Mgr. Radovan Kaluža je celebrita jak má být

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 30. 9. 2010 v kategorii já, banan a projekty, přečteno: 8686×

Často při akcích se svými přáteli potkávám hodně svých fanoušků, kteří se mnou chcou prohodit řeč, vyfotit se se mnou a nebo dát si půlku. Tito lidé mě čtou denně, ví snad o mě více než já sám. A co chvíli mi nakreslí obrázek. A já je pravidelně uveřejňuji. Všickym děkuju za ty obrázky - fajné mno ni. Jsem celebrita jak má být, ta největší na internetu. A jsem rád jak cyp smile

K0g3t1

3xbzbsnje9p2psqpf0k9

Vecere_2

1042qtw

Radonan se stěhuje do satelitu (alias "Lajkaluža")

Odejdu

Olol49

Jirkadansko-kaluza

Ig130

Goldfinger

Mazanec

Jakse

5x3pnb

F1ie82

Von

Olol108

Mix

Nzrcqr

Radovanfaceswap

Okcxgz

St-bunkakaluza

Kaluzamaxfactor

28c29gw

2nib6m1

Shake

1zp15b7

radovan pěstuje vánočki

C75kxum1l43hmtxnlghu

u mě doma

Kaluze

Vyrivka

07861082672663061843

Problemy

Thai

u mě doma

Štítky: fajné obrázky
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Uhrovitý obézní mladík z IP 83.208.155.*** | 30.9.2010 23:14
Tak jak se žije bez Karinky?
Napiš nám o tom nějaký článeček.
Děkuji.
Mgr.Radovan Kaluža | 30.9.2010 23:24
ahoj Dalibore Durčáku, netuším o čem mluvíš , přesto je tvůj příspěvek mimo téma  smile
Karolinka z IP 82.209.8.*** | 30.9.2010 23:45
Dalibor Durčák, není to ten trapný slizoun , o kterém si psal Ráďo článek radovan.bloger.cz/pribehy-cestovani/Nejen-socan-Dalibor-Durcak-se-sere-do-meho-stastneho-vztahu ? smile
D.D. z IP 83.208.155.*** | 1.10.2010 06:25
Radovane, ty si teď říkáš Karolinka?

Má to něco společného s Tvou sexualitou?
Napiš o tom článek. Díky.
A taky o tom, proč jste se s Karinkou rozešli.
Díky brácho!
Mgr.Radovan Kaluža | 1.10.2010 11:54
Dalibore Durčáku,  nemám důvod zde psát pod jinými jmény, tak jak to děláš ty. Do diskuze vkládej jen příspěvky k článku, možná tvůj malý mozeček obalený tlustým obličejem není schopen pochopit, tak se zeptej mamky a ona ti to vysvětlí .smile
Janička :) z IP 94.113.37.*** | 19.10.2010 02:49
Lidi, Ráďa je tak hloupý, tak tupý, že to hraničí s demencí. Jako povím Vám, ... toto jsem ještě neviděla. Ale je mi jasné, že nemá cenu cokoliv mu odepisovat, protože mi mentálně připadá na úrovni šestiletého dítěte. To je úplně přesně ten styl jako když jedno malé dítě řekne druhému malému dítěti že je blbeček - druhé dítě ho "setře" že je ještě větší blbeček....A takhle by se mohlo pokračovat....
Ups, doufám, že jsem to napsala dost srozumitelně a jasně... Jsem lůza, titul ještě nemám...    Jinak, je lepší malý mozeček obalený tlustým obličejem, než ten Radovanův odporný ciggggggánský a děsně hnusný ksicht... Velebnosti, jdu blejt!!!!!
Franta Vomáčka z IP 81.0.204.*** | 1.10.2010 00:13
Tak tuhle stránku jsem právě objevila musím říct, že jsem se takhle dlouho nepobavil smile. Děkuji pane Kaluža, fakt zážiteksmile. 99% lidí, kteři maji nějaké postavení či peníze o svém soukromí drží hubu. Ale Vy ste tak blbej, že tady musíte i napsat, kdy a jak ste se perfektně vysral smile
Svacinar z IP 195.39.83.*** | 1.10.2010 08:43
čemu se u vas rika dat si pulku?
Mgr.Radovan Kaluža | 1.10.2010 11:55
jít na panáka
Mad z IP 89.103.205.*** | 1.10.2010 13:20
Jinak je to naprosto specifické označení pro šlehnutí. Půlka se říká půlce gramu.
Nevím, kde vzal Rado panáka, co to má společnýho s panákem?
andysek z IP 89.24.118.*** | 4.10.2010 08:54
MAD je to talne mimo, dat si "pulku" je tady ne severu Moravy opravdu naprosto bezny vyraz pro jit na panaka smile
Mad z IP 89.103.205.*** | 4.10.2010 13:22
Totálně mimo jsi ty, experte, protože jsi přehlídnul slovo "Jinak". V slangu feťáků se tomu tak prostě říká, Dát si čtvrtku, nebo půlku.

A protože mi spojení půlka= půlka gramu připadá logický, jen mě zajímalo, od čeho je teda odvozenej ten význam, co se týče alkoholu.

Jo a ještě něco. I kdyby se na severu Moravy říkalo hlavě prdel, neznamená to, že to tak každej pochopí jinde.
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 15:10
Tak my říkáme, pojď na půlku. A jestli to v Praze znamená že si jdete něco šlehnout, tak my preferujeme slivovicu a vodku smile
Mad z IP 89.103.205.*** | 4.10.2010 15:39
Čímž jsi mi to opět nevysvětlil.
Radovane, zapracuj na tý svý omezenosti, proboha. To, že někdo ví, co je to imbus, z něj přece nedělá technika. My si tady nic nešleháme, a nejsem z Prahy.
Kdybys na tom byl líp s literaturou, tak by ses to dočetl třeba v tý s drogovou tématikou.

A teď mi vy ostravský paka konečně vysvětlete, co má slovo půlka společnýho s alkoholem. To po vás celou dobu chci, ale dělá vám problém se orientovat v jiný než jednoduchý větě.
Sysel z IP 93.153.8.*** | 4.10.2010 19:33
MADe, musím se Kužely zastat - na Moravě se chodí na čtvrtku = malý panák a na půlku = velký panák. Vím to, pač jsem na Moravě studoval a několik stovek čtvrtek a půlek vypil. Jestli se ti zdá, že půlka je půl gramu, tak je to tím životem, kterej žiješ a těma lidma s kterejma se stýkáš. Vy ten život nežijete, vy ten život krájíte! (Toliko Maciuchová a Samotáři smile)
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 21:40
Made, tak jako u tebe v Ustí  existuje slang, tak u nás na moravě chodíme na půlku. Jste tak omezení, že se tomu divíte smile
marta z IP 89.221.215.*** | 4.10.2010 22:02
Mad: pulka -> pul deci

ale kaluza je moc blbej na to, aby pochopil co po nem chces
Daniel z IP 77.48.161.*** | 4.10.2010 22:07
Marta -> půlka znamená jeden standardní panák nečeho. Tedy např u whisky je to 0,4cl. Sama si blbá jak troky a na někoho ukazuješ. Radovan to určitě dobře ví co je to půlka smile
Krajan z IP 94.199.40.*** | 5.10.2010 08:02
Danieli sám si píča až to bolí. Dřív byl Panák vždy a všude 0,5dcl. 0,4 ti dávaj, protože tě okrádaj..
marta z IP 89.221.215.*** | 5.10.2010 23:12
Mad se ptal z ceho to pochazi, radovane. uz jsi to pochopil nebo to bude jeste chvili trvat?
Mgr.Radovan Kaluža | 6.10.2010 00:45
Nestudoval jsem vznik ostravštiny, ale narazil jsem na slovnik : www.hornicky-klub.info/slovnik.php?akce=slovo& id=881 .

Opravdu mě fascinuje, jak hltáte každé mé fajné ostravské slovo.  Jsem skvělý IT manager, co se týče otázek na česká slova, tak doporučuji www.ujc.cas.cz/oddeleni/index.php .
marta z IP 89.221.215.*** | 6.10.2010 08:12
kdyz normalni clove neco nevi, tak rekne ze to nevi. ty z nejakeho duvodu nejdriv vyzkousis nekolikrat odbocit, pote zacnes urazet tazatele a nakonec se zacnes vychlubis tim, jaky jsi frajer.
tohle je sice jeden z duvodu, proc te maji lidi radi, ale me tak nejak zajima i to, proc se takhle chovas...ale obavam se, ze k odpovedi by - uz pro tve vyse popsane jednani - vedla dlouha cesta a tak se ani nebudu ptat
Mgr.Radovan Kaluža | 6.10.2010 10:15
když normální člověk neví, tak já odpovím, tak jako jsem to udělal zde  radovan.bloger.cz/ja-banan-a-projekty/Mgr-Radovan-Kaluza-je-celebrita-jak-ma-byt? km=b#kom_279469

řekl jsem zde přesně na otázku
--- "čemu se u vas rika dat si pulku?"
toto
--- "jít na panáka"
Tomas K. z IP 82.10.184.*** | 6.10.2010 12:03
Pro Boha ziveho ... On se ptal od ceho je ta "pulka" odvozena!! smile Jedina Marta je dostatecne inteligentni aby to vysvetlila, ale jinych 99% to stale nepochopilo smile
xXx z IP 217.77.161.*** | 1.10.2010 09:33
Nevim, jestli je to zrovna projev celebritismu. Obavam se, ze ti lide si z Tebe delaji jen obycejnou prdel a jsi jim k smichu, ale vyloz si to jak chces, hlavne at Ti to moc dusevne neublizi ty nas smile
Mgr.Radovan Kaluža | 1.10.2010 11:58
že to říká někdo, kdo se neumí ani podepsa a tak udělá 3křížky smile
xXx z IP 217.77.161.*** | 1.10.2010 13:48
Vis, ja jen nechci vypisovat sve dva tituly pred a jeden za jmenem, abych se svou pripadnou prizemnosti a dusevni onanii neupinal k Tve urovni. smile
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 1.10.2010 09:40
jestli mas souhlas autoru, nebo uvedeneho spravce obsahu k zverejneni na svem blogu.
sysel z IP 151.88.22.*** | 1.10.2010 10:20
Magistře, vy jste se s Karinkou rozešli?
Kapitán z IP 131.107.0.*** | 1.10.2010 10:37
jo to už jste slyšeli, že mu ta laciná štětka dala kopačky? smilesmile
xXx z IP 217.77.161.*** | 1.10.2010 11:16
Ale no tak, proc tolik vulgarity.
Mgr.Radovan Kaluža | 1.10.2010 11:59
to mi jsou informace smile
xXx z IP 217.77.161.*** | 1.10.2010 13:50
Mno, oni to mozna vedej jen driv, nez Ty smile
Ty se to dozvis az posleze, ze ze hrebce, za ktereho se povazujes je jen Ostravskej parohac smile
lid z IP 88.102.79.*** | 1.10.2010 21:40
Pochybuju, ze se rozesli, to uz bychom cetli vyuctovani.
Cerberos z IP 89.102.92.*** | 1.10.2010 12:17
smile neee ty obrazky jsou drsne... No svedci to o tom ze tu nekdo opravdu slavny je a jine to sere smile no co kdyby se radej taky snazili neceho dosahnout a na neuprimnou zavist se vykaslali [smilesmilesmile
xXx z IP 217.77.161.*** | 1.10.2010 13:39
Asi by bylo zTve strany vhodne rozlisovat dve odlisne veci a to slavny a trapny. Z cloveka, ktery by neceho dosahl by si takhle bohapuste nikdo prdel nedelal. Kapisto??? smile
Anonym z IP 78.108.154.*** | 1.10.2010 16:45
Myslím, že znalosti pana Kaluži v IT jsou slabé, úroveň služeb fy Banán řekněme diskutabilní. Poté, co jsem na internetu viděl jeho údajnou diplomovou práci, jsem nabyl dojmu, že titul Mgr. by mu patřit neměl. Osobně by mi jeho povaha taky neseděla.

Na druhou stranu pana Kalužu obdivuji v tom, že dokázal vypracovat celkem úspěšnou firmu z ničeho. Znám lidi, kteří jsou nadanější a inteligentnější než pan Kaluža (co se IT týče), marní ale čas hraním počítačových her, chlastáním nebo fetováním.

Lidé, kteří si zakládají internetová fóra, kde se ho snaží zesměšňovat, mi přijdou jako ubožáci. Nejspíš nemají žádný vlastní život. Český stát by potřeboval více snaživých lidí, jako je pan Kaluža, a méně internetových remcalů.
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 1.10.2010 17:26
No krasne, krasne.. Kazdy vidi smysl zivota nekde jinde.Nekdo pracuje pro charitu a krmi sirotky v Bangar Seri Begawanu, jiny solozi s nactiletymi kobietami na Stodolni a treti zase v kostymu Batmana onanuje nad pociny znameho intelektuala s IQ160.Kazdemu podle jeho gusta.Co mne osobne ale prijde nejtrapnejsi-lidi kteri zahaleni ve virtualnim oparu mravnosti, intelektuality a "povznesenosti" nad obycejny plebs blijou mravokarne sracky, aniz by je o to kdo zadal.
Mgr.Radovan Kaluža | 1.10.2010 18:48
Anonym :
Co se týče mých znalostí informatiky, tak jsem byl vybrán školou pro stáž v liverpoolu. Moje diplomka byla hodnocena známkou 2 (a to jen proto, že neumím psát správně česky). Tématem diplomky bylo vytvořit úspěšný eshop a ejhle, on už vydělal milión smile ( viz www.banan.cz/produkty/eshop ) .

To jsou jen fakta smile
Mgr.Radovan Kaluža | 1.10.2010 18:58
K www.banan.cz , snažíme se udělat maximum. Např. nonstop podpora, webovky zdarma , garance dostupnosti , ipv6 atd ....
wasza z IP 83.240.68.*** | 1.10.2010 19:51
Radovane, že jsi byl na stáži v Liverpoolu nic neznamená, dneska jezdí na erasmus každej idiot. To, že jsi tak bídnou diplomku obhájil, a to dokonce za 2, něco vypovídá o kvalitách tvojí vysoké školy a hodnotě titulu. smile
Mgr.Radovan Kaluža | 2.10.2010 12:17
Na erasmus posílají studenty, kteří mají vynikající výsledky. Nevím podle čeho myslíš že diplomka je bídná, ale diplomku hodnotilo několik profesorů a těm se líbila.
Kuba T. z IP 85.132.142.*** | 2.10.2010 12:24
Ano, na OU smile
XyZ z IP 131.207.242.*** | 2.10.2010 13:00
Na Erazmus (speciálně na OU) se posílají ti, kteří nejsou líní dojít si do příslušné kanceláře. Takže bych se nechvástal tím, že se posílají studenti s vynikajícími výsledky.
wasza z IP 83.240.68.*** | 2.10.2010 22:25
Pak teda nevím, Radovane, co si představuješ pod pojmem vynikající výsledky. Na erasmus skutečně jezdí kdokoliv, kdo si dojde do příslušné kanceláře. Diplomka je bídná nejen kvůli jejímu obsahu (tam prostě není nic inovativního, nic nového, nic zajímavého a nic přínosného. eshop je v ní řešen stylem, kterého je schopen kdejaký středoškolák), ale také kvůli její formě. Nesplňuje ani základní požadavky na vědeckou (akademickou práci), citace a poznámky veškeré žádné, sloh jako na základní škole a o mluvnickém stylu ani nemluvě. Suma sumárum, například já bych tuhle práci ani nedoporučil k obhajobě. Lidé, kteří ji hodnotili, ji evidentně nečetli, a nebo se v dané problematice absolutně nevyznají.
Whoossain z IP 109.72.8.*** | 3.10.2010 01:18
Nezapomeňte, že tu jednáte s celebritou jejíž ig rovno jest 160! Mimochodem existují případy, kdy vyučující nechají prolézt študenta jen proto, aby se ho konečně zbavili. A existují případy, kdy si to daný študent odmítá zatvrzele připustit. Vzhledem k Radovanově rázovité povaze, díky které posměšky zaměňuje za obdiv, bych se nedivil ani této možnosti.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 03:12
Pokud máte pocit že Ostravská Universita je nekvalitní škola, tak si stěžujte jinde. Pro info, hlásil jsem se na 4 výšky a na 4 výšky jsem se dostal. Na slezské univerzsite dokonce první místo smile  Snad fakta stačí k pochopení mých kvalit.
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 10:37
Já ostravskou univerzitu neznám, takže ji nemůžu posoudit, nicméně co posoudit můžu je kvalita Tvojí diplomky a ta je z výše zmíněných důvodů tragická. A to, že jsi ji obhájil, něco vypovídá o vedoucím práce, oponentovi a komisi u které jsi ji obhajova.
Zbytek tvého postu má bez důkazu asi stejnou relevanci, jako tvoje tvrzení, že máš ig 160. Dokaž to a přiznám, že se mýlím.
tomik z IP 90.176.135.*** | 3.10.2010 12:04
Sleszka univerzita je hodně nekvalitní škola, takže tím bych se nechlubil.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 13:56
Hlásil jsem se na slezskou universitu, ostravskou, VŠB a ještě někde. Dostal jsem se na všechny, a všude bylo plno uchazečů. Jen doufám že zase všechny ty univesity nebudou nekvalitní smile

Má diplomka se nyní používá, viz. www.banan.cz/produkty/eshop , takže asi to tak nekvalitní nebude, když to splnilo teoretické téma diplomky. smile Ale od závistivých mladíků, nečekám že by dělali něco jiného, než házeli špínu smile
Lenka z IP 85.161.132.*** | 3.10.2010 14:15
Ach jo, i kdyby Radovan vystudoval OXFORD, bude to nekvalitní škola. Ta závist je fakt smutná smile
tomik z IP 90.176.135.*** | 3.10.2010 14:53
No jo no, ono když tam rok studuješ, si mezi lepšími co to zvladáj a za rok se nic skoro nenaučíš - resp. tvoje očekavání to neplní a odejdeš, tak jsem závistivý mladík. Je mi to jasný. Tu tvoji diplomku, resp jak je psaná, bych napsal stejně, ne-li víc i bez  studia na vš.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 15:10
Podle čeho víš že je Ostravská universita špatná ?

Byl jsem na stáži v Liverpoolu, taky nejlepší mezi studenty. Je i tato škola špatná ? smile
Zaraka z IP 78.80.42.*** | 3.10.2010 15:28
Je docela na nic, Ostravská je ještě horší než Báňská a ta je typu "nedostal jsem se na pořádnou školu, tak jdu na Báňskou", kdyby jsi byl na FITku, Masaryčce, ČVUT, či někde jinde tak nic neříkám. btw: proboha zvětši ten font na těch komentářích, je to jak sledovat mravence v životní velikosti na plátně v kině.
tomik z IP 90.176.135.*** | 3.10.2010 15:34
Soudit podlle porovnání s jinými vš, jak v čr, tak i s mezinárodní vš ve skotsku.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 15:49
Zaraka : fonty jsou OK, nastav si prohlížeč správně

1/ A kde jsou nějaké údaje o tom že VŠB je horší než ČVUT.
2/ chtěl jsem studovat informatiku v Ostravě a nebo poblíž
ctitel z IP 88.102.79.*** | 3.10.2010 16:17
Radovane, sdilim nazor, ze si exot, ze VSB je debilni skola a tva diplomka by jinde nemela sanci. Na druhou stranu ses jednoznacne z nuly v marignotce vytahl na majitele firmy a inseminatora. Nechces svym fanouskum vysvetlit jak ses vubec k pocitacum a programovani dostal? To je vazne minena otazka, od tveho fanouska v me zvracene osobnosti.smile
student z IP 188.95.127.*** | 3.10.2010 16:37
radovan studoval na ostravske, ja studoval v brne a z rodinnych duvodu pak v ostrave, na ostravske nas bylo vzdy max. 20 na cvikach a tedy i venovali se nam vice

taky by me tajimalo proc ostravske university jsou spatne, to musel napsat nejajy zamindrakovany prazak
ctitel z IP 88.102.79.*** | 3.10.2010 18:09
jendim z ukazatelu je kvalita diplom praci. Ty fakt veris, ze na normalni informatice by tohle stredoskolske neoriginalni dilo proslo?
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 18:48
haha. STUDENT = Radovan. Radovane, to, že ti tvoje alter-ego potvrdí tvoje teze, neznamená že máš pravdu
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 19:51
haha, byl jsem zrovna na bruslích a pak na večeři, je smutné že závistiví mladík WASZA nechápe že mám jak odpůrce, tak lidi co mě uznávají

rád bych věděl co přesně je na diplomce špatně, zvláště pokud produkt diplomky se úspěšně prodává jako eshop smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 21:47
Haha, konečně Radovane pochop, že tvoje tvrzení zde nikdo nebere vážně. Fascinuje mě, jak na každou kritiku reaguješ nařčením ze závistivosti. Já ti skutečně nemám co závidět, se svým životem jsem daleko spokojenější než ty smile
Rozbor chyb, které jsi v diplomce napráskal, a posouzení toho, proč je neobhajitelná, by bylo na velmi dlouhé psaní a za to mi skutečně nestojíš. Jen namátkou bych ale zmínil naprostý nedostatek literárních zdrojů, žádné citace, práce ani nemá formu akademické práce, nejsou vymezeny teze, ani metody práce, nemá ani závěrečnou část, rozsahově bude práce patrně na hranici přijatelnosti (i když i o tom pochybuji), sloh jako ze zvláštní školy, po technické stránce je tohle řešení eshopu na úrovni maximálně střední školy. Pokud tohle považuješ za profesionální produkt, pak jsi blázen, a to že ti na to naletělo pár lidí, kteří si tento eshop objednali, na tom nic nemění.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 22:16
Eshop využívá několik stovek klientů a jsou spokojení. Považuji ho za profesionální. Máš možnost si jej nezávazně vyzkoušet, pochybuji že si viděl diplomku a nebo eshop, když to hodnotíš smile
Zaraka z IP 78.80.42.*** | 3.10.2010 22:18
Myslím fonty v inputech při psaní komentářů a nebuď tak škaredý na Operu, vždyť je to fajn a hodný prohlížeč.
Nejsem zamindrákovaný pražák, naopak bydlím velice blízko Ostravy a už parkrát mi blesklo do očí to odstavené banánovské zbničené reklamní auto (Proč tam vůbec ještě je?). Soudím dle sledování studentů z právě výše zmíněných univerzit a Ostrava se nemohla níčím moc chlubit.
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 22:22
No na internetu jsem tvoji diplomku našel zde: www.docshare.com/doc/200208/Kaluza_18_04_2006. Pokud to není ona, pak se omlouvám, pokud je to ona, pak platí to, co jsem psal výše. Tvůj eshop testovat nehodlám, ale pokud je skutečně vytvořen tak jak je popsáno v té diplomce, tak je mi tě skutečně líto.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 22:33
Blog je funkční pod všemi prohlížeči, třeba si operu správně nastavit, nebo opravit.

Ano to je má dipolomka, je to vynikající práce, jak uvedli vysokoškolští profesoři. Jejich slovo má určitě větší váhu než od Wasza, že by to byl Vašek z Brna, který ve svém věku 26let možná dokončil výšku.
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 22:47
Huuu, haxor Radovan si mě konečně vyhledal na internetech.. smile Já se za svou identitu nestydím. smile
Inu, já těch vysokoškolských profesorů znám hodně a rozhodně bych si netroufl konstatovat, že jejich postavení automaticky implikuje jejich fundovanost k hodnocení čehokoliv. Fascinující je na celé věci to, že já, jako čerstvý absolvent právnické fakulty (!) (byť jsem se nějakou dobu živil IT), bych podobný eshop bez problému vytvořil, a rozhodně bych to nepovažoval za profesionální dílo. A to rozhodně nejsem IT mág, za kterého se považuješ ty.
Obsahová kvalita vědecké práce je diskutabilní vždy (kolik lidí, tolik názorů), její formální kvalita je však poměrně přesně definovatelná. Zkus si najít moji diplomku (jistě to pro tebe nebude problém) a podívej se, jakou má taková práce mít formu.
waw z IP 85.161.163.*** | 3.10.2010 22:54
Wasza je mistr světa amoleta, vše umí a všude byl.
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 22:56
Má diplomka splnila svůj účel, produkt eshop se výborně prodává a vydělal více než milion smile . To je myslím dost dobrý ukazatel kvality práce smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 23:01
Ach jo, tohle je jako házet hrách sviním. Vzdávám to, s tebou není diskuse možná. Nechápeš pointu. Pozdravuju tvoje alter-ego WAW. smile
nejsem kaluza z IP 217.77.165.*** | 3.10.2010 23:30
wasza je fakt debil, kaluze ma aspon firmu co slzsne vydelava a nehodnoti cizi diplomky mimo obor, takove hospodske kecy aka wasza fakt miluju
wasza z IP 83.240.68.*** | 3.10.2010 23:37
Ahoj Radovane, už zase?
nejsem kaluz z IP 217.77.165.*** | 4.10.2010 00:00
wasza ty jsi degen .
to je jedno z IP 85.161.25.*** | 4.10.2010 02:00
Jasně, Wasza je velký podnikatel a právník a má tolik času, že si tu chodí léčit s podobnými blbečky své mindráky a hromadně se smát Radovanovi. Mám tak pocit, že Radovan se směje, jak mu to tu hltáte a jak šíříte informaci o jeho firmě dále smile
wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 08:02
Lol, Radovane, jako ty si skutečně myslíš, že ten tvůj sloh a nesmyslné formulace nejsou poznat? Já podnikatel nejsem, do toho jak se živím ti nic není. Já nemám potřebu se před všemi vytahovat jak se mám a věř, že se nemám vůbec špatně (i ve srovnání s tebou). Mindráky máš spíš evidentně ty, minimálně z toho, že nemáš nikoho, kdo by tvoje teze podpořil, a tak si je musíš potvrzovat pod falešnými nicky sám smile
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 4.10.2010 09:52
Takovy totalni rozpad osobnosti je problem.Co si budem povidat.
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 11:03
Wašíku, žiješ ve světe, kde máš pocit že ten kdo si do mě nejde kopnout aby si anonymně spravil své ego, tak to musím být jedině já. Má firma www.banan.cz má kolem 11tisíc klientů, jsou to lidi velice spokojeni. Kolem sebe mám plno přátel, pro které jsem symbolem úspěchu.

Ty mě nezajímáš ale já tebe ano. A tím pádem patříš do stáda mých věrných fanoušků.
wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 12:59
Radovane, neříkej mi Vašíku, nemám to rád. To, že sis ty komenty psal sám, jsem nepoznal podle toho, že ti dávaly za pravdu, ale podle toho kdy byly napsány a jak byly napsány. Mě lhát nemusíš, já ti to stejně neuvěřím, lžeš spíš sám sobě.
Já nevím, proč pořád opakuješ to, že má tvá firma xy klientů, že jsou spokojení, že máš přátele atd. To už přece všichni tvoji čtenáři včetně mě mnohokrát slyšeli. Já ti to neberu, dokonce ti to i přeju. Skutečně nejsem závistivec, jen kritizuju to, co je podle mě špatně a na tom nevidím nic zlého.
Kdybych tě nezajímal, nezjišťoval bys kdo jsem, a nesnažil se mě tu o něčem přesvědčovat.
Ty mě zajímáš, to rád přiznám. Ale ne proto, že jsem tvůj fanoušek, nýbrž spíš proto, že se rád bavím nad lidmi, kteří jsou něčím výstřední. A to ty jsi nesporně. Přinejmenším svojí, na tvůj věk velmi pozoruhodnou naivitou a nabubřelým egem. smile
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 15:13
Sory neznámý Vašíku smile  . Ale miluju lidi, co mě žerou jako ty smile
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 15:53
dlouho jsem uvažoval proč Wasza, alias Vašík Stupek má tolik mindráků, potom jsem narazil na jeho foto a panečku vypadá o 10 let starší než ve skutečnosti je a mít jeho vizáž, taky bych asi měl mindráky smile

http://radovan.bloger.cz/obrazky/radovan.bloger.cz/wasza.jpg . Bože Václav Stupka !!
Niki z IP 78.102.28.*** | 4.10.2010 16:05
Fůůůj, to je hnusný čuník smilesmilesmile . Takový výblitek , bleeeee.
Anonym z IP 95.40.73.*** | 4.10.2010 16:08
Tak ten Waska si fest musí léčit komplexy ze svého odporného vzhledu smile . Hodil jsem grcku haha.
wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 16:35
Och, díky, žes to sem přesunul i s komenty, které jsi beztak psal sám.. smile
Jana z IP 147.32.144.*** | 4.10.2010 16:36
Wasza = omyl přírody smile Matka ho měla u Černobylu !!
Anonym z IP 95.40.73.*** | 4.10.2010 16:44
Teďka nám Wasza bude kopat okolo sebe smile . Se podívej chlape do zrcadla, Si opravdu HNUS.  Radovan tu sice taky plácá občas hovadiny a 2x ho nemusím, ale narozdíl od tebe on má docela pěkný ksicht, úspěšnou firmu.
wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 16:44
No jo, když dochází argumenty, použijeme ofenzivní metodu dehonestace a falečné nicky. smile Bavím se víc než obvykle i když je mi tě docela líto.
Anonym z IP 95.40.73.*** | 4.10.2010 16:47
Ty opravdu žiješ ve svém prasečím světě, nejsem Kaluža a ani ho nemusím. Jen ty si ještě větší prasopysk než kdokoliv jiný tady. smile Se podívej demente špekatý na moje IP !
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 17:02
To je přesně zábava kandidáta politické strany, Václava Stupka (alias wasza ) www.mestojakobrno.cz/kandidatka/bohunice/ 257/vaclav-stupka .

http://radovan.bloger.cz/obrazky/radovan.bloger.cz/vaclav-stupka.jpg  Děláš ostudu TOP09.
wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 17:05
gotcha, you proved my point. lol
Niki z IP 78.102.28.*** | 4.10.2010 17:05
A pak že politika je taková jaká je, když tam máme blbečky typu Václava Stupka co se baví jak puberťáci na Okounovi smile.
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 4.10.2010 17:12
Ze se to tu ale seslo... skoro jako za mych mladych let v pornoprumyslu, kam se kouknu, vsude sama <I>
wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 17:12
wtz!
Janek z IP 88.103.102.*** | 4.10.2010 21:48
To snad není možné, díval jsem se na Okouna a takto by se rádoby politicky  aktivní člověk neměl. Styďte se se Václave Stupko . Jste si spletl stranu, místo TOP09 jste měl jít k socanům. Vaše chování tomu odpovídá.
Marvn z IP 89.221.215.*** | 4.10.2010 22:17
radovane dik, uz jsem myslel ze se z tebe stava nudna pyca, ale furt to ma grady. jen houst a vetsi kapky :smile:
Georg z IP 94.229.92.*** | 1.10.2010 20:31
Skvělé úvodni foto s pomačkanym ksichtem.....lide zazili pri prvním pohledu velke zklamani ze to neni prave ale fotomontaž....v prvni moment : a sakra tak konečně mu nekdo asi na stodolni prohrabl ksicht, pak sakra ale celkem slušně(stačilo přeliskat nemuselo byt až tak "moc") a pak sakra to neni original. Jeden by tomu i věříl jak je to autentickesmile
Whoossain z IP 109.72.8.*** | 2.10.2010 02:54
Po delší době strádání, kdy nový Radovanův objev zašlapával do země jeho svébytnou náturu a pan vyštudovaný magister místo blogování oddával se hormonům, feromonům a půlkám, přichází další strike again, na který dav netrpělivých fanoušků internetového (a životního) klauna netrpělivě čekal! Doufám, že na sebe kromě série podařených a výstižných uměleckých děl Vašich obdivovatelů nenechají dlouho čekat i další modelki s kozi, lanborgini a výřivky. Rozchod je smutná věc i pro hřebce Vašeho ražení a třeba jej co nejdříve zapomenout! Do toho, Vy náš taliáne!
Martin z IP 217.112.175.*** | 2.10.2010 21:52
Ja uz se tesim na vyuctovani
Whoossain z IP 109.72.8.*** | 3.10.2010 01:21
Také mě zajímá, kolik pan magister prohýřil se svojí "celoživotní" láskou. Budou to jistě částky závratné, hodnotné milionáře vyhledávajícího posezónní rekreace v Bulharsku.
D.D. z IP 83.208.155.*** | 3.10.2010 02:44
Oppps
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 03:09
Daliborku si popil se svými kamarády, a tedka sníte o tom, že byste někdy v životě konečně zasunuli smile Viděl si svůj obličej, nepřipadá ti to jako obličej prasete smile
Mladík z IP 78.45.87.*** | 3.10.2010 18:22
Dobrý podvečer, pane MAGISTŘE. Tuším, že psát tento komentář je naprostá zbytečnost a cílené odezvy se nedočkám, ale za pokus nic nedám, proto tedy: Váš blog sleduji přibližně 3 měsíce a musím uznat, že jako studnice (sice trochu zvrhlé až morbidní) zábavy poslouží dokonale, přesto mě nepřestává udivovat, co jste jako člověk s VYSOKOŠKOLSKÝM diplomem schopen vypouštět do světa. Mohl byste mi alespoň ve stručnosti vysvětlit, za jakým účelem tento blog vedete? Sám o sobě prohlašujete, že jste vzdělaný, inteligentní, sympatický, snad dokonce krásný a pro dívky minimálně okouzlující muž. Přidejme status podnikatele a vlastníka prosperující firmy. Chápal bych tedy, kdyby jste se z tohoto titulu úspěšného mladého muže rozhodl (a že by to bylo bohulibé rozhodnutí), podělit se s těmi méně šťastnými jedinci o nějaké obecné rady, jak takového úspěchu dosáhnout, nabízí se možnost připojit tolik hodnotné životní zkušenosti. Váš blog má však informační hodnotu zamrzlou na bodě nula (některé přízpěvky tuto hodnotu dokonce dokážií deklasovat do záporných čísel), což si jistě Vy sám uvědomujete. Vysvětlete mi prosím, kde se tedy ve Vás bere ona potřeba, vychvalovat se se svými podnikatelskými úspěchy, chvástat se tím, která dívka o Vás měla kterého data a v kterém podniku zájem či tím, kolik jste kde schopen utratit (aby si každý uvědomil, jak moc  si to žijete na vysoké noze). Úspěšný muž přeci nepotřebuje mluvit, naopak za něj mluví jeho činy (podobnou poučku jsem zde viděl "být vyblitou" z Vaší klávesnice). Takový to "alfa samec" se rozhodně nepotřebuje z tohoto titulu povyšovat nad ostatní, kteří tak MOC úspěšní nejsou. A v neposlední řadě, který gentleman (gentleman jste taky, nepletu se?), se chlubí tím, se kterou dívkou měl intimní vztah?
Student z IP 78.45.87.*** | 3.10.2010 18:33
Předem děkuji, za Vaší (jistě plnohodnotnou) odpověď. A z důvodu toho, aby jste můj dotaz nebral jako pláč dalšího z uhrovitých mladíků (bohužel, občas si nějaká ta kožní vada najde místo i na mé pleti, musím však zaklepat, že se tomu tak nestává často), bych se Vám krátce představil. Tedy je mi 22 let, jsem studentem práv, na svá studia si přividělávám, jezdím sice sockou, na druhou stranu mé osobní kouzlo dalo zapomenout tomuto neduhu, že nevlastním žádný pojízdný vrak a mé dosavadní přítelkyně byly mé velmi atraktivní vrstevnice. Poslední, s níž jsem mimochodem velmi šťasten, se dokonce stala objektem Vašeho váženého ŠŤOUCHNUTÍ  na tolik propírané sociální síti s názvem Facebook, což jistě objektivně vypovídá o její fyzické atraktivitě, když zaujala "alfa samce" Vaší úrovně. Tento fakt mi nedá a v hlavě se mi vykonstuovala poslední otázka, proč že jste to do mé přítelky šťouchal, když jí osobně vůbec neznáte a je minimálně málopravděpodobné, že byste se s ní kdy osobně setkal.
Student z IP 78.45.87.*** | 3.10.2010 18:38
A i když si uvědomuji, že toto není věc, kterou byste zrovna vy ocenil, opravil bych svou gramatickou chybu, kdy člověk samozřejmě vydělává a ne vidělává. Příspěvky jsem si před odesláním nepřečetl a jelikož píši docela rychle, sem tam se tam chybička vloudí. S omluvou za wall of text a srdečným pozdravem, Váš čtenář a v jistém smyslu obdivovatel.smile
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 20:50
Tak prvně, tento blog je velice čtený. Rady jak se stát dokonalým jako já, tak zde pravidelné dávám, viz např radovan.bloger.cz/o-lidech-trendy/z-hnusaka-metrosexual . Co se týče tebe, beru tě z rezervou, neumíš ani napsat své jméno smile
Student z IP 78.45.87.*** | 3.10.2010 21:06
Jakou roli v tom hraje mé jméno? Tvůj web je čtený. Ale určitě tady všichni chodí pro tvé pseudorady, že si máš nechat ostříhat vlasy a vyčistit si zuby, když si chceš najít přítelkyni. Podle toho taky vypadají ohlasy pod každým tvým článkem. A jestli ti to tedy pomůže, abys nebyl limitován mou anonymitou, jmenuji se Tomáš Šulek http://www.facebook.com/?ref=homesmilesmilesmile
Mgr.Radovan Kaluža | 3.10.2010 22:21
ano opravdu zde chodí pro rady,dokonce to bylo i v časopise květy  radovan.bloger.cz/ja-banan-a-projekty/Radovan-ve-skvele-forme-
Student z IP 78.45.87.*** | 3.10.2010 22:58
Děkuji za odpověď, akorát se týkala jen jedné z mnoha mých otázek, tak by ses mohl trochu rozepsat (pro člověka se sklony ke grafomanii by to nemusel být problém) a odpovědět i na zbylé. Gratuluji, žes byl tématem celorepublikového týdeníku!!! Ale je tu jedno ale... spíše tedy ALE! Abys pochopil podstatu článku v časopise pro socky (shodneme se, že tento magazín je cílený právě lidem, které ty obecně sockama nazýváš), nemusíš být zrovna členem Mensy ČR. Tvůj záměr byl vysvětlit ubožákovi, jak se stát dokonalostí samou (tedy tebou- Vyvstává další otázka, mysliš si opravdu o sobě, že nemáš jedinou chybu a nemáš už v životě možnost v čemkoliv se zdokonalit či se něčemu naučit? Taková je totiž definice dokonalosti.) a pomoct mu tak konečně zasunout. Zmiňovaný časopis však tvůj článek neukradl a dokonce jeho podstatu naprosto změnil. Článek měl jen čtenáři osvětlit, kdo je to metrosexuál (že doslovný překlad nezní "buzerant", jak se mnozí domnívají) a ty s tvým návodem na sbalení pořádné ženy, stal ses názornou ukázkou, jak takový metrosexuál přemýšlí a chová se (píše kraviny). Tedy "Květy" neotiskli rady, jak se stát pořádným alfa samcem a tudíž onen článek nevypovídá o tvém fóru nebo hodnotě tvých žvatlanin na něm vůbec nic.smile Omlouvám se za tykání, vím, že jsme spolu husy nepásli, ale ty sis začalsmile
Georg z IP 94.229.92.*** | 4.10.2010 08:21
...trošku jiná úroveň,na toho nemáš Radovane, doporučuji raději zabanovat at o tebe a tvém blogu nepíše další pravdy. Sice to ví 99% lidi ale takto hezky "vysvětleno" sem to zde ještě nečetl....myslím že to chápeš i ty, vid? smile
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 15:15
a ten příspěvek patří k čemu, zřejmě tvá nižší inteligence nedovolila správně kliknout na tlačítko "odpovědět" smile
Student z IP 78.45.87.*** | 4.10.2010 16:11
Třeba šlo Georgovi o to, aby tu naší diskuzi nepřerušoval a ten komentář zůstal pod nísmile
Georg z IP 94.229.92.*** | 4.10.2010 15:43
Vole, kdyz je pod konkrétním článkem tak snad každého napadne na co reaguji... jsem inteligentnější než ty a na to nepotrebuji ani titul mgr ktery je ti stejně k hovnu když píšeš "modelki" aj.sračky tak si o tobě uděla každý obrazek i bez titulu. A vymluvy že jsi žil mimo čr a zapomněl jsi jazyk jsou ještě srandovnější než tvoje šišatá cikanska hlava
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 15:51
jsi tak inteligentní, že ani na druhý pokus si nedokázal reagovat ve vláknu ale založil si nové vlákno, taaaaak moc inteligentní opička smile
Georg z IP 94.229.92.*** | 4.10.2010 16:11
nai na treti ani na čtvrty...jsi bezradny chlape. Ja neklikam na odpovědět ale zato umim napsat správně slovo: Modelky, bazeny, kozy, vířivka, lamborghini aj ajsmile pokud někdy budes mit děti což o tom silně pochybuji(děti by neměli mít děti), tak to bude skvěle jim pomahat s učením, To bude ostuda, tatka mgr ale neumí spisovně psat ale pozor ! ma uz ve firmě(pokud ještě bude vůbec existovat) 12tis. klientu a vede si blog( do kterého když učitelka nahledne tak ji asi  odvezou) smile a to přebiji jeho veškerou slabou inteligencismile
Pavlína z IP 81.19.40.*** | 5.10.2010 16:05
pěknésmile
Mirek Šotona z IP 212.80.67.*** | 4.10.2010 18:37
Dobrý den, pane magistře. Osobně Vás neznám, ale nedá mi to, abych se nevyjádřil k Vaší práci, pokud je to skutečně ona:

Úvod práce, zcela nedostatečný, nemá s úvodem akademického textu nic společného. Už to by měl být důvod pro nedoporučení práce k obhajobě.
Odkazy na použitou literaturu. Buď přímo v textu - nebo v seznamu na konci práce, dle normy. (V této formě se jedná v podstatě o krádež.) Absolutní nepochopení práce s literaturou, diplomantovi nelze odpustit. Tohle zvládají prváci! Je to nutná součást každého akademického textu.

Nelogické členění práce. Akademický text by měl v části teoretické části práce představovat dosavadní sumu poznatků v závislosti na zvoleném cíli práce, nastínit teoretická východiska práce a zohledňovat předchozí stav bádání - ve vytyčené oblasti.  Tato část v podstatě dokazuje, že je autor schopen orientace v tématické literatuře. Musí mít systematické a logické uspořádání. Nestačí pouhá kompilace různých textů.

V empirické části musí představena metodologická východiska, v závislosti na volbě diplomanta, charakteristice zvoleného problému atd. Formulace cíle a dílčích cílů nebo formulace hypotéz, v závislosti na zvolené metodologii a charakteru zkoumaného problému

Absence závěru, nemyslitelné v jakémkoli akademickém textu. V této časti, diplomant hodnotí, jak se podařilo naplnit zvolený cíl práce. Pojmenovat vzniklé potíže při realizaci. Často se objevuje to, čemu se říká "metodologická skepse", zde řešitel problému upozorňuje na věci, kterých se například: nepodařilo plně dosáhnout, třeba kvůli limitům zvolených výzkumných metod. Často se objevuje otázka - ve smyslu: Jaké otazníky práce nastolila?

Váš text je pouhou kompilací, nikoli diplomovou prací, nepřináší nové poznatky, pouze používá a spojuje poznatky jiných.

S pozdravem

wasza z IP 83.240.68.*** | 4.10.2010 19:54
Tohle jsem se mu už taky pokusil vysvětlit. Skutečně to nemá smysl smile
Mgr.Radovan Kaluža | 4.10.2010 21:37
Ať je diplomka jaká je, sklidila úspěch u profesorů a vydělala dost peněz. Co dělají vaše diplomky, onanujete si nad správným uvedením literatury smile . Tak hodně štěstí kluci.
Vths z IP 94.138.96.*** | 5.10.2010 09:50
Radovánku, ty jsi fakt arogantní buránek. Ale těší mě, že na to jednou dojedeš.

Jo a prosím napiš, že od někoho s takovým jménem to sedí, úplně se na to klepu.
miglikal z IP 88.102.79.*** | 5.10.2010 11:28
Radovane v cem je tvuj eshop provedenim jiny od tisicu novych? Co je to nove? Tohle neni diplomka, to je prace stredoskolaka s mirnou retardaci.
Mgr.Radovan Kaluža | 5.10.2010 13:47
Ten eshop je jiný v tom, že je skutečně úspěšný. Vydělal již mnoho peněz a jsem na něj pyšný. Diplomka patřila k nejlepším pracem ve třídě.
tomik z IP 90.176.135.*** | 5.10.2010 18:56
Tudiž víme něco o kvalitě školy, kde si studoval.
miglikal z IP 88.102.79.*** | 5.10.2010 19:26
Proste z pozice provozovatele hostingu naivkum prodavas svuj druhorady eshop. Pokud tvoje diplomka byla jedna z nej ve tride informatiku, tak to je ta vase univerzita opravdu elitni institut.
Mgr.Radovan Kaluža | 5.10.2010 19:40
v čem přesně je eshop druhořadý, co přesně nevyhovuje ?

nebo jste eshop ani neviděli a jen urážíte bez argumentů, jako většina zde smile
XyZ z IP 2001:7b8:3e2:*** | 5.10.2010 20:26
Chcete si přečíst oponentský posudek na Radovanovu diplomku? Chcete zjistit názory vyučujících na Radovana, pokochat se jeho studijními výsledky?

Již brzo na okounu!
Smity z IP 213.211.39.*** | 5.10.2010 21:32
Co k tomu říct. Jen psychicky nemocnej člověk, kterej nikdy nic nedokázal může pořád dokola řešit tuto už snad 1000 x propíranou diplomku. Troufám si říct, že velká většina z Vás co to tady pomlouváte si k vysoké škole ani nečichla. Natož pak něco dokázat nebo vydělat velký prachy. Přestaňte řešit kraviny a raději se zamyslete sami nad sebou! smile
Mak z IP 90.178.35.*** | 8.10.2010 19:17
Radovane, jestli nelzes, tak ta skola nema zadnou uroven a profesori (coz mimochodem je dost zvlastni, ze by jednu praci hodnotili profesori, spis bych to tipla na inžnýry a dokrory, pripadne asistenty... nicmene to je ais pozustateklk stredni skoly, jako "tridy" na vs byvaji kruhy) by meli vratit svou "hodnost"...
Muhamad Faridi z IP 77.48.60.*** | 5.10.2010 00:31
některý hustý, jenom k tý fotce pana Radodovana na párty s trikem Emporio Armani - taky mám rád věci od Armaniho, ale takový triko s velikym nápisem Armani/Versace apod. slouží pro ty, kteří sice fandí značce, ale nemají na zbytek kolekce...originál se dá koupit na letištích třeba za 30E, i za míň. Takže nic ve zlym, ale nenosil bych to...navíc to budí podezření, že je to z trhu...i když třeba nenismile
francesca z IP 94.113.207.*** | 6.10.2010 12:48
obrazky jsou famozni, chlamu se pres cely barak, okouni jedou daaaal smile
Kačenek z IP 88.101.209.*** | 20.10.2010 17:00
Radovane jednu věc Ti musím nechat, nad těmito stránkami se vždy dobře bavím. Občas sem zajdu a nikdy se nenudím. Ostatně i ty komentáře dokazují, že i když jsou kritické, že máš spoustu "fanoušků", kteří se vracejí.smile
Petra :-)) z IP 93.91.240.*** | 27.10.2010 07:33
Nedávno jsem tuhle stránku vychytila a opravdu se tady někdy musím zasmát smile)smile, jak jsou tady někteří arogantni na h...o.  Jde vcidět, jak jsou lidi závistiví když se někomu dařííí a neumí to přenést přes srdce. Znám to ze své vlastní zkušenosti a není nic jednoduššího než se tomu opravdu jen z plných plic zasmátsmile.  Jen nechápu, že když se to někomu nelíbí, tak proč tady vůbec ještě chodí.  Na tytzo stránky chodím ráda bo se tady vždycky pobavím a zlepším náladusmile.  Bohužel, né všichni můžeme být tak úspěšní a podnikaví jako je Radovansmile. Ten kdo chce a činí se má to po čem toužil smile a o tom je celý život buranismile
Georg z IP 94.229.92.*** | 30.10.2010 19:52
stranku vychytila.........bo se tady vždycky pobavím --- jako by to psal Radovansmile ale ale ty se nam nějak rozepsal/a.
Podnikavi jako Radovan??? Dělaš si srandu? Podnika POUZE v jedné branži a evidentně ne až tak moc uspěšně (hodně stary ojety kinder baby gay vůz, hypoteka na dům atd.) tak asi tak smile  Tim "burani" jsi to zakončila, to si myslím ja o tom kdo obdivuje Radovana smile
Petra :-)) z IP 93.91.240.*** | 2.11.2010 22:47
Hlavně, že Ty jsi chytrolínsmile. Podle řečí, jak píšeš odhaduji, že nejsi člověk vzdělaný, chytrý a štve Tě, že někdo může být lepší než Ty!!!! Co se týče hypotéky na barák....kdo ji dneska nemá???? Bez úvěru ten barák nepostavíšsmile, pokud nemáš prachy na to, abys je někde utopilsmile. Jen by mě zajímalo co vlastníš TY!!!! Nejsem člověk, který se chlubí, ale jak jsme u toho, já třeba vlastním toho celkem hodně!!!!A vím, co to obnášííí. Každý z Vás vidí jen peníze a postavení, ale co musíme obětovat to Vás nezajímá. Nejsem obdivovatelka Radovana, ale nesnáším věci a ukazování na druhé !!!!
Stačí zajít na FÚ a zařídit si živnostenský list. Jen běž a jsem zvědavá, jak dlouho se na našem trhu udržíš frajere!!!!! smile.
Georg z IP 94.229.92.*** | 3.11.2010 09:15
Nejsem člověk, který se chlubí, ale jak jsme u toho, já třeba vlastním toho celkem hodně!!!!smilesmilesmile  trefné, už dle této tvé věty poznám že co se týče financi nemá tve konto vice jak 6číselsmile Pro tvoji informaci, ŽL vlastním od roku 1996 ještě puvodni Nakup-podej  počítám že to jsi byla ještě v plenkách.
Nejde o to vzit-nevzit hypoteku, ale člověk chlubici se svym podnikanim, 11tis.klienty a řeší hypoteku na dum v hodnote necelych 4mil. no tak to tedy prominsmile Tve vyjadovani, hromady vykřičniku atd.vypovídá o tom že jsi poněkud "labilni", řekl bych na holku trošku celkově nějaka nervně záštní.  A kecy co musi podnikatele obětovat to je jak v roce 1992 v zacatcich podnikani, bežné fraze, kazdy podnikatel si to zařidi jinak, jeden maká sam na sebe a je rád že se uživí pro druhého pracuji stovky ci tisíce lidia je miliardář. Promiň, ale máš o tomto dost omezené představy, dle toho co píšeš budeš drobna podnikatelka,prace doma, vyšívaní atd?smile
Petra :-)) z IP 93.91.240.*** | 4.11.2010 12:35
Pro Tvou informaci, v roce 1996 jsem byla již na střední smile))) Nebudu se hádat -))) A mimochodem, jak můžeš napadat mě slovy, že jsem labilní, když mě vůbec neznáš. A ještě jednu věc: drobná podnikatelka nejsem smile . Musíš být hodně arogantní člověk.
Georg z IP 94.229.92.*** | 4.11.2010 17:02
Neznam tě ale člověk který vnucuje někomu své myšlenky, nazývá ho frajerem a chytrolínem, za každou druhou větu vloži na znamení důrazu 4 a více vykřičníku tak úplně v pořádku nebudesmile Co se tyče arogantnosti jak píšeš to je spíš tvůj případ viz. tvé vykřičníky ve větách. Lide kteří používaji tolik vykříčníku jsou vesmes namachrovani frajeřpouziji tvůj výraz) kteří mají potřebu DOKAZOVAT ze oni maji pravdu a jsou strašně zlííííí čím více vykřičníku tim jsou horšíííí. Ja jsem v pohodě, ty však evidentně ne. Ale toto není můj problém a nebudu se tim už zdržovat. Sama musíš vědět jak na tom jsi. "Řekl bych že to však asi už ani nerozeznaš" Co je ok a co neni. Tak samo jak Radovan nikdy nepochopi např. že neni IN nosit značkove hadry s pokud možno co největším logem výrobce, či že neni IN mit Audi tt ( a nepis prosimte ze mu to "auto"zavidim, to je otrepana fraze kt.tady čaato vidím, mam "trosku"smile jiny vuz,, tak ty zase nikdy nepochopiš) že jsou lide kteří se tady chodi bavit a par minut relaxovat napr.od prace a ne zavidět Radovanovi zmínované(hypoteku, stary vuz, japonske hodinky)
At se ti daří, a polepši se. Zvládneš to. Věřím ti, Máš na to. Dokážeš to.
máňa z IP 78.108.152.*** | 31.10.2010 15:39
Fakt jsem se zasmála, zvlášť IKEA edice má šmrnc smile
Natalie z IP 118.93.118.*** | 23.11.2010 20:41
Vašek je nahodou sexy.
quak z IP 88.102.218.*** | 4.1.2011 02:31
Radovan ma u prdele kritiku ať už je opravněna či nikoli. Je prostě v pohodě,smile ma kužu z hippopotama a široke ramena smile.Chtěl bych mit jeho ZDRAVE sebevědomi smile)))


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvanáct a pět