Brusle K2 nikdy více

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 19. 8. 2010 v kategorii pel mel, přečteno: 5761×
brusle-k2-0.jpg

Zahajuji novou rubriku ve které se budu věnovat nekvalitním výrobkům, první z nich budou brusle K2. Máte-li  taktéž něco, s čím jste nespokojeni a chcete varovat ostatní stačí mi napsat na email kaluza@banan.cz . Já dnes představím své skvělé brusle K2, na kterých jsem strávil celý týden, než se totálně rozpadly.

K2 reklamace ignoruje !

Po výběru bruslí značky K2 v modelu ECO jsem se vesele rozběhl je otestovat.  Zhruba za 4 dny se urvala přeska. A za pár dní po zhruba 50km praskl dřevený rám a kolečka byly zcela ojeté. Kolečka byly ojeté tak, jak na jiných bruslích za půl roku.  Tak nezbylo nic jiného než brusle za zhruba 4500Kč reklamovat. A K2 mi za měsíc brusle vrátila zpět, s tím že jsem byl k bruslím nešetrný smile . Takže kdo bude nad touto značkou uvažovat, ať raději si zvolí jiné značky. Dobrou zkušenost mám s Rollerblade , u Roces mě vypadávaly šroubky a náhradní šroubky 180Kč/ks ( potřebujete jich 8ks!!) a Bauer jsou krásné  brusle oldschool vzhledu,  ale kapánek tvrdé.

Brusle-k2-6

Tak krásně vypadají na začátku.

Brusle-k2-3

A po týdne ježdění, kolem 50-100km.

Brusle-k2-4

Přeska se urvala za tři dny.

Brusle-k2-5

Brusle-prasklina

Prasklina

Brusle-k2-2

Reklamační protokol.

Brusle-k2-1

A ignorace !!

Máte taky s něčím špatné zkušenosti, napište na kaluza@banan.cz . Zkušenost rád uveřejním.

Štítky: špatné firmy
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Martin z IP 217.112.175.*** | 20.8.2010 02:51
Tak drevene koleckove brusle jsem jeste nevidel, asi jsem vidlak
Mgr.Radovan Kaluža | 20.8.2010 03:22
Tak to asi budeš vidlák. Dřevený je pouze rám co drží kolečka. Ale i vidlák umí používat google, tak nevím kde tě poté zařadit. Možná nižší vývojová větev lidstva smile
Verča z IP 91.214.156.*** | 20.8.2010 07:12
já mám rollerblade a sem s nima dost spokojená
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 20.8.2010 10:01
Neberte si me jmeno do huby!Tady se musim vyjimecne Mgr.Radovana Kaluzi zastat, mel jsem je taky a je to sunt. Ted mam Rollerblade Crossfire a zatim jsem naprosto spokojeny.
down z IP 81.200.56.*** | 20.8.2010 11:15
Pan si koupil papuce urcene na vyjizdky s detma v nedeli a pak na nich chtel sportovat ...papuce se polamaly ...pan place a stezuje si  na neprizen osudu, reklamaci mu neuznali protoze poznali, ze pan v papucich pravdepodobne hodil X krat drzku a prezku neurval, ale vydrel material az na zminenou prezku. Ze si pan nekoupil tvrdsi kolecka a nevymenil je za ty puvodni(vychazkove), to uz je snad jasne. Fotbal se taky neda hrat v plazovych zabkach pane Mgr. Navic ram neni dreveny, jak si pan mysli, ale bambusovy. Zhodnoceni: pan je debil, ale to uz vsichni vime.
Mgr.Radovan Kaluža | 20.8.2010 12:28
Tak čekal jsem od bruslí za 4500kč více , v prodejně jsem říkal že najezdím opravdu hodně a opravdu jsem s němi nedělal žádné blbosti.
Mgr.Radovan Kaluža | 20.8.2010 12:29
Tak čekal jsem od bruslí za 4500kč více , v prodejně jsem říkal že najezdím opravdu hodně a opravdu jsem s němi nedělal žádné blbosti.

Nyní mám rollerblade za zhruba podobnou cenu a paráda !!

Může mi down říct co považuje za papučové brusle, když je tak vzdělaný smile
down z IP 81.200.56.*** | 20.8.2010 14:01
Kdyz si koupis sandale od adidasu za cca 2000 a nebude se ti v nich dobre behat, tak napises, ze adidas vyrabi na hovno boty a budes je reklamovat? Chce to trosku premyslet a az pak jednat. K2 ma vsechny brusle pomerne drahe, protoze je to prestizni znacka. No tak pane Mgr. vzhledem k svemu vzdelani by jsi mohl rozeznat na prvni pohled, ze zrovna tenhle model asi nebude urcen na nejake sportovni jezdeni ze ano?!
Martin z IP 217.112.175.*** | 20.8.2010 17:26
To jsem poznal, ze dreveny je pouze ram, ale i idiota napadne ze to nemuze moc vydrzet, ty brusle vypadaji jak pro nejakou barbinku, ktera si na nich vyjede jednou za rok..
bric z IP 195.39.93.*** | 20.8.2010 07:14
Nedám dopustit na Rollerblady. Co já se na nich v Tescu najezdil a stále ještě sviští bez jediné opravy, i kolečka jsou pořád ok. Příště zase rollerblady.
Eda z IP 62.129.37.*** | 20.8.2010 07:22
Sorry, ale to je podle mě hloupost si kupovat brusle s dřevěným rámem, vždyť už od pohledu je jasné že to nemůže nic vydržet, dřevo nemá takovou pevnost navíc v této tloušťce... kdo toto vymyslel..
Zanetti z IP 188.95.127.*** | 20.8.2010 07:37
Ja mam brusle značky Fila..A jsou naprosto skvělé..Jezdím na nich skoro každý den,a skoro nemám sježděné kolečka...Prostě mám je měsíc a jsou porád jako novésmile
Vratislav z IP 2001:718:802:*** | 20.8.2010 09:22
Bylo by možno doplnit o fotku, kde je ukázaná ta prasklina? Chci kupovat brusle, tak bych rád věděl, kde takové věci praskají. Díky
Mgr.Radovan Kaluža | 20.8.2010 12:42
fotku jsem přidal ..
Tom z IP 62.168.15.*** | 20.8.2010 12:13
Vzhledem ke stavu odřené přezky, plastu na brusli a dřevěného rámu koleček, který je na fotkách značně odřený buď rád, že máš v pořádku nohy a raději choď pěšky. Moje inlajny vypadají po třech letech používání mnohem lépe.
Noob 007 z IP 78.111.126.*** | 20.8.2010 15:43
Také jsem si koupil ty samé brusle svištěl sem na nich o 107 a doporučuji ! Výhoda: Nerozbijí se nikdy ! Nevýhoda: Nevěřte mi !
Ale i tak nastal jeden den, kdy se mi brusle rozbily, tak jsem je nechal také doručil na reklamaci, kde mi bylo vzděleno, že jsem naprostý imbecil, jestli s nimi jezdím na skateprkách, což každý den !!!!  smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile
down z IP 81.200.56.*** | 20.8.2010 22:15
mas pravdu! jsi naprosty imbecil.
Noob 007 z IP 78.111.126.*** | 24.8.2010 04:31
smile tak to budem příbuzní !!! smile
down z IP 81.200.56.*** | 28.8.2010 23:43
S Kaluzou urcite. Se mnou ...vylouceno.
lukas z IP 89.103.26.*** | 20.8.2010 19:28
Brusle jsou hrozné, ale to je asi jen tím, že někteří lidé mají strašný vkus nebo pan Kaluža chce být šetrný k životnímu prostředí. smile  Já mám K2 už tři roky a spokojenost. A i kdybych nebyl spokojený a něco nefungovalo tak jak má, rozhodně to není důvod k napsání článku K2 nikdy více.  Každý výrobce má zmetky a každý řeší reklamace. Víte proč Vám to zamítli ? Protože popis závady je nic neříkající. Proč jste tam nenapsal třeba: "Je to rozbitý" smile Né každý ví, že Mgr. Kaluža se neumí vyjadřovat. Použijte opravný prostředek, vysvětlete pořádně za jakých okolností k závadě došlo a můžete napsat K2 super přístup smile
funtík z IP 89.102.183.*** | 20.8.2010 22:02
Taktéž mám rolerblade crosfire 4.0. Naprosto geni(t)ální brusle smile . A nevím, proč si stěžuješ na sjetá kolečka, to jsou prostě spotřební věci, které se neřeší.
... z IP 89.176.34.*** | 22.8.2010 08:45
kterak se po vzoru sveho stejne uspesneho souputnika po prichodu do prodejny predstavi "Vite kdo ja jsem?" smile
Funtík z IP 89.102.183.*** | 22.8.2010 12:28
Tak mě napadá, jestli ty kolečka sami mění barvu , či co. Protože nikde jsem nenašel verzi s barevnýma kolečkama , jako máte "vy". Jestli pak jste je nevyměnil sám, za nějaké staré ojetiny a dal to sem na web, abysme "vás" politovali? ( a to raději nepíšu nic o tom nesouměrném sjetí koleček, kdy je každé jinak veliké smile )
Mgr.Radovan Kaluža | 22.8.2010 13:44
po vraceni z neuznane reklamace jsem si tam dal sve kolecka a jeste chvili jezdil
[*32*] z IP 89.176.65.*** | 22.8.2010 14:52
Jak by se Vám líbilo, kdyby na svoje stránky hodilo K2 informace o tom, že banán.cz je na pytel, nespolehlivý a ztrácí se z něj data klientů? Soudíte podle jednoho výrobky (nesmysl kupovat bambusové brusle, pokud jezdíte hodně) celou značku! Opět dokazujete, že jste jednoduchý namyšlený a sebestředný člověk, který potřebuje zájem ze strany veřejnosti za každou cenu ať už v pozitivním (2% reakcí ze strany uživatelů na těchto stránkách - bůhví jestli to nejste Vy sám) nebo negativním duchu.
KOHO SI MYSLÍTE, ŽE ZAJÍMAJÍ VAŠE ROZBITÉ BRUSLE??
smile
dim z IP 217.77.165.*** | 22.8.2010 16:28
ja jsem rad, ze takova zkusenost je zde uverejnena, k2 se vyhnu obloukem, je jasne ze existuji zmetky vyrobky, ale od toho tu je reklamace
Stanzi z IP 91.66.12.*** | 22.8.2010 17:50
Mam brusle K2, dalsi moji 4 znami maji K2, nekteri uz leta letouci. A vsem nam funguji vyborne.
Je mi lito, ale asi jste mel smulu. Ty brusle jsou jinak perfektni, mozna ta uplne nejlepsi znacka.
A hezky jsou taky smile
Takze priste preju vic stesti.
Stanzi z IP 91.66.12.*** | 22.8.2010 18:08
Takova malickost:
podivala jsem se na stranky Kádvojky a toto je damsky model. Frauenspezifisch.
Ale jsou pry ekologicky. Ovsem existuje i muzska verze.
Tak to priste opravdu vic stesti.
www.k2skates.com/skate/maia
Mgr.Radovan Kaluža | 22.8.2010 23:50
Ano, zřejmě jsem měl smůlu na špatný výrobek. Od toho ale slouží reklamace, aby mě dali kvalitní kus.
reerre z IP 78.102.49.*** | 22.8.2010 19:04
nevim proc si kupujes damsky brusle a jeste takovyhle

mam K2 Moto Extreme z roku 08, koupil jsem je v 09 za 3750 a jsou naprosto fantasticky...

ad "vysoka" cena
k2 je znacka, to znamena, ze i nejlevnejsi vyrobky (nejmene kvalitni) budou prodavat draz uz jen kvuli hodnote sveho brandu

ad "generalizace"
asi jako kdyz bych rikal ze kdyz ve vasem freehostingu neco nejde tak i tim padem serverhosting bude automaticky na pytel

ad "nadavani na k2"
posledni a nejdulezitejsi vec je ta, ze samozrejme jednas s distributorem, ani ne vyhradnim a veskera komunikace a jeji kvalita je naprosto mimo kompetence K2

ps: vubec nevim proc na takovouhle blbost reaguju
Whoossain z IP 109.72.8.*** | 22.8.2010 23:25
Pan Kaluža očividně cítí potřebu podělit se o svoje zkalamání plynoucí z neúspěšného pokusu o vyreklamování výrobku. Otázkou je, koho zajímá, že pan Kaluža neumí uplatnit oprávněnou reklamaci (byla-li oprávněná). Mně osobně se nikdy nestalo, že by nějaká reklamace, kterou jsem uplatňoval, byla zamítnuta, a to včetně takových spotřebních věcí, jako HW. Jeden příklad za všechny: po roce a půl používání mi byla vrácena nemalá částka odpovídající plné kupní ceně (o něco více, než stál Radovanův výlet do Práglu) za reklamovanou GPU. Chce se to nedat a nemečet na zaměstnance reklamačních oddělení. Pokud je někdo trotl, tak si s ním vytřou obchodníci pérdel, to je pochopitelné.
Mgr.Radovan Kaluža | 22.8.2010 23:50
Tak rozhodně nebudu kvůli 4500Kč něco dále řešit. Napsal jsem zde vlastní zkušenost, a věřím že mnoho lidem to pomůže. Reklamoval jsem to v obchodě kde jsem to koupil, je věcí K2 aby reklamace byla řádně vyříženy.

Whoossain je můj věrný fanoušek a pokud řeknu že nebe je modré, on začne psát že je červené smile Toho snad ani nikdo nemůže brát již vážně smile
Whoossain z IP 109.72.8.*** | 24.8.2010 22:46
Vaše dětinské reakce mně baví. Ano, jistým způsobem jsem Vaším fanouškem. Pokud se za fandovství dá považovat to, že se sem chodím bavit Vaší očividně vrozenou omezeností, Takových fanoušků máte ale už od školních let nepřeberné množství, no není tomu tak? Tak se mě zase pokuste nějakým pro Vás typicky inteligentním způsobem setřít a nezapomeňte do věty vložit alespoň jednoho infantilního smajlíka. Budu se těšit na Vaše další články.
lukas z IP 89.103.26.*** | 24.8.2010 23:45
Radovane, já myslím, že Vaše zkušenost nikomu nepomůže. To je jako napsat zlomila se mi tužka, nekupujte tužky. Kolik jste měl těch bruslí od K2, že dokážete udělat  takový závěr? Za prvé jestli si myslíte, že brusle Vám opravdu posuzoval výrobce K2, tak asi nevíte jak fungují reklamace u těchto přeprodejců. Oni to prostě zase reklamovali, pokud to vůbec dělali, třeba z důvodu, že Vás prodejce zná jako směšného kloučka, blogera a prostě Vám to zamítl smile, u té firmy, kde to koupili. My jsme třeba přímý distributor jednoho nejmenovaného produktu a reklamace o kterých víme dopředu, že budou zamítnuté, protože je výrobce neuznává, prostě zamítáme automaticky a zákazníci to ví a přesto to posílají, i když je to chyba jejich. Ty reklamace, které jsou jasné, řešíme výměnou, pokud to nejde jinak a až se nahromadí nějaké reklamace, pak je teprve odesíláme výrobci, který nám je vymění, někdy třeba ne, ale to už bereme na sebe. Takový je obchod. Když si koupíte takhle 3 x přeprodané brusle myslíte, že měsíc je dostatečně dlouhá doba na to, aby se brusle vraceli jednotlivým prodejcům a pak ještě  až k výrobci ? Takhle ne.  Takže jednak si myslím, že článek je zbytečně přehnaný a možná si kupte jiné K2 a budete spokojený. Za druhé kdybyste opravdu vysvětlil, jak jste brusle užíval a jak se to všechno stalo, možná by byl závěr reklamace pozitivnější. Já jsem také Váš "fanda", v jádru si myslím, že jste normální člověk, kdybych Vás potkal osobně, jen z nějakého pro mne nepochopitelného důvodu předvádíte to, co předvádtíte spolu s třeba Vogelem, Hulánem apod.. Nemůžu to pochopit. Asi tendence být něčím výjimečný, zajímavý, protože Vám nestačí to, že vlastně jen tím, že jste na světe, to že jste individualita Vás dělá výjimečným. Svět je tak pestrej StRaShNěě ♥♥ MoCiNkY LoFíÍSkUjU smile
bingo z IP 89.233.144.*** | 23.8.2010 10:02
Koupit brusle s drevenym ramem si muze asi fakt jen totalni pako, ktery potrebuje ukazat, ze je neco vic smile K2 brusle jsou dobry, jen musim pri vyberu zapojit i mozek a vybrat ty s hlinikovym ramem smile
Nil3E.net z IP 93.187.107.*** | 27.8.2010 22:01
K2ky jsem měl také, najezdím na bruslích hodně a taktéž jsem nebyl spokojený..ne kvuli toho co jsi tady Radovane vyjmenoval ale kvuli toho že textil na bruslich se tak ošlupal asi po dvou měsících že to vypadalo jako hadra, nemluvím o tom jak později vrzali ložiska... smile S tímhle článkem naprosto souhlasím.
Zdenek z IP 62.177.83.*** | 11.9.2010 22:50
Dobrý den všem diskutujícím. Osobně se mi zdá také trochu zvláštní, že inlajny mají dřevěný rám a od takovým bruslí bych očekával spíše rekreační ježdění, nikoli použití na inzenzívnější sport, jako byl Váš výkon s bruslemi, Radovane.
Nicméně, chce se mi věřit, že se kvůli tomuto případu není důvod zatracovat značku K2 jako takovou. Chce se mi v to věřit o to více, že nyní čerstvě podstupuji reklamační řízení s K2 také - byť z jiného důvodu.
Koupil jsem si o loňském podzimu model K2 Moto Speed Custom Fit za 4 tis. Kč. Když jsem je letos na jaře, když začala sezóna, začal používat, zjistil jsem, že po cca půl hodině začaly nesnesitelně dřít na kotnících. Říkal jsem si, že to třeba nějak povolí, ale do dnešního dne (udělal jsem na nich celkem 6 pokusů) se to nezlepšilo. Chci ještě podotknout, že jsem brusle zkoušel za odborné asistence prodavače v Intersportu a simuloval jsem naklánění do různých úhlů, apod., abych měl jistotu, že nikde nebudou tlačit nebo dřít. Při nákupu jsem na nic nepřišel... Přitom velikost je dobrá a nepomohlo ani povolování utažení kolem kontíku ani mohutná bandáž kotníků.
Takže brusle jsou minimálně používané avšak nepoužitelné. Tak nevím. Ode dneška do měsíce snad budu vědět více... smile
LASCIA z IP 90.179.169.*** | 11.10.2010 17:04
Já mám K2 už 9 let závodila jsem na nich 5 let a tréninky byly v extrémních podmínkách mám 1x vyměněný nový kolečka od K2 otočený a prohozený po nějakých 4 letech aktivního ježdění... Myslim si že logikcká úvaha by měla předpovědět že dřevěný rám nemůže vydržet muže pokavaď nejste střízlík....a už vůbec ne při tak aktivnám ježdění že zvládnou 50km za 3 dny.... Kdyby jste se věnoval bruslení i mozkem nikdy by jste si nekoupil brusle s čímkoliv ze dřeva a pořádně by jste si vše zkontrolovat natolik že by se vám doslova nerozpadli na nhou...smile
charlie z IP 85.70.1.*** | 18.8.2011 23:07
no, při 75 kg nevím, jestli jsem střízlík, ale bambusový brusle od PowerSlide mám už měsíc, což dělá přes 500 km, a není to na nich zatím znát (sem-tam odřený šroub z hranění moc pod úhlem)... nepovažuji to ovšem za aktivní ježdění, jsou to vesměs cesty do práce (Komořany--Vyšehrad a zpět, 25 km), jen jednou 100 km na okruhu (no, ke konci uz trochu nuda, 4 h)...

při letošní výprodejový ceně 2500,- to považuji za ekologicky smysluplnou investici, nejen srdcem, ale i tím mozkem... vzhled je otázkou vkusu, ale ikdyž jsem na černou, nepřijdou mi ošklivé... a i kdyby se za další měsíc opravdu rozpadly, rád jsem podpořil posun ve způsobu výroby správným směrem -- kéž by bambusové bicykly též přešly z módního stádia do stádia výprodeje...
Nate z IP 217.77.165.*** | 14.10.2010 23:48
K2 je rekl bych pomerne kvalitni znacka. Lide, kteri se tumu venuji vic, nez ze jen jezdi nekde dokolecka, jiste daji za pravdu. Problem je spis ve vyberu brusli na danou situaci. Je to asi jako si koupit Niky na basket do haly a behat s nima v praci na stavbe a pak se divit, ze sou uplne v hajzlu. 

Je videt, ze s vyberem si pan Kaluza velkou hlavu nelamal a vsadil na vetsi cenu a rady prodavajicich. Kteri byli stoprocentne radi, ze se takovych brusli vubec zbavili. Az k neuvereni vsak je, ze si uz takhle od prvniho pohledu osklive brusle muze  nekdo koupit a cekat, ze budou kvalitni, natoz pak, ze mu bude za toto uznana reklamace.
john777 z IP 88.102.112.*** | 14.8.2011 10:33
Powerslide jsou lepší, mají více modelů než K2, vypadají lépe a mají pohodlnější botu.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel deset a čtyři