Skinheads

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 28. 2. 2008 v kategorii o lidech, trendy, přečteno: 8520×

 

„Holé lebky řádily na tramvajové zastávce..
Napadený mladík čekal na zastávce na tramvaj. "Kolem dvaadvacáté hodiny jej patrně přívrženci hnutí skinheads napadli a vážně zranili," uvedla Knolová. Zraněnému se v poslední chvíli podařilo naskočit do tramvaje, a tím si zřejmě zachránit život.“

„Skinheads oslavují diktátora Franka..
Přibližně stovka příznivců hnutí skinheads z pravicově nacionální skupiny Národní korporativismus se dnes v podvečer sešla v Hlučíně, aby prý uctila 31. výročí úmrtí španělského generála a diktátora Franciska Franka.“

„Na Slovensku bylo obviněno 19 skinheadů..
Série útoků neonacistů na Slovensku začala koncem října. Na začátku listopadu zatím neznámí neonacisté v Bratislavě zavraždili jednadvacetiletého studenta Daniela Tupého.“

Popisek obrázku

Toto jsou zprávy, které se o skinheads dozvídáme v médiích. Násilné útoky, přepadení, nevhodné protesty a demostrace, koncerty propagující fašismus a nacismus. Samé zavrženíhodné věci. Není tedy divu, že názor společnosti na tuto subkulturu je většinou negativní. Ostatně, kdo by obdivoval rasisty, kteří se rozhodli ublížit druhému jen proto, že má jinou barvu kůže? Kdo by sdílel názory s někým, kdo se hlásí k odkazu Adolfa Hitlera a jeho hrůzné činy považoval za sprváné?

Myslím, že moc lidí by se nenašlo. Přesto je však v dnešní společnosti obrovské množství lidí, jež se hlásí ke skupině skinheads a a jejich příznivcům. Znamená to tedy, že současná společnost je plná nacistů? Ne! Skinhead totiž NENÍ nacista. Tedy, ten „pravý skinhead“. Rozlišujeme totiž několik „druhů“ skinheadů. Abychom si udělali jasno, v tom, jak to se skinheady vlastně je, podíváme se trošku do minulosti. Do doby, kdy hnutí skinheads vznikalo.

Skinheadská subkultura vzniká na konci 60. let v Anglii, nikoliv tedy v nacistickém Německu, ve 30. letech. Koncem první poloviny 60. let se na britské scéně objevuje specifická subkultura - takzvaní Mods – mladí muži, kteří byli precizně upravení, na první dojem velmi konzervativní, ve skutečnosti však vyznavači rychlé jízdy na skútrech, experimentálních drog. Hnutí mods brzy nahradí hnutí podobné, ale drsnější – takzvaní Hard Mods. V těchto letech do Anglie emigrovalo také velké množství přistěhovatelců z karibské oblasti. Část mladých přistěhovalců vytvořila svéráznou skupinu nazývanou Rude Boys, charakteristickou typickým oblečením, argotem a především chováním –byli konvencemi nespoutání, k autoritám neprojevovali žádnou úctu. Mods byli těmito gangy fascinováni. Na první pohled neslučitelné kultury -> jamajští imigranti a bílá dělnická mládež se postaraly o vznik hnutí, které přetrvalo až do dnes – SKINHEADS. Při svém vzniku neměli charakter politického hnutí. Jednalo se o dělnickou mládež protestující proti sociálním poměrům v zemi. Svou módou, národní hrdostí, zápalem pro pivo, box a fotbal a dalšími rysy se skinheads podle některých autorů pokusili symbolicky znovuvytvořit tradiční anglickou dělnickou komunitu.

/obrazky/ellcka.bloger.cz/skin2.jpg

Skinheadské skupiny neměly v té době rasistický nebo xenofobní charakter, jejich problematičnost spočívala pouze v agresivitě, projevované častými výtržnostmi a rvačkami.

Počátkem sedmdesátých let činnost skinheads upadá, avšak na konci desetiletí došlo k oživení ve spojení s explozí hnutí punk. Spolu s provokativním punkovou hudbou dochází k návratu hnutí Skinheads – v plné síle a odhodlání. Tentokrát však nezůstavají apotaličtí, ale radikalizují se směrem doprava.

V průběhu 80. let se postupně začínají prosazovat takzvaní Oi!skins, kteří vyjadřují své názory především hudbou. Mix rázných punkových riffů s prvky ska, patriotické texty, sborově zpívané refrény si získavají velké množství příznivců.

Část skupin všakpočíná na této hudební bázi vytvářet v texty s prvky rasismu -> vznik tzv. White Power Music. S vlnou nacionalistických nálad začal stoupat počet trestných činů, zaměřených proti cizincům, přičemž většina pachatelů pocházela z řad skinheads. Ultrapravicová větev hnutí na sebe rychle strhává pozornost médií a společnost začíná skinheads odsuzovat. Od tohoto směru se distancují i stále existující nepolitičtí skinheads. Uvnitř britské hudební scény se v této souvislosti počíná formovat protirasistická levicově orientovaná fronta rockových hudebníků a také hnutí protirasisitcké hnutí skinheads – S.H.A.R.P.
/obrazky/ellcka.bloger.cz/skin3.jpg

V polovině 80. let se skinheadské hnutí dostává na kontinent a rychle tu zdomácňuje. Dominantním se bohužel stává právě rasistický, nacionalistický směr. (návaznost na německá nacismus)

V tehdejším Československu má velký vliv hudební skupina Orlík, která v krátké době vydala dvě dlouhohrající desky a zpopularizovala kult skinheads mezi mládeží. Vzhledem k tomu, že k nám přišlo hnutí Skinheads z Německa, nikoli z Anglie, známe především skinheady ultrapravicové, navazující na fašismus, přesto se k nám dostala i hnutí apolitická jako například: Oi!skins (hudební skupina Orlík), či hnutí levicová jako: S.H.A.R.P. či Redskins.

Hisorický vývoj skinheads

Dost bylo hitorie, pojďme si nyní charakterizovat nejznámnější směry hnutí:

Trojans
Tradiční skihneads, jež se snaží udržet klasický kult Skinheads. O fašistech říkají, že jim ukradli jejich kult, jméno a pro lidi, kteří se o tyto věci nezajímají, je těžké pochopit smysl a myšlenku Skinheadství. Samozřejmostí je také nerasistický a apolitický postoj. Oblékají se hlavně do sportovních značek typu Lonsdale, Ben Sherman či Fred Perry a poslouchají tradiční SKA a zejména skinhead reggae.

Ultrapravicoví Boneheads
Popisek obrázku
Jedná se o nejmilitantnější a nejnebezpečnější odnož hnutí, typické svou výtržností a nenávistí vůči národnostím menšínám. Její příslušníci vyznávají fašismus, nacismus, tvrdý rasismus a antisemitismus. Skupiny a organizace řadící se k tomuto směru se zpravidla vyznačují přísnou organizační strukturou, často i na mezinárodní úrovni. V bývalé NDR se tito skini nazývali NAZI-SKINS. Pod stejným názvem vystupují v současnosti i u nás. Druhou odnoží jsou tzv. WHITE POWER SKINS. Její příslušníci bojují za etnicky bílou čistou rasu. Jsou velmi nepřátelští k cizincům a židům. Na bundách nosí emblém hnutí White Power.

Bohemia Hammer Skins
Česká krajně pravicová organizace, působící působící v Brně od května 1993 jako pobočka mezinárodní organizace Hammer Skinheads. BHS se hlásí k nacismu, rasismu a antisemitismu.
BHS jsou přísně organizováni podle jednotné mezinárodní struktury.

Oi! skinheads

Popisek obrázku

V roce 1980 vzniká směr Oi! - rockových kapel, které se vrací k formě hospodských popěvků, tzv. Oi (Oi! je hudba antinacistického stylu, která vznikla kolem roku 1980 a je podobná punk-rocku.) Tato hudba spojovala street punkery a skinheady. Zpívali o životě (fotbal, odpor k politice /politikům/, pivo, o pracující třídě, hrdosti atd.). V současné době jsou Oi! scéna a 2-tone scéna často provázané. (Oi = odpočítávání před písní na Reggae a Ska scéně postupně vžitý jako pozdrav mezi dělníky v Londýně).

S.H.A.R.P. (Skinheads Against Racial Prejudice)
Popisek obrázku

S.H.A.R.P je jedním z nejzajímavějších a nejvýraznějších proudů, který reaguje na nástup ultrapravicově orientovaných skinheadů a odkazuje na tradice skinheadského hnutí. Toto hnutí se objevilo v České republice poměrně záhy, ale od počátku 90. let bylo reprezentováno spíše jednotlivci, či menšími skupinkami. Zejména v první polovině 90. let se čeští SHARPové pohybovali v okruhu tzv. anarcho-autonomní scény a často spolupracovali s jednotlivci, kteří se sebeidentifikovali jako RASH čili Red and Anarchist Skin Heads, nebo také Redskins. Zásadní roli při krystalizaci struktury hrálo čitelné identifikování historie skinheadského hnutí a vymezení k ní.

Popisek obrázku

O hnutí skinheads by se dalo mluvit ještě dlouho, zaměřit se na jednotlivé skupiny a hnutí, které v současné době působí. Rozebírat jednotlivé incidenty. Nic by to však nezměnilo na tom, že ačkoli původní idea hnutí skinheads nemusela být špatná, to, co provádí něketří radikálové v dnešní době, je opravdu zavrženíhodné, pobuřující a způsobuje to tak špatné jméno všem skinheadům. Nebo snad máte jiný názor? :)

Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
z IP 89.176.241.*** | 29.2.2008 18:34
Super clanek, docela sem si rozsiril obzor.
VIZI z IP 88.101.117.*** | 23.3.2008 14:37
JO tady aspoň někdo mluví o s.h.a.r.p páč je nás málo všichni ste zblbný haovejma křížema a kdo ne tak neche proti tomu bojovat já uznávám oi i redskins a nesnáším Nazi je ot banda plešatejch zmrdu co neví co je život
Rick z IP 193.165.74.*** | 18.6.2008 10:42
Já stebou souhlasim.Náckové jsou jen banda debilů co skinheads ukradli všechnu čest a hrdost.Já jsem oi skins ale i tady kde já bydlim což je v J.Hradci tak je nás tu skinheds asi okolo 15 ale tak co se dá dělat.Jen že máme tu i S.H.A.R.P a i když my jsme Oi tak stejně tu držíme spolu jako bratři a to znamená že i my jako Oi podporujeme S.H.A.R.P,protože jsou za dobrou věc ... smile .S pozdravem Oi skins smile
roxtor z IP 88.146.214.*** | 2.3.2008 14:07
konecne uzitecny clanek,ackoliv se nehlasim ke skins, tak jejich hudbu i kult mam hodne rad,takze clanek vysvetlujici jak je to ze "zlymi" skinheads mi udela radost.jeste mi tam chybi zminka o Orliku a jeho vlivu na zdejsi skinheady, protoze bych rekl ze Orlik tohle hnuti u nas deformoval. a puvod SHARP neni v britanii ale v USA, do britanie tuhle myslenku prinesl Rudy Moreno z kapely The Opressed. oi!
eLLcKa z IP 81.91.218.*** | 2.3.2008 16:41
to jsem ráda, že se líbí smile snažila jsem se na to pohlížet objektivně:) jinak o Orlíku jsem tam cosi málo zmínila a za chybu ohledně SHARP se omlouvám, zřejmě jsem měla špatné zdroje smile
z IP 213.29.11.*** | 6.3.2008 00:29
COPYRIGHT smile
Ellcka.bloger.cz | 6.3.2008 07:29
hmm..škoda, že v téhle verzi to na netu nikde nenajdeš.) fakta..která se nedají změnit jsem větu po větě napsala vlastními slovy..i když zdroj..který se zabýval tím samým jsem samo sebou měla..
btw. příště se zkus podepsat do autora..nee do nadpisu smile
Vendy z IP 90.177.80.*** | 6.3.2008 15:48
smile mohlo by to tady byt este trosku vic rozsireny, nebo bys me mohla poslat stranky, kde se este podrobnejsi informace dozvim:D:Ddik moc..jinak dobry:D
z IP 81.91.218.*** | 7.3.2008 16:43
zkus si zadat do vyhledávače skinheads..uvidíš..kolik ti toho vyjede:) odkud jsem čerpala já..to už ani nevím..mám to z mojí loňské seminárky:) kde to bylo i rozšířenější..ale tady by se to jaksi nehodilo:) je to jenom malinký článek..který má upozornit na to..jak to vlastně je..a vyvolat v druhých potřebu..zjistit si něco víc:) to už musí ale každý sám..od toho už tady nejsem:))
Ellcka.bloger.cz | 7.3.2008 16:44
omlouvám se..zase mě to v průběhu psaní příspěvku odhlásilo..ale snad bylo jasné..že jsem to psala já:-P
Vizi z IP 88.101.117.*** | 23.3.2008 14:40
vážim si lidí co se chtejí dozvedet neco o hnutí skinheads prootže to co se dovíte v TV je tak 1%PROTOŽE SE ŘEKNE SKINHEDI MELI KONCERT KTERY BYL ROZPUŠTEN POLICÍ ZA RASOVÉ TEXTY.a lidi si řeknou skinheady souf všichni nacisti a hazí nas do jednoho pytle
vendy z IP 90.177.80.*** | 23.3.2008 17:04
hey taky si myslim..tedka bylo neco takovyho ve zpravach..v prvni casti ze sou to skinheads a ve druhy casti ze nacisti..tak nevim...
z IP 89.24.4.*** | 21.4.2008 05:09
S.H.A.R.P. je jedním z nejzajímavějších a nejvýraznějších proudů, který reaguje na nástup ultrapravicově orientovaných skinheadů a odkazuje na tradice skinheadského hnutí . smile

smile Jsou to zasraní pankáči,nosej kanady bombery,chlastaj,hulej.Dělaj bordel špína smrad fuj pryč s tím. Jsou ta k stupidní a nedokážou se
rozvíjet tak se odkazuj na starou tradici.
Ale v tom to není. Kaultůra musí zůstat stejná
ale rozvíjet se k potřebám udržet si lepší pozici!
Tím nemyslím že Ultrapravicoví Boneheads vznikly z Trojans ale sami sebou vzniklou situací té doby!!!!!
Takže celej ten rodokmen je prostě na hovno a plete vám hlavu!!!!!!!!!!!!
Jak vzikl člověk?
Vývojem chytrost,síla,odhodlání,učit se novým věcem tak to je!
PS.Budem bojovat za kultůru Pračlověka?

z IP 82.45.94.*** | 22.6.2008 16:52
Skinheds neni rasista, skinheds neni politicky zalozeny. skinheds nadeli kazdemu jak si zaslouzi ne proto jak vypada. Nackove jsoucuraci proti kterym musime bojovat, spojme sili a ty svine at strachy chodi kanalama my jsme tady doma oni ne.
STROBOT z IP 90.178.69.*** | 8.12.2008 00:30
Vy hovada plešatý jediný co umýte je řešit banální hovna jde vydět že jste v životě nikdo zvás neřešil žádnej zásadní problém.Existenční sval totiž není biceps, ale mozek tak si to kurva uvědomte jinak choďte kanálama všichni plešky zasraný s pozdravem STROBOT z řad smile
tristan88 z IP 90.178.233.*** | 14.2.2009 14:38
Ty jsi naprosto vylízaný debil.Nauč se ty hovado trošku česky a pak se můžeš zkusit SÁM do někoho obouvat.Lidí jako jsi ty,jsou všude kopy a proto že jsi chudák,jako všichni ostatní,tak se za nimi schováváš.Važ slova,než se je chystáš publikovat.Jsi tak ubohý,utíkej si postěžovat.
kat z IP 160.217.217.*** | 9.12.2009 08:25
for STROBOT: ty ignorante, mozek není sval!!! (mimojiné)smile
Sexcom.bloger.cz | 28.9.2010 21:48
Přesně tak.....fuck off daně na cikány...S.R.Y....
z IP 82.45.94.*** | 22.6.2008 16:55
O! and punks united, lepsi punk nez fasouni, my jsme se narodili z punks na to nezapominejme. smile
Vojtěch z IP 80.251.247.*** | 24.6.2008 14:31
Chtěl bych poprosit autorku(podle nicku), aby mě kontaktovala na mail suedehead@seznam.cz
děkuju:)
neonacist z IP 83.240.27.*** | 26.6.2008 19:38
Pěkně na piču blok, takyví sracky se jen tak nevidi hlavně o pravici jste prostě parta zaostalejch dementu ktří si myslej že kdyš budou lest do prdele negrum a rakoskum tak budou borci smile !! Ale pokuste se pochopid ze laska k vlasti narodni socialismus neni zas tak spatnej kdys se vo nem dovite neco co neni falsovany prepsany k obrazu svemu antyfasitickymi nebo zidovskyma medii oni vam nikdy nereknou poctatu a pravdu teto veci nacismu bes lží smile !!Kdys si ctete nakej clanek o nacistech v novinach nebo v televizi vidite tak tak je vzdy pulka smyslena tak aby nacionalni socialismus co nejvic pospinila.Ze zemreli myliony zidu je pravda ale proc to vam nereknou.Zide si samy mysli ze sou nadrazeny narod je to narod ktery lpi na bedrech jinych narodu a vysava je nici je atd nebudu vysvetlovad celou podstatu teto veci ale ze vam namleli ze je arijec nezbytne modrooky blond jsou keci.Slovo ario je indoevropsky nazev bylich lidi uzivany pred tisici lety a kazdy bili evropan nezidovskeho puvodu se ma takto pravo nazivad modrooky blond je nordysky typ jeden s peti typu evropskych obivatel a pokut by mel v planu Adolf Hitler vyhladid vsechny lidi kromne modrookych blond lidi tak by musel nechad zabid nejmin pulku nemecka hytler chtel spojit evropu a vycistid ji od nearijcu a zbytek svete respektyvne casem taky!!Hitler nikdy nevijadril nenavist vuci negeranskym narodum cim vas krmi media vzdyd rekl v jednom proslovu KDO JEDNOU SAHNE NA SLOVENSKO TEN BUDE MIT DOST PROBLEMU SE MNOU SAMOTNYM a nebo kdys prisel do ceske republiky ČESKO KRASNE CESKO ME.Nemel v umyslu vyhladid nas jenom vam to narvala do hlavi media ovlivnovana zidy aby ste s nacionalnim socialismem v zadnem pripade nesipatizovali.Ale divid se tomu moc nemuzeme kdys Hitleruv nacionalni socialismus znicil pulku zidovskeho naroda.Ale vsechno co se vam snazi vnutid jsou pouze lzi!!My neonaciste sme sance my muzeme evropu zachranid a proto rikam evropo povstan nebo bude pozde oni nas setrid nebudou!!!Pocitam ze tento pravdivi text nekdo nazve ze sou to PRAVICACKY KECY ale kecy sou to co bude tento text pohorsovad a odsuzovad.Nechte si to projid hlavou jestli chcete aby pro vase bile deti tu bylo misto i nadale je to jen na vas!!!AT ZIJE NACIONALNE SOCIALISTYCKY ZAMERENA EVROPA!! Pro pany s AFA a pripadne i zidy ZA PRAVDU SE KAZDY ZLOBI.
Jahoda.oipunk z IP 88.102.80.*** | 2.7.2008 18:29
Hele, než začneš zase někde psát něco o lásce k vlasti, tak se prosimtě nejdřív nauč svůj milovanej rodnej jazyk, jo? Protože to co tady ze sebe bleješ, mi češtinu moc nepřipomíná... smile smile smile smile
Blbče z IP 81.90.164.*** | 27.11.2009 09:12
Tak ty seš teda blb hele. Tolik hrubek už sem dlouho neviděl. Dalši z vypatlanejch kreténu nácků. Nevíš o čem meleš. Je ti nanejvíc 16. Demente!
Jahoda.oipunk z IP 88.102.80.*** | 2.7.2008 18:50
Dobrej článek, díky za něj hele... smile Lidi by měli konečně pochopit co jsou skinheads zač, takhle to dál nejde... Často se stává že jde skinhead po ulici a dostane přes tlamu od nějakejch cikánů nebo vypatlanejch hoperů jenom proto že si myslej že je to nácek... smile smile
Skinhead Silencio z IP 212.158.158.*** | 9.7.2008 22:25
Ktera kurva srala že si myslí že skinhead je nacek.Skinhead je dobrej člověk kterej nesnaší fetaky a Nacek je svině ktera myslí jen na to koho by zmlatil nebo zabyl.Mi skinhedi sme vlastně Vlastenci ja řikam češi sou uš narodní menšina je tu víc žlutejch cikanu a iračanu.Ja sem pro aby sme byli čisty narot a ne menšina.NAROD SOBĚ
Jahoda.oipunk z IP 88.102.80.*** | 26.7.2008 20:34
Ty by ses taky potřeboval naučit psát česky, viď? Vlastenče smile smile
Pitbull05 z IP 89.102.186.*** | 1.8.2008 11:05
Wow narazil jem na tyhle stranky uplne nahodou a nestacim se divit co zde nekteri jedinci vykladají za nesmysli.Ja osobne vyznavam kult Hip Hopu ale zaroven jsem velkym vlatencem.Jsem z Příbrami a abych pravdu rekl tak nebyt smrti Jednoho z mych znamich tak bych ani nevedel ze u nas nejake takove skupiny fungujou Pokud jste nekdo odsud napiste mi prosim jak je to vlastne u nas v mnestecku pod Svatou s Nacistama Neonacistama a buh ví s čím všim jeste Diky
Skinhead Silencio z IP 212.158.158.*** | 1.8.2008 12:07
smile no prostě ja sem rat co sem a nesnašim ty kdyš vokolo nich projdu tak řikaj hele nacek kurva lidi ja nejsem nacek ja sem SKINHEAD.a ten kdo je z hlinska jako ja tak at se vozve a zajdem na smile a pokecame.Ja sem teda jeden ze skinhedu ktery řešej nejdřív slovně ale kdyš to nejde tak uš víte jak dal.Ja řikam dokut je pívo na stole kamaradi mame se radi.Čest a sílu VAM.
anonym z IP 81.90.174.*** | 15.8.2008 23:41
Vish kdyby nebyli takovy skinhedi jako sou tak bych vas mozna nehazela do jednoho pytle ,, Ale ze ste dobry lidi jo to bych nerekla vytahnout na miho brachu kudlu co to je ?? to ste takovy sracky umite jenom machrovat kdyz je vas vetsi skupinka kdyz je jeden sam mohl by se posrat tot muj nazor !!! smile
Skinhed Silencio z IP 212.158.158.*** | 19.8.2008 10:29
No vono holčičko je několik druhu skinu víš a mi sme ty hodny.Jsou apolitvískins naziskins neboli nackove pak skins skinheds sharp a další.Tak si nejdřív zjisti ktera skupina vytahla na tvího bratříčka kudlu a pak odsuzuj.Serou mně takoví lidi ktery si na internetu přečtou natpis Naziskins a udělaj si v toj jednoduše svvoje a řeknou nazi jako nacek a skins jako skinhead a pak si řekne je to 1 a to samí ale titulky nečte.Tak si v tom udělej nejdřív jasno.
Ladas z IP 94.112.25.*** | 20.11.2008 13:52
MÁŠ PRAVDU! Sice nejsem skinhead, ale vím, že skinheadi se snažejí pomoc českému národu! ŘÍKÁM VYHLADIT CIGÁNY!!!!
oioioi z IP 88.102.58.*** | 12.3.2009 20:24
Přesně,
čechy čechům a s PING PONGEM di do hajzlu!!!
jakub z IP 89.24.181.*** | 11.7.2011 16:00
Skinhedi sou chudáci pač každej vnich vidí nácky přitomonitu byly dřív před náckama heslo zní Punk and skin united
z IP 81.106.193.*** | 7.8.2008 23:14
z IP 81.106.193.*** | 7.8.2008 23:25
je biela smile smile smile smile
antifa z IP 83.208.141.*** | 15.8.2008 19:58
Jo good ale mohlo by se tu kromě OI a S.H.A.R.P. napsat třeba i o R.A.S.H. ....
Věra z IP 89.102.252.*** | 13.10.2008 21:15
Ahoj, tak musím uznat, že jsou to určitě hodně zajímavý články. Já vím,že všichni stejní nejste, bohužel je pravda, že vynikají ti "špatní". Ale pokud se člověk zamyslí, ať už jak vznikly skinheads nebo nacismus, fašismus,...a spousta dalšího, vždycky to mělo být něco dobrého, něco pro lidi, bohužel se to většinou zvrtlo někam naprosto jinam....jenže tak už to chodí. Tím nechci propagovat nacismus, atd... jen chci naznačit, že to třeba původně taky nemuselo vypadat tak jak to známe z historie...
Na druhou stranu, asi zrovna dobrou reputaci mít nebudete, pokud se taková tlupa omezenců zleje a zmlátí kohokoliv, třeba jen proto, že jde po stejné straně jako jdou oni, to nemluvím o cigánech a ani o židech, ale o obyčejných "bílých"... Rozhodně doufám, že i tací dostanou rozum a přeju vám, aby vám to nadšení a ta síla pokračovat v tom vydřela...Hodně zdaru lidi
Skinheds Silenco z IP 212.158.158.*** | 14.10.2008 18:21
To maš recht že neuznavaj ani sví vlastní druhy že se řežou jako zběsilí.Ale maš pravdu i v tom že jdou na porvrch ti zlí a ostatní se nezaobíraj tím estli jsou mezi nima i hodní.Prostě viděj jednoho a řeknou si aaa tak ten bude uplně stejnej jak ten co stojí vedle něj.A to mně sere nikdo nokoho pořadně ani nezna a pak h soudí.
Skinheds Silenco z IP 212.158.158.*** | 14.10.2008 18:21
To maš recht že neuznavaj ani sví vlastní druhy že se řežou jako zběsilí.Ale maš pravdu i v tom že jdou na porvrch ti zlí a ostatní se nezaobíraj tím estli jsou mezi nima i hodní.Prostě viděj jednoho a řeknou si aaa tak ten bude uplně stejnej jak ten co stojí vedle něj.A to mně sere nikdo nokoho pořadně ani nezna a pak h soudí.
Honza z IP 85.207.240.*** | 7.11.2008 18:48
Přesně tak jsou dobří a špatní skini.
Je také pravda že hodně lidí má v tom zmatek a plete si ty lidited už se málokdy pozná kdo je kdo.
Chtěl bych říci hlavně to že o člácích o skinheds se vynechává velice důležitá věc.Český nacionalizmus čili vlastenectví jak to oživil ten Landa.
Český nacionalizmus tu byl už v 19 století pak jsme měli Národní Obec Fašistickou ta také nemusela být špatná a ted po válce a letech komunizmu se začali obnovovat staré věci dobou se tam přimixovali nové věci holé lebky ,bombry atd.
Jako pro čecha už začínám zjištovat že subkultura skiheds jako taková velkou váhu nemá ovšem nevadí mi jako doplněk.Ten nacionalizmus je třeba pěstvat v pročeském duchu.Mám radost když se to projevý v jakékoliv formě.
honza z IP 78.45.121.*** | 14.11.2008 15:28
vsechny nacky na svete bych vyhladil jako hitler zidy a cikany,hitler byl skurvysyn,sam byl zid,vychcanej debilek co si myslel ze je buh,nackove sou zfetovany teply smejdi,zdar.
Skinheds Silencio z IP 212.158.158.*** | 20.11.2008 18:11
zdraví vas Hlineckej Hooligans.nackove sou svině kurvi blondaty modrooky.nakej zasranej prací prašek ARÍJEC.děte do píči
Skinheds Silencio z IP 212.158.158.*** | 20.11.2008 18:11
zdraví vas Hlineckej Hooligans.nackove sou svině kurvi blondaty modrooky.nakej zasranej prací prašek ARÍJEC.děte do píči
..... z IP 62.177.86.*** | 21.11.2008 20:09
Pokud tomu dobre rozumim,OI SKINS jsou vlastneci?
ooo z IP 88.102.80.*** | 22.11.2008 12:24
všichni skins jsou vlastenci smile
Skinheds Silencio z IP 212.158.158.*** | 22.11.2008 13:41
no prostě skinheads je snad nejlepší skupina lidí ktery potkaš.Kdyš se snima seznamíš a budeš mít problemi oni ti ho pomužou vyřešit.Radi pijeme naky ty pivka ale nesnašíme fetaky.Marihuana je pro nas hnus prostě všechny drogy sou hnus.Proč se pereme s nacisty a proč mame ruzne pochody?Proto že kdyš tam jsou nacisti tak s tim někdo musí něco udělat.Bojujeme za znovu čistou zem jak praví orlík.Čechy ty vam byli vždicky trnem v oku k otevření nenavisti zbejva jen par kroku,mužete tu snama chlastat pívo na korbele ale s křížem hakovim děte do prdele.FAŠOS FA FAŠOS TU NECHCEME.
viči z IP 89.190.57.*** | 31.5.2009 20:32
ty blbe, takové pokrytce jako si ty mám nejradši. "Marihuana je zlo", každý, kdo hulí je pro vás odpad. Nehulíš, nevíš! Jak můžeš vědět, že tvůj šéf napozici managera personálního oddělení, který rozhoduje o výši prémií,(kterému beztak lezeš do ánusu) místo sváči nešňupe cox (ale to bych ti asi moooc fandil). ALKO asi neni droga, že? no nic nebudu to rozvádět, navíc s půlročním zpoždění...zasr.ní  pokrytečtí rádoby andílci.....smích...jinak smile
Tomas z IP 62.177.86.*** | 23.11.2008 12:53
Skins(OI) and Punk UNITED.... smile smile
nikto z IP 84.112.201.*** | 25.11.2008 20:53
hm nom neviem co na to povedat ... mam pocit ze mate na neo-nazi kusok zkresleny nazor ... po prve nazi nesu skinheads a skinheads niesu nazi tak to vobec nespajajte ... to ze nejakemu NS sa paci ten stil obliekania je kazdeho osobna vec o nic ine tu nejde ... a navise :D:D idete bojovat proti NS :D:D:D ved je to smiesne ... dobre sa pozrite co sa tu deje ... ja sama patrim k praviciarom ale treba povedat ze vecsina z nas co vie o co tu ide a tak dalej sa za vyse polovicu co sa k nam radia robia zlu mienku ... smile nam nejde o nic ine leen aby si kazdy zachoval svoj kus zeme ... zijem vo wiedni a kto tu nezije najmenej 4 roky nevie ake je zit v krajine kde je 80% ina narodnost ... sami rakusania sa stazuju ze maju strach vo svojej vlastnej krajine vyst na ulicu ... je to normalne ?? podla mna nie ... nieje normalne aby sa niekto kto sa narodil vo svojej krajine vyrastal tam ma tam celu rodinu a neviem kolko generacii sa bal vyst na ulicu koli nejakemu spinavemu turkovy ktori sa tam dotrepal prosikajuc o azil a teraz ked ho dostal utlaca ostatnych .. neviete ake je to bat sa vist na ulicu ... ano som rasistka ale len co s tyka nasej zeme .. nech je kazdy tak kde ma ... je rozdiel ked pride cech slovak nemec a tak dalej do nejakej krajine v europe .. euroba nech ostane europou zoberte si taku cinu ... je ich tam jak potkanou a len tak tam nejakeho negra alebo inu rasu nenajdete .. zato u nas je tych sikmookich plna rit a my s tym mame byt spokojny ze nam tlacia ich kulturu sem pozrite sa trosku aj dookola co sa tu deje ... ked budete seci taky slepi sa za par rokou mozete rozlucit s vasim milovanym ceskom ! aj vi potom budete mat strach vyst na ulicu !! potom zistite ze ste rbili chybu ked sa tu zacnu seci turci albanci jugosi atak dalej roztahovat ... uvidite ake vam bude prijemne ked uvidite ist cloveka ktoreho ste niekedy milovali ist za ruky s nejakou diernou opicou !! uvedomte si to ... za chvilku sme vyhinuta rasa .. krv sa coraz viac miesa ... precitajte si aj nieco z historie uz odjakziva sa seci snazili zastat si svoj kraj a nepustit tam ziadneho neppriatela a mi tych nepriatelou teraz samu knam volame ... za toto zomierami nasi predkovia ??? keby toto videli tak vas postrielaju ! skuste sa pozriet aj na noralynch NS ktory maju rozum a vedia o co tu ide a nie nas sudit podla nejakych holohlavych odpadkou co lezia niekde ozraty v parku a vykrikuju sieg heil ...
Honza z IP 85.207.240.*** | 25.11.2008 21:06
Skinheds Silenco:Ono je více zmatku s těmi pojmy.Je sice fakt že Orlík zachovává pravé české vlastenectví a zároven zpívá fašos tu nechceme.Tam je to pochopitelný.Jinak fašizmus se opravdu často spojuje s nacizmem a náckama.Jenže ty ideologie jsou rozdílný i když mají podobný prvky.Jak jsem psal že Národní Obec Fašistická co tu byla tak byla zároven proti nemcům,nacistům to samé Vlajka založená 1930 byla organizace slušnýchh lidí 1939 vedení skončilo v koncentráku a stalo se to kalaboranské hnutí.
Já vím mě de o to samé co tobě jen je už těžké očištovat slovo fašizmus.Veměme na paměti že existovali a existují fašisté co byly proti hitlerovi.
Skinheds Silencio z IP 212.158.158.*** | 29.11.2008 13:01
Konečně někdo kdo muj nazor chape a nepřehlíží.díkec žes mně zveřejnil a dík za to že maš stejnej nazor jako ja a jinak tobjě SLOVENSKEJ NACKU v 1 sem s tebou bohužel je tu čím dal tim víc přistěhovalcu ale taky i NACKU nemam je rat a proč si se přidala k NACKUM zejimalo by mně to odpověs díkec.
Hugo Boss z IP 62.177.86.*** | 26.11.2008 21:45
Me se fakt nelibi jak se šikmovoky a cikany vsude rozlehaj,at padaj do svi zeme,tohle me fakt sere...a nejvic me na tom sere ze politika(ODS atd.)na to uplne sere!a honzo,očistovat fašimuz to uz asi nejde,lidi jsou zdegerovany,a to ve vsem
Skinheds Silencio z IP 212.158.158.*** | 29.11.2008 13:11
Zdravim všechny co toto budou číst.Mně by zajímalo kdyš nas lide i vlada hazí nas Skinhedy do jednoho pytle s nackama a řikají že nas zruší co dělate vy všichni s přistěhovalci.Třeba IRAČANI jsou to terorysti ale mi si je ochotně bereme do ČR.To že mezi nimi mužou bejt i davní terorysti nebo zabijaci nikoho nezajíma ale nas posuzuje každej.Tak co stim udělate to by mně zajímalo.Mně tady iračani v našem mněstě vaděj.Proč my dřeme platíme daně a všechny naše prachi dou iračanum na ruku.Mi slušny lide mame co dělat v dnešní dobjě aby sme si našli noví byt a kdyš započítate i vybavu tak je to strašna suma peněs.Kdyšto IRAČANI přišli do našeho mněsta a hned mněli vybaveny velky byt a nicnemuseli řešit.To mně štve.Vím vypada to jako zavist a rasisticka slova ale tady to štve každeho z nas.
Honza z IP 85.207.240.*** | 29.11.2008 15:09
Očištovat slovo fašizmus jde.Podívejte se na stránky Národní Čest.Opravdu není tajemství že čeští a polští fašisté byly proti hitlerovi a nemcům.Bouhžel se učí jen o nákých a náký zamlčují.
Všechno souvisí se všim vysvětlím to po pořadě s tím Irákem.V bílém Domě jsou židé ty ví že dochází ropa a bude ekologická nouze tak okupují Irák a další islámské země.Mezinárodní židovstvo má zájem na tom aby miliony byrevných a negramotných uprchlíků šli do evropy a zpreznili a rozložili naše Národy.Ty imogranti co přináší nemoce,berou lidem práci a td tak to je celé řízeno uměle. Jistě že je tady nechcem.Je to složitý. Proto se nestydme klidně na hlas řeknu.JSEM NACIONALISTA JSEM RASISTA JSEM ANTISEMITA.Opravdu není žádná ostuda se k tomu přihlásit a odhalit viníky.Američtí židé dělají vákly všude na světě vemte si Srbsko bratrský Národ albánci a amíci tam zabijeli ženy a děti.To s tim kosovem je jako když nám nemci vzali sudety.Lidi jdeme do boje a dejme do toho všechno.USA A ISRAEL POTÁHNĚTE DO PEKEL!
vendy z IP 90.177.80.*** | 29.11.2008 15:58
Hele lidi, ja vás fakt vůbec nechápu!!
Jirka z IP 85.70.99.*** | 9.12.2008 21:39
Je to trapny jako opice v sexsopu !! smile Proste hruza !! smile smile smile
Jirka z IP 85.70.99.*** | 9.12.2008 21:43
Kdo si myslí že má na gengstra Ať se mi postavy!!! A věřte že se my podtavý !
Thor Steinar z IP 217.75.209.*** | 11.12.2008 17:27
NO podle me ty co melou o nackach ze sou to zmrdi atd.proste a jednoduse komu se nelibi nazi-skins tak muze jit do prdele!!!protoze nackove sou borci ze jo chlapi??my chcem bilou zem a nechcem aby sme byli mensina chceme zajistit cistotu zeme nasim detem a kdo neni stejnyho nazoru tak neni normalni!Cikani v dnesni dobe sou jako mor i ty vymrdany pristehovalci a to i zluty proste vsichni co tu nemaj co delat!Je to mor kterej nas pomalu ale jiste huby!!!zamyslete se nad tim a pokuste se o tom popremejslet!!! smile smile smile smile smile
Skinheds Silencio z IP 213.29.62.*** | 17.12.2008 10:19
Zmrdečci vyhubíme cikany.Každy kdo tohle čte tak pokažde umře 1 cikan tak to dej přečíst všem a dopřej nam krasne bíle vanoce smile
To neni podstatny z IP 62.177.86.*** | 17.12.2008 22:11
Oi skins jsou teda vlastneci?proti pristahovalcum a cikanum?
Honza z IP 85.207.240.*** | 20.12.2008 11:06
Nazi:Víš co s cikánama a barevnýma se stebou schodnou skoro všichni tento názor za bílou zem je v pořádku.Jenže Nazi nemci za války nás chtěli částečně vyhladit a častečně zgermanizovat.Ted Nazi říká že Evropanství je nadřazeno nad češstvím.Prostě Nazi ten název a ty symboly čeští vlastenci a většina národa nikdy nepříjmou.
KAOS z IP 88.146.167.*** | 25.2.2009 10:14
marihuana neni fet ani droga.(jo delej radeji neco s tvrdma drogama a smazkama nez mlet o marihuane,znas bad manners?typek nerozjede zkousku kapely bez speka,a to je skinhead.miluje fotbal,miluje ska.)..je to jen debilita jak ti urcil stat co mas a nemas brat co mas a nemas delat,to se chces radit mezi dalsi ovce a mit tak omezenj mozek.,ty si skinhead????.heheh,jednou tak ,potom tak..(my ze jsme mensina?nechod na ten odpor tak casto,lzi nacku).sharpaky mezi nackama dohromady nenajdes ty debile,a ty ze poradas nejaky akce?kurva to bych se asi divil kdybys na zadne nebyl,kolik mas?15?....mate v tom jaksi vseci bordel....jinak clanek je perfektni...dik za nej.aspon nekomu to vysvetli,a jeste by to chtelo nazornou ukazku pro ty co si mysli ze to ví ale michaj vse dohromady jak skinhead silencio..nebo co..nas narod ma rasismus vzitej,lidi nechapou jina reseni,jako bych rek ze jsme nejvic omezenj tupej stat,ale proti vlastenectvi a respekt Cechum co dokazali kdysi a nebylo by zkurvene druhe svetove,tak bysme byli o kus dal.Zkurvena zeme co uz nezmenis(a tvy cizinci za to jaksi nemohou,mentalita ceskyho naroda ) PUNX AND SKINS UNITED......kde jste kde ,kde jste kde,co chcete vratit silu pravyho skinhead kultu.antirascist.  smile
viči z IP 89.190.57.*** | 31.5.2009 20:45
jojo, souhlas se vším. Je vidět, že brainwashing plně funguje.PS: skinhead silencie je blb, ale to už sem mu psal.
KAOS z IP 88.146.167.*** | 25.2.2009 10:28
vy jste normalne ta ceska elita jelita....
cigos asi co udela kdyz uz tady v cesku ma predurcenou budoucnost asi malo lidi necha cikany dostat dal,dat jim sanci zit jinak bez predsudku,ale pak potka vas ,vas vsechny lidi co ho odsuzuji odmalicka.cikani co uz dneska v nasi zemi maj proste jasno,jak se to bude vyvijet,je to vse jen o lidech...znam spousty cikanu slusnych.cikan v cesku od malicka je souzen,a je jasny ze to ais nepovede k dobru,nemuzes se divit jakej je pak zmrd.jo nemusim to co delaji,ale kurva vy zamindrakovany cesi,nez abys hledal chybu u statu,a hlavne u sebe,omezenej tupej.jen dalsi ovce co chape tak jak mu to stat prehodi a kdyz ne tak se bude bourit tak jak stat si preje,a jak dopredu odhadl.nezastavam se cikanu,jde jen o tu lidskou mentalitu chapani,kdyz to pochopis a zkusis to nejdriv u sebe,mozna dojdes ze problem je jinde nez chodit na ulici a kopat do mensin...OI SKINS KURVA NEJSOU PROTI CIKANUM NIC..o! JE STYL MUZIKY.KTEROU SI PREBRALI NACKOVE(jako vsechno znasilneni ceske zemi,znasilneni kultu ktery nikdy nepatril k nim) O! dneska muzes slyset antifasisticke a nackovske ale jediny pravy O! JE VZDY PROTI RASISMU.....pristehovalci a anglicani chodici spolu na fotbal tancici na ska a na O! to ti snad staci ne.dneska uz nackove tento kult zkurvili,existuje hlavne v evprope a statech kde nejsou taky bezmozci jako cesi,spousta pravych skinheadu,staci jen videt kolik paradnich kapel hraje O!..a hlavne proti nackum...a komentare nacku,za ty bych se jen stydel,nacek neni vlastenec...JE TO VLASTIZRADCE...uctivat nemecky cucaky zakomplexovany,nekolik let po valce a jeste v Česke zemi..nad tim ti zustane rozum stat..pokud dokazes myslet jinak nez dnes mas urceno jak žít.BEZTE DO PICI GERMANCI...... O! O! O!  ....smile
kaos-kill the nazi z IP 88.146.167.*** | 25.2.2009 10:39
Z TECH VASICH NAZI KOMENTARU A DALSICH,JDE VIDET KAM CESKEJ NAROD SMERUJE.tupost omezenost germanstvi hesla hovno v hlave...GENOCIDU CESKA..BY BYLA POTREBA....ten kkokot co ma nick 88  by potreboval pekne pres drzku.ty vole ty si lzes sam sobe asi kazdej celej dlouhej zkurvenej den co ty nacku pomatenej,najdes si takovy argumenty ze si reknes ze hubit lidi je proste pecka...mel by ses stydet,tvy prarodice trpeli kvuli takovym kurvam jako ses ty.sharp jsou normalni skins,i punks,kterym neni lhostejny ze si nekdo prebira to co jim vubec nepatri. JE JASNY ZE BONEHEADS NEVZNIKALI Z TROJANS.....reagge skinhead,vic jak pulka cerna..a ty furt se tady budes ohanet nejakou spinou germanstvi.myslis ze se nacek rozviji?zakomplexovanej omezenej cech.co by jen dokazal resit nasilim,ale proti nasili nic nemam,kdyz je pachano tam kde ma a to na vlastizradcich-nackove.
iveta muchova z IP 194.154.22.*** | 16.3.2009 13:01
hele ja a ni nevim co je skinhead a nacek hahhaha tak mi to prosim vas visvetlete ja sem ciganka ale nechapu co proti nas mate nic vam nedelala ja vim re mi sechni cigani nejsme slusni ale nekteri sou ok a nejsou proti bilim tak njevim oco vam jde ja sem re slusni rodini moje mama je ceska akurat muj tata je cigan co je natom vole?smile
Labakan z IP 77.97.94.*** | 8.4.2009 12:59
Cech nemuze byt nikdy fasista.Oi!
Honza z IP 85.207.240.*** | 19.4.2009 12:08
už jsem tu nekolikrát napsal že esisovali fašisté co byly proti Hitlerovi.třeba Gen Radola Gajda byl vůdce Národní Obce fašistické co se stavěla proti Hitlerovi.Proto Čech může být fašista úplně v pohodě jen si myslím že Čech by neměl být neonacista prostě nácek.
Fakt je ten že my Češi máme být na co hrdý když už tady nekdo zmínil to že jsem nebojovali a že jsme zbabělí to mě mrzí a kluci v pevnostech 1938 a 1938 poravdu chrtel za svou Vlast bojovat a hodně je mrzelo že Zloduch beneš to celé pustil.
Náckové s nima je to složité ale náké ty pravdy jim uznávám třeba to že demokracie je na hovno nebo to že přece záleží zda je nekdo bílej nebo černej.Vetnamec,žid cikán negr co omylem dostane české občandtví nikdy nebude Čech.Fakt lidi nebojme se přiznat k tomu vlastenectví.Nacionalizmus je neco co má budoucnost,multikulturní a multirasová společnost dávno selahala.zamysleme se nad tím.
Skinheds Silencio z IP 213.29.62.*** | 22.4.2009 10:14
Nazdar lidi jak ste si asi všichni všimly tak nam sem poslali novou rasu a to sou Iračani jsou horší než cikani.Dělaj tu bordel a na každyho řvou jejich hadky probíhaj tak že posobě hasej nadobí.Přivlastnujou si naše uzemí a myslej si že se jim nepostavíme.Sou tejně neodbytny jako Nacisti.Sou to negři skurvenysmile.Iračany pryč.Zm¨rdy skurveny.Nakupujou žadlo za stravenky nepracujou a žijou znašich daní.V obchodech si myslej že sou kralove každyho předbíhaj a kdyš se ozvete tak vas venku sejmou.Co to je kurva to je vlast smile mam svoje mněsto a svoji rodnou ČRsmile.A ne takovou špinavou jako je ted.
viči z IP 89.190.57.*** | 31.5.2009 20:59
ty voe, ty taky nevypadáš jako čech, když neumíš psát česky, tak se nad sebou zamysli ČECHU (nebo si možná tak ožralý, že alkáču) ...jinak jestli to co píšeš je pravda, tak ok. Akorát nevim, co tím tvojim projevem tady zmůžeš. Zhul se a možná na to dojdeš...smile
Skelet z IP 88.103.232.*** | 25.5.2009 16:27
Zdravím. Našel sem tyhle stránky uplně náhodou, ale musim rict, ze skinhead sou neco jako moji brachove. Nejsem ani skin nebo punk. Sem metalista. Manicka. Dlouhovlasatej. Ale prosel sem si obojim a trochu tusim jaky sou obe skupiny. Bud sme se pomlatili s punkesama, se kteryma se potom ozralismilesmile . Kdyz vidim v dnesni dobe ty kokoty, ktery si hrajou na nejaky povyseny dementy a hlasaji navrat treti rise nebo co tak je mi na bliti na nejde mi to do hlavysmile.
viči z IP 89.190.57.*** | 31.5.2009 21:04
já osobně sice žádného skinheada neznám, klidně bych poznal, ale to se mam každého vyholeného nejprve zeptat z které odnože je??? abych nedostal po držce, když si budu chtět třeba zapálit brko???
Skinhed Silencio z IP 212.158.158.*** | 31.5.2009 22:46
Možna neumim psat ale sem čech každe ma nazor psat podle některech vocasu neumim jak tady bylo znazorněno ale aspon nemam vyhulenej mozek jo nevadí mi to hulte si ja se nekurvim ty lidi co si daj brko jen někdy mně nevaděj ale vaděj mně ty ktery hulej každej den a co stoho maj vysmaženy mosky.Ja SKINHEDS sem vděčnej kde žiju ale nejsem spokojenej stim skym žiju dobra uznavam některy barevny sou v pohodě ale souděj se tak jako soudíte vi normalní lidi nas Skinhedy.Vidíte vyholenou hlavu a uš řikate to je zmrd ten je nacek a skinhed.Ale víte hovno Skinheds nejsou Nackove a mi nosíme džíny převažně a ne maskače.Hazíte všechny do jednoho pytle vim sme lidi sme všichni stejny někdo se narodil s jinou barvou co nadělaš každej sme nakej ale jako mi nikdy nebudou.Rasizmus ma každej v sobě i kdyš to je bílej proti bílímu všichni sme rasisti a mame sví prava.Ale spíš by ste se všichni mněly zamněřit na to co se to tu dějě drogy to je to co je tu furt a deně.Vídu z baraku du na pívo a co vidim partu usmrkancu jak se dělej vo jedno brko a kdyš ho dohulej vemou telefon a volaj zdar nemaš něco silnějšího?To mně sere sere mně jakou budou mít naše noví generace budoucnost zachvíly si děti nebudou hrat s lopatkama ale se stříkačkama a budou motat brka.To mně sere řikejte si neumí psat jo beru to mam stim potíže nestydim se za to ale mam svuj nazor kterej každej přečte s chybama nebo bez ale bojíte se si to přiznat bojíte se vijít ven a říct sem fetak.Ja se nebojim vídu a zařvu sem skin ale nee nacek a serete mně fetaci.Mi skinheds držíme při sobě a nikdy si nepodtrhnem nohy ani kamošum sme ČEŠTÍ BRATŘI.A co to je za písničku posranej nacek přímo do vočí mu civim posranej nacek pta se čemu ja se divim a pak mlad skinheda do hlavy.Tady mate dukas že nas hazíte do stejnyho pytle.Mi sme ČEŠI ČEŠTÍ SKINHEDS A NE NAZI GERMAN.smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile
Skinheads Silencio z IP 212.158.158.*** | 7.7.2009 22:59
Oi oi oi oi oio io io i oi o i o i o i Kolykrad budu řikat a pokaždy že nezaleží natom jak do píše to nas nezajíma víš nas zajíma nazor tohle nejsou pravidla českeho pravopisu.Někomu vaděj černy nekomu žluty někomu voboje ale tady de proti sobě zase čech proti čechoj uš se koukněte hazíte nas s Nackama do jednoho pytle ale přitom nemame od sebe daleko jakt to? každej znaš uš aspon jednou řek skurvenej negr nebo spíchanej barecnej to uš je dukaz rasizmu tak neřikejte že sme jiny sme všichni stejn a všem stranam vaděj že tu mame barevny smilesmilesmile ja sem čechsmile mam rad svoji zem
opoun z IP 85.70.16.*** | 25.11.2009 16:42
skinhead není fašos, punk není anarchie!
fašouni opravdu ukradli kult skinheads, dnes se fašisti najdou v každým směru, který ještě před pár lety  rasismus a fašismus a podobný sviňstva odsuzoval. dnes najdete  fašisty na hiphopu, na každé diskotéce a hlavně na fotbale, kde 15tiletí opití blbečci hajlují.  proč mi antifašisté nemůžem na fotbal?  riskujem  zdraví nejen svoje ale i svých rodin. fašisté sou prachsprostí teroristé.smile
Sumaresa z IP 88.102.101.*** | 25.11.2009 20:17
Totalne nehcapu jak muzou temer vsichni v zemi rikat tem vylizanym pakam "Skini", Skinheads pochazi z Jamajky... a prvni skini byli tmave pleti ...tak jak muzou tito "vzdelani lide" rikat skini nacistum.....naprosta ptakovina
Aspon jde videt kdo je dement to za prve a za
2, Fasouni bude tak dlouho provokovat az Se Skini Punkaci a Ackari naserou a pujde to na ostri noze a pudje uz o zivoty!
Proto ted a tady a toho se budu drzet navzdy rikam
Punks y Skins Stay united and Win!
banks z IP 212.158.134.*** | 27.11.2009 15:01
myslim že když už tady máš takle povedené články jako jednotlivé hnutí skin head tak nechápu proč píšeš že skin head oslavují nějakýho diktátora protože je to blbost! zkus se třebas zamyslet na tima článkama když skinheads založili barevný přistěhovalci z jamaiky asi těžko budou rasisti tak neonacisty prosím nazívej správně to jest wpskin(white power skin) a nebo bonehead(kostěné nebo též tupé lebky) a nebo normálně zmrdi ale nepiš že skinhead je rasista
O.o z IP 88.103.250.*** | 7.12.2009 08:39
Nikdo nevíte o co jde ... je jich tu víc než nás bílých ... necháváte si republiku ukrást před nosem ... nic o nás nevíte a ještě se k tomu vyjadřujete ... idioti ! smile
Anonym z IP 81.91.220.*** | 7.12.2009 16:52
Ostatně, kdo by obdivoval rasisty, kteří se rozhodli ublížit druhému jen proto, že má jinou barvu kůže? Kdo by sdílel názory s někým, kdo se hlásí k odkazu Adolfa Hitlera a jeho hrůzné činy považoval za sprváné?

Myslím, že moc lidí by se nenašlo. (To si opravdu jenom myslíš frajere.)
Pavel z IP 2002:5631:6963:*** | 8.12.2009 13:45
Opravdu je zajímavé, nevím, zda smutné či k smíchu, pročítat si zde příspěvky od tzv. Vlastenců, kteří ani neumějí používat pravopis rodné řeči. Vlastenci, kteří bojují za čisté bílé Čechy všemi prostředky - např. s použitím asijských bojových umění..))smile
Podle mého každý, kdo se cítí jakkoli nesvobodně a tento svůj mindrák řeší tím, že přijme jakákoliv pravidla nějaké skupiny a aktivně se s nim hlásí, ztrácí svobodu vlastních myšlenek a stává se otrokem té skupiny a je celkem bezpředmětné, zda je tato organizace pravicová či levicová. Uvedu jeden z mála případů, kdy jsem svobodně neonacistovi sdělil své protirasistické myšlenky a kupodivu jsem vyvázl se zdravou kůží. Zajímalo mě, co by se stalo, kdybych navštívil koncert a nesdílel stejný politický názor přítomných. Odpověď si zajisté sami domyslíte - alespoň ti, kteří jsou schopni samostatného myšlení a umějí číst. Pokud se rozhodnete na tento můj příspěvek reagovat, prosím o spisovnou a gramaticky správnou češtinu. Díky
Woita z IP 93.91.144.*** | 10.12.2009 01:42
...je mi uplne jedno jestli je nekdo cernej, zlutej nebo bilej...pokud ten clovek zije v souladu se zakony a zvyklostmi nastavenymi v teto spolecnosti, tak ho beru jako sobe rovneho...je mi na bliti ze vsech, co prosazujou sve nazory nasilim a je mi uplne fuk jestli ma ten dotycnej holou hlavu a nebo manicku...zij a nech zit...nasili plodi zase jen nasili...vy pomyleni, co chcete Cechy Cechum, co nevahate pouzivat nasili pri prosazovani svych nazoru, by jste se nad sebou meli zamyslet...taky mate a nebo budete mit deti, pro ktere chcete, aby na ulicich bylo bezpecno, ale sami prispivate k tomu, ze to tak neni...ale dotycne jedince asi mysleni boli vic nez par ran pres hubu...nemam ani nic proti fetakum a zkourenkam, kdyz si na to dokazou vydelat a nezijou na ukor druhych...sam si obcas rad dam jointa...na tom neni nic spatneho...drogy jsou stare jako lidstvo samo...dokonce i zvirata fetujou...budeme je taky mlatit???
Pavel z IP 2002:5631:6963:*** | 11.12.2009 19:28
No jasně, můj králík mi taky žral kytky ze zahrádky..))
Jen tak mimochodem, autorem hesla nic než národ je František Palacký, který dovedl hovořit dalšími 10 jazyky. Usiloval o právo českého jazyka na bytí v rakouské říši, ovšem ne na jejím zrušení. - Kdyby nebylo Rakousko, museli bychom ho vytvořit.- To by se asi otec národa podivil, že ti, kdož poukazují na jeho odkaz, neumí ani správně používat rodný jazyk..)) To už svědčí o mentální úrovni lidí, kteří se nám tu snaží vsugerovat rádoby vlastenectví, a ani neumí pořádně mluvit. Takže nacionalisté, dodělejte si nejprve základní školu, až potom se pouštějte do politiky, jste banda primitivů...
xxx z IP 85.71.92.*** | 23.12.2009 17:51
Zdravím,a chtěl bych tady napsat to jaký jsem měl včera zážitek,ale né jenom Já,ale moje celá rodina a sousedé.Jedna romská rodina oslavovala narozeniny dcerky a jak už měli dost vypito,začali napadat nájemníky celého našeho vchodu ... rozkopané a vykopnuté dveře,vyhrožování zabitím atd.je to normální,kdo chce s něma žít ? ... Nás už to přestalo bavit.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel nula a devět