Hledám redaktora za prachy !

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 27. 10. 2008 v kategorii já, banan a projekty, přečteno: 2255×
redaktor.gif

Máte svůj vlastní názor, máte takový názor, který není stejný jako má ostatní masa lidí. Víte něco ze světa IT, politiky, vědy, žen, vztahů. Tak možná potom byste mohli zkusit psát pro tento blog.

Co musíte splňovat

- vlastní názor na věc
- články provokující a nebo přinášející něco nového
- oblast psaní : IT, politika, vztahy, ženy, věda, mobily .... můžete navrhnout nové téma
- publikování min 2články/měsíc
- reagovat aktivně v diskuzi pod vašimi články

Co dostanete

- vlastní webhosting + svou doménu (případně vaši doménu budeme prodlužovat)
- reklamu (dle dohody) nebo finanční ohodnocení (200-1000Kč/článek) (záleží na Vás)

Jak začít

- napište mi na kaluza@banan.cz
- napište o čem chcete psát
- pokud jste již něco publikoval pošlete ukázku
- uveďte zdali budete preferovat peníze , nebo reklamu za vaše výtvory
- všem odpovím 5.11.
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
dayvee z IP 88.146.35.*** | 27.10.2008 06:53
ne, dekuji. to bych radsi strcil sve nadobicko lvovi do tlamy a trel mu rozkrok mokrou zinkou.
rusák z IP 89.111.88.*** | 27.10.2008 08:13
radovan smrdí jako schnilej banán smile
giany z IP 195.168.14.*** | 27.10.2008 10:01
nebudem si kazit povest smile
-petr- z IP 85.207.18.*** | 27.10.2008 17:53
Když o tom tak uvažuju :D Ale nééé, mě to psaní sice tolik nedá ale peníze nejsou vše...
kódl z IP 78.108.145.*** | 27.10.2008 18:20
na tvůj blog ani za 10K/měsíčně radovane..stejně by jsi měl problémy s placením, viď? ;-)
Che_Guevara z IP 213.194.245.*** | 28.10.2008 13:20
To bylo ale znamelo...lezt ti do prdele a o to v zadnem pripade nestojim.Sice je pravda,ze by tomuto blogu mohl prospet novy clovek ale jak to tak byva vyberes si nekoho stejne duteho jako si ty sam.:D Takze pozor aby sis jeste neudelal ostudu ackoliv ty uz mas stejne z ostudy cely satnik.
Whoknow z IP 212.80.64.*** | 28.10.2008 17:50
Jste dementi, vubec nevim co resite... on tu dal nabidku, vy se tu vyjadrujete jak parta debilu. Radovan je inteligentni clovek, jediny co me na nem sere je to, ze neumi cesky .. Jestli tohle vsechno co pise berete vsichni vazne tak jste vazne dementi ..
Petr z IP 85.207.18.*** | 28.10.2008 21:47
Dovol abych Tě citoval a vybral jen to důležité smile

Radovan je inteligentni clovek --> neumi cesky

Vždy sem žil v přesvědčení že inteligentní člověk by měl zvládnout alepoň interpunkci když už ne pravopis smile

Linki | 29.10.2008 07:39
Já nevěděla, že inteligence se bere podle toho, jak kdo umí česky. Radovan není renesanční člověk a mezi věci, které mu nejdou patří čeština. Hold nikdo neumí všechno. Na to, aby uspěl ve světě mu stačí angličtina a tu ovládá. Půlce našeho národu (ne-li více) nejde matematika, to znamená, že nejsou inteligentní, protože na to nemají vlohy?
Petr z IP 85.207.18.*** | 29.10.2008 09:08
Jasně třebas jim nejde matemetika ale základní operace zvládnou, to samý očekávám u češtiny! Nebo mě snad chceš tvrdir že člověk s IQ 160 a kdoví jakou školou není schopnej přečíst si po sobě pár vět a opravit pravopis? Kolikrát jde o hrubku které si všimne i ten závistivej mafián bez kreditu smile A nejde jen o pravopis ale i o to jak jsou věty postavené... Tu angličtinu posoudit nemůžu, žádnej článek v AJ sem tu nenašel ale možná se jednou dočkám. Jinak - podle čeho se to teda pozná? Podle velikosti palce? smile
Linki | 29.10.2008 13:56
Základní operace? Ti, co matiku nemají v lásce a nejde jim, tak umějí většinou sčítat, odčítat, násobit, dělit (s kalkulačkou pokud se nejedná o malou násobilku), procenta a to je tak vše. Poč umí jenom tohle? Protože více k životu nepotřebují. Na co jim bude vědět k čemu se používá jednotková hružnice nebo exponenciální rovnice? Nežíví se tím, tak na co je umět?

Radovan zvládá základní operace z češtiny: umí číst, psát. Jelikož se neživí psaním slohových prací a pokud něco potřebuje přece jen napsat, tak si to napsat nechá někým jiným.

Čeština je poměrně složitý jazyk ohledně psaní interpunkce. Já sice z diktátů a ověřování znalosti psaní mám výsledky dobré, ale s čárkami mám problém taky. Protože určit věty hlavní a vedlejší v souvětí, abych odhalila zrádné čárky, mi příjde vcelku složité.

wasza z IP 83.240.68.*** | 29.10.2008 14:19
To je právě ten problém. Psát Radovan rozhodně neumí, jeho psaný projev je tragedie a rozhodně, použijeme-li analogii s matematikou, neodpovídá ani tomu sčítání a odečítání, natož násobilce. Co se týče potřebnosti těchto znalostí jste také vedle. Úspěšný podnikatel, za kterého se Radovan nesporně považuje, by potřebu ovládat rodný jazyk rozhodně mít měl. Obchodní partner bude svůj protějšek jistě posuzovat i podle psaného projevu a upřímě řečeno, já bych s někým, kdo není schopen sestavit ani smyslupnou větu, spolupracovat nechtěl. A to se tu nebavíme o tom, že člověku s (údajným) iq 160 by nemělo dělat problém se základy češtiny naučit za jedno odpoledne. O angličtině se bavit nebudeme, protože to posoudit nemohu a podle Radovanova vyjádření asi ani nebudu moci.
radoslav z IP 89.31.8.*** | 29.10.2008 15:43
Dokážu si to Radovanovo studium matematiky celkem živě představit. Pro člověka ovládajícího vysokou matematiku, navíc majícího nadprůměrné IQ, nemůže být problém najít ve větě přísudky. Radovan prostě píše jako čtyřkař na základní škole. Možná trojkař.
Linki | 29.10.2008 17:43
Já jsem nechtěla přirovnat jeho psaný projev k matematice, pouze jsem chtěla říct, že když on psaný projev nepotřebuje k práci, tak není nutné, aby ho plně ovládal. Pokud bych má lidi, kteří za něj písemný projev sesmolí, tak na co ho bude dělat sám? To je jako s uklízečkou, když mi bude doma uklízet ona, tak proč bych si uklízela sama? Na druhou stranu se Radovan vyjadřuje mluvně celkem na vysoké úrovni a myslím si, že pravopisné chyby slouží k tomu, aby lidé jako vy měli co kritizovat. Nikde jsem ve článcích, která jsem od Radovana četla, nenašla hrubé pravopisné chyby jako jsou například: vIkřYčnÝk atd... Ano interpunkce je problém, ale kdo o sobě může prohlásit, že ovládá interkpunkci a češtinu obecně bez chyby? Ani má učitelka českého jazyka se netají tím, že občas použije pravidla českého pravopisu... Holt někdo česky umí lépe, někdo umí hůře a Radovan patří k těm, co jim čeština nejde.
Petr z IP 85.207.18.*** | 29.10.2008 20:03
Možná ho nepotřebuje k práci ale k psaní sem na blog určitě ano! Ano, i tvá učitelka použije knížku tak proč jí nemůže použít Radovan?

Máš pocit že slouží jen ke kritizování? Dokáží se to naučit děti na ZŠ, tak proč ne člověk co má IQ 160+? Je to jediná věc kterou můžeš objektivně (na blogu) posoudit a poznat! Je to jen o tom že momentálně nezvládá nic co nám předvádí... Ale jak tak píšeš vše co nemáme možnost posoudit zvládá bravurně smile

wasza z IP 83.240.68.*** | 29.10.2008 20:49
Naprosto souhlasím s Petrem. Jen bych rád dodal, že i hrubé chyby se zde vyskytují v nemalé míře.
Také mi přijde úsměvné obhajovat neznalost češtiny u člověka s (údajným) iq 160 tím, že na to má lidi.
borec z IP 85.71.213.*** | 29.10.2008 22:01
"To je jako s uklízečkou, když mi bude doma uklízet ona, tak proč bych si uklízela sama?"

ano, ale tady to dospelo uz do takove faze, ze debil je neschopen si psat clanky, tak najima podobny debily, aby je psali za nej :-)

hlavne tahle nabidka pusobi divne od nekoho, kdo o ostatnich rika, ze jsou socky. vlastne vubec nerozumim, co je cilem tohoto blogu. ale na druhou stranu se tu rozhodne casto pobavim :-)

jakov z IP 158.194.65.*** | 29.10.2008 23:49
Cert vem gramatiku, cert vem interpunkci, ale pan samozvane IQ160 neni sto dat dohromady kloudnou vetu. K tomu porucha sebehodnoceni, prapodivne marketingove metody zahrnujici spam a lizani podlah.... Linki, otevri oci - ten kluk je dement.
Podle je pravda to, co se rika o Radovanove dohode s Hulanem.
Linki | 30.10.2008 06:18
Pro Petra: A proč by to dělal? Proč by měl používat knížku pravopisu? Zastává, že i negativní reklama je reklama. A když sem píše bulvární články s hrozným pravopisem, tak čeká že se budete k článkům vyjadřovat. A většina lidí to také dělá, někteří kritizují obsah článku a když článek o něčem je, tak ho musí hodně lidí kritizovat z češtinářské stránky. Proč vás více zajímá čeština, než obsah článku? Protože když je článek kvalitní, tak nevíte kde jinde si vylít mindráky, tak sem taháte češtinu.
Linki | 30.10.2008 06:22
Pro wasza: Já nechtěla obhajovat to, že neumí psát česky, ale to, že každému vše prostě nejde. Já jsem například levá téměř na všechno, co se týká manuálních prácí a to taky neznamená, že jsem dement nebo že mám nízké IQ (netvrdím že mám 160). Plno inteligentních lidí, co něco vymysleli nebo vynalezli, tak neumělo dokonale číst, natož psát česky! Radovan umí psát i číst, sice s chybami ale umí.
Linki | 30.10.2008 06:24
Pro borec: Cílem blogu je, aby se lidé pobavili.
wasza z IP 147.251.59.*** | 30.10.2008 09:10
Ale prosímtě. Tohle už opravdu zavání demagogií. Když mi něco nejde, tak to nedělám. -> Pokud neumím psát česky, nepíši blog.
Negativní reklama je sice krásná věc, ale například na mě neplatí. Dokud jsem se neznal tento blog, považoval jsem banán za zajímavou alternativu budgetového hostingu. Nicméně po tom, co jsem se zde dočetl, bych si o něj neopřel ani kolo. A nemyslím si, že jsem sám.
Radovan toto možná nechápe, ale pokud chce vystupovat jako seriozní, úspěšný a inteligentní podnikatel a člověk, neměl by si toto prostě dovolit. V mých očích je Radovan pouze arogantní mluvka se sklony k narcismu.
Rád bych tímto ukončil tento flame. Radovana neznám, neznám ani jeho pohnutky, ale to jak se snaží sebeprezentovat, zhazuje právě tímto blogem. Možná by se měl zamyslet i tímto směrem.
Soutěž o co nejvíc návštěvníků na blogu není soutěž hospodářská.
Linki | 30.10.2008 15:41
To je Radovanova věc jak se tady prezentuje, ale ve skutečnosti je trochu jiný smile Zpočátku jsem si taky myslela, že je trochu vyšinutý... Je svým způsobem zvláštní, ale rozhodně ne hloupý, mě sice není znám důvod proč se zde prezentuje, tak jak to vidíme nyní, ale má pro to svůj důvod. Snažil se mi ho párkrát vysvětlit, ale nějak jsem to asi nepochopila...
echt z IP 213.220.201.*** | 30.10.2008 15:42
no jestli radovan umi to zakladni, tj. cist a psat, tak bych nechtel videt ty obchodni smlouvy, ktery musi davat dohromady. je to dement jak hulan. smile
Linki | 30.10.2008 18:39
Na to má lidi ne? smile
Petr z IP 195.113.181.*** | 31.10.2008 08:21
4 linki --> Proč? Když nechápeš proč nemá cenu to psát, je to jen házení melounů o stěnu smile Ono je totiž rozdíl zda bude psát kvalitní články a tím přitáhne lidi, nebo bude psát plevel kterej nikoho nezajímá a bude "lákat" lidi dementníma kecama a pravopisem! Jasně, je to taky možnost ale...

To je jak s banánem, místo aby se snažil dělat společnosti dobré jméno nezdráhá se na navštevovaná weby dávat několikrát do tejdne rederict na svůj hosting o spamování a pomlouvání konkurence ani nemluvím... Jasně, je to taky možnost ale...

Prostě každej kdo nesouhlasí nebo napíše něco proti si určitě vylejvá mindráky nebo je to uhrovitej puberťák že? smile Mám pocit že nemá cenu nadále pokračovat, každej má prostě svojí pravdu ale jen ta jedna je správná. Sice vím jaká ale tak smile

borec z IP 213.151.94.*** | 31.10.2008 11:00
Pro linki:
"Pro borec: Cílem blogu je, aby se lidé pobavili."

ja myslel obchodni cile?

huas z IP 85.161.152.*** | 7.12.2008 20:55
muj ty bože!

náhodou jsem se dostal na tuto stránku, ale nestačim se divit co dokážou řešit lidi za thema, aníž by něco řekli.

neznám pana Romana a ani nevím co proti němu kdo má, ale principielně bych radši věděl co, ty co ho zavrhují, chtějí říct a o co jim jde. pochopil jsem , že reagují na Azeige. Ale nikdo je přeci nenutí aby přijali tuto nabídku. mezi námi, jsem Journalistou // pro ty co se zde tolik ohánějí vzděláním, ale jejich vyjadřovac schopnost o tom nesvědčí - tak pro jistotu to znamená novinář //, ale ani jeden z těch krityků by nesměl v mé redakci, // RTL, PR-7, MTV // ani roznášet poštu !!!

ještě pro uklidnění jejich komplexů, já osobně nemám iq 160, ale dost vysoké // rád bych znal jejich // a přesto to s tou češtinou není O.K.. Ostatně v NSR píšu asi 25 let a nikdo nemá problémy s mojí němčinou, která taky není super, ale jsi-li dobrej a něco máš v hlavě, tak proto jsou tu korektoři, kteří ti rádi pomůžou, zvlášť když vědí, že nejsi zakomplexovanej a nekompenzuješ si svoje neúspěchy " blitím " na druhého.

plně souhlasim s tou pisatelkou, která píše vlastně to co nyní já. je fein vidět,že je i někdo kdo přemejšlí a má určitou úroveň.

prosím ty " chytrolíny " aby nereagovali na moji poznámku k diskuzi, neb se sem již nebudu vracet a popravdě názory takovýchto mě nezajímají, neb diskuse s nimi je pro mne ztráta času !!!

tschuss Hugas

sten z IP 88.208.102.*** | 28.10.2008 17:59
Taky mi je lito lidi, kteri museji "negativne" komentovat skoro vse. Zavist je hnusna vec. Tak se sebou neco delejte....
wasza z IP 83.240.68.*** | 28.10.2008 20:40
Pozoruhodné je, že máte s uživatelem Whoknow ip od stejného poskytovatele
kódl z IP 78.108.145.*** | 28.10.2008 18:29
co je treba tomu blaznovi zavidet? smile
matej21 z IP 78.156.128.*** | 29.10.2008 17:37
hosting od bananu zadarmo? to je odmena? ja bych rek ze spis trest :)


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel čtyři a dvanáct