Ghotic

Napsal Kacenka2.bloger.cz (») 10. 12. 2007 v kategorii o lidech, trendy, přečteno: 6326×
http://radovan.bloger.cz/obrazky/kacenka2.bloger.cz/gothic-1.jpg"Já jsem neříkala, že chci žít, tak mi teď neříkejte, jak mám žít!!!"

Ghotici(gothici) - kdo to je?

Mají rádi temno, smrt, sebepoškozování, žiletky, rock, punk, a ghotic metal a někteří říkají, že to jsou anděle smrti. Hledají krásu v tom, kde jiní lidé vidí jenom utrpení, smutek, odpor…Jejich způsob života, myšlení, oblékání a líčení asi normální smrtelník nepochopí...

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/Ghotic-ziletky.jpg

Název ghotic pochází z anglického ghos, což v překladu znamená duch. Toto pojmenování si zasloužili pravděpodobně od líčení a zálibě v hřibovech a smrti. Někteří lidé nepoužívají pojmenovaní ghotici nýbrž gothici a tento název ma původ od germánského kmene Vizigótu, kteří se označovali goths. V renesanci byl přívlastek gothic používan jako označení člověka, který je barbarský, bez vzdělání a dobrého vkusu. Někomu tento název může připomínat i výtvarný sloh goticu.

Ghotici milují černou a bílou barvu, proto své oblečení i líčení ladí do těchto barev. Ghotický styl líčení spočívá v bílém make-upu nebo pudru, černé řasence a rtěnce, výrazných černých linkách a černém laku na nehty.

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/gothic-oblicej.jpg

Ghotické dívky můžeme spatřit v černých šatech, které jsou na různé vázaní a jsou všemožně propracovány, ale obleknou i kalhoty a hlavně nosí mohutné boty na platformě.

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/gothic-saty.jpg

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/gothic-2.jpg

Šperky mají černé nebo stříbrné. Jsou tvořeny perlami, kameny, draky, kříži nebo pentagramy.

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/ghotic-sperky-drak.jpg

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/ghotic-sperky-kriz.jpg

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/gothic-sperky.jpg

Muži se halí do kabátů a různých hábitů, plášťů.

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/gothic-kabat.jpg

Fascinuje je smrt, nadpřirozeno a v noci se vydávají ven nejčastěji na hřbitovy, kde posedí se stejně "postiženými" lidmi i sami někdy až do rána. Nezdá se jim, že jsou jiní, že dělají něco jinak - něco šíleného! Prostě takhle žijí!

/obrazky/Kacenka.bloger.cz/gothic-skupina.jpg

Lidé si myslí, že jsou to jenom puberťáci, ale většina ghotiků pubertou jako takovou prý ani neprošla, dospívají dříve a ví i chápou věci o kterých většina jejich vrstevníků nemají ani potuchy... Ghotici však nejsou pouze puberťáci, ale ghotici jsou dospělí lidé i starší... například důchodci, nepoznáte to u nich tak jako u těch lidi mladšího věku. Práci vyměnili za samotu, neukazují se moc ve dne venku, nemají potřebu se předvádět!!!

na závěr...

Ale ghotici jsou také lidé, neměli bychom je odsuzovat za to, že jsou jiní... Uznávám, že mi taky přijde ujeté v létě chodit v kabátě i když venku praží slunce a v noci místo zaslouženého odpočinku a spánku procházet všechny hřbitovy v okolí. Jestli to někoho i přes to baví tak proč ne, třeba tím může najít i smysl svého života… Někteří lidé se na to fakt hodí, ale někteří se naopak nechají stáhnout nějakým kamarádem a potom jsou smutní a nešťastní... Já mám kamarádku, která o sobě říká, že je ghotička, ale v poslední době mi tak nepřipadá obléká se úplně normálně a už se s námi i ve škole směje, ale když se podívám na její pořezané ruce de z toho docela strach….Myslím si, že to nemá cenu a je lepší užívat si života dokud můžete a být vděční, že jsme zdraví a máme rodiče, kteří nás mají rádi a kamarády se kterýma se můžeme pobavit! Pomýšlet na sebevraždy a jak si nejlépe ublížit je blbost! Život je krásný a krátký tak si ho užívejte naplno dokud můžete!!!!
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
... z IP 89.185.231.*** | 10.12.2007 19:17
To už bych radši byla emanka,než ghotička a to už emo na půl jsem...Posílám vám e-mail a mohl byste mi poradit...třeba v tomto Emo stylu.A ty lidi jsou fakt divný co psali ty blbosti u článku Emo!
z IP 89.185.231.*** | 10.12.2007 19:18
Kacenka.bloger.cz | 10.12.2007 20:37
já ten članek o emo nepsala...ale jestli ti můžu poradit z mého pohledu, ja nějake to sebepožkozovaní neberu...nevim připada mi to v celku zbytečne beru někdo ma depky ale da se to řešit i jinak...myslim, že v tomhle se moc radit nedá, protože podle mě buď emo, ghot, hiphoper...si nebo ne smile ale to je můj názor
Mgr.Radovan Kaluža | 11.12.2007 01:17
a já jsem zase mýdlo, teda šampón smile
mysak kulicka z IP 85.207.163.*** | 15.12.2007 09:13
Radovane, ty jses tak leda velky ostrawsky kokot smile
Blood Killer z IP 85.71.78.*** | 20.3.2008 02:54
Radovane co tu píšeš je docela blbost nemyslíš , a kord celý článek opsaný z internetu jasně tady nejde o depky a kvůli tomu , že máš depku se pořežeš tady de o uplně nĚco jiného je to (mentální porucha jedince) když už nemůže psychicky snaží si ublížit fyzicky aby aspoň na chvíly zapoměl natu duševní bolest i když holku miluješ a fakt moc a jednou ti řekne jo nebaví mě to s tebou prvních pár dnů si řekneš jo je to bez ní v poho ale časem se ti po ní začne stýska a ta bolest se vyskytuje někdo jí dokáže hold překonat někdo ne někdo to řeší řezáním trháním nehtů .... je toho moc a kord , jak jste psaly , že ghotic jsou lidé co po večerech chodí po hřbitovech též už není pravda nebo nosí v létě kabáty xD co to je za kraviny ? xD lidi když už chcete diskutovat tak rozumně a ne takhle ne je to upe o něčem jiném než nosit černé věci + (bílé) smile tady de o styl života ne o modu i když se taky do toho zahrnuje , ale neznamená to , že když někdo nosí černé oblečení bo se řeže je ghotic pic smile
Ostrovan z IP 62.77.100.*** | 12.12.2007 13:10
Haha, to je kráva, prej ghotic... aspoň se nauč to pořádně psát, když už sis vybrala takovej trapnej styl... lol a jak si to ještě zdůvodnila: "z anglického ghos"... co na tom, že takový slovo ani neexistuje a navíc je to ze slova gotika (jak to období) a ne z ducha...
No prostě ty dnešní pubertální střeva mě nepřestanou nikdy rozesmívat...
Kacenka.bloger.cz | 12.12.2007 15:39
óóóó omlouvam se!!mělo to být ghost a ne ghos krapet mi to na klavesnici ujelo smile a jestli sis nevšiml tak všechno co si tam dále napsal o gotice jako slohu...v tom článku mám....ale tak hlavně, že jsem tě pobavila smile
. z IP 147.230.120.*** | 12.12.2007 16:54
normalni, dneska je in psat vsechno blbje zeyo, ty woe :D jedna lolitka o "ghotice" napise "clanek" na svem blogecku a druha tu blbost po ni opakuje a mysli, jak je originalni. nejdriv si o tom svem stylu, draha k, neco aspon zjisti: pro zacatek doporucuju treba wikipedii (http://en.wikipedia.org/wiki/Goth_subculture), pak zkus treba zalistovat necim, co ma papirove stranky, jestli to dokazes :D jinak jsi proste jen poseur
z IP 85.160.5.*** | 24.1.2008 14:53
A na wikipedii to napsal kdo? Ježíšek?
nirvana z IP 78.98.252.*** | 18.12.2007 19:36
ježiiiiš no ja mám dosť smile aj z toho emo článku...v našom meste je xy emo girls (vekový priemer 13) a pár emo chalanov, ktorí už zistili, že sú na smiech tak sa "preorientovali" na hardcore..ja mám 16 a uznám, že niektoré emáčky sú pekné baby, že ich ten štýl urobil zaujímavejšími ale jedine ak ide o výzor..tie omáčky okolo toho-nejaké hrané depky a sebapoškodzovanie, to mi príde pomerne dosť smiešne :D a gothpičiek tu tiež máme pár..aj oni sú pre okolie len smiešne..nikto sa nepohoršuje len sa na nich smejú, na tej ich "temnote" a pod. :D ja sa pridávam ku subkultúre grunge, kde boli veľmi rozšírené drogy, ale zato nefetujem a neobliekam si výlučne to čo nosili oni, aj keď oni nejaký vyhradený štýl nemali, ale niečo typické sa pre nich nájde...obliekam si zásadne čo sa mi páči...a názory mám zásadne také, aké považujem za správne, nie také, čo prikazuje daný štýl...ach jaj..tí ľudia..chrozné s nimi smile
Mystic z IP 81.201.60.*** | 2.1.2008 00:44
Ty se řadíš k nějakému stylu, ale nenošíš ani oblečení toho stylu, ani nepřemýšlíš jako lidé toho stylu?!? A jak si tedy prosimtě vymyslel, že patříš zrovna sem???
Perrescu z IP 81.92.148.*** | 9.2.2008 01:53
Tady se vážně člověk dozví věcí. Začnu se nějak oblíkat, nějak malovat a už najednou někam patřim, to o tom ani sám nemusim vědět. To abych se pak bál vůbec oblíknout, abych náhodou nepatřil někam o čem nic nevím. Za tohle včechno může ta zpropadená komerce. Zkuste se trochu zamyslet, jestli tohle všechno není náhodou o životním stylu a stavu mysli. Oblečení a činy jsou už pak jen důsledkem myšlenkových pochodů. To ovšem patří pouze těm lidem, kteří se s tím a tím životním stylem ztotožňují. Pokud jde o převážnou většinu, tak jsou to asi lidi, chtějí za každou cenu někam patřit a bejt ,,cool".
Tereza z IP 62.84.153.*** | 17.2.2012 11:28
přesně já miluju ghotik styl oblékání je doslova nádherný ale proč bych mela kvuli tomu litat po hrbitovech? jste tu vsichni padli na hlavusmile a jako rezani at si trochu pletete s amo stylem ne? znam ghoticky a ani jedna si neublizuje. premysli o smrti ano ale neublizuji si zase chytre kecy tvl.kdyz budu chtit oblecu se do pytle a na hlavu hovno a taky to neznamena ze jsem bezdomovec. proste zalezi na tom co mas v sobe ne na sobesmile
nirvana z IP 78.98.137.*** | 3.1.2008 00:20
vravím, že nenosím zásadne len také oblečenie..takže aj také, ale kľudne aj iné...a že moje názory nie sú obmedzené tým štýlom...ale to bude tým, že tento štýl nemal nijaké hranice...príde mi dosť trápne byť ako na páse vyrobený emák alebo čo ja viem čo...ku grunge sa pridávam preto, lebo milujem tú hudbu, hrávam tú hudbu a autori sú pre mňa najpozoruhodnejší ľudia..nie preto, že chcem byť in..nezdieľam každý jeden názor a kúsok oblečenia alebo vizáž preto, lebo som grungerka
Mahdas z IP 195.113.180.*** | 29.1.2008 18:34
Ahojik chtela sem ti jen rict ze mas fakt peknej blogysek ja sem strasne zazrana do ghotiku a ty ses muj clovek papa Mahdas smile
emil z IP 85.70.172.*** | 16.3.2008 01:13
JSEM STAREJ EMO, PŘES 50 LET! A vadí to někomu? Nevadí! Ale když je někdo ghotic, je dement, co utekl ze strašidelný pohádky. Ghotiky nemám rád, když takovýho potkám, praštím ho tyčí (předem připravenou) do zad, až vyjekne!
z IP 77.48.34.*** | 20.3.2008 07:43
nic prtoi ale oni do vás taky nešijou takže bys te je mněli nechat na pokoji ..mněš se náhodou ghotic líbí!!!!!!
z IP 62.24.76.*** | 23.8.2008 14:12
GOTHIC!

,,Goth znamená najít krásu tam, kde se zdá, že chybí, najít světlo v temnotě a přijmout celou jeho podstatu" Jennifer Mason

nemilujeme smrt, nevyznáváme satana a NEJSME DARK A ÍVL TŘINÁCTKY!

darkrose z IP 85.70.2.*** | 16.3.2008 18:20
kdyz nas nemas rad, nemel bys byt agresivni. my take nebijeme lidi, co se nam nelibi, proste si jich nevsimame. nevim jak kdo, ale ja bych nemela rada zprelamane kosti...
saske z IP 85.207.111.*** | 21.3.2008 10:19
vetsina lidi si ani neuvedomi to co je a co znamenaji v tomhle pravem svete ....v tomhle svete neexistuji detske povidacky....neni ghotik emo ...a takove ruzne blbosti....to ano ghotik obdivuju ...ae nenaplacam si na sebe make-up¨,ani jina malovatka atd.proste se narodite a umrete je jedno jestli budete ghoth nebo ne...emo nebo normalni clovek....ae zalezi na tom jestli ste pro nekoho zili nebo ne......verit nemusite .....ae pravda je jina....je tezsi vedet nez verit .....ae i k vedi je potreba kousek viry ....a to mi dotvrdivsichni co jsou jako ja....kdyz verite dokazete vic nez kdyz vite ....tvrde vite...jaky je tady vase postaveni ...ze vas zivot je na houby ....a ze vlastne ani zit nemusite ....ae mate strach se zabit ..... smile smile tezke si vsechno uvedomit ....a potom vite ze jste si jisti tim cim jste ....a vite ze existujete...a i kdyz ty ostatni chranite pred smrti oni vam neveri .....a neznamenate pro ne nic ..ae pritom vic nez si mysli.... smile
Nemusím uvádět z IP 85.160.74.*** | 28.3.2008 00:59
Radovane, pokud znáš někoho, kdo vytváři počítačové hry, napiš jim, že chceš počítačovou hru určenou pro Emo, pro Gothic, pro Mýdlaře a Fifleny, a hlavně ať je to nějaká válečná strategie, kde si zvolíš svou "rasu", teda příslušnost ke skupině, a válčíl proti té druhé... Něco podobného už vydali, bylo to Tony Howk Skating, ale nebyla tam možnost zvolit si, že bnys jezdil za EMO nebo že bys nezdil za Gothic...

Zvaž to, jsou v tom prachy a to ty přece umíš nejlíp zhodnotit, no ni? smile

... z IP 89.102.121.*** | 4.4.2008 20:38
OMG... to co v tom článku píšeš o gothic je úplná hovadina... když už,tak gothic a ne ghotic...
Bejt tebou,tak si o goths pořádně něco zjistim, než napíšu takovej článek... Kdyby něco tak stránky www.darkentries.wz.cz a www.sanctuary.cz
Onnea z IP 147.251.217.*** | 28.4.2008 13:32
co to je gHotic?? Tohle slovo neexistuje, by me zajimalo kdo ho vymyslel.. existuje slovo gothic, ktere pochazi od slova goth, ktere svou historii saha do pocatku naseho letopoctu... ale ghotic? A od ghost? Priste az autor tohoto clanku bude psat nejakou dalsi kravinu, mel by si to opravu driv rozmyslet, nez ze sebe zacne delat debila... to ze tenhle clanek podava naprosto mylne informace o subkulture a o hudbe se ani nezminuje, uz raci i pomijim... doporucuji shlednout odkazy podane o patro vys..
Selmicka23 z IP 81.0.194.*** | 5.5.2008 14:27
Tak to co tu pisete ze by si radsi byla emo tak to je k smichu!!!Emaci jsou trapni!!!!Jo a nepise se to ghotic ale GOTHIC hovadka!!!!cuj a fuj s wama Selma23
Piggy z IP 90.177.136.*** | 6.5.2008 20:59
Nějak nemůžu pochopit, proč někdo píše o tom, o čem evidentně nic neví...nepracuješ ty náhodou pro Blesk?:) Pročpak myslíš, že i uznávaní spisovatelé nejdřív problém prostudovali, a teprve pak o něm něco napsali? smile
ritchie z IP 81.91.220.*** | 25.5.2008 11:42
No tak to je bomba, smile to ze meles uplne hovadiny to bych bral ze tady pises o tom jak gothici maji radi sebeposkozovani smrt atd..tak to uz je celkem moc ,,,, sebeposkozovani je vec individualni,nezalezi na tom jakeho si stylu vyznani nebo viry ,,, i technar , hoper,diskant se klidne muze rezat ....navic gothici nenosi porad cernou , nechodi na hrbitovy kazdej vecer, jo a gothic je odnoz punku z 80let ktera se rozvinula ve VB nejznamejsi je klub Batcave ale to ti stejne nic nerekne ,,, aspon tu traparnu smaz
¨kkk z IP 217.115.248.*** | 7.6.2008 17:17
tady je to samá piča......buď emařka nebo emařka
smile
batman z IP 86.49.3.*** | 18.6.2008 08:49
achjo to snad není možný:( slovo ghotic neexistuje...existuje jen gothic!a gothic je styl kterej už vznikl v 80 letech v anglii...z punku...gotici poslouchaji třeba Bauhaus,Sisters of mercy,Joy division...a ke gotice nepatří ani sebepoškozování ani satanismus...achjo
gothic cica z IP 87.244.196.*** | 15.7.2008 13:49
moja nepomylila si si trosku gothic s emom????mozes rozmyslat preco smile kks gothici su neni emaci zle si tomu asi pochopila!!!!! smile ty kks a uz vobec sa nerezu to si kde preictala v brave ci jakej kk...e?
gothic cica z IP 87.244.196.*** | 15.7.2008 13:54
a ete neco je to gothic a ne ghotic :D moja ty si dobra s toho :D lol no ja nemozem s teba :D a ze ghotic zo slova ghost dobra si :D potlesk pre teba :D
eddie666 z IP 78.102.225.*** | 12.8.2008 13:22
gothic se super.....Pořezejte si celé tělo.
z IP 86.49.101.*** | 22.8.2008 17:02
Když půjdeš příkladem
Zyppo z IP 82.100.33.*** | 24.8.2008 21:04
to co je v článku o Gothice je blbina... možná by sis měl nejdřív o této subkultuře přečíst než se pustíš do článku. Měl bys popsat historii a vypsat nějaké gothic rockové, eath rockové a post punkové kapely, protože právě o nich Gothika je... Není to žádné Emo. Neřežou se do ručiček a nožiček, nemaj ve znaku krev, srdíčko, pláč a žiletku... Gothická subkultura je jen a jen o hudbě... Oděvy a líčení je už dodatek.. můžete být gothik i bez toho, ale ne bez hudby.
kikinka z IP 217.77.165.*** | 26.8.2008 12:37
no ten ghotic jo me zajimaji jenom obrazky ae je to fakt bry smile
wendnesday z IP 86.49.58.*** | 6.9.2008 23:59
smile je to za prví gothic a za druhý jsem zbytek nečetla protože se mi nechce už zas číst článek od člověka co o tom nic neví!a za třetí goth lidi nejsou sebepoškozovači...třeba sou vijímkd ale je jich velmi málo...stejně tak sou mezi githic people i satanisti...ale zase to jsou vyjímky!dál goth lidi poslouchaj jen goth hudbu(asi nejznámejší česká goth skupina je XIII.století,,,ale gothic subkuptura se ještě rozděluje do "stylů" např. old-school, cyber, elekro, atd. mno kdybych tru měla napsat co šechno máš tu špatně tak bych mohla udělat rovnou blog...takže abych to schrnula... TOTO JSOU LŽI!A NIC O TOM NEVÍŠ..MAX SE TI POVEDLO PÁR VĚT NAPSAT ZPRÁVNĚ(nvm celý jsme to rači nečeta jinak bych asi vyletěla z kůže)TAKŽE BÝT TEBOU TAK TO TU SMAŽU A NECO SI O TOM ZJISTÍM..PROTOŽE TOHLE JSOU KECI!
Čest smile
martina z IP 84.244.122.*** | 23.9.2008 20:58
dobrej konec, ten si se ti fakt povedl!! smile
bast z IP 212.80.67.*** | 26.9.2008 17:14
By mě zajímalo,který chytrák tento článek vymslel!Asi někdo kdo si to sjel někde z netu,a neví o tom vůbec nic! Docela jsem se nasmála! Jelikož víc,jak polovina věcí,není vůbec pravda...Například to sebepoškozování!! smile smile to dělaj "třináctiletý Emokids" Ale ghotici vůůbec! Nebo že celé noci posedáváme na hřbitovech...Taky dobrá blbina...A co s tím smíchem?! Pokud vím,tak spíš novodobí "emokids" se nesmějí a s nikým se nebaví!Ale my?? HAHA! Mezi ghotic lidam se pohybuju už asi 6-7 let...A fakt se tento článek,neshoduje s tím co jep ravda... Když chceš psát o něčem článek,tak piš o něčem co znáš... protože pak tady vytváříš naprosto dokonalý bludy!! smile smile smile smile smile
No,nic..názor může mít každý,proto ho píšu i já...
bast z IP 212.80.67.*** | 26.9.2008 17:24
dobrá kravina s těmi pentagramy...to gotici taky nenosej...to je zas krapet trochu něco jiného... máš v tom zmatek... :D:D A velikej!
rber z IP 89.103.4.*** | 13.10.2008 14:04
četl jsem již hodně sraček ,ale tohle je největší z nich. kde si na tom byla ? víš o tom velký hovno... Tak nepiš články o té tvé ">>>ghotice
sněhurka z IP 212.20.116.*** | 28.10.2008 19:41
emo i gotik jsou pěkný sračky. smile
Aníček z IP 213.192.4.*** | 8.11.2008 17:29
smile oblýkám se ve stylu metal nevim jestly to má s ghotic něco společnýho ale myslím si že ty lidi mají důvod se takhle chovat,jak se do téhle společnosti někdo dostane už se jen těžko dostává ven,někdy se my to zdá taky takový úchilný koukat se na obrázek kde se někdo řeže ale mám kámošku která má tenhle styl ráda a bránit jí v tom nebudu je to super človíček tak nevim proč sem někdo píše takový keci sice v tom máš bordel ale to neva smile
nirty z IP 85.13.104.*** | 29.12.2008 20:35
precetle jsem prvni vetu a mam dost, vetsi blbost jsem nevidela, nejdriv si o tom neco precti a pak sem postuj takovy voloviny. a jeste nepises gHotic- to me dostalo smile smile
jen tak pro info pice se to Gothic(i kdyz ja teda radeji pouzivam Goth)
Lady-Starllete z IP 78.108.146.*** | 18.1.2009 14:44
typický pozérský výklad...zaprvé je jenom jeden výraz a to gothic...nvm co tam furt pleteš sebevraždy a žiletky páč to tam vůbec nepatří a hlavně je to hudební subkultura a že ty tam toho o hudbě zrovna moc nemáš....docela by ti pomohlo sanctuary.czsmile
si sexy z IP 217.117.217.*** | 2.2.2009 17:19
Sacrylis z IP 81.201.48.*** | 17.2.2009 14:26
To jako myslíte vážně tenhle článek...?!smile Můžete mi říct kde jste k tomu přišel?! Řeknu Vám jedno...jste debil...což je ovšem slabý slovo...nemá cenu tady vyspisovat jaká je hlavní idealogie Gothic Subkultury...a když už...prosimte zadny Ghotic neexistuje...pakliže si měl v tomto článku na mysli "subkulturu" Ghotic...tak mlčim jenže ty si nejspíš mslíže že Gothic a Ghotic je to stejný viď...a já Ti něco povim...Ghotic neexistuje...tak radši zajed!smile
Estel Silmarien z IP 194.145.182.*** | 27.4.2009 22:01
Boha jeho, není to ghotic ale GOTHIC!!! Slovo ghotic je naprostý nesmysl, to je jako bys místo hiphop začal říkat hophip.
Gothici se nevyznačují tím že chodí na hřbitovy a oblíkají se jen do černé. Je to HUDEBNÍ subkultura kde je hlavní GOTHIC ROCK, jasný? Podívej se na www.sanctuary.cz a přestaň tady psát tyhlety nesmysly.
Já jsem si myslela, že takové kraviny co tady píšeš,  jsou jenom na trapných blogískách... Takhle hluboko klesnout...smile
Caillean z IP 90.176.253.*** | 19.5.2009 23:16
prakticky vzato styly neexistují.... existují jen lidé a ne nějaké normy chování. Někteří lidé prostě mají rádi temno, jsou samotářští, vystačí si se svými myšlenkami a fascinuje je tajemno. I tajemno, které přináší smrt. Neznamená to ale, že by si tyhle zálibi vyhledávali, protože chtějí být gothic/ghotic, nebo emo, punk, či jinej styl. Ale takových lidí je víc... Poslední dobou se všichni chovají, jako by prvně vznikly styly a až potom se do nich rozřazovali lidé. Bylo to naopak. Styly vznikly, aby se podřadily lidem, jejich potřebám a aby je sjednotily... Ne každý emař se musí řezat, ne každý ghotic obchází hřbitovy. Je pravda, že co se emo týče, existují už snad jen dva druhy lidí. Ti, co ho milují a ti, co jím opovrhují. Já patřím jinam. Styl emo mi nevadí, opovrhuji lidmi, kteří se oblékají stejně a dělají vše, aby VYPADALI jako emo jen proto,že mají potřebu někam patřit... Styly nejsou o tom říct si "teď budu scene" a druhej den si začít malovat barevný stíny, barvit si šíleně vlasy... Nebo "budu punk" a druhej den utratit 2 000,- za glády. Lidé by měli dělat to, co je jim milé. To, co se jim líbí. Později začnou zjišťovat, že se to líbí i jiným lidem. Že jsou lidé se stejnými zájmy. Ze zájmů vznikne "kultura" stylu atd.atp. Stará pohádka. Ze začátku styl, který sdružuje lidi se stejnými zájmy. Ale později lidé, kteří hledají své místo v životě zohyzdní i onen styl a vetřou se mezi něj, aby něco předstírali... Buďte takoví, jací jste. Nehledejte svůj styl, to on si najde vás...
Caillean z IP 90.176.253.*** | 19.5.2009 23:17
*záliby
kikušák z IP 90.177.82.*** | 25.6.2009 09:38
helet ta tvoje kamoska je spis hnusny emo....ghotic je uplne jinej styl a ten kdo to nechape tak at se jde bodnout!smile
Karol z IP 85.207.117.*** | 16.7.2009 14:19
Nezlobte se na mě, ale tohle může napsat jen někdo, kdo fakt neví, o čem to je... Neznám vyznavače gothik stylu a hudby, který by si liboval v sebepoškozování a utápění se v depresích. To jsou typické příznaky emo mánie... Podle mě je gothik úzce spojen s gothik metalem a je to víc otázka stylu odívání. Nic hlubšího v tom není... Jsou to jen lidi, kteří mají rádi kvalitní muziku a umějí se pobavit. Rozhodně to nemá nic společného se sezením doma a poslouchání muziky ve společnosti žiletek...smile
Victorie z IP 62.24.75.*** | 19.6.2011 00:17
Karol gothic metal neexistuje ;) i když všude vidíš napsáno že ano tak tento styl hudby ještě nebyl oficiálně uznán ani přiřazen ke gothic stylu jako takovému smile
bels revenge z IP 90.178.191.*** | 5.8.2009 14:33
To co tu píšeš je kravina!! Tak zaprvé. Žiletky, sebepoškozování, smrt ... to patří k emo stylu a pokud se ti to líbí, nepřisuzuj to gothicům. Za fruhé není to ghotic ale GOTHIC a rozhodně to nevzniklo ze slova ghost!! Za třetí gothici poslouchají gothic rock, darkwave nebo deadrock, nikoli však punk... Za čtvrté. Nechápu jaký pozér toto vymyslel!! V noci jsou hřbitovy zamčený!! a proč by jsme to dělali? Ve dne se tam ukážeme, je tam čas na přemýšlení, ale rozhodně to neplatí o všech a jeno málo to patří ke gothice. A za stopadésáté osmé...GOTHICI SE NEŘEŽOU a pokud některý ano, nemá to nic společného s gothic stylem, ale s jeho problémy...
btw. Tvůj článek je naprostá HOVADINA, užíváme života, chodíme ve dne ven, nechodíme v noci na hřbitov, nevzýváme satana, neřežeme se, nepijeme krev...už mě to nebaví, napiš mi na ICQ 566651352 , poradím ti jak článek předělat...nebo spíš ho smazat a hodně rychle...pokud se chceš dozvědět něco o GOTHICE podívej se na můj web temnestranky.blog.cz nebo na stánky Lúmen...poroučím sesmile
Foxiss z IP 78.99.139.*** | 5.12.2009 13:11
smilesmilesmilesmilesmile Pochybujem o psychickom zdraví osoby čo to napísala.
.............................. z IP 85.71.100.*** | 14.1.2010 13:22
je to gothic !!!! a ne ghotic od slova ghost-pěkná píčovina !!!!!!! gothic je hudební subkultura,a nemá žádný pravidla !!!!!!!!!! smile
je mi  vás na blitísmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile
................... z IP 85.71.100.*** | 14.1.2010 13:23
.bels revenge:máš pravdusmilesmile
................... z IP 85.71.100.*** | 14.1.2010 13:24
Estel Silmarien:taky máš pravdu smile
..... z IP 85.70.250.*** | 6.7.2010 16:04
Nehci vám nic řikat, ale napůl už jsem gothic a my se neřežeme řežou se jenou emo...a je snad jedno kdo má jakej styl já taky nenadávám bárbínam že jsou namyšlený krávy a nose pořád růžovou....
PS: k těm barvám nosej taky hodně červenou a sem tam i fialovou a jestli chceš o gothicu psát tak si o tom předem něco zjisti...
VICTORIA ORANGE z IP 62.24.75.*** | 19.6.2011 00:12
Ano krásně zkopírovaný článek z webů smile Nenapadlo tě že tohle píšou lidi v rozmezí 11 - 14 let? smile .... řezání se, poškozování a bla bla bla, nepatří to k ani jednomu ze stylů ať už EmO nebo Gothic. Jde o vadu samotného jedince nikoliv celého stáda. Pokud to někdo dělá a hlásí se ke gothic nebo EmO dělá tomu stylu jenom ostudu, snaží se být strašně ,,dárk a ívl" a neuvědomuje si že je to i nebezpečné smile Taky sem byla třináctiletý střevo co tohle dělalo a bylo strašně hustodémonsky krutopřísné. Už je to hodně dlouho, dávno sem s tím přestala, ale zůstalo mi po tom pár nepěkných jizev na rukou. Jednou mi ale kvůli takovýhle blbosti málem umřel kamarád a není to ani moc dlouho (byl normální nehlásil se k EmO ani goth.) Měl v rodině nějaký problém a chtěl ho takhle vyřešit. Záchranka pro něj jela ve tři ráno a v šest už byl zase doma seděl u kafe a kouřil cigáro smile. Dále pak hřbitovy .... je tam klid, odpočívají tam třeba naši známí a přátelé které jsme měli a například je srazilo auto, nebo se jim prostě něco stalo a už se z toho nedostali. Taky když jdeš na hřbitov, jdeš tam ve tmavých věcech a než dojdeš k hrobu, musíš projít kousek hřbitova. Ale automaticky to z tebe nedělá gothica. ,,Fascinuje je smrt" -> každého fascinuje smrt i když si to nechceme připustit, tak z ní jako člověk máme strach. ,,Nadpřirozeno a v noci se vydávají ven nejčastěji na hřbitovy." -> Za 1.) v noci se hřbitovy zamykají za 2.) už jsem tu o hřbitovech psala smile. ,,Kde posedí se stejně "postiženými" lidmi i sami někdy až do rána" -> tito lidé nejsou nijak postižení, jenom ostatní na ně koukají jako kdyby právě vstali z mrtvých ;) ..... Už nevím co dál bych napsala kdyžtak konkrétní dotazy směřujte na smile ICQ - 444086965. Netvrdím že vím všechno ale myslím si že bych mohla autorovy článku trošku pomoci .... trošku více smile aby to tady nepobuřovalo lidi kteří se v tom aspoň trochu vyznají jako je třeba BELS REVENGE a ostatní od kterých sem četla něco co dávalo trochu smysl smile S pozdravem pěkné noci ale i dne zdraví Victorie O. smile
gothic z IP 78.102.112.*** | 15.7.2011 10:21
přečti si něco tady....http://www.grada.cz/subkultury-mladeze_5683/kniha/katalog/
Lucy Wook z IP 78.136.159.*** | 26.10.2011 21:15
píšete že gotici se řežou a že se nemohou smát ......a úplně ste zapoměl na různá odvětvý gotiky ..já jsem crazy gotik ...neřežu se  nechodim po hřbytovech  a pro všechny co mámráda  sem úplně normální člověk ...neměl by ste psát jen o tom coztáhnete z google ale měl  byste skusit poznat lidi kteří jsou sice gotici ale dokážou být v kolektivu i milováni a v oblibě ................................děkuju vám za pochopení a omlouvám se že vás tekhle poučuji smile
Jaroslav Peňáz z IP 78.110.208.*** | 1.3.2012 20:03
CRAZY GOTIK!!!! Tak to mě dodělalosmile smile

Díky tomuto článku o "ghotice" a několika reakcím tady pod článkem jsem si uvědomil, že o gothické subkultuře toho v naší zemi lidé vědí hooodně málo a spojují si to spíše s korzety, kabáty, pentagramy a žiletkami. Což je ale naprostá pozérská blbost.

Goths je HUDEBNÍ subkultura, která vznikla v 80. letech v Anglii. První kapely, které začaly razit tento styl se vyvinuly z britského punk rocku, který začaly kombinovat s temnějšími texty (ovlivněnými zejména gotickou literaturou, horory a renesančním obdobím) a s poněkud odlišným stylem hraní, i když stále na punkovém základě. Oblékání bylo ovlivněno především tehdejší punkovou módou a BDSM stylem. Od té doby vznikalo mnoho dalších hudebních stylů, které spadaly do gotické subkultury. Nejznámější je samozřejmě gothic rock (nejznámější kapely Bauhaus, Siouxsie and the Banshees, Sisters Of Mercy, The Cure, post-punkoví Joy Divison a mnoho dalších), deathrock (libující si v hororových textech, nejznámější kapela Christian Death), darkwave (Love like Blood, Diary of Dreams apod.), EBM atd. atd. Nejde o žádný módní styl, jak je v článku popisováno, i když si to bohužel většina dnešních puberťáků (i díky e-shopům typu Nosferatu, Red Raven apod., které si na podobných pozérech pěkně mastí kapsu) mylně myslí. Některé elementy goth-rockové hudby se postupem času dostaly i do metalového stylu (např. Nick Holmes, zpěvák britských Paradise Lost a zároveň velký fanoušek kapel Sisters Of Mercy a Fields Of The Nephilim se rozhodl, že nějaké goth-rockové elementy implantuje do své tvorby) a začal se hojně vyskytovat termín gothic metal, který je ale dosti zavádějící a používá se spíše jen proto, že se takový název dobře prodává. Většina těchto kapel (Paradise Lost, Anathema, Tiamat atd.) vznikly z žánru death/doom, tudíž s gothickou subkulturou neměly prakticky nikdy nic společného. (lepší název by asi byl metal s prvky gothic rockusmile Je škoda, co se v poslední době, halvně díky neinformovanosti (nebo neochotě informovat se) -náctiletých, z tohoto undergroundového stylu stalo....
Blackie z IP 80.188.228.*** | 3.12.2011 19:45
Ten článek je vtip nebo to mám brát fakt vážně??? smile smile smile smile
karolina z IP 176.12.115.*** | 7.10.2012 11:25
chci se zeptat mužete mi na email napsat nebo poslat par  ukazek co opravdu  ghotici poslouchaj  dekuju byla bych  moc radasmile
kaja z IP 176.12.115.*** | 7.10.2012 11:27
muj  email  je  michaelaandelsmrti@seznam.cz


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel sedm a čtyři