Já jsem socka, ty jsi socka!

Napsal Trojan.bloger.cz (») 13. 10. 2009 v kategorii o lidech, trendy, přečteno: 5331×
trojan-banan/2797-cesky-sen.jpg

Pro tenhle článek jsem si vybral takové lehčí témátko, které je ale všem blízké. Co si představíte, když se řekne slovo socka? A ne, nevykřikujte, že Radovana. Pojem socka je sice dost pružný, ale zhýralé milionáře ještě nejspíš nezahrnuje. Vsadím se, že dost socek potkáváte cestou do práce, školy nebo když se jen tak flákáte po venku. Mají dost společných znaků a když se shluknou do klubíčka, je to radost pohledět. A zhusta i pocítit.

Nejdřív se teda vrhneme na to, co si pod tímhle pojmem představuju zhruba já. Moje vnímání tohohle slova bude možná trochu jiné, než Vaše. Pod pojmem socka nevidím hlavně majetkové poměry, ale především chování a myšlení. Jak tedy typická socka jedná a vypadá? Předně se může přetrhnout, aby se zúčastnila jakékoliv akce v supermarketech. Nenakupuje inteligentně a normálně jako běžný člověk. Normální člověk jde do obchodu s tím, že si koupí to, co potřebuje. Co jí, co využije atd. Ale socka ne. Socka skoupuje už týden předem po letáčcích a magazínech, aby vychytala ty všemožné supervýhodné akce a pak se zásobila. Co na tom, že mlíko pije jednou za měsíc, ale když oni tu paletu mají o padesát procent levněji, tak to je jasná koupě. Nevadí, že smetáků máme doma pět, když je akce tři plus jedna, šup s tím do vozíčku. A tak dál a tak dál, určitě tyhle lidi taky vídáte.

Je to samozřejmě každého věc, co kupuje a kolik toho kupuje, ale brát něco jen proto, že je to levné nebo ve slevě je nesmysl. Prostě to není racionální ani ekonomické a vůbec.

Dalším typickým znakem pro socku je závist. Socka závidí seč může, protože sama nikdy mít nebude, tak se snaží aspoň nadávat na ty úspěšné. A to přitom vůbec nezná. Jak může nějaká česká socka znát úspěšné a bohaté podnikatele? Nemůže, protože se pohybují v úplně jiných vrstvách. Ale Socce je vždy jasné, že ten člověk si to „všechno stejně nakrad“ nebo „voříznul důvěřivý a slušný lidi“. A pak závistivě sleduje v novinách, kde si tihle lidí válí šunky.

Sm131mom-says-i-m-cool-postersTo mě přivádí k další typické vlastnosti. Socka Čte a sleduje bulvár. Protože její život je nudný a všední, tak je potřeba vědět, co dělají ostatní. A nejlépe s kým to dělají a kde. A kdy se taky hodí. Je to sice vzhledem k jejich existenci k ničemu, ale aspoň na chvíli mají pocit, že jsou těmhle lidem blíže. Nejsou, ale na tom přeci nezáleží.

Socka sleduje sousedovu kozu a plácá ručkama když mu chcípne. Přesně podle hesla „Když ne já, tak ty taky ne.“ Socka totiž místo toho, aby makala na svou kozu, tak nasísá přeš plot ostatní a kouká co by kde vykoukala. Ale to souvisí i s tím bulvárem.

A nejhorší na tom je, že Socky mají zpravidla děti socky. Je to prostě výchovou a za tu děcko nemůže. Takže když někdo řekne, že Paroubek je super, že nám zaplatí poplatky u doktora, dá nám víc na pivo, podporu a podobně, tak děcko nemá rozum a bude si myslet, jak je ta levice vlastně skvělá.

Máte i vy kolem sebe Socky?

Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Vranda z IP 193.179.203.*** | 13.10.2009 11:36
Přijde to jenom mě nebo se tu většinou místní "pisálkové" pokouší vařit z vody a píšou víceméně o hovnech ? smile
Drekorian z IP 147.251.53.*** | 13.10.2009 12:17
Milý Trojane,

už dlouho jsem neměl tu čest číst článek nejen že téměř plně neobsažný, ale dokonce i plný bludů. Lidé, které ve svém článku popisujete rozhodně na naší planetě nežijí.

Tomu, že se posmíváte faktu, že je někdo schopen cestovat pěšky přes celé město, aby si koupil plato jogurtů o 2 koruny za kus levněji, rozumím, navzdory tomu, že mně osobně to zase tak humorné nepřijde.

Ony osoby ekonomicky slabé se tedy skutečně zásobují, nicméně nikoli smetáky, ale spíše věcmi osobní denní spotřeby.

Se závistí a přání typu "Ať sousedovi chcípne koza" se rozhodně nedají vysledovat pouze u ekonomicky slabého obyvatelstva. S podobnými problémy se potýkala už první republika hlavně díky absenci národních podnikatelů a díky tomu, že prakticky veškerý kapitál držely původní německé aristokratické rodiny.

Ať už si o sobě myslíte cokoli, lidé nemají rovnaké startovní podmínky. Ani vaše zázemi, ani vaše výchova, inteligence či jiné atributy nejsou vašimi vlastními zásluhami, takže namísto vyplazování jazyka na osoby, kterým bylo shůry méně dáno byste měl děkovat Bohu (či prozřetelnosti, dle vašich náboženských preferencí).

A nadále nás neoblažovat takovýmito povrchními a plytkými analýzami.

S pozdravem,

Drekorian

P.S.:Ujišťuji vás, že já sám se mám více než dobře a jsem tradičím volicem pravice.
Masik z IP 147.229.206.*** | 13.10.2009 18:24
Tohle je dobrej názorsmile
Coev z IP 94.255.164.*** | 13.10.2009 19:00
Rád bych něco přidal i já.

To, že se, Trojane, posmíváte takovým lidem, jen poukazuje na vaší nevyspělost. Nic na světě totiž není jenom černé, nebo jenom bílé. Neznáte osudy těchto lidí, nevíte, jak a proč se do podobné situace dostali, jen podléháte stereotypům, které razí všichni, kdo nechtějí mít s těmi sockami, jak říkáte, rozhodně nic společného. Cesty osudu jsou nevyzpytatelné a ani vy nevíte, co vás na cestě životem potká.

Rozhodně si nemyslím, stejně jako Drekorian nade mnou, že by takoví lidé kupovali smetáky po pěti jen proto, že jsou ve slevě. Naopak si dokážu živě představit matku dvou dětí, od které odešel manžel. Obrací každou korunu a je jasné, že se ji vyplatí koupit něčeho víc, pokud to má reálnou šanci přežít bez úhony po delší dobu. Takovým způsobem ušetří a ušetřené peníze se jí hodí na něco jiného. Pak projde kolem člověka, jako jste vy, který se za břicho popadá, kroutí hlavou a dělá bůhvíco, ale má jí to zajímat? Myslím, že ta má v hlavě jedině to, že se jí podařilo výhodně nakoupit, její děti budou mít co jíst a všechno bude relativně v pořádku až do dalšího nákupu.

Jistě, tohle je jen příklad a můžete kontrovat tím, že si nemá brát vola, který od ní odejde. To se ale samozřejmě nedá dopředu odhadnout a nemusí to být nutně jen odchod z rozmaru. Chlap může zemřít a vyjde to ve výsledku na stejno - prostě není. Dalších podobných příkladů by se dalo vyjmenovat spoustu. Zkrátka, nemůžete soudit, pokud takové lidi neznáte a nevíte, proč dělají to, co dělají. Ekonomicky slabé rodiny tu budou, protože již nežijeme v komunismu, který se ostatně vymkl z kloubů své původní myšlenky a skutečně ne každý má to štěstí, aby vystudoval, případně vůbec mohl začít studovat a dosáhnout na nějakou lépe placenou práci.

A ačkoliv je to klišé, čím jsem starší, tím víc si jej uvědomuji - Pro šťastný život mnohdy nejsou peníze to nejpodstatnější.
mexik z IP 85.160.116.*** | 13.10.2009 20:02
souhlasim....četl jsem pár tvých článků...mě příde, že ty nadáváš lidem, všechny nemáš rád sám si strašně úžasný...a píšeš to jenom proto, aby se ti sem všichni chodili dívat...promiň tohle je trochu ubohésmile
aden z IP 78.102.34.*** | 13.10.2009 21:07
Rekl bych, ze na tohle autor asi nebude mit co odpovedet. Pekne napsane, coev.
Masik z IP 147.229.206.*** | 13.10.2009 22:10
myslel jsem, že je dobrej názor od Coeva. ten Trojan by podle mě neměl psát zde články, je to o ničem, jinak osobně proti němu nic nemám. Jeho příspěvky tím pádem nebudu číst, byla by to ztráta času
down z IP 88.102.6.*** | 14.10.2009 12:05
Asi bych mel taky napsat neco cim bych Trojanovi vyvratil jeho nazor, ale prijde mi to v jeho pripade zcela zbytecne. Omezim se tedy na konstatovani: Trojane, trojane...ty jsi ale kokot! A necht ti tvuj kokotismus vydrzi az do nekonecna a mozna jeste dal.
Petra z IP 88.100.48.*** | 14.10.2009 14:07
Ahojky ,s tou sockou??Já tomu říkám tzv.lidi "FRANTÍCI"...jsou to lidé co opravdu neví, kde by šmejdili kdekoliv a i ve slevách a hlavně honem honem, aby jim něco neuteklo....Frantíci stojí A ČEKAJÍ  už ve 4ráno PŘED DVEŘMI,ikdyž supermarket otevírá v 8ráno,aby jim náhodou něco neuteklo..ikdyž mají například 5kg cukru doma a nesladí.....Potkáváme je denně kdekoliv takovéto lidi..ono stači,když člověk spěchá do práce a "frantík" zdržuje např.smile u pokladny....
Vojtěch Mráz z IP 81.201.60.*** | 14.10.2009 20:24
A já měl za to, že socky jsou ti, kteří chodí do práce. smile
Tonda z IP 147.32.120.*** | 14.10.2009 14:15
Já čekal, jak tu budou souhlasné komentáře a on přitom pravý opak. On ten článek někdo nalinkovat na Živě? smile
trapné z IP 78.45.92.*** | 14.10.2009 14:58
Tak za prvé! Ubohé z Tvé strany je to, že dokážeš napsat SOCKA! Inteligentní člověk by totiž napsal ´´sociálně slabší osoba´´smile druhá věc! Bohužel znám mnoho sociálně slabších co hledají práci, nebo práci mají, ale s evidentně nevystačujícím platem! Holt každý nemá to štěstí a neni ´´milionář´´ ! Za třetí nevidím nic špatného na tom, že si člověk koupí karton mléka v akci! Proč ne? Já jakožto ne sociálně slabá to taky dělám...A to jsem hned socka? Ubohé opravdusmile jde vidět, že tohle psal člověk který má evidentně velice nudny a stereotypni zivot!smile
Hanys z IP 85.161.104.*** | 14.10.2009 16:56
Na začátek jsem chtěl položit otázku, kdo mimo-jestli já nebo všichni ostatní. Ale vývoj ukazuje, že asi já...
S článkem naprosto souhlasím. Je to přesně vystižená realita dnešních dní. Ale pozor! Socka nemusí být ekonomicky slabší osoba. Socka je přihlouplý, závistivý, obecně neschopný hňup.  Není hloupost koupit něco "ekonomicky". Je ale hloupost koupit to jen proto, že ...v televizi řikali..., ...koukni, mámo, za ty prachy..., ...je to o 0,20 kč levnější než v penny...

Ještě jednou - s článkem 100% souhlas.
Trojan.bloger.cz | 14.10.2009 17:44
Konečně někdo pochopil, co jsem chtěl článkem říct. Například už na začátku jasně píšu, že nejde hlavně o majetkové poměry. Ale většina lidí tady asi neumí číst, nebo nevím.
rtgr z IP 194.212.173.*** | 14.10.2009 18:49
Trojane...zakladni chyba v tvem clanku je, ze takovi lidi, co si neco kupuji jen proto, ze je to levne, temer neexistuji, nebo jich je do 0.1%. Jak vis, ze clovek, ktery si v akci kupuje levne smetaky ci mleko, jich doma uz ma dost? Az budes mit statisticky hodnotny dukaz o hole EXISTENCI tech lidi, pak zacni psat clanky.

O tom to cele je, vezes se na vlne nazoru, se kterym prisel Hulan, Radovan ho zkopiroval a ty ho zeres. Hulan svuj clanek ale postavil na zavisti lidi, protoze podle nej kazdy, kdo ho kritizuje, je zavistiva socka. Realita je takova, ze jemu se lide jen vysmivaji, stejne jako tady Radovanovi, ono Radkovi Hulanovi s 10 milionovym dluhem na krku ani stejne neni moc co zavidet.
Radovan to mel taky tezke, i kdyz ne vlastni vinou. Priroda mu nadelila tolik fyzickych handicapu, ze nevim, jestli to jeho exotstvi je jejich soucasti, nebo zvencnul z toho, jak se mu lide cely zivot smali. Bohuzel zustal stejny exot i ted, kdyz ma penize a lidi se mu smeji dal, jen se objevila skupinka horsi nez socky - ubozacci, vetsinou ubozacky, ktere maji pekne telicko ci tvaricku, ale jinak jsou naproste echtovni socky a jediny zpusob jak si vylepsi svou financni situaci je, ze se budou podbizet kazdemu chudakovi, ktery je zrovna pri penezich a ktery je dost hloupy na to, aby duvod jejich naklonnosti prehledl.
Trojan.bloger.cz | 14.10.2009 18:55
Ne, Hulána přede mnou vůbec nezmiňuj, protože ten mi nestojí ani za článek.

Radovana nějak zvlášť neřeším. Jeho věc, jeho život, jeho problémy. A můj názor na "socky" jsem napsal a když vidím lidi okolo sebe, je mi z toho docela špatně, když si uvědomíš, jací jsou. A to v podstatě všichni bez vyjímky. Iluze jsem ztratil už dávno. Takže je potřeba se adaptovat co nejlépe a co nejvýš.
rtgr z IP 194.212.173.*** | 14.10.2009 19:30
Prý "když vidím lidi okolo sebe" - říkal jsem ti, ať dáš nějaký důkaz, že se lidé chovají tak, jak popisuješ. Já tvrdím, že to není pravda. Ve svém okolí nikoho takového nemám a ani jsem nikdy neměl, ač o nich na blogíscích jako je tento občas čtu. Ty jen popisuješ klišé, které vymyslel Hulán a zkopíroval Radovan.

Jestli máš důkaz o existenci takových lidí, kteří kupují věci jen proto, že jsou levné, ač je nepotřebují, pak to musí být tvé nejbližší okolí, pravděpodobně rodina, že?
Drekorian z IP 147.251.53.*** | 14.10.2009 19:32
Přesně tohle je krásně popsáno na D-FENSově blogu pod pojmem 'zmrd', doporučuji si přečíst, třeba vám to nabídne jisté zrcadlo.

P.S.: Myslíte si, že by bylo možné u nových bloggerů uvádět základní informace? Stačil by věk, odkud pisatel pochází (případně kde momentálně žije), dosažené vzdělaní a případně i profesi/současné zaměstnání?
rtgr z IP 194.212.173.*** | 14.10.2009 20:01
Omyl, "zmrd" nerovná se "socka" a taky to nesouhlasí s definicí D-FENSe.
Můžeš mi vysvětlit, které z těchto definic Zmrda sedí na zde uvedené socky?
www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2001011201
Řekl bych, že žádná.

Zmrdi byli, jsou a budou, ale to, co o čem píše Trojan je jeho fantasmagorie a cucání si z prstu popisu lidí, kteří neexistují.
Trojan.bloger.cz | 14.10.2009 20:24
Je zajímavé, že ses zaměřil jen na to kupování levných věcí. Co ty jiné charakteristiky? Co závist? Co to přání neúspěchu ostatním? Co tyhle věci? Nebo tohle vybíráš jen proto, že ty sám s tím nemáš zkušenosti?
rtgr z IP 194.212.173.*** | 14.10.2009 21:24
Kde zminil DFENS slovo zavist nebo zavidet? Prosim o presne vyznaceni.
A ze nekdo neco nekomu nepreje? Takovych je 100% populace, vcetne me a tebe.
Trojan.bloger.cz | 14.10.2009 22:46
Nereagoval jsem na to, co píše D-fens.
A o tom nepřání? Nevím, do úspěchu ostatních je mi pytel, hlavní je, abych byl úspěšný já a lidé mě blízcí.
Drekorian z IP 147.251.53.*** | 15.10.2009 14:02
Narážel jsem na autora, nikoli na jeho terminologii.
trapne z IP 78.45.92.*** | 14.10.2009 22:34
Ja a myslím, že spousta dalších si pod slovem socka! ´´zkratka sociálně slabší´´..nepředstaví dementa, hloupého člověka a závist, ale jak už jsem řekla sociálně slabší osobu...byla hloupost napsat socka, když vlastně myslíš hlupáka!
Socka vs Hlupák je pro mne obrovský rozdíl...Pro mne slovo Socka znamená hloupý a urážlivž nazev pro sociálně slabší osobu!smile
Trojan.bloger.cz | 14.10.2009 22:45
Pro tebe to ano, pro mě ne.
Coev z IP 90.178.5.*** | 14.10.2009 23:30
Přeju Ti tedy, milý Trojane, aby sis to někdy v životě zažil, tvoje odpovědi jsou až šokujícím způsobem nelidské. Ale co bych se divil, možná jsi jen mladý a pochopíš až časem, že to, co tady děláš, není vtipné, ale nadmíru trapné. Hlupák se v žádném případě nerovná socka a jestli v tom nevidíš rozdíl, pak by ses měl nad sebou minimálně zamyslet. Píšeš tu o něčem, o čem nemáš ani ponětí a vybarvuješ to jako všeobecné dogma, přes které vlak nejede. Vlastně, podle tvého vzorce tě můžu nazvat sockou, jsi totiž neskutečným způsobem hloupý a krátkozraký. Všechno je ve světě pomíjívé, snad to jednou pochopíš.
rtgr z IP 78.102.34.*** | 14.10.2009 23:50
Tak to je, ale to Trojan pochopi, az ho zivot ne jeho vlastni vinou, a treba i tou, protahne kanalama a on se bude moct jen bezmocne divat, co se to deje a proc nemuze nic zmenit. Ver mi, Tecko, zivotni cesty, uspech a stesti nezavisi vzdy jen na tvem snazeni ci schopnostech, ale to jeste nedokazes pochopit, protoze si nic spatneho zatim neprozil. Bydlis u rodicu, do skoly na VSB jezdis tramvajkou ci busem, jsi mlady a relativne zdravy - ver mi, v te dobe mi zivot taky pripadal snadny. Ale kdo vi, treba te nikdy nic spatneho nepotka (a klidne ti to preju) a budes takoveto nesmysly hlasat cely zivot.
Je fajn, ze si aspon tyto komentare ctes, ted se jim smejes, ale za par let az dostanes rozum si na ne snad vzpomenes.
Trojan.bloger.cz | 15.10.2009 08:39
Je možné, že máš pravdu. Ale nic není takové, jaké to vypadá. A to platí o všem. Nehodlám na blogu jako je tenhle vést hloubkové diskuze o tom, jak je život krutý, i když je. A rozhodně to vím a iluze si nedělám. Máš naprostou pravdu o tom životě, že teď to mám relativně snadné. Možná článek o "sockách" nebyl nejlepší nápad, ale co, každý jednáme tak, jak se nám to zrovna hodí, nebo líbí. I když třeba nemám pravdu, omlouvat se přece nebudu. Článek si přečetlo dost lidí, účel tedy splnil. Mým posláním tady není ukazovat jaký je svět doopravdy.
rtgr z IP 194.212.173.*** | 15.10.2009 09:34
Promin, ale tvuj prispevek je opravdu perla za perlou. Jednu vetu popres hned dalsi.
A nejlepsi je: "I když třeba nemám pravdu, omlouvat se přece nebudu."
- obzvlast skvele tam sedi to slovo "přece".
Cim se ty vlastne v zivote ridis? Mas vubec nejaka pravidla co je dobre a co je spatne, ktera by se aspon podobala beznym moralnim hodnotam, jako ze lhat je spatne, nebo to te nikdo neucil?
Trojan.bloger.cz | 15.10.2009 15:11
Čím se v životě řídím? Ne tím, co napíšu na blog. Svoje morální hodnoty nebudu rozebírat s někým, koho neznám.
down z IP 81.200.48.*** | 15.10.2009 18:08
Ty jsi vlastne takova bezpaterna devka, ktera napise cokoliv, jen kdyz s toho budou chechtaky(nebo jaka je odmena) co? Na tuhle kupu hnoje se tedy hodis naramne smile
rtgr z IP 194.212.173.*** | 15.10.2009 18:14
To je masakr, sve moralni hodnoty nebudes rozebirat s nekym koho neznas, ale ze napises hnusny clanek o lidech, ktere si videl v obchode kupovat veci ve sleve aniz bys je znal, nebo vedel, proc po tech slevach jdou, je naprosto v poradku.
Co prispevek, to perla, fakt.
Trojan.bloger.cz | 15.10.2009 18:36
Vy jste oba fakt vtipálci. Zajímavé je, že jsem nikoho konkrétně nezmínil, nikoho nenapadl, nikoho neuvedl. A vy se tu ošíváte, jako kdybych psal o vás...zajímavé.
Trojan.bloger.cz | 15.10.2009 19:21
Je mi špatně z lidí, kteří závidí, nepřejí ostatním úspěch a místo toho, aby se sebou něco dělali, tak jen nadávají. Nadávají na úspěšnější, nadávají na bohatší, nadávají na krásnější, nadávají prostě na všechny, kteří jsou lepší než oni. Oni si to ted myslí, že jsou lepší. Vidím tu mentalitu na dost místech. Bohatí si museli nakrást, pěkní jsou po všemožných plastických operacích a podobně. Prostě je mi z toho nablití, tak o tom napíšu. Dneska si totiž spousta lidí myslí, že snad bude něco zadarmo, nebo že jim něco spadne z nebe. Ale ti skutečně úspěšní si to většinou museli tězce vydřít. O to mi jde.
Coev z IP 90.178.5.*** | 15.10.2009 23:15
Tak jsi to tak měl napsat, Trojane a nevyplodit něco, co vyžaduje mít nějaký faktický základ. To, co jsi napsal teď sem, do komentářů, ma mnohem větší vypovídací hodnotu, než celý pokažený článek.
Trojan.bloger.cz | 16.10.2009 10:28
Když si odmyslíme ty supermarkety (za kterýma si stojím, protože takoví lidé prostě jsou),tak jsem to vše v článku napsal. Ale je možné, že jsem to nenapsal úplně nejsrozumitelněji.
down z IP 81.200.48.*** | 17.10.2009 02:16
reknu ti to vodorovne: Radovan je blbec, ale je s nim sranda...bohuzel ty jsi jen blbec.
... z IP 213.220.201.*** | 15.10.2009 12:18
nejhorsi sou socky z ostravy, co vylezly pred mesicem z dolu a tedka si myslej, ze sou kingove.... chtel bych videt smucku trojana....
Bublina z IP 88.102.164.*** | 17.10.2009 18:40
Jo.. takový lidi znám... Jsou všude smile
To, že tu komentující nadávají nejspíš vypovídá o jejich situaci.. Každý sice nemůže být bohatý a každý prostě nemá majlant ale kupovat si v akci hafo něčeho co stejně nevyužijou mi přijde fakt hloupý.. smile
... Těpéro sombréro.. smile
Korda z IP 194.212.94.*** | 20.10.2009 09:02
Vždycky, vždycky se snažte vcítit do bot toho, jehož kritizujete. Musíte si uvědomit, že ne každý má na více a ne každý za své slabší či menší schopnosti, věk, atd. může.

Ale abych se vrátil k vaší otázce - já osobně si pod pojmem socka představuji přesně lidi jak vy - tzv. příslušníky nižší vyšší střední třídy. Mají něco vyděláno, ale zdaleka ne tolik, aby jim to umožnilo osvobodit své myšlení (viz tento nesmyslný článek). Máte před sebou ještě hodně dlouhou cestu - ale je možné, že tu moudrost neobjevíte nikdy.
FerdinandM z IP 79.127.228.*** | 20.10.2009 22:42
Povětšinou Tvé výplody nemusím, ale "SOCKY" vnímám dost podobně.A je prvdou, že občas něteré mají megy ve štrozoku.smilesmilesmile
Trojan.bloger.cz | 21.10.2009 16:12
Sice nejsem magistr, ale díky smile
Vilém Sirsch z IP 83.208.61.*** | 13.11.2010 22:10
Ano. tak s tím naprosto souhlasím. Tento článek, je pravdivý jako život. Tvrdá realita. V mém okolí je spousta socek, které kradou, zapáchají, nepracují, dělají parchanty a berou podpory a všelijaké dávky a přídavky. Jak už je známo: pracující odevzdává, socka pobírá. To znamená: jak budou gadžové dnes pracovat, tak mi budeme zítra žrát! jejich heslo. tím ale nemyslím jen cikány. Myslím tím i bělochy, kteří prostě dělat nebudou a budou se jen a jen rozmnožovat, a tím pádem pobírat více a více peněz, které si prostě nezaslouží. A kdo za to může? že by ČSSD? smile
supersocka z IP 78.102.25.*** | 2.12.2011 23:11
to je ale blbostsmile
Hrad z IP 88.83.236.*** | 28.4.2012 17:38
Vážený pane.Pánové, Náhoda je „blbec“ a já kliknul na adresu tohoto blogu, na kterém se mi zjevilo toto vaše skvělé téma. Jestli nevíte, tak myšlenka se vyvrací myšlenkou, čin činem! Jenomže vaše myšlení vypadá, jako by jste měl v zadnici zastrčený mixér, a psaní, jako by jste tlačil na záchodě.    Tak jsem poněkud bezradný. Jistě budete více okouzlující, když si to uvědomíte a něco s tím uděláte.

Ať se tomu bráním musím přiznat, že jsem také jako vy, věřící. Věřím, že lidé jsou si v době zrození rovni. Věřím, že silnější by měl pomáhat slabším. Nikdo nemá právo se na úkor druhých obohacovat. Zaměstnanci mají nejen povinnosti, ale i práva. Honba za ziskem by neměla mít přednost před kvalitou života. Myslím si, že lidé když se sejdou, mají si tyto zásady připomínat. Sejít se mohou kdekoliv… A v jisté smyslu přeměnit víru v čin. Co, nebo kdo vás naučil tomu „defétismu“, kterému určitě říkáte přirozený stav a zde předvádáze? Jinými slovy, kde jste získal titul Mgr?. Prý se na něj člověk namaká, než získá odstup od bezprostřední reality a kritické myšlení. Z toho co jste zplodil bych tipoval Plzeň. Vy si nevšímáte toho plíživého převratu, kdy veřejný prostor je stále více vykolíčkováván a přeměňován na soukromý? Joseph E. Stglitz je schopen vás o vážnosti tohoto jevu poučit. A nepřipomínejte mi učebnicový paradox o veřejné pastvině. Tím svým možná nevědomým tleskáním tomuto procesu mi připomínáte stařenku, která na dohasínající hranici s Janem Husem přihodila otep klestí. "Boží prostoto" k ní prý Hus tehdy poznamenal.
Já mám na rozdíl od smutné poznámky Husa vůči stařence mám k vám skutečný obdiv. Obdiv ku kastrovanému býku.
S přáním všeho co přináší naše doba Socka.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel sedm a deset