z hnusáka metrosexuál

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 28. 7. 2008 v kategorii o lidech, trendy, přečteno: 56344×

Aneb Honza málem kundím králem. O tom že jsem metrosexuál žádná (vlevo na fotce). Pokud byste taky rádi vypadali perfektně a chcete mít úspěch u žen zde je malý návod. Půjdeme pěkně krok po kroku.

Vojna

 

1/ umyj se debile

Znám plno lidí, eště jak jsem chodil na výšku, měl jsem tu čest konzultovat učivo s některými spolužáky, jinak sympatičtí kolegové, ale táhlo jim z huby jak z odpadu. Nepříjemné. Propocená košile, zapáchala po včerejší návštěvě 4té cenové. Myslím že se jedná tak o 30procent mužů, kterým fakt táhné z pysku a je nepříjemné s nimi hovořit. Takže krok číslo jedna, ráno se umyjte, a použijte zubní kartáček s pastou na zuby, a možná i nové tričko a sprchu.
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-pasta.jpg

 

 

2/ neoblíkej se jak piča

Majitel konkurečního hostingu hofy mi určitě odpustí, že jsem použil jeho fotku. Ale takto se určitě neoblíkejte. Rovněž nenoste trapnou flanelovou košili, zastrčenou do riflý za 150kč od ťamanů a barevné adidy. Rovněž žádná fajfka nike na zádech, bo pak to bude vypadat jak chodící reklama . Pravděpodobně nevíte teďka co na sebe. Každému sedne něco jiného, pro začátek budou stačit pěkné jeany, pokud nechcete moc utrácet, tak dobrá značka je určitě Wrangler (kolem 2500) a nějaké bílé tričko, to koupíte kdekoliv, pokud zatím máte pupek tak radši košili a černé boty.

 

Majitel savana.cz Pavel Höfner. Mno Pavle, majitel firmy a ...
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-hofy.jpg

Majitel www.banan.cz , mno já přeci :-) . Jak říkám, bílá nebo černá košile, jeany ideální .

 

3/ vlasy základem

Pokud nepatříš zrovna mezi určité procento mužů, kteří mají koleno i na hlavě, tak určitě navštiv nějaký lepší kadeřnický salón, nejlépe vizážistu a zkuste vykoumat něco zajímavého na hlavě. Určitě bych nejprve zkusil krátké číro a potom něco delšího a uvidíme. O vlasy se musíš starat, šampón za 29Kč nebude stačit. Ale to kadeřnice ráda poradí, osobně používám přírodní barvu Hennu. Ale o tom až jindy :-)

 

Použiju opět sebe, vlevo je mi zhruba 23, vpravo 28. Vlasy opravdu základem.
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-vlasy.jpg

 

4/ vůni nos u sebe

Už si umyty :-) ? Takže to by chtělo nějaký dobrý parfém. Určitě ne adidas vůně za 120 z Tesca. Jelikož jsem již vyzkoušel minimálně 50 vůní, tak pro noční život se mi nejvíce osvědčila vůně roku 2004 a to Burberry - Brit men ,jako svěží klasiku můžu doporučit vůni roku 98 Calvin Klein - Contradiction . Obě dvě vůně voní dlouho a perfektně, přesto noste u sebe stříkátko, do kterého si vždy trošku parfému odlejete. Některé
vzorky se dají potom doplňovat. Každopádně tu správnou vůni, pro sebe teprve je nutné objevit individuálně.
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-vune.jpg

 

 

5/ zhubni prase

A ta postava, asi nejhorší a nejtěžší součást. Je hnusné být tlustý jak vepř. To asi nezbude nic jiného než nejíst brambůrky, pít hektolitry piva. Jednoduchá rada, jez jen ryby nebo jen kuřecí maso bez přílohy, tuny ovoce a zeleniny a denně 3 hoďky kolo/brusle/fitko/plavání. Bolí to že, to mi je jasné, ale hnusáky s pivním mozolem, chcou jen hnusačky s věšáky místo prsou.

 

Tak i u mě to chtělo drobné dolazení postavy, vlevo 27let, vpravo 28.
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-postava.jpg

Ale spíše mám pocit jestli už nevypadáš takto smile
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-postava-2.jpg

 

6/ neožer se jak prase

Už jsme udělali dost pokroků, až půjdeš někde do luxusního podniku, určitě ne do čtvrté cenové, tak nikdy se neožer jak hovado. Stačí být mírně v náladě, babám nečum na kozy a pěkně se usmívej. Vše pude pak samo.
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-prase.jpg

 

 

7/ ohol si květák pod paží

Určitě nikomu není příjemný květák pod paží, oholit ! Hrudník a koule to záleží na tobě, některé ženy to mají rády, některé zase ne. Nohy určitě ne.
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-kvetak.jpg

 

 

8/ ruky, pedikura, pleť

Byste nevěřili, jak se moc ženy dívají na pěkné ruce. Špína za nehtama, asi není to pravé ořechové. Takže navštívit pedikérku, manikérku a kosmetičku. Kosmetičku proto, aby z jednoho obočí nad oběma očima udělala dvě. A taky dobrá pleť bude určitě dobrou vizitkou. Možná solárko by neuškodilo v malé míře.

 

 

9/ na prdel kelviny

Slipy s tesca co stojí 19Kč ne. Zkuste Calvin Klein spodní prádlo, nebo jiné luxusní. Určitě to bude vypadat jinak než ty hnusy z nekvalitní látky co teďka máš na sobě.

 

Já při focení prádla CKL :-)
/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-ckl.jpg

 

10/ vizážista

Už si oblečený docela pěkně, chtělo by to navštívit vizážistu, nebo aspoň vzít sebou několik pěkný kamarádek, co se oblíkájí dobře a nechat si poradit. Zkoušet a zkoušet co ti bude slušet.

 

 

11/ vyběl si zuby

Bílé zuby tě zase posunou o kus dále. Není nad zářivý úsměv.

 

/obrazky/radovan.bloger.cz/metrosexual-zuby.jpg

 

12/ odstraň si bradavice, hnusná znamínka

Osobně, kdyby ženy měly znamínka, malé bradavičky, tak by mě z toho natahovalo.

 

 

13/ nemluvte jak hovado

Metrosexual, co chce mit úspěch u žen by neměl mluvit jak hovado -
proto zde je bod 13, tento článek je nadmíru sprostý a to jen abyste zachovali pozornost až do konce. Správný metrosexual by měl mluvit příjemným hlasem a v přitomnosti damy nepouživat vulgarismy.

 

A úspěch u žen zaručen.

 

Kolik to stojí.

1/ mýdlo, kvalitní šampon, pasta na zuby .. 1000Kč
2/ Jeany wrangler, bílé tričko, černé boty ... 4000Kč
3/ Nové vlasy .... 1500Kč
4/ Parfém CKL ... 1500Kč
5/ brusle nebo kolo .... 5000Kč
8/ pedikura, kosmetika, manikura .... 1300Kč
9/ trenky CKL .... 700Kč
10/ hafo nového oblečení zatím vynecháme
11/ bělení zubů, .... 4000kč
12/ odstranění nesmyslů na pysku, a těle ... 1000Kč
celkem 20tisíc

 

Ale mám takový pocit, že i když se do toho většina chlapů pustí, zůstanou jenom u toho, že se jednou ráno umyjí a koupí si šampón. Ale ti co nedosáhnou ani úspěchu v karieře, často nedosahnou ani úspěšné změny vzhledu.

 

Honza málem kundím králem

Článek věnováno mému kamarádovi, který ve 21 ještě nepíchal. Chtěl byt metrosexuál, bohužel jsme udělali jen body 1+2. Ale už jen ty body způsobily to, že už i ženy se s ním bavily, a mu vzrostlo seběvědomí.

Štítky: Radovan Kaluža
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
pepe z IP 78.45.70.*** | 25.7.2008 00:05
Vypadáš fakt dobře, díky zá článek. Hned jdu na první bod :-)
chlap jak ma byt z IP 88.103.184.*** | 25.7.2008 23:32
Spravny chlap ma smrdet!
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 11:46
Ale stejně metrosexuálové vládnou dnešnímu světu... i když jsou ze 70-ti % gayové nebo bisexuálové... mimochodem to já jsem taky... Takže já nesouhlasím s některými autorem článku uváděnými skutečnostmi... např. nevím, proč by si muži nemohli holit nohy, když je to jejich součást image nebo nutnost z hlediska sportu apod. Vypadá to dobře, to vím... mám doma zrcadlo :) No a jinak nevím nevím, zakasaná košile a nestylový pásek s designem 80-tých let min. století??? Zkus to vykasat a zkus třeba bílej nebo zlatej koženkovej pásek s nějakou zajímavou přeskou, třeba Dolce a Gabana apod. A taky nikde nepadlo, že musíš být snědej a chodit do solárka... musíš, to víš že jo... :) Ne autor není bohužel ani metrosexuál ani nic jiného... jen kluk, co si myslí, že se dostal do stylu a tento chce prezentovat jako metro... no tak dobře, má slušně našlápnuto... držím mu palce, aby rozšířil naše řady metro... bez ohledu na jeho sexuální orientaci, o které si myslím své... :)
kamilka z IP 195.250.139.*** | 1.8.2008 13:39
Chcete znát názor ženy? Tady je! Chlap, kterej smrdí , je odpornej, a já osobně prcham co nejdál! To neni chlap, ale prase... Na druhou stranu proč by sis chtěl holit nohy????? To už zas nejseš chlap. Brrrrrr! A k tomu pásku D&G, taky bych to nepřeháněla, nejlepší je uplně normální třeba koženej...
patton z IP 88.146.0.*** | 1.8.2008 13:42
Zasraní buzeranti jste.poslal bych vás k opičákům do pralesa smile
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 16:38
Lidi jako "patton" bych zavřel někam do ZOO, když v 21.stol. nedokážou pochopit, že homosexualita je ode dávna, co je světem svět, přirozenou součástí života a holt máme dva druhy sexuální orientace. Nikdo z nás "buzen" si tuto orientaci nevymýšlí a nevybírá, není to nic, co by bylo jakýmsi nechutným experimentováním nebo já nevím, jak to nevzdělaní netolerantní středověky smýšlející homofóbové jako on chápou či spíše nechápou. A tak bych prosil, aby tihle lidé začali používat mozek a také srdce, jistě by pak pochopili a chovali by se jinak než hulvátsky. Naštěstí menšinové skupiny lidí jsou obrnění dvojnásobnou silou, aby obstály před většinovou nekompromisní netolerantní a krutou smečkou. Ale naštěstí je lidí jako "patton" také čím dál tím míň... snad už míň než nás, gayů... :) Jinak vzkaz pro "kamilku": myslím si, že nikde není psáno, že si může holit podpaží, pohlaví a také klidně celé tělo včetně nohou jen ženy. Naopak v poslední době je snad nemyslitelné, aby si moderní muži (bez ohledu na svou orientaci) neholili přinejmenším podpaží a porost kolem pohlaví... já osobně s tím nemám žádný problém, a líbí se to mně i mé lásce, holit si všechny partie včetně nohou... nevidím v tom žádné brrrr, jen je to trošku tabu a opět smečka - většina, stovky let zvyklá na něco, se brání bourání tabu. Ale jen třeba u závodních cyklistů si nejméně třetina mužů holí nohy a není na tom vůbec nic. To nemluvím o kulturistech, plavcích, atletech atd. A znám spoustu nejen kluků mé orientace, ale i kluků a holek heterosexuálně orientovaných, které to milují na ženách resp. na mužích... vůbec o nic nejde, přátelé, je to věc stylu, vkusu a přesvědčení... Ani po těle do hladka vyholení lidé ani gayové nejsou nebezpeční. Když tedy pominu lidský faktor, že lidi jsou lidi, a je-li někdo sketa či gauner, nemá to co dělat s jeho sexuální orientací či s jeho image a způsobem oblékání... Toť vše, lidé s intuicí a elementárními znalostmi jistě chápou, Ti co chtějí naslouchat, snad pochopí, ostatní zabedněnci ať klidně setrvají na svých nesmyslně zabedněných názorech... ale těchto lidí je mi upřímně líto :))) Takže mějte se rádi... Ciao
ixo z IP 78.99.57.*** | 2.8.2008 02:09
zamysli sa nad tym, ze buzeranti nie su nic viac ako pedofili. chori uchylaci. a prave preto, ze zijeme v 21. storoci by sme sa nemali spravat ako stari uchyli z rimskej rise alebo antickeho Grecka.
Alex z IP 195.250.137.*** | 2.8.2008 12:59
Ixo, ty jsi primitiv. Jaká úchylka? Tihle lidi neměli a nemají možnost volby. V tom je ten rozdíl. Jreště napiš, že bys je léčil elektrošoky a vážně si zasloužíš titul největšího blbečka roku.
Igor z IP 86.49.17.*** | 12.8.2008 13:13
no dodal bych jen že kdo nemá žádný popálení nebo neni politej kyselinou...tak by neměl utrácet pravidelně za svůj v vzhled svoji vejplatu... protože jinak (jestli neni zrovna Bill G.) tak bude mít holou prdel a zmůže se leda na fotky jinak nebude mít nic kromě bytu v praze (v činžáku) a nějakýho vojetýho auta... a navíc jjjjjeee Raman Šebrle metrosexuál ??? ne ale holky ho chtěj víc než nagelovaný teplouše smile smile smile smile smile smile smile
Monika z IP 88.103.32.*** | 16.8.2008 13:10
Milé dítě, jsi nejen poměrně nehezký chlap, ale to,jk se prezentuješ je vážně tragedie.
I kdybys byl jediný muž na světě, volila bych raději smrt na bezsexuální vyerpání, než strávit by´t jen chvilku v Tvém slizkém obětí.
Věř mi, v životě jsem poznala mnoho mužů,ale Ty máš do pořádného chlapa velmi daleko.
rouge z IP 85.239.82.*** | 20.8.2008 14:54
Mno, pro zacatek budu reagovat na jednoho z prispevovatelu... Vazne si myslis, ze metrosexualove a gayove jsou nekde vysoko??? Vyjimecne... svetu vladnou a budou vladnout kravataci... a metrosexualove??? nechapu, jak muzi, kteri potlacuji svoji vlastni muzskost mohou byt hrdi na svuj "styl". Vse, cim jsou jim vnutili reklamy a casopisy, hloupe a slepe kopiruji to, co vidi a co jim nekdo rekne, ze je in... Kdyby bylo v mode nosit na hlave slepici, vsichni tito metrosexualove by prohledavali kurniky... Aneb... udelejte mezi metrosexualy nejaky vedomostni test, a pochopite, proc se jim stale jeste vetsina muzu brutalne smeje... jo a navic... slyseli jste, ze ted uz metrosexualove vychazeji z mody??? jsem zvedav, co prijde dal...

Co se tyce gayu.. inu, mam par homosexualnich kamaradu, a vazim si jich, prave proto, ze jsou normalni.. chovaji se normalne, ziji normalne a nemaji zadne potreby svou homosexualitu ukazovat svetu.... to jsou gayove... nepozname to na nich, delaji si to v soukromi a jsou mi jedno...

Na druhou stranu tady mame buznicky... a ty bych vazne strilel... jsem teplouckej tak to musim ukazat svetu... z tech je mi fakt zle...

Mno a naposledy zareaguji na samotny clanek... Boha jeho, ktery kokot mohl vyplodit takoveto PICOVINY??? Navazet se do nekoho, kdo se oblekne "hnusne" kvuli tomu, ze je urcite pocasi a ma to urcity duvod... hmmm... ja kdyz jedu trampovat, tak jsem take obleceny "hnusne" a je mi to zcela jedno... i kdyz uz jsem videl turistu jako ze zurnalu.. mel jsem ho jednou ve skupine a delali si z nej srandu vsichni... neprakticky, nepouzitelny... NE MUZ... proste metrosexual, nizsi forma zivota...

Howg

Syx z IP 62.240.180.*** | 20.8.2008 20:55
Autor je v první řadě debil, co snad není schopen napsat jedinou větu gramaticky správnou češtinou. A to nemluvím ani o vulgarismech, ani o ostravském nářečí (jehož by se měl, ať už jako "metroušek teploušek" nebo jako "pan piča podnikatel" zbavit). Až pak vyleze na světlo jeho zabedněné snobství, chuť navážet se do všeho a všech okolo... slovy Oslíka ze Shreka, "asi si tím něco kompenzuje". A s těmi všemi řečmi o sexu člověk ani nemusí být Freud, aby poznal co.
Ostatně, navoněná slupička na kterou loví neschopné a tupé blondýny pukne pár kilometrů od civilizace, kdykoliv, kdy k nejbližší koupelně a elektřině vede alespoň hodina cesty bez možnosti zavolat si taxík.
A ostatně, jednoho (byť chytřejšího) obdobně smýšlejícího známého mám. Čím to, že já (slovy článku "tlusté smradlavé prase") přítelkyni mám a on ne a holky se mu smějou?
Jo, a na hofylandu už jsi pro svou neskutečnou stupiditu legenda smile
Monika z IP 88.103.32.*** | 29.8.2008 20:48
Schizofrenie je závažná duševní choroba. Provází ji změna myšlení a vnímání reality. Objevuje se úzkost, bludy a halucinace.

U pacienta se schizofrenií dochází k rozštěpu mysli (rozštěp ve smyslu rozpor ve vnímání reality a realitou samotnou) a celkovému úpadku osobnosti. Pacient je vztahovačný, neustále pronásledovaný bludy a smyšlenkami, mluví si pro sebe, vytváří umělý svět. Je velmi obtížné si jen představit, co člověk stíhaný touto chorobou prožívá. K paranoidním vlivům se přidružují poruchy pohybu (schizofrenik je schopen celé hodiny vydržet v nepřirozené poloze) a vnímání. Citová otupělost, jindy extrémní přecitlivělost je doprovázená tvorbou neologismů a nesmyslných sousloví. Schizofrenik je velmi plachý a neustále ztrácí společenskou jistotu a své místo ve společnosti. Emoce jsou vystupňované a neodpovídají situacím, které život naskýtá. Schizofrenici mají častokrát vysoké sklony k sebevraždám. Schizofrenie má mnoho podob, jsou lehčí případy a velmi závažné. Sluchové a vizuální halucinace jsou také doprovodnými jevy choroby. Není vymezena přesná doba projevu nemoci, nicméně nejčastěji ke schizofrenii dochází mezi 16. - 25. rokem života. Schizofrenie může vážně poškozovat mozek, ale také může rázem odeznít bez poruch kognitivních a intelektových funkcí. Dědičnost hraje velkou roli při vzniku choroby. Schizofrenií trpí přibližně 1 % světové populace.

maty z IP 83.208.137.*** | 7.9.2008 21:26
Hochu mel by si se nad sebou zamyslet :) Verim ze si se pekne propracoval, ale to jak to prezentujes, DES! Jak kdyby si byl nej chlap na svete, ale uprmne rek bych, ze je spousta co vyapad lip :)
smerfík z IP 213.192.26.*** | 9.10.2008 16:02
Nazdárek.Tééda,to je nářez smile .Musím říct,že z tohoto článku mám rozporuplné pocity.
První,co mě napadlo:Jak může někdo,sám k sobě upřímný,o sobě říct,že je "kundí král" (nemluvě o ubohosti tohoto výrazu)?Od nepaměti platí,že jsi to,co v tobě vidí ostatní,ne to,co říkáš,píšeš a snažíš se o tom neustále přesvědčovat.
Takže-když budu naprosto srovnaný s tím,kdo a co jsem a jak vypadám,budu mít potřebu o tom troubit do světa,ještě k tomu s takovou pompou?!Kde je nějaká sebekritika,sebeupřímnost?
Každopádně,milý pane"K" (kunďák či kokot-vyber si sám):před zrcadlem ve fitku,kosmeťáku... a kam ještě včude holky chodí,aby byly krásnější(nebo potlachat si a poléčit mindráky),jsi už zamakal dost.Tady prr-všechna čest-sám jsem zhubnul přes čtyřicet kilo a vím co to je o sebe pečovat.Ale soudě podle článku,teď je řada doladit tvou plytkou a sebestřednou osobnost.
V prvé řadě,když máš tu odvahu,neřku-li nehoráznou drzost jít s kůží na trh a prezentovat se takto mezi širokou veřejností,nauč se pravopis!!!Tvůj psaný projev se rovná slovnímu průjmu žáka sedmého ročníku základní školy v závěrečné slohové práci,jež má odvrátit jeho neodvratné nepostoupení do dalšího ročníku.Ty jsi metrosexuál?Tak se nauč myslet taky hlavou,ne jen pohlavím(angl. sex,není liž pravda...)!
Co se týče tvého receptu na úspěch,kde jsi,prosím tě,na to všechno přišel?To máš snad akademický titul "KunDr",nebo patent na rozum?Milý pane "K",pokud to nevíte,výjimečnost každého tvora na celém světě je právě v odlišnosti od ostatních,chcete-li individualitě.Kdyby nebylo všude kolem "tlustých vepřů" a všelijak jinak do "vašeho světa" nezapadajících individuí,s kterými se můžete dnes a denně na ulici měřit a neustále chlácholit své ego,že jste tak úžasný,jak byste poznal,že zrovna vy jste jiný,dle vašeho názoru krásnější?Kdo je tu "in",a kdo "out"?
Kdybyste zahodil ty své egocentricé růžové brýle a začal zkoumat skutečný smysl své existence a význam všeho kolem,místo módních časopisů a odrazu své podoby ve výkladních sříních obchodů,došlo by vám,že mrháte čas a zabýváte se pouhým zlomkem všeho,pouhým zrnkem písku-tedy sebou!
Došlo vám,kolik je lidí na světě?Jak jsou odlišní,jak na venek kolikkrát až odpudiví a přitom zajímaví a přitažliví uvnitř lidé mohou být?Ne,nedošel jste zatím dál,než na práh vlastní cely,již je vám vaše omezená osobnost.
Každý jsme nějaký.Mám-li napsat něco o sobě-jsem úplně normální chlap.Nebo spíš kluk,tak se pořád cítím.Jsem často neoholený,chlupatý a občas obhroublý,motorkář a kus chlapa.Nedělám si nároky na jakékoli hodnocení coby "kunďák",ostatně nevím,jestli je o co stát.
Pracuji rukama a dělám,co je třeba,abych mohl zaplatit vše potřebné a ještě mi zbylo něco málo na mé koníčky.A ačkoli si rád udělám radost něčím pěkným na sebe nebo třeba parfémem,žiji v normálních poměrech,stejně jako devadesát procent obyvatel v této zemi,a i kdybych na to měl,rozhodně bych neutratil tolik peněz za blbosti jen proto,abych si dokazoval,že si můžu koupit krásu a obdiv okolí.Obdivovat vás stejně budou jen stejní lidé,jako vy.
A pokud jde o oblákání-když pracuju,jsem často "špinavý a smradlavý",prostě tak,jak zrovna velí situace.A věřte,že váš článek mě k zamyšlení nenutí,protože to mám v hlavě v pořádku a vím,že to vše patří k věci.
Zrovna tak dodržuji hygienu.Po práci sundám pracovní oděv,umyju se (jaký to zázrak,na to jste přišel sám?Mě to naučili už ve školce!),a obleču se tak,jak se cítím nejlépe.Vaše bílá trička si laskavě strčte někam,zaprvé jsem rocker a zadruhé žiju plnohodnotným a aktivním životem a nemám čas se zaobírat rizikem,že by na mně,chudinku,někde něco káplo a umazalo mi můj předražený kus hadru,vyrobený pod honosnou značkou za misku rýže chudáky někde v asii.
No,a když se jdu bavit,záleží na příležitosti.V saku do rockového klubu,to asi neklapne.Ale věřte mi,že ač jsem možná ve vašich očích primitiv,dokážu se oháknou tak,jak je třeba v dané situaci,a o dámskou společnost rozhodně nemám nouzi.To je ovšem spíše otázkou vystupování a osobního kouzla.
Jak řekl jeden kamarád:"Můžeš mít Porsche a kvádro od Bosse,ale jestli jsi debil,Bonda to z tebe neudělá-debilem zůstaneš!"
...(všímavý čitatel promine,Bond má Aston Martin či BMW,ale-rozumíme si smile )
Mary z IP 90.177.93.*** | 3.1.2009 13:58
Bravo, tleskám, souhlasím se Smerfíkem, je vidět, že to má v hlavě, narozdíl od K krále, srovnaný. S celým jeho příspěvkem bez výhrady souhlasím. Je jedno jestli je chlap napomádovaný slizoun nebo to tzv. "smradlavý hovado" - obojí jsou jen 2 strany stejné mince. Všeho moc škodí a skutečně přitažliví muži jsou někde mezi těmi dvěma extrémy. Ale on až nám K král trochu dospěje a a zkusí skutečný život, tak zjistí, že na spoustu toho, co mu připadá nebetyčně důležité, vlastně nemá čas - v opačném případě zůstane asi sám. Nedovedu si představit ženu, která by natrvalo chtěla žít s takovou primadonou. smile
Barča z IP 212.111.31.*** | 2.1.2010 15:36
určitě... souhlasím taky..smile.. mám už rok kluka který radši aby seděl u zrcadla spravuje motorky... a snaží se co nejvíc udělat pro náš vztah..ale není se čemu divit,že pak máš jen holky na jednu noc... takového by žádná nechtěla na víc... než tam někde opitá a potmě...smile
Jiří Láska z IP 213.235.145.*** | 13.12.2010 13:58
radovane, z IP 88.103.32.*** | 16.8.2008 13:12
ježiši smile smile ty jsi kretén-)))))))))))))))))
smerfík z IP 213.192.26.*** | 19.10.2008 19:29
Hmm,testík mě dostal!Teda,podle toho bych měl být metrouš jak vyšitý,tak asi jo smile .Stejně si ale nemyslím,že bych dělal něco víc,než mi přijde nutné a přirozené,pro svůj vzhled a působení na okolí.Nedej bože,že bych někdy dělal něco pro to,aby někdo řekl"hele,to je teda metrosexuál!"
Každopádně,můj styl je někde jinde,a snažím se taky šlechtit trochu duševno,ne jenom vzhled.
Ale na druhou stranu,ať si každý zamete nejdřív před svým prahem,a já zrovnatak taky nesnáším blbečky,kteří sami nicmoc neumí,tak se maskují na netu anonymitou a nadávají vždy a na všechno..Internetová fóra se jimi hemží,zkuste se podívat,všude jsou.
Takže já nebudu,jako někteří hulváti,dál pokračovat v nadávkách a bezduché kritice.To,co jsem napsal výše je MÁ reakce a MÚJ názor,tak ať si každý,i Radovan,veme z něj něco.
Tobě,Radovane chci vzkázat jen:zkus jít do sebe ještě trochu víc!Nadávat nemusím,to už udělali jiní... smile .Takže Ciao amigo,a nic ve zlém. smile
dadour z IP 89.111.88.*** | 2.2.2009 20:11
No, skromnost ti opravdu nic neříká a IQ 160 , není to na tebe trochu moc? Hodnotnější je EQ a o tom ty zřejmě nemáš ani páru. Myslím, že bys měl přehodnotit, co jsi tady prezentoval a omluvit se všem jen trochu charakterním lidem, kteří jsou narozdíl od tebe normální. I kydž, pro každého jak je vidět je norma někde jinde.
Raven z IP 147.251.58.*** | 25.7.2008 08:29
Seš si jistý, že na tebe letí holky? Viděl bych to spíš na hošany a barbínky bez mozku. Ne, děkuji.
Martin z IP 93.89.144.*** | 29.7.2008 21:46
no taky mi to tak připadá... a neměl by metrosexuál znát aspoň pravopis???
Petanka z IP 89.29.51.*** | 2.8.2008 14:31
Jsem holka a verte mi, ze s takovym bych nesla ani na kafe. Diky Bohu, ze vsichni muzi nejsou jako tady tendle namachrovany blbecek, jinak by to s nasim lidskym pleme vypadalo bidne, pac si nedokazu predstavit, co by splodil tento hlupacek a šumítko slecna, ktera mu to žere smile Nemam nic proti vunim, oholenemu podpazi ani riflim za 2500, ale radsi toto vsechno ozelim a bude mi dobre s normalnim chlapem, ktery ma selsky rozum a je s nim sranda, nez travit dny koukanim do zrcadel a pochlebovanim si navzajem, jak nam to dneska slusi... smile
Monika z IP 88.103.32.*** | 16.8.2008 13:13
Tak tady naprosto souhlasím, je tragickej smile smile
Bloud z IP 89.102.155.*** | 17.8.2008 21:32
100% souhlasím..je jasné že se o svůj zevnějšek člověk musí starat ale aby vyhodil 20000 kč jen za takovou prkotinu...To si radši koupím devítku, jeden náboj a půjdu se někam zastřelit...Ale má to i svě pro v mém okolí bohužel tak 70% žen letí po takových chlapech...Ale blbečka ze sebe dělat nechci...
Monnika z IP 88.103.32.*** | 29.8.2008 20:50
Normální, inteligentní ženská, se takovýhlemu paku vyhne na sto honů obloukem to mi věř!!!!!
měsíční holka z IP 85.13.104.*** | 14.11.2008 18:15
To si děláš srandu ne jen že máš vysoké sebevědomý myslíš si doví jak nejsi nádherný...smradlavej chlap je hnus to jo, ale kolik ženskejch chce chlapy co vypadají jako buzny?já osobně jsme s tebe měla výtlem krásnej fakt nejsi.Radím dobře zamysli se nad sebou
Hnusák z IP 88.101.234.*** | 20.12.2008 18:27
Myslim že by se sem hodil nazor retrosexuala!! Osobně se nepovažuju za retrosexuála ale můj bratr metrosexual říka že jsem retro!! Jo mám přírodní dredy jo neoblíkam se jako buzeran jo nemeju se 4x deně jo nestojim u zrcadla díl jak 10 minut atd. Ale kamo nemusíš vypadat jako buzík a bejt k smíchu smile aby si nějakou tu holku nabrnknul!! Jsem "HNUSáK" a o holky nemám nouzi!! Táže všichni "hnusáci" buďte takový jako jste a hlavně neposlouchejte toho buzíka vždy se nějaká holka najde pokud nejsi uplný hovado!! Mějte se a nezapomeňte chlastat a jointy posílat jste nějaký teplouši nebo co!!!! smile smile Peace And Freedom smějte se buzny!!! smile Jste k smile
martin z IP 90.176.40.*** | 6.1.2009 16:36
...vrchol nevkusu, hnusu a největšího lidského úpadku, "lidi" jako ty mě způsobují mindrák z toho, že jsme oba stejný živočišný druh, musím se za sebe až stydět co může lidský mozek vyprodukovat...
Pavel Hofner z IP 85.193.60.*** | 25.7.2008 08:48
Ahoj, diky za reklamicku na webhosting savana.cz :) Jo na te fotce jsme oblecen, jak se tehdy oblekalo, protoze fotka je stara 10 let. Tehdy se takto chodilo a zvlast, kdyz se jde sportovat, fotka je pred basketbalovou halou, kde jsme meli za chvili zapas. Mno nic, ale usmivam se tam moc krasne :)
Mgr.Radovan Kaluža | 25.7.2008 13:23
určitě se pavle nezlobíš, jsem hledal dlouho příkladou fotku jak se neoblíkat, ale vzpomněl jsem si kdysi na tvůj blog, věřím že tedka si elegán smile
Hofy z IP 85.193.60.*** | 25.7.2008 13:31
No to nebylo me obleceni, ale obleceni celeho tymu. Takze asi tak a byla zima jak prastilo. Ted se oblekam tak, ze mam roztrhane kratasy a roztrhane tricko a jedny pantofle. Jinymi slovy mam to na haku a oblekani neresim.
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 16:49
Je smutné, když člověk neřeší oblékání... pak to tak vypadá, nejen na fotce staré deset let, ale prostě celkově... prostě dnes je taková doba, a je fajn si to vychutnat, že chodím pro pocit hezky oblékaný a pokud možno jinak a líp než ostatní... Pravdou je, že to co má člověk v hlavě a v srdci, resp. když to tam nemá, tak to hadry a image asi nezachrání. Nicméně člověk na úrovni, který se obléká - neobléká, prostě jako hovádko, se naopak degraduje a s image bezdomovce těžko na první pohled dává světu na odiv, jak je inteligentní, vyrovnaný a po všech stránkách chutný, zralý a šikovný člověk... ale je to fakt každýho věc, chce-li někdo chodit v otrhaných hadrech či pěstovat letitý smradlavý drn v podpaží... Autor původního článku je na dobré cestě stát se metro, ale na to, aby přes web učil jiné kluky být metro, si myslím, že ještě nemá. Ale dobrý každý podobný počin, mladí kluci především z malých měst o tom moc nevědí a potřebují se stylizovat a hledat své metro vzory... .) Takže tak..., jinak diskuse je to fajn, líbí se mi... až na některé výpady (proti mé homosexuální orientaci)... ale jsem zvyklej a hned tak někdo mně nerozhází... Tak zatím ciao, diskutéři :)
Vlasec z IP 85.207.122.*** | 15.8.2008 16:05
Viděl jsem nějakou novější Hofyho fotku, vypadá v pohodě, taková ta nedbalá elegance. Oblékání mám taky na háku a jako Radovan bych opravdu vypadat nechtěl.
chlapi z IP 88.103.32.*** | 16.8.2008 13:19
prosím Vás, za nás , za normální ženský Vás prosím, zůstaňte muži se vším všudy a nebuďte tací trapáci, jako tady prezentuje Radovan.
Opravdu normální pěkná ženská, Vám odpustí i nepatrné h, běžné hříchy, jak v chování, tak v ve vizáži.
Prosím apeluji na Vaši mužskou důstojnost"
Zůstańte tací, jaký má chlap opravdu být.
a né taková tragikomická postavička typu RADOVANA
rouge z IP 85.161.85.*** | 21.8.2008 11:38
Hofy, blahopreji k milionkrat muzstejsimu vzhledu nez tady pan "buznicka". Mistr Radovan nechape, ze je pro smich vsem a mysli si, jak je strasne in a jak po nem vsechny holky leti... leti na nej jen dva ypy lidi... jine buznicky a holky, ktere nekvokaji jen proto, ze by bylo prilis slozite se to naucit... :-) a nevim, jestli je "Piškot" jeho druhy nick a jen si pritakava, aby tu nebyl sam, nebo jestli to je nekdo kdo ho picha, ale rozhodne jsou to komici hadr... Piškot podle projevu totiž není GAY, ale obyčejná buznička...
Piškot z IP 194.108.64.*** | 16.9.2008 17:37
To rouge: No intelektuálně Tvůj projev taky není zrovna nic moc. Ale přesto Ti osvětlím některé Tvé nejasnosti vyplývající zřejmě z Tvé nezkušenosti a bujné fantazie. Tak tedy: Za prvé: já - Piškot jsem pánbůhzaplať někdo jiný než Radovan nebo jak se jmenuje ten, kdo to tady všechno má na svědomí... :). Za druhé: Radovan mně nikdy ne... to jak jsi psal... :) Na druhou stranu je šikovnej a kdybych neměl svou lásku, asi bych jej klidně sbalil či nechal se sbalit :) No a za třetí: co se týče Tvé klasifikace homosexuálů na dvě podskupiny, a sice gays a buzničky... co k tomu dodat, seš prostě typickej homofób, který nemá páru nejen o metrosexualitě, ale jak vidím, především o homosexualitě. Než někoho nazveš buzničkou, zkus si opravdu zajít do nižší kategorie klubů, kde se soustřeďují vykrouceniny a lidi, kterým pohlavní nemoci koukají z očí... pro svůj nezřízený způsob sexuálního života, poznej někoho takového - a potom suď ostatní slušné lidi. To že někdo naprosto otevřeně sdělí svůj názor na věc a má tento názor jiný než Ty, nebo řekněme diametrálně odlišný, ještě neznamená, že mně znáš natolik, abys mně řadil do nějaké spodní skupiny lidí, kteří nedovedou normálně spořádaně žít, milovat svého přítele, být stálý a budovat kariéru. Takže nejsem žádná prodejná kurvička, jen se jednoduše v téhle hetero džungli nebojím říkat svůj názor a i když jsem gay a metrosexuál, myslím si, že by Tě ani nenapadlo při pohledu na mně, že patřím tam kam patřím... Ale to je jedno, jen jsem se chtěl ohradit vůči Tvému pro nechápající homofóby tak typickému černobílému vnímání světa... i když barevná kombinace pro metrosexuály je to poměrně skvělá... ale ne v hlavě :))) Buď v dobrém a nesuď to, čemu nerozumíš, bude to tak jistě pro všechny lepší...
Market z IP 160.218.43.*** | 21.10.2008 16:09
jsi opravdu komická postavička pane piškote...a je úplně jedno, jestli jsi homo nebo hetero(člověk jako člověk)...jen to pozérství je směšné...bylo by zajímavé vás vyhnat někam mimo civilizaci a sledovat za jak dlouho zahynete...
Piškot z IP 88.101.118.*** | 15.11.2008 21:59
To Market: moc nerozumím tomu vyhnání mimo civilizaci... ale že jsem postavička, to si piš... lépe být originální nezapomenutelná nenahraditelná svérázná postavička, než prožít život jako šedá myš ztrácející se v průměru... teda aspoň pro mně... smile Buď v dobrém a měj se dobře i v civilizaci i mimo ni... smile
k3 z IP 193.165.135.*** | 25.7.2008 10:42
Další body by mohly znít takto:

14/ Nečum, jak čerstvě vyvoraná myš. Možná to pak vzbuzuje u žen soucit, ale vypadá to fakt blbě.

15/ Nauč se psát česky. Bohužel v luxusníxh klubech se písemný projev čast nepoužívá a slečny nevidí s jakým nevzdělancem mají tu čest (ačkoli se honosí akademickým titulem)...

radus z IP 88.81.88.*** | 25.7.2008 17:55
Velmi velmi pěkně řečeno.. ;-)
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 16:55
Ano to je fakt smutné, když celý webový "projekt z hnusáka metrosexuál" hatí autorova mizerná gramatika a neobratnost při volbě formulací. Pokud snad vím, že moc neznám svůj mateřský jazyk, tak si proboha nejen že minimálně třikrát po sobě přečtu co píšu, ale hlavně, a to nejlépe vždy, nechám texty zkontolovat a korigoval nějakého jazykoznalce, člověka, který s češtinou a její gramatikou umí zacházet. Říkam jen, že je to škoda a autor tím shazuje především sám sebe... možná nevědomky... ale tím hůře, je-li tomu tak. Jinak nic ve zlém, ale ta čeština je fakt na vyliskání... :)))
z IP 85.207.122.*** | 15.8.2008 16:33
to mi připomíná jednu citaci z lamera :)

(a) A co ty vlastně děláš?
(b) jazikovedce

Radši šalinu než metro z IP 84.42.132.*** | 18.8.2008 01:16
Úroveň autorova vyjadřování netřeba komentovat. Každý vidí, co je to za pako.

A ještě k tomu výčtu cen - komu krom autora stačí jedny trenky? Já bych od praní do praní prádla potřeboval tak minimálně sedmery, takže bych jen za trencle dal 5 tisíc? Pokud na to autor má, tak mu to neberu, kvalitní hosting určitě vydělává, ale nevím, jak je na tom Banan :))

PS: Radši šalinu než metro

Piškot z IP 194.108.64.*** | 2.9.2008 16:19
To anonym: Dělám jazykovědce amatéra... takže Tvá hrubka ve slově jazykovědec mně velmi pobavila... Jinak se měj a buď v dobrém... smile
Piškot z IP 194.108.64.*** | 2.9.2008 16:27
To Gagi: Ano - musím se přiznat, že mi vždy dělá dobře, pokud jsem intelektem nad někým bezduchým, jako seš Ty... smile Ano, je mi z toho, jak jsem Tě "vydrtil", celkem fajn smile smile , ale znám daleko lepší pocity.... Takže buď v dobrém a nezoufej, že Ti pár koleček chybí... jiným zas přebývaj a to taky není o co stát, o tom něco vím... smile
Vojta z IP 213.180.53.*** | 25.12.2008 17:19
Předem se všem omlouvám za následující vulgarismy. Ty čuráku jeden-Piškote,když už chceš někoho poučovat o pravopisu, tak se podívej co si napsal-mně místo mě......kretén jeden
z IP 90.177.211.*** | 25.7.2008 11:44
... na co si to ten pán hraje ? smile Chlapče nemáš nějaký mindrák? Zvlášť ta peprná čeština ...
Jimmy Hayek z IP 90.183.222.*** | 25.7.2008 16:41
Já bych změnil title: Z hnusáka chudákem...
Lukyer z IP 78.108.151.*** | 10.8.2008 18:24
:D Presne tak :)
z IP 88.103.32.*** | 16.8.2008 13:22
Ano, připojuji se, již jsem byla v hodně zologických zahradách,ale blboun smile smile nejapný, je jen zde,a to prý vymřel-))))))))))
Ondra z IP 147.229.220.*** | 25.7.2008 19:13
No chlape, klobouk dolu... Půlka z toho navíc platí i pokud někdo chce být ne Podzemkasexuál, ale i pokud chce prostě přijemně působit na lidi obecně. Nejsem sice nijaké prase, ale píšeš tak přesvědčivě, že si radši jdu vyčistit zuby a skáknu pro nové slipy :D
Honza z IP 82.208.55.*** | 31.7.2008 08:39
smile smile Ale to neni urcite z duvodu toho, ze by ses chtel zalibit, co? Ja mam dojem, ze to bude pac ses pripochcal smichy u clanku a ze ti v hube snad chcipl kun ... smile
headhunter z IP 84.42.146.*** | 25.7.2008 20:45
Este si zabudol spomenut dalsie polozky. Napriklad aky make-up sa ti osvedcil, ake tiene na oci pouzivat, aku rtenku, aky lubrikant (kdo maze ten jede, ne?), kde si najst vhodneho partnera (nejaky dobry gay klub), atd...

Chlapce, musis sa poucit, zatial hodnotim prispevok za 5/10...

z IP 78.45.93.*** | 26.7.2008 11:43
Kámo dobrý ohoz,ale jinak jsi az moc sladký...chtělo by to trošku ztvrdit a pak uz to jde opravdu samo.
no ne z IP 85.193.49.*** | 26.7.2008 16:18
dobra zmena ale zda se my to nebo je najednou tak namysleny?
no ze ano z IP 217.67.19.*** | 2.7.2009 09:21
Trosku
no ze ano z IP 217.67.19.*** | 2.7.2009 09:22
Trosku
Lucka z IP 213.195.202.*** | 26.7.2008 19:08
Jako holka bych k tomuhle článku řekla asi tohleto - bod 1, 2 - vážně nutnost. Bod 3 - minimálně je třeba použít šampon. Bod 4 - myslím, že není nutné nosit vůni u sebe, ale je fajn, když muž nějakou použije. K bodu 5 - neznám holku, která by nedala přednost klukovi s hezkou postavou před vyžraným prasetem, co se vůbec nehýbe... Bod 6 a 7 - naprostý souhlas! Bod 8 - nemyslím, že je nutná manikůra, stačí si prostě občas umýt ruce a odstranit špínu za nehty... 10 a 11 snad není třeba, 12 je dobrá a 13 nutná, zvlášť, pokud chcete sbalit nějakou holku ;-)
z IP 78.102.35.*** | 26.7.2008 20:13
vypadáš jak gey, ale to nevadí. Šak takový lidé vymřou příchodem nové generace lidí
z IP 83.208.82.*** | 27.7.2008 14:28
smile Normálně ty vypadáš jak barbína ty chobote... Spravnej chlap má smrdět i přes dveře kámo... Měl bys se sebou něco dělat vole pičo kunde.! Jinak chcípneš a upadne ti ruka z toho honění protože ti na něj žádná nešáhne... Možná tak kluk a doufám že si aspon na tolik rozumný že se nedáš na chlapce... I když vizáž už na to máš... Peace FOrevER
kamilka z IP 195.250.139.*** | 1.8.2008 13:48
Teda vážně upřímně doufam, že tě nikdy nepotkam! Chlapi jako ty by měli všichni chcípnout, protože každý ženě je z nich na blití! Nazdar a mazej se umýt!!!!
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 17:00
to je fakt mazec středověký týpek... pro takové by měli zřídit ústavy... aby nikomu neškodili, nesmrděli a nekazili chuť do života... :)))
Market z IP 160.218.43.*** | 21.10.2008 16:17
Anonyme...jsi primitiv...ne že bych schvalovala metrosexualitu(což je moje bitka)ovšem tvůj nekultivovaný projev zcela jasně vypovídá cosi o tvém ušlápnutém egu a výchově v prasečáku. Zkus tu reakci znova...třeba to napodruhé vyjde
kkt z IP 213.226.227.*** | 6.1.2009 17:30
smile hhhh:)
Gagi z IP 88.103.155.*** | 27.7.2008 20:46
Tak za prve: Jsi idiot, kluk co o sobe rekne ze je meterosexual (nebo se jim snazi byt jako TY), jim ve skutecnosti vubec neni...
za druhe: nejvic sem se smal u bodu cislo 9 a te tvoji fotky s tim tvym komentarem... Chlape vzpamatuj se, kde to zijes? si myslis ze vypadas dobre? vypadam mnohe lip nez ty a nikomu svuj vzhled nepublikuju a to ani nemluvim o tom, abych mu jeste radil:D o tvojem vyjadrovani ani nema cenu se bavit, jses hlupak.. a tvoje radoby stylove rady typu "cerne boty bile tricko" heheh:D jsi proste mimo misu, radeji to tady zrus...bye
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 17:07
Asi tak... kdo to kdy viděl být tak nesladěný... když už mám skvělé hodinky s bílým koženkovým páskem, tak bílé boty a bílý koženkový pásek do modrých riflí je víc než na místě, pokud je vážně metrosexuál, a chce ladit. Do riflí neznám lepší než bílý pásek, možná červený, stříbrný či zlatý... ale to už je hodně odvážné... :) No a ta zakasaná košile a rifle vytažené až skoro k pupíku... no nevím... nechci se hádat, ale já jako metro mám velké problémy si cokoliv zakasávat... ale černé boty, hnědý předpotopní pásek s nic neříkající přeskou a k tomu skvělý bílý koženkový řemínek či pásek na hodinkách... to mi stačí... :))) není metro a má snížený barvocit... :))) Takže asi tak...
Gagi z IP 88.103.155.*** | 20.8.2008 21:48
Hmm a co jako? Tvuj názor mě nějak nebere a podle těch keců co tu všude pišeš musíš být taky debil... Takže pro příště na mě nereaguj takovýmto způsobem ;))
Piškot z IP 88.101.118.*** | 21.8.2008 02:50
Hm, co na to říct? Jen že děkuji za duchaplný "kompliment"... smile . Jo a ještě jsem chtěl říct, že budu reagovat kdy chci, na co chci a způsobem, jakým já "debil" sám uznám za vhodné... Zdravím Tebe a všechny chudáky Tobě podobné... je mi vás líto a cítím k vám soucit... smile
Gagi z IP 88.103.155.*** | 22.8.2008 12:11
A teď se cítíš jako žes mě zdrtil? Jsi trapný...
Piškot z IP 194.108.64.*** | 2.9.2008 16:35
To Gagi: ano, cítím se skvěle, jako vždycky, když smetu a "vydrtím" někoho, kdo mi intelektem nesahá ani po kotníky. Holt někdo má o pár koleček míň, ale na druhou stranu ta kolečka zase někomu jinýmu přebývaj... a to taky není o co stát, něco o tom vím... smile Tak se měj, buď v dobrém a zklidni hormon... protože tráva se bude hulit pořád i přes Tvůj vzdor... smile
Gagi z IP 88.103.155.*** | 3.9.2008 18:51
Vydrtíš? :D:D heh, no tak teda ano...
A můj intelekt se opravdu s tím tvým nedá porovnávat :) Tak teda sbohem
Aneta z IP 212.11.123.*** | 27.7.2008 22:07
Jen bych chtěla poznamenat, jako holka, kterou zajímá inteligentní kluk a ne vzhled, že s tím jakým způsobem jsi to tu napsal o tebe normální holka stát nemůže. Pokud tu nemluvíme o takových, které chtějí jen sex s klukem s kvalitníma trenkama.
jina holka z IP 88.102.152.*** | 5.8.2008 01:00
podle me teda pokud de o sex, tak je dost jedno, jestli jsou trenky takovy nebo jiny, pac obleceny dlouho nezustanou smile
btw nedokazu si predstavit, ze by tenhle "chlap" vubec soulozil. vzdyt by si zmackal uces smile !!!
Sammy z IP 62.77.102.*** | 17.8.2008 16:25
smile smile smile souhlasím, by si zničil účes a to by bylo v .... Jak to tak vypadá, asi bude mít v ložnici zrcadlo a noční stolek plný gelu. smile
vydlak z lhoty z IP 78.102.35.*** | 27.7.2008 22:18
Hej kámo, ty si jako co? Bét tebou oholím si te buzivlasy, misto trenek seno, misto wrangleru monterky, do kapsy hrst hoven s hnojem a do ruky vidle. Když chceš vonět možeš sa nechat pochact béjkem. Tagdle má vypadat správné chlap, no ni?
A abych nezapoměl, teď vypadaš jak ňáké hovedo z tych sci-fy hvězdných válok ajbo co.
kamilka z IP 195.250.139.*** | 1.8.2008 13:51
Pořád lepší než ty, hochu! Podle toho, co jsi psal...
Jakub z IP 149.254.51.*** | 4.1.2009 20:44
smile smile tole nema chybu!
vydlak z lhoty z IP 78.102.35.*** | 27.7.2008 22:18
Hej kámo, ty si jako co? Bét tebou oholím si te buzivlasy, misto trenek seno, misto wrangleru monterky, do kapsy hrst hoven s hnojem a do ruky vidle. Když chceš vonět možeš sa nechat pochact béjkem. Tagdle má vypadat správné chlap, no ni?
A abych nezapoměl, teď vypadaš jak ňáké hovedo z tych sci-fy hvězdných válok ajbo co.
Agent z IP 89.176.254.*** | 27.7.2008 23:46
Za bělení zubů (mimochodem ničící zubní sklovinu) dát 4000, za džíny 2500 a za kolo 5000? Jsi normální?
I kdybys ho chtěl mít jen pro parádu, tak kvalitní kolo stojí od 20000 výše, za 5000 máš akorát kšunt z Teska - funkčně i vzhledově.

A jinak k tématu - většina ženských na chlapech oceňuje úplně jiné věci než tebou propagovaný vzhled.

Mgr.Radovan Kaluža | 28.7.2008 01:46
kolo nebo brusle, kolo nemam, mam jen brusle, cca 5500, urcite pro zacatek staci nejaky sunt z tesca smile

některé metody bělení neníči sklovinu, nebot neběli se jen sklovina, ale hlavně zubovina, možná si o tom něco počíst a neveřit povídáčkám z hospody

toto je návod jak byt metrosexuál, samozřejmně jsou důležité i jiné hodnoty, než jen vzhled

qwerty z IP 147.230.120.*** | 28.7.2008 08:14
jeste si pridej do seznamu mluvnici cestiny, cena 300; pises hur jak kdejaka hajzlbaba :D furt tu drmolis, ze cestina neni tvoje hobby, ale zamysli se nad sebou. kdyz uz jsi vypadal jak debil (a vypadas jak debil, i kdyz si myslis opak), tak aspon zkus nepsat jak debil :))
miluše z IP 89.17.101.*** | 28.7.2008 12:05
Podle těch smradlavých chlapů možná taky Radovana vidí jako namydleného debila, ale pro nás ženy je úžasny. Voňavý, čistý, upravený , mňamky. smile
z IP 82.100.60.*** | 31.7.2008 17:34
Ne, ženy tento typ přitahuje, protože si myslí, že je to buzna a že hned při první příležitosti do ní nevrazí ...
kamilka z IP 195.250.139.*** | 1.8.2008 13:55
Souhlasim že na chlapech jsou důležitý i jiný věci, ale těch si nevšimnu, když od něj budu muset prchnout, protože smrdí jako prase...
Monika z IP 88.103.32.*** | 16.8.2008 15:13
Tak s Miluší fakt nesouhlasím, já bych z Radovana blinkala smile
qwerty z IP 147.230.120.*** | 28.7.2008 07:54
hehe, o "odbornych" vecech vis kulove, aspon soude podle tvych "clanku" a vyjadrovani, ale o cistych slipech a ze zubni pasta patri na kartacek ses rozepsal fakt dopodrobna :DD
qwerty z IP 147.230.120.*** | 28.7.2008 08:10
jinak kazdy maturant s kravatou si mysli, ze sezral vsechnu moudrost; i kdyz ty jsi vlastne pan magister, ze ano? :D
xt z IP 89.176.128.*** | 28.7.2008 12:07
Ty si dement querty, a Radovan tu něco psal o tom že je magistr ??
qwerty z IP 147.230.120.*** | 28.7.2008 14:04
Mgr.Radovan Kaluža | 28.7.2008 14:06
jasně, ten článek ale nebyl o tom jestli jsem mgr nebo ne, to bohužel někteří nechápou a zakládájí off topic smile
qwerty z IP 147.230.120.*** | 28.7.2008 15:59
ze jsi vul, to je in-topic vzdycky. nejak ti asi unikaji souvislosti, poposedni si :D
krysa z IP 89.166.108.*** | 28.7.2008 18:44
qwerty:
Mno se do toho trošku zamotáváš, opravdu článek dle mého uvážení není o Radovanovi, ale spíše návod jak být novým typem muže "metrosexuálem", tak jsem trošku nepochopil, proč tu píšeš jeho titul.

Tak i tak, článek zajímavý, psán velice zajímavou formou, ale pravdivý smile

A nechápu ty, co tu nadávají v diskuzi, chcete smrdět, tak smrdte. Nebaví vás tento blog, tak ho nečtěte, tím že se tu hádáte, jen Radovanovi ukazujete, jak oblíbený je jeho sloh smile

z IP 213.220.201.*** | 28.7.2008 13:09
no jo no, ostravak, buran z vesnice je zase pozadu. kdyby sledoval moderni trendy, tak vi, ze metrosexualove uz vychazeji z mody.
www.blesk.cz/clanek/95466/zeny-miluji-gastrosexualy.html
Mgr.Radovan Kaluža | 28.7.2008 13:42
a ty máš asi taky trošku bříško že

mno, myslím že do klubů, do kterých chodím, kde je plno krasotinek 17-25 let, tak by se asi žroutSexual neosvědčil smile

jinak blesk rulezz že smile

z IP 213.220.201.*** | 28.7.2008 15:09
aaa pan zda se nevi, ze soucasne zakonne hranice co se tyce nalevani alkoholu, jsou 18 let. Takze buran se nezapre.... no mozna, ze v tech vasich klubech nepijete alkohol, ale hrajete prsi... :)
z IP 213.220.201.*** | 28.7.2008 15:15
a to jeste nas slavny buran z ostravy nevi, ze je rozdil mezi zroutem a gurmetem, protoze vetsina tech slavnej kocicek z tech slavnych ostravskych klubu, by hnedka radeji sla za lidmi jako sem treba, co maji velkou kuchyn a umi uvarit nejake dobre a drahe jidlo. Jde totiz o chute a ne se nazrat jako hornik po sichte....
lucie z IP 213.16.10.*** | 28.7.2008 18:49
Mě se radši libí muži co jsou metrosexuálové, krásně oblečení, vypracovaní a voňavoučcí. Ale když umí i vařit, je to plus. Myslím, že stále ti hezounci u mladách žen mají větší šanci, než skvělí kuchtíci. smile
jina holka z IP 88.102.152.*** | 5.8.2008 01:14
eeeeee co to je? tridit chlapy podle upravovani vzhledu a umeni varit smile smile smile smile ?
a co takle sex, vtip, zajmy (rozhodne jine nez upravovani sveho zevnejsku), jednani s ostatnimi..?
Míša z IP 78.45.48.*** | 28.8.2010 21:44
..takže už jsem na to přišla...asi to bude tím, že je mi víc jak 25 let...smile já chci inteligetního, vtipného, schopného chlapa a je mi fakt jedno, kolik stálo to, co má na sobě, pokud nevypadá jako piča viz. obrázek Radovana v černé košili (nechutné). A fakt je, že gurmáni jsou sexi a chlap co dobře vaří je daleko přitažlivější než ten, co sáhodlouze řeší, jaké trenky si obléct...
z IP 89.103.213.*** | 28.7.2008 20:33
Podle stylu psaní budeš asi úžasnej inteligent smile
kamilka z IP 195.250.139.*** | 1.8.2008 14:02
A ty, podle tvé reakce, druhej! smile
z IP 89.102.87.*** | 22.8.2008 08:15
Kuš, děvčátko.
z IP 88.100.0.*** | 28.7.2008 21:03
bože to je teplomet, fuj smile Nejsem extra hubenej, mam malinkej pupík, myju se 3x týdně, čistím zuby jedenkrát denně přesto je mám rovný a bílý, neholím se pod pažama, oblíkám se od ťongů a kamoš co chodí oháknutej v dieselovi nerozeznal rozdíl, jediný co se má kupovat kvalitní, je obuv aby sis nekazil nohy...pedikura, kosmetika a manikura..no to je vůl smile smile Dokonce jsem vulgární a přesto šukám jak králík..a ne žádný šeredy, ale hezký holky...ty magore, děláš z borca babu, to je hnus velebnosti smile fuj fuj fuj smile smile smile Podle mě spíš tvůj kamoš má velkej mindrák a jen to z holkama prostě neumí..víš spíš ti řeknu že co se týče holek, nedívají se na vzhled jako my borci ale na to jak kluk jí je sympatickej a jak je komunikativní..stačí umět naslouchat a už je skoro ruka v kalhotkách..debile smile Jak jsem ten článek přečet je mi z toho naprosto zle smile smile
Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 17:17
A mně je zle z Tebe, magore, zvedá se mi z Tebe kufr. Lidi jako Ty by se měli léčit, skrze své podělané názory... Zdraví Tě metro teplomat... smile
fisaf z IP 213.226.226.*** | 2.9.2008 20:36
je to humus to tvoje vyjadrovani a lituju holku ktera s tebou skonci, bude z tebe slizkej upocenej tipek kterej bude sedet v kresle v obejvaku a pozorovat bubliny z lahvace na svim pupku, nezlob se na me ale tvoje komunikativnaost uz nepomuze ani kdyby sis svoji okoralou pusu urval, a holky si takovy cunata proste nazaslouzi,
A. z IP 62.77.127.*** | 13.11.2008 20:48
myslim, že všechno tohle je jen a jen o přiměřenosti. Když kluk vážně smrdí, neni to nic moc, ale aby si holil něco jinýho, než bradu? sorry, ale to se rozhodně většině holkek nelíbí, alespoň mě teda ne a neznám moc takovejch, co by to vyžadovaly. Je jich pár, co čekaj od kluka, ža je vezme na drahou večeři, doma bude mít po postely rozházený okvětní lístky růže a pak budou moct vyprávět kámoškám, jak je úžasnej, skvělej a originální. Jenže já čekám od kluka, že s nim budu jezdit na běžky, na kolo, na hory a prostě chci mít pohodu a ne se dohadovat, jestli má trenky za 30 nebo za 700 smile . A nejen dlouhodobý vztahy, i pokud jde jen o sex, tak jakmile vidim parfém, tak zdrhám...
P.S.: A srovnávat atleta, který si holí nohy, aby měl menší odpor vzduchu, a někoho, kdo si je holí pro krásu, je fakt pitomost.
Piškot z IP 88.101.118.*** | 15.11.2008 21:50
To A: holka ty to máš ale v tý palici opravdu hodně zpřeházený, jen co je pravda... to jsou nesmysly od začátku až do konce, vše co píšeš, ty Tvý názory... mimo mísu... ale nech si je, máš na ně právo, tak ani Ty neber právo jiným na své názory a svůj postoj... to je fakt mazec... smile
Martin z IP 85.71.95.*** | 28.7.2008 22:00
opravdu nemyslím, že metrosexuál je idol žen, vyjma základních návyků ohledně hygieny a čistoty oblečení je zbytek věc docela individuální,pupek mám o něco větší než jsi ho ty začal "ladit" vyjma toho a výše uvedeného používám obyčejný vosk na vlasy a parfém, který vybírám ne podle trendy výrobce, ale podle toho co mi voní podobně je to s hadry, opět mě trend značky netáhnou spíš k nim mám despekt, protože si je spojuji s chudákama co si na ně pracně šetří a žerou rohliky a hrajou si tak na luxus po česku.Ta malá péče mi však bohatě stačí na to, abych nechodil z podniků spát sám pokud nechci smile P.S. ale musím uznat, že občas jsem se zasmál, zejména "neoblíkej se jak piča" +foto,ale bacha ještě si voholíš ruce,nohy a ty Tvoje koule a voblízne ti je první buzna seš na hraně.....Možná se jen původně chudej ostravskej nímand nevyrovnal s Prahou? smile
iris z IP 87.165.130.*** | 29.7.2008 00:11
Hlavně že "anonyme" si xxxxumíš odůvodnit, tvé sádelnaté tělo a oblečení jak kretén . smile
Martin z IP 85.71.95.*** | 29.7.2008 21:40
pitomče, k sádelnatému tělu mám opravdu daleko, díky kdysi závodnímu palvání mám hrudník, který tento drobný nedostatek zakryje (zatím) a o tom jak se oblékám jsem nic nenapsal, předpokládám tedy, že umíš věštit z kávové sedliny....nu jak myslíš, pitomče....
Jarda z nástrojárny z IP 88.101.67.*** | 29.7.2008 01:35
Myslim ze vsechno by se melo brat s mirou.Jasny, tak mejt se, to je snad naprosty zaklad jakekoliv hygieny.Ale chodit na nejakou manikuru nosit u sebe lahvicku s vonavkou a podobny picoviny, to uz je trochu moc.Meli bysme na sebe dbat ale ne travit celej den pred zrcadlem a prohlizet se jestli mi nahodou nestoji vlas u ucha.
aaa z IP 82.117.143.*** | 29.7.2008 09:21
Bože, to je hnus, nejdřív jsem myslel, že je to buzík, ale asi ne. Rozumná inteligentní ženská o něj nezavadí, jen hloupý barbíny. To je skutečně sexuál tak někam do metra.
z IP 213.220.201.*** | 29.7.2008 13:51
Copak si nepochopil, ze je to nevlastni bratr Radka Hulana?
Jan Rippl z IP 77.104.247.*** | 29.7.2008 16:15
Osobně jsem vůči homosexualitě (obecně) i homosexuálům samotným tolerantní. Nikdo z nás nedostal možnost, vybrat si to, čím, nebo kým se narodit.

Otázkou však zůstává to, co je v životě horší. Narodit se jako buzerant, nebo být reaklamou na buzeranta...

S úctou a pozdravem
Jan Rippl smile

z IP 62.245.76.*** | 29.7.2008 17:43
spis jde o to, ze si to mozna jeste sam sobe nepriznal.
Divad z IP 213.192.59.*** | 29.7.2008 23:18
jojo je to buzna největší. mě je 15, když si to čtu,tak se mi chce blejt, s holkama pícham i když nejsem metrouš a tyhle rady co sem si přečet sou akorát tak pro KLUKY NA KLUKY smile

páčko smile

zuza z IP 88.176.130.*** | 30.7.2008 00:51
v patnácti si tak možná ho honíš osle

ani metrosexuál nemůžeš být, to není stav díděte, ale krásného muže smile

Piškot z IP 194.108.64.*** | 1.8.2008 11:43
Ale stejně metrosexuálové vládnou dnešnímu světu... i když jsou ze 70-ti % gayové nebo bisexuálové... mimochodem to já jsem taky... Takže já nesouhlasím s některými autorem článku uváděnými skutečnostmi... např. nevím, proč by si muži nemohli holit nohy, když je to jejich součást image nebo nutnost z hlediska sportu apod. Vypadá to dobře, to vím... mám doma zrcadlo :) No a jinak nevím nevím, zakasaná košile a nestylový pásek s designem 80-tých let min. století??? Zkus to vykasat a zkus třeba bílej nebo zlatej koženkovej pásek s nějakou zajímavou přeskou, třeba Dolce a Gabana apod. A taky nikde nepadlo, že musíš být snědej a chodit do solárka... musíš, to víš že jo... :) Ne autor není bohužel ani metrosexuál ani nic jiného... jen kluk, co si myslí, že se dostal do stylu a tento chce prezentovat jako metro... no tak dobře, má slušně našlápnuto... držím mu palce, aby rozšířil naše řady metro... bez ohledu na jeho sexuální orientaci, o které si myslím své... :)
patton z IP 88.146.0.*** | 1.8.2008 14:07
piškote už mě sereš i ty tvoje kecy.co to meleš o tom kdo vládne světu.jestli je 70% buzíků,tak lidstvo by už dávno vyhynulo ty zasranej teplej kreténe. smile
Jan Rippl z IP 77.104.247.*** | 1.8.2008 21:47
Jak jsem již napsal, nemám nic proti odlišnostem, ať jsou už tyto odlišnosti v oblasti sexuální orientace, či vzhledu, a pod.

Ostatně je zajímavé, že homosexualita je mnoha lidmi (zejména mezi muži) vnímána dvojmo. Sex mezi dvěma muži je pro ně nepřijatelný, ale sex mezi dvěmi ženami je pro ně vzrušující záležitostí.

Jako problém vidím pouze to, že autor tohoto blogu sám sebe vnímá jako někoho, kdo je v tomto směru jedinečný, a může jít směle příkladem ostatním, které považuje za ty, co mu nesahají ani po kotníky, což prezentuje prostřednictvím tohoto příspěvku.

Já osobně se domnívám, že p. Kaluža je spíše narcista, než metrosexuál. Ale to je jen můj názor smile

alois z IP 194.228.235.*** | 4.8.2008 12:07
Piškotku jsi málo vtipnej a jestli máš požitek z toho, že jakoby stíráš ňákou nulu tak si taky mimoň.
Piškot z IP 194.108.64.*** | 4.8.2008 20:52
Pro aloise: Díky za poučný duchaplný komentář, vezmu si ho k srdci... :) Jsem vtipný jen tak, jak to umím a baví mně jen to, co mně baví... A pokud se mi někdo jeví jako hlupák, aspoň podle toho jak píše, není mi nepříjemné ho malinko zaválcovat a udělit mu menší lekci... je to ale čistě jen pro dobro každého takového hlupáka... ideální by bylo, kdyby hlupáci vůbec neexistovali nebo alespoň na podobné chaty nepřispívali... ale toho asi při sebevětší snaze bohužel nedocílím... :) Jo a jestli se Ti můj příspěvek nezdál vtipný, tak se předem omlouvám... v tom případě ani vtipný být neměl... tak hezký zbytek dne, Lojzíku :)
Jara z IP 78.102.224.*** | 30.7.2008 22:58
Ty bukvice co to tady pises za gavna!! vzchop se ty pico a dej se do normalu ses fakt jak buzna co otvira klukum zadni vratka...a trenky za litr ti dobrou a fajn babu nenajdou za tebe...vole!
tester z IP 213.220.218.*** | 31.7.2008 13:17
Asi si anonym nepochopil pointu článků. Pojednává o stavu člověka jménem METROSEXUÁL. Tedy muže, kteří o sebe pečují více, než je obecně běžné. A je na každém, jestli bude typickým hezounkem, průměrných chlapem a nebo hnusákem. Tvé příspěvky akorát ukazují, kde asi patříš ty smile
Shimi z IP 78.108.145.*** | 31.7.2008 00:21
Prosim te, prestan si konecne psat obdivne komentare pod cizimi nicky, ju?

Jinak vsechno ma sve hranice, kdyz jdu do spolecnosti, oblecu se nejak, kdyz jdu s kamarady na jedno, tak jinak. BtW uroven cestiny tohoto blogu je tak priserna, ze uz odvadi od obsahu, takze s tim bud neco delej, nebo se nediv, ze se ti cely net chechta, az se za bricho popada. Bananu zdar. :-)

já z IP 213.194.212.*** | 31.7.2008 14:11
Na můj vkus je těch bodů nějak moc... smile Myslím, že na to budu dál srát a zůstanu u Ančy Dlaňovky... smile
z IP 82.100.60.*** | 31.7.2008 17:20
Další "borec" co objevil Ameriku smile
To co píšeš, to je snad jasné, ale ty jsi to trošku přehnal! Teď vypadáš jak šampóňák/buzna, vlastně všichni šampóni vypadají jak buzny.
Celý článek má nešťastně zvolený titulek, spíš by se měl jmenovat Z debílka vypatlaná buzna!
Fakt, jak kdybys vypadl z nějakého béčkového gay filmu (žádný jsem naštěstí neviděl, ale určitě je to přesné).
Navíc jsou tvoje stránky děs a na blití, jak vzhledově, tak validitou: validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fradovan.bloger.cz%2Fz-hnusaka-metrosexual&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
PS: Jednou pochopíš, až snad dospěješ, o čem život je, není to jen o tom, jak kdo vypadá a kolik si opíchal holek ...
Mgr.Radovan Kaluža | 31.7.2008 18:18
nikolko, teda maxime smile

Mé stránky jsou součástí systémá www.bloger.cz . Tedy nijak jsem tento blog nevytváře, ale pouze jsem se registroval smile Tva demence je v pokročilém stavu že smile

z IP 82.100.60.*** | 31.7.2008 17:37
Ahojky, vypadáš, jak vyoraná myš, měl bys změnit pohled/výraz. Jinak takový hodinky a prstýnek nosil i můj manžel (brali jsme se brzy, v 18ti), pak prasklo, že je buzna, byl přesně jako ty!!!
Mgr.Radovan Kaluža | 31.7.2008 18:17
A ty jsi jednou nikolka a jednou maxim že smile Trošku hermafrodit. To víš IP adresa je svině. smile
Alex z IP 193.165.184.*** | 1.8.2008 16:54
IP adresa smile A říkají ti taky něco jako brány, kdy jeden ISP má jen několik veřejných IP pro všechny své zákazníky? Asi ne ty hebefilní buzno :)
Marek z IP 81.90.173.*** | 2.8.2008 23:27
jj, taky mám tady s kámošema stejnou IP a když někoho takhle vidím, tak dám echo a oni připíšou taky svoje, tak si dejte pohov s IPnou
Orel z IP 91.127.25.*** | 1.8.2008 04:34
Hahaha.. No nevim, ale podle toho co autor napsal mužu usudiť jen jedno.
Chlape pokud tady ješte nekdo nepíchal tak zaručene asi ty. Ne tvuj 21 leti kamoš. najdi si gay klub.. tam snad popíchaš :D
já ještě jednou z IP 213.194.212.*** | 1.8.2008 10:08
...možná na tom něco je... Já poprvé souložil, když mi bylo 25 a půl... smile Pak dlouho nic a naposled téměř před čtyřmi lety... smile A do budoucna to moc na změnu nevidím... smile
N.I.A.P. z IP 79.127.160.*** | 1.8.2008 11:08
....možná na tom něco bude... smile vůbec mi nevadí když o sebe kluk trochec dbá,ale nesmí to přehánět...všeho moc totiž škodí. Existuje mnoho žen,které metrosexuály doslova milují...Je to sice hezké jak říkam,ale s mírou... smile Jinak mě Honzův článek celkem zaujal...Fakt good smile smile
Tae-bo girl z IP 195.122.195.*** | 1.8.2008 12:03
Ještě tam není napsáno, kolik stál ten titul Mgr.? Ten totiž nemůžeš mít ze studia, to bys neměl sloh velmi průměrného žáka základní školy.
A dotknout se takového "chlapa"? Ani dvoumetrovým bidlem, i kdyby byl milionář! Ty holky opravdu nechápu...
Nejhorší je srážka s blbcem a to se nám tady všem právě stalo. A nejhorší na tom je, že to asi, chudák, myslí vážně smile No, nějaký komplex tam bude, asi malinko větší a ne jeden smile
Johnny z IP 194.79.55.*** | 1.8.2008 15:08
No nevim, co si o tom prispevku mam myslet. Ted nemam na mysli, jestli by se chlap mel mejt (ano), holit si podpazi (podle uvazeni), sportovat (spise ano) nebo si lakovat nehty (fuuj! :-))
Celej ten clanek - obzvlast tim, ze je to na blogu - na me pusobil jako trochu dobra satira, brany z nadhledem a ze ma co rict. Bohuzel to autor pojal az prilis vazne a akorat chtel ukazat, jak je krasnej a mezi reci ukazat reklamu na banan (ktery jsem kdysi povazoval za dobrej hosting, ted si nejsem zcela jist, ale to neni zase az tak podstatne).

Vzhled pane Kaluzi je mi naprosto ukradenej, necetl jsem to proto, abych ho obdivoval, ani abych se poucil, ale abych se zasmal - to se mi bohuzel nepovedlo.

Nepochybuju o tom, ze Radovan bude mit uspech u zen. Na druhou stranu dodrzovat tento navod na padesat procent - tzn. nesmrdet, chovat se slusne a nenucene - je asi lepsi nez vysedavat tri hodiny pred zrcadlem a dalsi dve v posilovne - a to vsechno jenom aby si clovek zasukal

Polozme si otazku, co vlastne my od zenskych chceme. Kozatou hubenou vypatlanou blondynu asi jenom na tu sukacku - tam clovek od holky nepozaduje, aby se byla schopna bavit o dile J.P. Sartra. Me staci, aby holka byla primerene hezka, ale abych s ni mohl vyrazit na kolo a nerikala po peti kilometrech, ze uz nemuze a ze se rozcucha.

jina holka z IP 88.102.152.*** | 5.8.2008 01:29
jaj kdo je J.P.Sartr smile smile smile
Euronymos z IP 85.70.6.*** | 16.8.2008 12:59
J.P. Sartre byl francouzský filosof. To Tě ještě ve škole neučili, nebo máš jen pár tříd ZDŠ ? smile
Tomáš z IP 213.19.125.*** | 1.8.2008 17:13
Pakliže někdo viděl "Team America", tak na toto se dá říct jen jedno:" Matt Damon" :-D smile
Ali z IP 88.102.40.*** | 20.8.2008 13:26
holka z IP 89.24.4.*** | 1.8.2008 19:23
jen si to přečtěte vy smradlaví smraďoši co jste byli u kadeřníka před sto lety.Je to pro Vás dobrý návod jak si zlepšit vzhled,máte rádi když holky o sebe dbají, ale ono to funguje i naopak, můžete mít skvělou povahu, ale když máte hrozný vzhled, ženský leda odpuzujete. Nikdo nechce abyste si holili nohy, jen buďte chutný, a ne nechutný, já osobně bych autora přefikla - jestli by chtěl od holky, je pěkně vymydlenej,stál by za hřích
jina holka z IP 88.102.152.*** | 5.8.2008 01:31
aaaaa tenhle jo smile smile smile ???
ani nahodou! a urcite by nechtel, pokazila bys mu uces smile
pro holku z IP 88.103.32.*** | 29.8.2008 20:58
ty jsi dobrá kráááááááááva
P. z IP 62.77.127.*** | 13.11.2008 20:57
Fuj, do něj bych nešla, ani kdybych byla ještě ve čtyřiceti panna
ikdyž to možná jo, ale dřív ne smile
jeffer z IP 195.113.65.*** | 1.8.2008 19:52
krasny vtip, davno som sa tak nesmial :-D mmch bicykel za 5000 je dobry leda tak na zabitie sa. uznavam, ze by to pokazilo pointu ale nadpis "honza malem kokotim kralem" by bol priliehavejsi.
tarzan z IP 89.235.0.*** | 1.8.2008 21:24
správnej chlap smrdí 100 metru proti větru... smile
Piškot z IP 194.108.64.*** | 4.8.2008 22:11
Jo, ale parfémem... :)
Pinocchio z IP 90.177.79.*** | 1.8.2008 21:57
Piškote máš, pravdu, metrosexuálové sou bezva,ale ty falešný trapny radobysampony co maj trapne monotonní sexualitu bych strilel.

P.S. Vsichni sou ale lepsi nez chlap co ma hnusny chlupaty ruce.Jinak bukvy thumbs up.

Piškot z IP 194.108.64.*** | 4.8.2008 21:38
To Pinocchio: díky za příspěvek i za nový vlákno... snad není Tvůj příspěvek ironicky myšlený, pak tedy předpokládám že máš taky sexuální orientaci, která dnes "frčí"... :) Pak se můžeme bavit... :) Celej vzhled člověka má dva aspekty: jeden je takový, že Ti něco bylo dáno do vínku, co třeba jinýmu ne... a za druhý, jak s tím, co Ti bylo dáno, naložíš a jaký si životem vytvoříš image... co svým zevnějškem chceš světu říct. Já osobně chci svou image sdělit jen to, že jsem metro a buzna co se oblíká snad v rozumných mezích, ale vždy provokativně - aspoň trochu, a hlavně stylově a odlišně od takových těch, co si kašou košili do džínů a jejich tenký hnědý pásek jim z nich čouhá a nedrží tvar... apod. antimetrosexuálně založených lidí... a opravdu huňáče taky nemusím... pěknej kluk s hladkým tělem všude, tedy i s hladkýma nohama či rukama... to je vrchol nejen mého zájmu o každého takového, ale taky vrchol příkladné metropéče, čistoty, chutnosti a stylu... aspoň pro mně. A nestydím se za to nejen o tom mluvit, ale ani za to, že sám takovou image mám... vy kdo to odsuzujete, ani nevíte, jakej je to fajn pocit po oholení, jak jste hebcí a k sežrání... :))) miluju to a už si dnes nedokážu představit, že bych měl někde nějakej drn či srst... mám ale štěstí, že jsem i bez holení typ málo zarostený... takže není průser ani to, když pár dnů nemám přístup ke svému oblíbenému holícímu nádobíčku... :))) Sranda musí bejt... Jinak teď jsem byl s miláčkem v Moravském krasu, a ty jeskyně jsou fakt skvělá věc... asi už zarostené smradlavé opičáky fakt přestanu posílat zpátky do jeskyně... žádnou chlupatou předpotopní příšerku jsem tam totiž nenašel... ani na dně Macochy... :))) Takže začnu říkat "zpátky na stromy", tam je chlupaté havěti pořád dost... Jinak se teda oblíkám jako poměrně umírněnej metrosexuál, kdy nezasvěcený nemusí poznat na první pohled, že jsem bukvice... :) Ale až na druhý... :) Nechci tady nikoho mást. Metrosexuály můžeš rozdělit do několika skupin nejen co do kadence stylu oblíkání, a co do sexuální orientace, ale i co do přístupu k vyholování si určitých partií na těle... :) Já jsem asi extrém, přiznávám, ale na druhou stranu nemusím řešit trapný přechody především při vyholování pohlaví... kde jako udělám konec vyholené části na noze a na bříšku...? Jistě to mnozí znáte a pravidelně se s tím potýkáte… :) Holky to ale znaj, myslím jak je to fajn se „sjet“ celej až k chodidlům, jistě mi to potvrdí... :) Takže já samozřejmě vím, že naprostá většina metro si holí "jenom" podpaží a mezi nohama... ale představte si, že jsou i tací, co si ze základních dvou holících partií na těle neholí buďto některou z nich nebo i dokonce žádnou... tedy i mezi metro se najde pár pod paží a dole chlupatých, ale kupodivu téměř nesmradlavých jedinců... Ty vole, to je fakt hustý, jestli si někdo neholí aspoň "tam" a "tam"... no ale proti gustu, žádnej dišpec, i když se při pohledu na drn v jistých partiích jistým lidem rozhodně musí zvedat kufr... :) Mně tedy stoprocentně… Ale to je život a je to každýho boj, jestli chce smrdět a nebýt metro... nebo jestli chce být i jako metro zarostenej nebo ne… Takže asi tak :)))) Jsem se ale zas rozepsal, tak sorry, vo…e, error, já nechtěl...
Pinocchio z IP 90.177.79.*** | 5.8.2008 23:57
Možná tě zklamu, ale nemohl bych sám o sobě říct, že sem buď hetero- nebo homo- . Dopodavaď totiž nevím jaká část lidí se mi líbí víc. Teda líbí se mi obě,ale to neznamená asi nic. Co ale vím určitě, že se mi líběj kluci co vypadaj trochu jako ženy nebo maj takový ty jemnější rysi, víš co myslim takový ty italský opálený typy.Taky nejsem vůbec homofóbní protože kdyby nebylo homosexuálů, tak je tenhle svět absolutně bez vkusu. Ať už v hudbě :George Michael, Elton John.
Nebo v módě: Armani,Versace,Zileri a Zegna, to sou značky, bez kterých bych se v pozdějším životě neobešel.Celkově. Vůbec sem to nemyslel ironicky.
Ale k mý orientaci, v klubech a barech jako je pražskej Pinocchio mě asi zatím neuvidíš.Doufám,že jednou se všichni vykašlou na předsudky a celej svět bude bi.(reprodukce je nutná) Nechápu,proč se na lezby nahlíží na něco lepšího než gaye.Já osobně jsem měl jednu homo zkušenost,ale bylo to zcela nevinný, ten kluk mě jen přikryl svým teplým tělem, když sem se třásl zimou a zahříval mě.Zkoušel i něco víc, ale jak říkám, nepostavil se mi protože to není tak jednoduchý.
Piškot z IP 194.108.64.*** | 6.8.2008 17:35
Ty brďo, seš upřímnej, díky za vzkaz, a musím říct, že Ti rozumím a souhlasím s Tebou. Jsem sice čistá buzna, ale pravdou je, že do svých 23 let jsem šu... totiž chodil s holkama... smile No ale pak to začalo být silnější než já a projevilo se silně to, o čem jsem věděl už od jedenácti, kdy jsem sexuálně začínal... (autoerotika). Všechno s holkama bylo jen na zapřenou a nikdy to nebylo to, co potom s klukama... smile Takže mám možnost srovnání obého, avšak hodnoceno buzním mozkem... jakože třeba líbání je stejné... jen kluci jsou sladší... no a to ostatní se nedá srovnat... smile smile smile Jinak máš recht, že ať už vy "BI" nebo my "BUKVICE" máme silné estetické cítění a vkusu víc než baby... kolikrát... což v kombinaci s chlapským rozumem vždycky musí dopadnout dobře.... Tak jsem rád, že sis ze mně nestřílel, to víš, v těchto diskusích narazíš mnohdy na různý exoty a předem se to těžko odhaduje. Pokud máš profil na "iboys", tak se mi ozvi, můžem občas splknout o našich společných problémech... a pokud ne, tak Ti můžu poradit s jeho založením... ale nechci aby to tady zavánělo reklamou... smile Tak se opatruj, spřízněná duše, a vybírej, kterému pohlaví dáš přednost... smile
Pinocchio z IP 90.177.79.*** | 6.8.2008 20:23
ok, možná se zaregistruju, ale nevím kolik času budu trávit na netu, když je venku tak hezky, ale dík
Pinocchio z IP 90.177.79.*** | 6.8.2008 20:27
ale kdyžtak sem dej tvy profilový jméno, možná je tu pár intimnějších věcí na který bych se chtěl zeptat
Piškot z IP 194.108.64.*** | 7.8.2008 15:39
Super, tak si piš nick: Piškotek. Věřím, že se zvládneš v pohodě zaregistrovat... smile a můžem dát řeč, resp. pořešit ty Tvé choulostivé intimnější otázky... smile Poznávací znamení: je mi 35 let, mám certifikovaný profil a motto: Život je hra, tak se nebojte hrát... smile smile smile Můžem si pak vyměnit kontakty na Skype či icq apod., kde se nám bude cokoliv řešit jistě líp než na "íčku"... Tak čau, a budu se těšit na Tvůj vzkazík...
phoenix z IP 78.108.145.*** | 1.8.2008 22:09
Je lepsi vypadat upraveny nez neupraveny vy debilove smile ja sem metrosexual jak ma byt!!beckham proti me hovno!! smile kazdy o me rika ze jsem hezky a pokazde upraveny,vonavy.....ma to svuj efekt! otoci se kazda! smile tak cagos dementi
Martin z IP 85.71.95.*** | 8.8.2008 02:26
chacha vokurko, otázkou je proč se za tebou otočí každá smile
z IP 85.70.6.*** | 16.8.2008 14:49
S tím souhlasím. Přítelkyně se také otočí za každým podbně vypadajícím a následně řekne, že by radši vstoupila do kláštera, než by se s ním vyspala smile
ginger z IP 80.188.99.*** | 29.8.2008 00:28
to já se taky otočím, pokud mě ovšem smrad voňavky rovnou nesrazí na kolena v slzách a kašli.
Pořád si nejsem jistá, jestli horší chlap, co smrdí potem nebo chlap, co zapáchá chemickým fujtaxlem.
Trubi z IP 217.197.149.*** | 2.8.2008 00:26
Chlape, ty to zabal. Precti si po sobe ty clanky co pises, vzdyt jsi jen nafoukany imbecil. Mozna se libis nejakym barbinkam, ale zadna normalni zena by nemohla zit s takovym nafoukancem...
:o) z IP 213.19.125.*** | 2.8.2008 08:11
Ještě že na takovýhle exoty co nedokážou vyplodit delší souvětí bez chyby a slouží ženským jen jako ozdoba pro jejich ego se lepí jen ty nejhorší blbky s mozkem velikosti golfového míčku. Aspoň na nás, kteří taky nesmrdíme, umíme se obléknout a nemáme v hlavě namrdáno zbývají ty lepší :o) Pro autora:" Můžeš vonět přes 4 ulice, ale pokud tě budou mít všichni za idiota hned jak plácneš první větu, tak je ti to stejně k hovnu. Přemýšlej o tom.
Martin z IP 85.71.95.*** | 8.8.2008 02:23
smile smile
Virnik z IP 77.78.91.*** | 14.10.2008 00:34
smile
Pravdu diz chlape. Take mi prijde normalni se umyt (cesat ne, s mym sestrihem...neni treba), oholit, a pokud jdu do spolecnosti, postaci nejakej deo. Sem tam se slozenim satniku poradi zenska ruka, pravda, ale to neznamena, ze bych v kozene zastere a kyjem pres rameno tapal po ulicich. A uz vubec ne, ze bych mel bejt nejaka metro buzna....sorry. Hlavne jak tu bylo receno, i partnerka se otoci za podobnejma typama, a pak oznami, ze vetsiho a odpudivejsiho exota uz delsi cas nepotkala...takze asi tak.
Kapo z IP 85.160.67.*** | 2.8.2008 10:57
Je to zajímavé, ale chtěl bych si jen něco ujasnit. Patří k vlastnostem metrosexuálna i neschopnost vytvořit souvětí a při psaní v každé větě udělat několik pravopisných chyb? Je to rovněž záměr a součást image?
Piškot z IP 194.108.64.*** | 4.8.2008 22:09
Ne, to rozhodně není... chce-li být metrosexuálem někdo, kdo by měl prodělat intenzívní kurz češtiny, má na to bohužel také právo, a jeho neúspěch u žen (resp. mužů) bude dán k jeho údivu právě jen tím, že na tyto tvory jednou promluví... :))) Ale vypadat třeba časem bude opravdu skvěle... po menších lekcích, jak se tedy opravdoví metrosexuálové mají oblékat a chodit sladění včetně doplňků... ale o tom už jsem tady něco psal... :)
Dzadam z IP 83.208.234.*** | 2.8.2008 12:45
Nejdříve, co se týče článku: Souhlasím například s "jardou z nástrojárny" nebo s ":o)". Opravdu se mezi těmi body objevují zálkady hygieny. O těch není sporu. Umýt se, vyčisti si zuby a pokud jdu někam, tak se i navonět, to vše by mělo být samozřejmostí. Oblečení hlavně vkusné a pohodlné, cena je až druhotná. O vlasy samozřejmě pečovat, žádné extra účesy ale rozhodně nejsou potřeba. Ale to jsou pořád jen základní pravidla, jak nevypadat hnusně. S metrosexualismem to nemá nic společného. To až ta manikúra, pedikúra a přehnaný pobyt u vizážisty či kadeřníka dělají z muže metrosexuála. Ano, opravdu tu rozeznávám metrosexuály od mužů. Muž má výše uvedené základy. Ale je sám sebou, u žen budí příjemný pocit a pocit bezpečí. U mužů budí respekt a přátelství. Metrosexuál je kdosi/cosi mezi mužem a ženou. Pro některé ženy je možná roztomilý, ale mužům a solidním ženám je pro smích.

Co se týče mé osoby: Šampon používám Elsève, jinak ostatní mycí a vonicí prostředky mám od Adidas. Jsem sportovec a jejich vůně mi sedí, neboť nejsou (některé ano, ale ty zase sedí někomu jinému) tak nasládlé, jsou dynamické a přesto jemné. Oblékám se, jak jsem psal...Pohodlně, vkusně. Cenu se snažím dostat co nejníž, ale pro dobrý kousek jsem ochotem i čas od času něco obětovat. O zančku mi nejde, ani se v nich nevyznám. Džíny sem za celý život neměl na sobě ani jedny. Chodím převážně v plátěných kapsáčích. Nevypadají vůbec špatně a nikomu to nevadí. Kvalitní kupuji hlavně boty, převážně od Salomonu, a bundy. Účes neřeším, jen se nechávám ostříhat. Můj kadeřník je gay. Nevadí mi to, jen mě pořád přesvědčuje, abych se geloval a mě to nesedí. :) Ale rozhodně neříká, že když nemám kdovíjaký účes, že nemůžu vypadat hezky. Holím si pouze vousy (kromě kníru a bradky) a mé přítelkyni to rozhodně nevadí. Naopak říká, že by se jí to nelíbilo. ( Míněno oholené podpaží, genitálie, či hrudník nohy, ruce... :) ) Pouze si zkracuji (nikoliv holím) podpoaží a to z důvodu, aby se tam nezadržoval tolik pot. Bříško mám taky. Přivodilo mi nadváhu, obezitu naštěstí ještě ne. Samozřejmě se mi to nelíbí, ale zhubl jsem už několikrát i bez motrosexuality a dokážu to znova.

Takže jak vidíte, metrosexuál rozhodně nejsem, ale taky nesmrdim a nejsem odpuzující. ( Doufám. ;) ) Přízeň žen (dívek v mém případě) rozhodně potěší, ale nepotřebuju denně chodit do klubu a někoho píchat! Jsem rád, když se nějaké dívce líbím, ale pro mě je hlavní, že mám věrnou přítelkyni, pro kterou sem (podle jejích slov) stále přitažlivý.

Na závěr bych dodal, že rozhodně nebojuji proti homo-, bi-, či metrosexuálům. Nejsem rasista a ani tohle mě nijak neodpuzuje. Nemusím sice jimi být a ne vždy to na mě působí přijemně, ale nemám problém žít s nimi na tomto světě. Na nikoho se nedívám skrz prsty. Jsem spokojený s tím, kdo jsem a pokud je to tak i uvás, pak je vše v naprostém pořádku. Z reagujích na článek oceňuji především Piškota. Za to, že je opravdu Čech a ovládá svůj jazyk. Za to, že bezdůvodně neuráží ostatní účastníky diskuze. A hlavně za to, že nikomu necpe svůj názor. A takto chci, aby vyzněl i tento můj komentář. Je to pouze můj názor. Může být správný, špatný, nebo ani jedno. Ale je můj.

Takže se mějte hezky a berte vše s mírným nadhledem a hlavně s rozvahou. ;)

alois z IP 194.228.235.*** | 4.8.2008 12:15
ty jsi taky vůl, takovej román! a vo ničem, že sem to vůbec četl.
Piškot z IP 194.108.64.*** | 4.8.2008 21:50
Pro Dzadama: Děkuji za uznání, a chci Ti také vyjádřit respekt. Na rozdíl od reakce nade mnou si myslím, že to co píšeš Ty, má hlavu a patu a patří to k nejlepším příspěvkům tohoto diskusního fóra. Byť se naše názory v mnoha ohledech věcně rozcházejí. Princip máme společný: já to mám takto, a kdokoliv jiný ať si dělá vlastní image podle toho, jak to cítí on. I když musím se přiznat, že jediné, přes co se nikdy nepřenesu, jsou lidé, kteří smrdí nebo kterým smrdí třeba z úst... Takoví lidé Tě dostanou do prekérní situace, kdy je Ti při komunikaci s nimi na zvracení, a na druhou stranu se jim to obáváš říct, abys je neurazil... Je opravdu lepší tomu předcházet, a pečovat o sebe, ať už tomu kdo říká, že je to metrosexualita nebo jen základní hygienická nutnost 21. stol. Takže asi tak. Buď v dobrém... a tomuto i jiným fórům přeji více diskutérů Tvé úrovně. Čau.
Dzadam z IP 83.208.234.*** | 8.8.2008 18:48
To Alois: Bejt tebou, se moc neozývám. Taky docela chytrý číst takovej román a nevědět proč. smile

To Piškot: Ano, z tvých příspěvků jsem si samozřejmě ty rozdílné názory vyvodil. Ale jak říkám, pokud mi ho nikdo nenutí, nevadí mi, když má jiný názor. Třeba se i poučím. Co se Image týče... Podle mě neexistují obecně špatné nebo dobré Image. K někomu se hodí tohle, k jinému tamto. (svěží dech a podobné hygienické návyky ale opravdu sedí všem smile ) A je jen na dotyčném, aby na to v průběhu života přišel, co sedí zrovna jemu.

Virnik z IP 77.78.91.*** | 14.10.2008 00:47
K tomuhle bych se podepsal. Paklize mi nikdo nenuti, jak se mam oblekat, jak mam vypadat a co mam delat, je mi ukradene, jak se obleka a vypada on. Zakladni normou by mela byt hygiena, a alespon slusne vychovani. Homosexualove/lesbicky/buzny nebo jak lidi s orientaci na stejne pohlavi mi nevadi, dokud se me nesnasi nektery s gayu sbalit, coz uz se mi stalo, a bylo to pro me dost neprijemne. Mam par kamaradu, kteri se k homosexualite hlasi, nicmene ze by to byli metrousi, nebo se nejak staveli do pozy manekynu, to fakt ne, presto se neda rict, ze by zapachali.

Je fakt, ze i ja jsem obcas citi, za coz muze pracovni nasazeni (i v klimatizovane kancelari se clovek poti), nicmene po kratke ceste domu si clovek sprchu da velmi rad tak jako tak.

Ale opravdu odmitam nazory, vyjadrovani (krom vyse uvedenych) pisatele puvodniho clanku, ktere jsou nejen na muj vkus zzenstile, ale casto i dost oplzle a plytke. Takove lidi s obsahem dutiny lebecni, jako ma on (aneb vydlabany grepfruit), fakt nenavidim.

Bill z IP 88.100.165.*** | 2.8.2008 18:06
A jaké oblečení by sis / jste vzali na špinavou práci / sport?
Piškot z IP 194.108.64.*** | 4.8.2008 22:04
Rozhodně ne montérky... na práci starý roztržený džíny... ale vkusně roztržený... do toho vkusnej pásek, klidně ten, co nosím na lepší... resp. správnej metro starší věci odhazuje na horší nošení, takže asi tak... k tomu starší triko skvělýho střihu nebo stará mikča, starý boty... no problemo... No a sport, to je jasný... skvělý hadry na sport, pokud dresy (závodní sport), tak se snažit prosadit dobrej střih a takový dresy, který jsou hleďavý s dobrým logem družstva či sponzora, a jsou lehce metro... k tomu skvělý kraťasy či tříčtvrťáky, klasický bílý nike či jakýkoliv jiný sportovní boty... stejně se v jiných botech nikde nechodí... :))) Jen prosím ne ponožky až k rozkroku... samozřejmě jen ty krátké kotníkové, které jen decentně vylézají z botů... já nechápu jak může někdo dnes chodit v jiných ponožkách, které jednak vypadají jako za druhé světové války, a jednak jsou na nošení strašně nepříjemné a paříš si v nich nohy... Takže oblékej se vždy "metro". Musíš svou image prodat i při sportu a při práci. Ještě mně napadlo, že se šikne i stylová kšiltovka, no problemo... :) Chce to jen nápad a styl... musíš být za každých okolností kreativní a provokativní... všichni jdou na brigádu v rozgajdaných montérkách, ale Ty si vyjdeš free v hadrách, ve kterých ostatní nechodí ani do kanclu... ale Ty je máš prostě jen na práci... :) Takže asi tak... :)
Mgr.Radovan Kaluža | 4.8.2008 23:53
piškot, nechceš tu psát články, myslím že by zaujaly

napiš mi na kaluza@banan.cz , kdyby náhodou smile

Tomáš z IP 213.19.125.*** | 5.8.2008 09:46
Tak až budeš svařovat v tričku a vkusně roztržených džínách, tak se přijedu podívat :o) Kdyžtak si vezmu montérky a až tě odvezou do Vinohrad tak to dodělám :o) V oblečení co jsi řekl můžeš leda tak posekat trávu. Z tohoto je vidět, že metrosexuál evidentně nepracuje :-D
z IP 194.108.64.*** | 5.8.2008 11:09
To Tomáš: přiznávám se, že jsem malinko bohatější a malinko chtřejší, než je celostátní průměr... :))) Takže nemám zapotřebí si kupovat svářečskou kuklu, rukavice, montérky apod. Ale možná by ses divil, jak umím zacházet s "céóčkem" a jak umím vzít za manuální práci. Ale to je jedno.... i u práce jsem prostě metro, s tím nic nenaděláš... Chápu, že v zaměstnání - kde musíš mít kvůli bezpečnosti předepsanou výbavu, helmu a montérky atd. je to problém... :)
Martin z IP 213.29.206.*** | 7.8.2008 19:30
Hahah Paneboze co jsi to tu vyblil? :D Jsem trosku bohatejsi a trosku chytrejsi tak nemam za potrebi si kupovat svarecskou kuklu atd...
Lokutus z IP 89.176.3.*** | 2.8.2008 21:27
Jedna věc je fakt. Buchty reagují na míru testosteronu, kterou chlap má. To je známá věc. Chlap, ze kterého testosteron doslova stříká, přehazuje buchty vidlema. Testosteron je pro buchty v podstatě primární lákadlo. Prachy, vizáž a voňafky jsou až sekundárními lákadly. Tento článek je návodem pro ty, kteří mají testosteronu pomálu. Komu se ho nedostává, musí makat, aby vydělal prachy, nakoupil auta a drahé hadry a v neposlední řadě musí trávit čas u vizážisty, kadeřníka, manikérky a v posilovně.

Běžný, zdravý chlap, má do třiceti let zajištěnu neomezenou tvorbu testosteronu. Od třicítky hladina testosteronu vytrvale klesá, avšak většinou se to projeví až po čtyřicítce. Jenže podle posledních výzkumů se zdá, že poslední generace mužů ztrácí nejen kvalitu spermatu, ale už od raného věku se zhusta potýkají i s nedostatkem testosteronu. Projevuje se to zejména zšenštilostí a až přehnanou péčí o svůj zevnějšek.

Tím nechci nikterak hodnotit osobu autora tohoto komického článku. To na okraj, aby se toho nechytlo nějaké jelito, které si chce chladit mindrák.

Sunny z IP 89.176.124.*** | 3.8.2008 00:01
Podle mě je metrosexualita výmysl smradlavejch hnusáků s pneumatikou kolem pasu. Většinou do vás kuli tomu rejou dvacetiletý panicové a podobní looseři - zkrátka lidi s mindrákem. Lidi co odsuzujou by měli bejt odsouzeni ...

Jinak ale zase nesouhlasim s tim, že si musim kupovat voňavky za dvojku a za oblečení dát 20 - i studenti jako já maj šanci. Samozřejmě, moct si to dovolit, určitě na pilu přitlačim, ale takhle mi stačí se barevně sladit a nepárat se :-). U větráků samozřejmě nekupovat. Osobně nosim kombinaci kenvello, humanic, mustang a nikdo si eště nestěžoval. Na ruce a nohy bych taky kašlal. Stačí si nekousat nehty a mejt se (s okousanejma nehtama na rukou si imho musíte odpustit jistý rozjížděcí rituály).

Vlasy nechávám podle toho co mam zrovna na sobě, většinou ale nosim výstřední barvy a krátkýho kohouta (stříšku chcete-li). Používám gumu nebo vosk, nemam rád, když se lesknu na všechny strany.

Když si pak zvyknete na nějakej styl, zabere vám to 20 minut denně a vypadáte mnohem líp. Vim o čem mluvim. Bejval sem mezi holkama outsider, dneska je to přesně naopak. A užívám si to - nic hezčího než přízeň opačnýho pohlaví na světě nenajdete.

P.S.: Pokud máte hulením vymletej mozek, gumárenskej učňák vám dělá problémy a životním výkonem je podpis močí do sněhu, radši seďte doma a nechte holky jinejm.

Roman Pavel, Mgr., z IP 89.24.27.*** | 2.9.2011 17:01
smile o všem, jen ne o realitě, a vo tom to je, že...smile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedna a třináct