bych nemohl volit CSSD už jenom proto, že oni mají kampan založenou na tom, že pouze pomlouvají druhé... Snad nikde na žádném billboardu jsem neviděl, co teda přesně CSSD chce, pouze to, jak jsou ODS oškliví a špatní. Jo a taky aby nedošlo k mýlce, tak taky ODS nevolím, ačkoli kdybych si měl vybrat pouze mezi těmito dvěma stranami, pak bych volil spíše ODS.
Petr N. z IP 213.235.124.*** | 21.9.2009 18:45
Nezlobte se mne pravicova vlada a maximalni osobni zodpovednost za svoje ciny je jedinym resenim pro stat i jednotlivce.
Socialni davky pro pracujici minimalni, z nepracujicich pro telesne a mentalne postizene vyssi, pro lidi kteri nepracuji a mohou zadne. Pro pracujici slvevy na dani.
Masik z IP 147.229.206.*** | 3.6.2009 01:32
Rado, tyhle články jsou o nčem, stejně politice nějak nerozumíšsmile Napiš radši nějaké nové zážitky s tvýma kundičkama z Údolnísmile. A nebo jak my "socani" k nim můžem přijít.smile
l.lenek z IP 90.177.53.*** | 4.6.2009 15:48
S hejnem s prominutím "ubožáků", kteří argumentují vejcemi, než aby se postavil tváří vs tvář do slovní argumentace, kterou by zcela jistě 90% "házenkářů" neustálo po 5-ti minutách rozhovoru nebo spíše monologu od stranických lídrů. Milý Ondro, no právě. Trochu si odporujete. Jak může někdo diskutovat, když straničtí lídři ČSSD vedou pouze monolog? Argumentovat s lídry z ČSSD je stejně marné jako argumentovat s gramofonovou deskou (tedy jestli vůbec víte co to gramofonová deska je). S házením vajíček nesouhlasím, už vůbec se mi však nelíbí, jak si pan předseda Paroubek hraje na mučedníka. To je opravdu směšné. "Aby národ viděl jak trpím". Pane Paroubku, trpím pokaždé když vás vidím a slyším. Mám veliké obavy z vašich nacionalistických projevů. Co přijde dál, když nevyhrajete? To opět ukážete celému národu, že Vy prohrávat neumíte. Co pak uděláte pane předsedo? Za osm let jste se neodvážili nic reformovat. Jen jste o tom žvanili. To bylo pořád budeme, musíme ale nikdy z Vašich úst nezaznělo udělali jsme, museli jsme. Na to jste odvahu nenašli. jen jste nás táhli ke dnu. Jak vysvětlíte budoucím penzistům že mají smůlu neboť penzijní reformu jste nespustili, protože Vás zajímají víc vaše oblíbenost a preference než jejich důstojné budoucí stáří. A nejen proto co budu živá, Vám komunistům nikdy svůj hlas nedám. Vážím si lidí co umí pracovat a né těch, co o tom vedou pouhé rozpravy a u Vás bohužel jen ty monology. l.lenek
zdeněk švéda z IP 90.176.30.*** | 6.6.2009 11:37
Je mi 48 let- něco jsem  již viděl- proto jsem hrdý na každého, kdo v sobě našel  odvahu  sám za sebe  veřejně to vejce  na toho darebáka  gotwaldovského typu  hodil.
Důchodci a lidé staří myšlením by si měli uvědomit, že oni ve svém produktivním věku tuto odvahu neměli a strkali  hlavu do písku- čímž nepřímo způsobili ,že morální zrůdy typu
( Paroubků,Rathů ,Klausů,Kalousků,Filipů,Zubových, Ransdorfů )k nám mluví z tribun-kde by za  vlády zdravého rozumu nikdy nemohli být.
Proto prosím vás nenazývejte už nikdy odvážné lidi ubožáky!
Je to od vás nezodpovědné.Buďte zodpovědní ke svým dětem a vnukům!
Svým neuváženým jednáním můžete způsobit návrat  totality-(což jste již zapomněli na fronty na toaletní papír ,banány a prázdná  řeznictví?)
Uvědomme si, že vejce je velmi účinná politická zbraň,jejíž použití těm loupežníkům ubralo výrazně volebních preferencí.
Všichni výše uvedení darebáci mají společné:
-mluví ve lžích a polopravdách
-destruují vše dobré a zdravé
-milují své peníze
-vše podle  hesla čím hůř- tím lépe
Nadějí pro mne je:
-že na Paroubka padají vejce
-že mladým lidem v této zemi není současná politická situace lhostejná
-že máme paměť a zdravý rozum
Neutíkejme, nebojme  se,volme rozum , ne populismus a braňme důsledně  svou svobodu !
Zdeněk Švéda
wasza z IP 83.240.68.*** | 6.6.2009 12:46
Perfektně napsáno, pod to bych se i podepsal
Leonardo z IP 89.24.249.*** | 9.6.2009 00:06
Ano, pan Švéda to vystihl velmi krátce, ale výstižně. Zapomínají snad skalní příznivci pan Paroubka co dělal tento pán před rokem 1990? No, spíše to nevědí. Řídit se heslem "nacpi si kapsy a břicho dřív než jiný", to platilo i před tímto rokem. Já osobně nemám rád tohoto člověk, který dle mého názoru není schopen kladných změn v chodu našeho státu. Jednoduchý argument a zároveň otázka. Sociální výhody ? Určitě, ale s mírou. Kde brát peníze na dávky včech těch nemakačenků? Bílých či černých? Zadluženost poroste. To je tedy ta "nejsprávnější" cesta? Škoda že jsem mimopražský, hned bych si po panu z RaJ Praha taky hodil. Ne po jednom, ale hned celé plato vajec naráz. Kam ta ČSSD spěje. Zlatej Zeman....
michal z IP 62.245.112.*** | 12.6.2009 18:06
JAK NEKDO TAM NAHORE MOHL DAT ODS VZDIT TO JE NEJVETSI BANDA CURAKU CO LZOU VUBEC NEVITE CO BY STE STALO,NEBO ZMENILO KDYBY VLADLY ZMRDI S ODS KAZDEHO KDY JE VOLI BYCH NEJRADSI DOSTAL POD RUKU !!! VOLTE DELNICKOU STRANU PANE BOZE SAK CIGANI A VSELIJAKA VERBEZ BBY TAHLA SPATKY TAM ODKUD PRISLI LIDI PROBER TE SE !!! STIDIM SE ZA VAS !!
Honza z IP 62.245.82.*** | 13.6.2009 13:18
naucte se nejdrive poradne cesky, pak neco piste, hulvate..
docela se divim, ze jste zvladl odpovedet na antispamovou otazku smile
anony pls dej tu ip pryč z IP 88.146.11.*** | 15.6.2009 15:30
souhlasím že čssd jsou populiste smile
Pavel z IP 83.208.145.*** | 15.6.2009 18:09
v době sametové revoluce bylo evidováno 2,2 milionu lidí ve straně. Logisky tedy vychází, že po rozdělení republiky zbylo v Česku cca 1,7 milionu komunistů, což je z 10 milionů 17% obyvatel. Když od toho odečtete děti do 18 let, pak bylo v KSČ něco okolo 1/4 národa, tedy každý čtvrtý. V poslanecké sněmovně je 200 poslanců, ligicky tedy vychází, že by jich 50 mělo mít komunistickou minulost, ale ......
Mnoho lidí bylo v KSČ aby mělo klid, přijatelnou práci atd. Další velkou skupinou byli karieristi a menšinu tvořili ti, co byli přesvědčení . Ti zůstali. Ti obyčejní odešli a starají se většinou o sebe, rodiny atd. Zbala ta skupina karieristů. Kam se poděla ? Do ostatních politických stran, takže že je Paroubek, Topolánek, Klaus i další bývalí komunista, to mě určitě nepřekvapuje. A že lže ? Ukažte mi jednoho politika v ČR, co nelže, co to myslí dobře ne se svojí kapsou ale s lidmi. Myslím, že budete hledat marně.
Honza z IP 90.178.133.*** | 15.6.2009 20:49
bohuzel pravda.. smile jde o to, zvolit si ,,mensi zlo"...
tom z IP 217.197.158.*** | 17.6.2009 11:17
český národ si nezaslouží nic jiného,Morava,protože není schopna čecháčky vykopat,taky.HOWG
Petr N. z IP 213.235.124.*** | 21.9.2009 18:58
A velky Moravak promluvil. Na Morave mam mozna vice nez 50% pribuzenstva, ale neverim tomu, ze by na tom byla samostatna Morava lepe nez nyni...
Petr Jemitofuk z IP 78.99.94.*** | 18.6.2009 01:03
a co s tim jako ze byl komunista? alespon chtel abychom se meli vsichni dobre
kimi z IP 88.102.240.*** | 20.6.2009 16:23
jsou to všichni byvalý komouši ted akorat kazdej slibuje neco vyhodnyho pro ty a tam ten zase pro ty takze volis mezi gaunerem a gaunerem
Bohuš z IP 89.103.59.*** | 23.6.2009 18:16
Proč ten pán hned vedle nepřetiskne přihášku na vojenskou školu Topolánka,přihlášku do KSČ Klause,a mnoho dalších převlečených rudochů v ODS???Už začaly volební agitky,plné špíny,které mají rukopis odesácký
Jarin z IP 82.99.180.*** | 2.7.2009 11:20
To dělají zase soudruzi z ČSSD, to je tak těžký pochopit, bože vy leváci jste ale jelitasmile
Petr z IP 212.80.67.*** | 23.6.2009 18:42
smileJá volím jedinou demokratickou stranu - KSČM!
anna z IP 89.102.114.*** | 2.7.2009 07:40
Radovane - jestli ta fotka je vaše - jste fešák....
S odstraněním Paroubka z politiky souhlasím - už aby to bylo!
A ještě k tomu IQ.....znám pár lidí - co mají vysoké IQ a v životě jsou nepoužitelní ...!!!
Pietrosso z IP 78.110.222.*** | 14.7.2009 17:18
Zatím ... po světové revouci to Tupolúgenďátko nepoznášsmile Bude to jen ohořelá mršina bez xichtu visící na rezavým drátě za zlámaný hnáty vedle podobně zohavených mrtovl jeho fýrerů - různých Langrů, Vidímů a podobných antilidí, rozsápaných rukama rozlobeného lidstva ...
mgr. Radovan Kaluža z IP 62.24.69.*** | 2.7.2009 10:02
Magistře,ty jsi opravdu pa-ko a s tím IQ jsi se spletl,oprav ho ! Usuzuji tak podle tvých bezduchých a nenávistných příspěvků . To samé si myslím o tvém " hrdinství " v minulém režimu . Nejsi ty náhodou mgr. Zorro nebo mgr. Jánošík ? Až budeš mít chvilku času , dej si studenou sprchu , modrý kašpárku !
Jarin z IP 82.99.180.*** | 2.7.2009 11:19
no chlapče, ty nat om nebudeš líp, když ti vadí pravda.smile
Jarin z IP 82.99.180 z IP 62.24.69.*** | 2.7.2009 11:39
Pionýre , když chceš veřejně komunikovat , zkus to aspoň bez chyb . Takhle mi připadáš na první dojem jako blb .
Karel Vlach z IP 88.102.95.*** | 4.7.2009 18:16
Mladíku,až budeš mít rozum,přihlaš se a povídej mi jak si byl hloupý.Nebot jen hlupák se snaží urazit někoho,komu nesahá ani po kotníky.Tím jak píšeš povídáš o sobě,své malosti a ubohosti.
Petr N. z IP 213.235.124.*** | 21.9.2009 19:11
Starce, az ubude Vas komunistickych prominentu ve vsech stranach napric politickym spektrem a v radach "podnikatelu", tak tady bude rozhodne lepe.
R58 z IP 88.100.156.*** | 5.7.2009 17:11
Dobrý den
Mě se zdá že se přete o slovíčka ale ani jeden z nich neví ,
jak žije střední a dolní vrstva obyvatel.Když je člověk poslouchá jakoby s námi nežili v jedné republice!!!smile
pietrosso z IP 78.110.222.*** | 10.7.2009 13:37
Ve každých volbách vítězí kapitál, protože parlamentarismus je podvod! To není jen pouhá jedna forma diktatury kapitálu, je to jeho samotná podstat! proto SMRT emokracii, kapitálu a státu! Obraťme každodenní násilí které na nás kapitál páchá proti němu! Přeměňme válku kapitálu proti lidstvu ve válku lidstva proti kapitálu! Nedovolme aby si stát násilí monopolizoval proti nám! Proletářské násilí musí být vždy odpovědí na teror kapitálu a jeho státních lokajíků! Pojďme na barikády, za trvalou globální okupační stvávku! SMRT buržoasním šosákům a jejich politickým loutkám! Za světovou REVOLUCI!
paroubek z IP 88.101.163.*** | 10.7.2009 14:37
soudruhu svazáku ty ses naučil "demokracii" v mládí v ssm.
napsat něco tak omezeného, nepravdivého a neobjektivního svědčí o mdlém rozumu a absolutní bezcharakternosti, a korunuje to lež o 160 iq, já tě odhaduji na 81 iq. Seš hlupák s koupený titulem a problematickou budoucností. Ten tvůj štěk nestojí za přečtení, ale musel jsem se vyjádřit, strašně mě to připomělo staré bolševické časy, jen tak dál, synku.
Jenika z IP 89.103.91.*** | 10.7.2009 15:31
Tak vysoké IQ a takový blábol. Zavádějící, netolerantní, jednostranné. Média by se mohly stydět. Rudé právo bylo proti jejich dnešnímu tlučením nám klínů do hlavy,8 úplný zelenáč.
Kfvětoslav z IP 90.177.61.*** | 11.7.2009 00:29
smile Jsem zklamán, že se objevují takové ubohé útoky na naší politické scéně všestranně.Tolik nenávisti,zloby.Není div že takový vzor vrhá naše neštastná děcka do náručí nezodpovědných lidí a stávají se znich neonacisti.Po roce 1989, jsem doufral ve zlepšenou první Československou Republiku a dnes nám zní zbyl okleštěný zhoršený protektorát.Jen s tím rozdílem ,že máme místo jednoho nenažraného slavomamského fúrera , máme těch nenažraných slavomamských koratářských  diktátorků více.Masryk , Štefanik, Madame Milada Horáková , se obrací v hrobě!!!!!!!!!!!!!!!!!
Realista z IP 77.48.127.*** | 19.7.2009 20:19
Trochu to s tou hysterií paroubkovskou přeháníte.
ali z IP 85.71.43.*** | 27.7.2009 09:30
je s podivem, že ještě má Paroubek příznivce..
Honza z IP 88.83.169.*** | 31.7.2009 22:15
Kolik vzteku a zášti se ve Vás skrývá. Pan Paroubek v době minulé pronesl projev k únoru... Škoda,že jste jej nepřirovnal k panu Rosákovi,tomu to také dříve v televizi slušelosmile Uvědomte si,že ČSSD není jen pan Paroubek. A tak to chápe spousta voličů. Pan Topolánek, Langer a další,to mají být pro nás vzorysmile,to snad nemyslíte vážně...
Viki z IP 92.62.224.*** | 31.7.2009 23:15
Vážení soudruzi i družky,
pokud chcete naší - vaši zemi poslat do řiti, tak čssd je ta pravá volba. smile
pietrosso z IP 78.110.222.*** | 17.9.2009 16:08
Do řiti je třeba pslat všechny země - potažmno státy! Proeltariát nemá žádnou zem, vlast za kterou by měl bojovat, ale patří mu celá svět! Aby si ho vzal, musí přkonat vašimi psovody mu vnucenou nejednotu! V ten okamžik nastane váš konec, krajně reakční kanibalští anitlidé! Pak budete polykat zaslouženou olověnou smrt z jeho rukou!smile
Petr N. z IP 213.235.124.*** | 21.9.2009 19:21
pietrosso:
Ty starej komunisto, dokud bude jedinej clovek na planete, za kterym bude ochoten nekdo jit (a to bude vzdycky), tak bude i kapitalismus. Kdyz nebude kapitalismus, tak bude feudalismus nebo otrokarstvi - komunismus urcite ne.
Libor z IP 88.146.7.*** | 31.7.2009 23:38
Topolánkuv otec byl taky komunista a jeste ke všemu tak radikátní že ho musela místní stanická organizace sesadit z místa a nasadili tam umírnenjšího pana Bursika tatinka našeho  zeleného člena ODS...

Oni pánové byly většinou všichni v KSC a proc protože z too težili prachy smile holt selský synkove

přesne ty se dostali do KSC behem ery 48-89 a ty posrali celej socialismus protže tam nalezli jenom pro vlastni prospech a ne proto aby se strali o lid proste pravičáci převlečený za levičáky

až se to otočí a všechny tyhle převlejkace kabátu jako politici, podnikatele co chamtej penize vozej si zadky v drahejch kárách ale jejich zamestnanci šidej okradaj neplatej  obiraj stat na danich proto taky podnikaj samozřejme pozavirame a dame do dolů at si zkusi  na zybtek života pozicvi  delnika a jeho ohodnoceni za tuhle praci  tak se zase pulka ted ODSaku a všech osttanich  převlikne do momentálně  vládnoucího režimu a budou plout dál na momentální vlne který je dovede ke korytum

je mi z tohodle všehjo nevolno
git z IP 78.45.44.*** | 1.8.2009 00:53
Ze Vas to bavi, panove.. Pojdte radeji na plovarnu smile
d'Artagnan z IP 84.42.138.*** | 5.8.2009 18:36
Občane Mag.r. s IQ 160, uvědomte si laskavě, že je každého věc, koho bude volit a že vy do toho nemáte co kecat. Je docela zajímavé, že ani vám nevadí 43 let kolaborantství lidovců s komunistama, ale vadí vám nějaký Paroubek. No asi vám to nevadí jen proto, že lidovci nejsou konkurenty ODS. A co ti ostatní, jak jste je lustroval? A co vy sám, nejste náhodou nějak nebezpečný společnosti? Já jen vím, že lidé s tak vysokým IQ jsou většinou lidé nějak vyšinutí, bývají to sérioví vrazi a pod., kteří chtějí na sebe za jakoukoli  cenu upoutat pozornost. Takže si pamatujte - kdo koho bude volit není vaše věc a navíc nebudou žádné volby ani Paroubka ani Babinského, ale budou volby do PS a tam se volí politické strany. Proto by bylo úplně stejné, kdybyste napsal - Babinského nevolit. Tak si to chlapče přeberte a snažte se vyniknout nějak rozumněji.
dÄrtagnan z IP 84.42.138.*** | 5.8.2009 18:58
Tak blbě se ptát, může jen idiot. Za prvé, žádná totalita KSČM a ČSSD nikdy nebyla a proto se nemůže vracet. Za druhé, ta otázka je položena tak, jeko by se tazatel chtěl dozvědět, zda tady lidé nechtějí jinou totalitu. Za třetí, zapomněl sdělit co to je totalita. Já mu trochu napovím - je jakákoli aktivita jedné skupiny lidí k potření a potlačení práv jiné skupiny. Takže např. i aktivita vedená k tomu, koho volit či nevolit; aktivita vedená k tomu, aby byla vyvolaná nenávist k nějakému jedinci, jenž představuje jinou skupinu lidí; přičitání nějakých chyb a nedostatků jen určité skupině lidí a vytváření atmosféry nenávisti k ní s tím, že právě tato skupina je zdrojem všeho nedobrého a pod. Tak si to pane IQ 160 přeberte, já prohlašuji, že chci, aby se vrátila, ale slušnost, tolerance a opravdová svoboda a demokracie, aby mne ani nikoho jiného tady nikdo nikde "nemasíroval" pro můj svobodný názor na cokoli a ani proto, že se můj názor mění atd.
hans z IP 93.95.35.*** | 7.8.2009 17:34
volím čssd, když vidím hajzlíky typu aaa, tak od těch pryč, mají máslo na hlavě a vyhrožují žalobou, takže jděme pozitivním příkladem duševním  mrzákům z pravice, nechovejme se stejně jako oni, militantně!
Josef Hlásný z IP 85.71.165.*** | 7.8.2009 23:54
Pan Ing. Jiří Paroubek, bývalý člen ÚV Československé strany socialistické (ČSS) od roku 1982; tak již dávno svým členstvím upozornil na to, že nemá nic společného s komunisty. A jestliže v roce 1978 pronesl svůj opěvný projev o „Vítězném unoru, tak je otázkou jak nejen on, ale i další "nekomunističtí politici“ to tak někdy-jednou říct museli. Bylo tomu tak v době, když v bývalé ČSFR bylo až neuvěřitelně obrovské množství komunistů (cca 1,7 milionu). Takže při cca 15 milionech obyvatel to tehdy představovalo cca 11% z obyvatel včetně „starců- dětí“. Takže se nelze divit, že dokonce i v dnešní době celá řada "nevzdělaných křiklounů“ - mnozí bývalý členové KSČ - či příslušníci komunistických rodin- klanů, později „překřtění“ na ODS- se vyjadřují o bývalé ČSS- jako o spojenci s bývalou KSČ.
Podle mých osobních zkušeností (znal jsem a stále znám několik bývalých členů ČSS...); to však byla určitá "malá legální opozice“ vůči KSČ. A na rozdíl od "legálních lidovců" či " ilegálních chartistů" před rokem 1989; ČSS něco konkrétního pro bývalé obyvatelstvo bývalé ČSFR vykonala. Vzpomínám si například, že jen mým známým (členům ČSS) jsem mohl otevřeně vyprávět o mém strýci (bratr mého táty)- pplk.gšt.-poúnorový emigrant- aniž bych se musel obávat udání na StB. Jeho velmi blízkým přítelem byl Bohumil Laušman, poválečný předseda ČSSD, jehož veškeré příbuzenstvo bylo pro výstrahu všem; snad nejvíce nacisty i komunisty v ČR potrestáno, za jeho odboj proti fašismu i komunismu. Něco o tom se lze dočíst ve studii- viz web; (http://www.bludov.cz/O-Bludove/Vyznamni-bludovsti-rodaci/Karel-Hlasny.html).
LAMPASÁČEK ÓDÉÉSÁČEK, co kamarády má, a oni mají j z IP 85.132.191.*** | 14.8.2009 18:42
LAMPASÁČEK ÓDÉÉSÁČEK,
tak on pan Topolánek byl jen na elitním komoušském gymnáziu, kde nedostudoval? A co ta jeho vysoká škola, ta byla jaká? Nevojenská? A on nespolupracoval? No, není se čemu divit, blbej je tak, že to nemohlo ujít ani komunistům! No ještě že jou časy jiné a on si tyká i s Berlusconim. Je to holt chlapík, holubice čistá, minulost žádnou nemá a ty prachy, které dává na odiv všude, kde ho nikdo nevidí,ty si vydělal poctivou politikou. Tak, jako je poctivý jeho přítel a pomocník z nejvěrnějších pan Dalík. To je vám také poctívý, pracovitý a hlavně inteligentní muž. Jde to z něj poznat již od pohledu.... A co teprve blízké přátelství s panem Romanem? To je vám také samá pravda a láska, všude kolem. Kluci řeší závažné problémy státního rázu, rozhodně při tom nemyslí na své sobecké zájmy. To by u nich nebylo možné, potože oni jsou JINÍ, LEPŠÍ... DEMOKRATIČTÍ!!! To hlavně! Jejich způsob demokracie je jediný NEJLEPŠÍ- hlavně se jich neptejte, " jestli má život nějaký smysl, když dojdou prachy" ! To by pan intelektuál se 160IQ mohl tušit...alespoň.
Monty z IP 213.29.85.*** | 14.8.2009 20:29
Nevím o kolik je ODS lepší než Paroubek a ČSSD. Výroky Topolánka jsou možná ještě více politování hodné než Paroubkovy. Stačí se jen podívat na youtube, možná tam najdete i video jak mluví okolo návrhu Paroubka na zvýšení daně pro lidi co mají plat nad 100 000 Kč, Topolánek tam tvrdí něco ve smyslu, že jde vidět že Paroubek chce podporovat lenochy co mají plat do 100 000. Chce to něco nového ani ODS ani ČSSD a už vůbec ne komunisty.
radovan z IP 90.180.109.*** | 14.8.2009 22:02
Tak ubohé. Už jen to, že volíš ods tě řadí mezi bandu zlodějů, podvodníků a lhářů. Žádný slušný člověk se s tebou nebude bavit.
Pavel Podlucký z IP 89.102.94.*** | 15.8.2009 00:53
nedej se zviklat komančema a jejími přisluhovači.
dobře,že ukazuješ věci,na které by ti bradavičníci rádi zapoměli. smilevaječina na závěr by bývala dobrým zpestřením,ale je to k zhlédnutí i jinde,tak ,že to vymazání nevadí.smilesmiledíky
Pavel
pietrosso z IP 78.110.222.*** | 17.9.2009 17:09
Až vytáhnu tě z tvýho doupěte na Jánským vrchu hnoje, budeš se svýma zlodějskýma prackama nad svou tupou  palicí mektat: "Nesžííílét, Tupohlaff kapúúút!" - já však, nepřestávájíc kopat do tvý z mizerie lidstva zbytnělý líný  prdele, poženu tě před svým samopalem, abych tě předal spravelnosti revouce!
pavel z IP 89.102.97.*** | 18.9.2009 00:38
dost dobrý,ale málo emoční na soudruha
floyd z IP 88.102.41.*** | 18.8.2009 03:58
NENÍ BÝVALÝ KOMUNISTA,TAK JAKO NENÍ BÝVALÝ ČERNOCH.JE TO PROSTĚ KURVA,COŽ JE POVAHA A NENÍ JEDINÝ.JE TO DŮSLEDEK PODVODU V LISTOPADU 89 A PROTO JSME TAM,KDE JSME.ŠEL BY DO VOLEB I MARŤANAMA,POKUD BY TU PŘISTÁLI.JE STEJNĚ PRAVDĚPODOBNÉ ŽE TU PŘISTANE SOUDUH HITLER.JÁ OSOBNĚ ZA TENTO KUREVSKÝ MASAKR POLITICKÉHO CHARAKTERU DĚKUJI MIMO JINÉ I NAŠEMU SUPERDRAMATIKOVI.
hořejší z IP 94.113.72.*** | 24.8.2009 01:11
Pro aaa.....
Pane kde jste vzal ten nesmysl až blbost, že byl Topolánek z voj. školy vyhozen z politických důvodů???? S jeho původem  funkcemi rodičů a jejich členství v KSČ??? Prostěsi přiznejte, že ho ze školy vyhodily pro neschopnost a špatný prospěch. Nepomohla ani přímluva tajemníka soudruha Mamuly.
Tupolánek z IP 193.179.160.*** | 27.8.2009 22:14
To co se v tomto státě děje je hnus a špína. Jestli tomu říkáte demokracie tak pěkně děkuji. Copak nevidíte kdo jsou příznivci ODS? Jak se cpou do všech funkcí bez ohledu na jejich "výši" jen aby měli možnost rozkrást ještě to málo co v tomto státě ještě zbylo, nebo to prodat cizímu kapitálu a shrábli za to tučné odměny.Hnus,hnus,hnus, jen stádo ovcí vůbec neví co se v tomto státě stalo a děje.
Paroubek není žádný svaťoušek,ale je 100x přijatelnější než intrikáni typu Topolánka.
  Kdo je schopen volit ODS je stejný lump jako oni!
Lumir z IP 90.180.140.*** | 27.8.2009 23:18
Všichni, ČSSD, OSD, KDU i zelení jsou buď bývalí komunisti, politruci nebo STBáci. Tyto strany nevolit!!! Nikdo rozumný se v této zemi dosud k moci nedostal.
jan z IP 85.161.160.*** | 27.8.2009 23:19
Nejde o jména ale o to co zde socialisti zavedou.Nikdy neuměly peníze vydelat a ani je dobře utrácet.Proto tu dále nemohoubýt!


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel třináct a čtyři