Bojujeme úspěšně proti stalkingu a nekalosoutěžnímu jednání

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 19. 7. 2011 v kategorii já, banan a projekty, přečteno: 7158×

Naše společnost se rozhodla bez výjimky postupovat proti jednání subjektů v konkurenčním postavení a chránit tak zároveň dobré jméno našich partnerů, poskytovatelů a zákazníků. V letošním roce jsme naši značku ochránili ve třech sporech, kdy jsme ve všech případech uspěli s našim napadením nekalosoutěžních jednání.

Usneseni

Zároveň spolupracujeme s jednotlivými úřady vyšetřování proti pachatelům trestných činů vůči naší společnosti, osobám spojeným, nebo zaměstnancům a to ve věcech "Neoprávněný přístup k počítačovému systému a nosiči informací" a nově "Nebezpečné pronásledování". V některých případech jsme již ve spolupráci s Odborem vyšetřování hospodářské kriminality v Ostravě, Brně a Jihlavě přispěli k odhalení pachatelů, u kterých byly provedeny domovní prohlídky a zajištěny důkazy nelegálních činností. V současné době probíhá zkrácené přípravné řízení proti mladistvému (mladistvým).

zdroj : tisková zpráva www.banan.cz  mého společníka

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Pomeranc z IP 89.111.71.*** | 19.7.2011 00:10
První!!!!!!
koumák z IP 85.162.200.*** | 19.7.2011 00:16
myslím že banan.cz zničil pipni, a webzurnal - screen http://i56.tinypic.com/2rdklxg.png
Alois z IP 88.100.80.*** | 19.7.2011 00:21
Nazdar Radovane, poprvé napíšu. Myslíš si, že můžeš vlastnit něčí dojem, něčí myšlenku uvnitř něčí hlavy? A když není taková, jaká by měla být (podle tebe) tak je to trestný? Nebo čím jiným je žaloba proti ochraně "dobrého jména" a "jména zákazníků"?
WinRAR, WIN z IP 77.242.84.*** | 19.7.2011 00:28
No hnedle po přečtení prvních pár řádků mi bylo jasné, že tu zprávu nepsal náš pan MGR., ale někdo na gramaticky vyšší úrovni. Tedy tipoval bych to na cvičenou modelku s kozi, která to přepisovala od pana Kaděry. I tak ale vznikl text, který pozvednul úroveň tohoto blogu zhruba o 350%.
Obsah samotného sdělení je už ale méně zajímavý.

Součet čísel jedna a devět (ze by 19???)
Mgr.Radovan Kaluža | 19.7.2011 00:30
ano zdroj je tisková zpráva, tedy je nutné aby ji psal někdo na velice dobré gramatické urovni
ded kenedy z IP 194.212.22.*** | 19.7.2011 01:39
(Velké A) Ano (čárka) zdroj je tisková zpráva, tedy je nutné (čárka) aby ji psal někdo na velice dobré gramatické urovni (tečka)
Danken007 z IP 85.71.174.*** | 19.7.2011 09:42
to je taková trapná, česká vlastnosti, soudit se o každou kravinu..přitom morálně si Radovane naprostý odpad s máslem na hlavě. Ono totiž dřív nebo později se může stát, že přestřelíš a ono se ti to vrátí smile  Takže piš dál, jak si ve 30ti užíváš jako zbytek ve 20ti, ale soudy bych sem opravdu netahal smile
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 19.7.2011 10:31
Podobnych lejster seru denne tuny. Dej sem neco vtipnejsiho, treba jak jsi sukal nejakou nezletilou na halde strusky.
parohac4 z IP 90.178.112.*** | 19.7.2011 12:35
Velký pan Kaluža maže komentáře? To se stydíš za svoje průsery? Buď chlap!
banány opicím z IP 119.203.40.*** | 19.7.2011 16:38
No on už ten název banán evokuje jistou neprofesionalitu a ledabylost...
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 19.7.2011 16:41
to se takhle Kadera s Kaluzou na sebe podivali a rekli si "Chuja, jak to pojmenujem, co treba po sobe..." Jenze KaKa jim prislo blby... pak se podival Kadera na Kaluzu a napadlo ho.. "No, pojmenovat to kokot by asi taky neproslo... ale nejaky jiny falicky symbol... Banan!".
gdfgdf z IP 217.117.216.*** | 19.7.2011 17:19
Kurwa Radovane!
Jsem ti objektivně zkritizoval hosting jako IT profesionál, vyzval tě ke konstruktivní odpovědi a ty mi můj dlouhej komentář smažeš. Nedokážeš snášet kritiku? A to se tu vytahuješ jako jsi alfa?

Pojď si to představit se mnou - hostuju u tebe web - pak se na mě naštveš a druhej den můj  web nebude existovat - jestli tohle dělá majitel na svém blogu tak si asi dokážeme všichni představit jak to vypadá na Banánu - viz. odpor IT profi veřejnosti.
Jablko nepadá daleko od stromu.

Jestli tohle smažeš tak si Looser a tenhle komentář tě porazil smile
PS: vysvětli smazání komentu s kritikou hostingu ode mne jako člověka co se IT živí
Wydlak z IP 62.141.0.*** | 19.7.2011 17:25
Ze se vubec snazis se s Mgr. Radonanem Kalouzou bavit. Nadej mu do infantilnich egokokotu jako vsichni ostatni a mas klid.
Presne tak z IP 89.24.5.*** | 20.7.2011 15:10
Hádat se na internetových diskusích je jako běžet závod na paralympiádě –  i když vyhraješ, jsi retard.
banány opicím z IP 119.203.40.*** | 20.7.2011 15:26
To si nemyslim :-).
Michal z IP 89.31.14.*** | 21.9.2011 00:10
To si myslím smile
gdgfdg z IP 217.117.216.*** | 19.7.2011 17:24
Ještě k tomu hostingu musím dodat, že se pravidelně stýkám se zkušenými IT experty v ČR a neznám jediného - ač hostují dohromady stovky projektů, který by hostaval u společnosti Banan.cz nebo ji doporučil.
Stačí se zeptat na jakém koli ČR fˇoru pro IT profesionáli
PS: To je fakt nikoli doměnka a má můj skromný názor je takový, že v neustále sílícím prostředí hostingů v ČR nemá šanci se Banán udržet a už to s ním pude dolu - viz. žádné kvalitní reference. Takže si užívej dokuď to jde.
Lorem ipsum z IP 89.24.5.*** | 20.7.2011 15:22
Je jen otázkou času kdy profesionální hostingy (např. wed­os) převálcují společnosti jako je banán, které v roce 2006 zaspali na vavřínech.

P.S.:Název konkurence je zakázané slovo smile a programátor tohoto rádoby profi-blog nástroje je amatér smile
banány opicím z IP 119.203.40.*** | 20.7.2011 15:29
Dá se tedy říci že se zkušenými xperty máte pravidelný styk?
roman k. z IP 78.102.144.*** | 19.7.2011 23:10
Omlouvam se, mozna tomu nerozumim. Ale pokud to chapu dobre, tak ta druha strana sporu jsou docela srabove a tak se radeji dohodli, takovy spor ale dle meho laickeho nazoru nemohli prohrat.
Urad pro ochranu udaju totiz banan.cz jako spamera oznacil take, alespon podle dostupnych materialu to tak vypada: i49.tinypic.com/9tn7d4.jpg ci tinyurl.com/3qqvfaa. Nebo ze by se p. Kaluza soudil i s nimi?
tomik z IP 88.102.249.*** | 19.7.2011 23:58
asi tak, kvalitní firma nemá zapotřebí se bránit, protože ji brání spokojení uživatelé nebo jeji pověst kvalitní firmy. nekvalitní firma kope do všech, kteří kopou do ní, protože za ni nemá kdo kopat.
juptner z IP 94.112.181.*** | 20.7.2011 00:15
to by byl dobry happening, kdyby blogeri vyvesili podobne omluvy bananu a bananovi preventivne a hromadne
zavistiva_socka z IP 217.77.161.*** | 20.7.2011 10:44
Radovena, proc jsi smazal i muj komentar, to ze nekdo v komentari  kritizuje sluzby ktere poskytujete neni jeste duvod mazat vsechny komentare kolem nej.
dadadad z IP 217.117.216.*** | 20.7.2011 13:23
Prostě si nemůžu pomoct, ale když chci hosting a oni mi nabízej k tomu nějaký SEO ,rádoby blogííísky a "Profesionální web na míru", který vypadají álá Windows 95 Style tak je mi s toho špatně...
K tomu připočtěte firmu, která je spamer, ano Úřad pro obchodnu osobních údajů ji udělil pokutu a maníka co tuhle firmu vede a hned mám chuť jít hostovat k Banánu /ironie
jinan Banán je podle mě debilní a neprofesionální název

hůrá mě smažte zamindrákovanci smile
lii z IP 46.135.112.*** | 20.7.2011 15:45
nazev banan mi prijde super, je rychle zapamatovatelny a hlavne se neztrati mezi "cool" nazvy typu besthosting. superhosting, hosting90 atd

a web u nich mam, realizaci i slusnou grafiku udelali zadara
Masox z IP 77.48.44.*** | 20.7.2011 22:58
Superhosting? Ty chceš srovnávat banán se superhostingem? Dej si sprchu.
lii z IP 217.77.165.*** | 21.7.2011 10:21
masox, asi si nepochopil ze jsem jen hodnotil nazev firmy banan, znova opakuji ze radsi zvolit banan, nez se zaradit do skupiny nazvu typu nejhosting, xhosting, superhosting, megahosting, mocsuperhosting atd....
lol z IP 89.235.22.*** | 29.9.2011 20:27
Dej si sprchu? Já bych řekl že superhosting nic extra.. Navíc, nejvíc se mi líbí domalované logo SH na zdi z fotografie datacentra smile
banány opicím z IP 119.203.40.*** | 20.7.2011 15:33
Jak tady čtu tu hustou kritiku, tak jsem paradoxně dostal chuť ty služby vyzkoušet a dokonce i používat. No vypadá to, že s mým terapeutem zase bude o čem hovořit.
janca z IP 94.112.181.*** | 20.7.2011 15:35
vyzkousej a muzes jet s magistrem k mori.
lii z IP 46.135.112.*** | 20.7.2011 15:40
ja u bananu hostuju a jsem velice spokojen
Michal z IP 193.179.133.*** | 20.7.2011 16:21
Já u banánu masturbuju a jsem velice spokojen
KAPITAN z IP 78.80.64.*** | 20.7.2011 18:09
skvělý, článek nelze než s, Radovanem souhlasit
Mannoroth z IP 88.103.83.*** | 20.7.2011 21:18
Tos ještě vyváznul relativně bez úhony - leckteří uživatelé Banánu časem končí na antidepresivech...
........ z IP 213.220.201.*** | 21.7.2011 12:01
nemuzu si pomoci, ale trpim pocitem, ze si nektere komentare radovan pise sam nebo mu pomaha hulan....
Jarka z IP 90.180.235.*** | 21.7.2011 20:34
Udělal bych si pořádek sám u sebe. Stačí se podívat na klamavou reklamu, kterou máte na: domeny.banan.cz/
kde je
CZ doména nejlevněji na trhu.

Registrujte .CZ domény za bezkonkurenčních 189 Kč bez DPH pro všechny zákazníky.

Minimálně 5 firem to prodává v ČR levněji, někteří v akci, jiní bez akce...
Mgr.Radovan Kaluža | 22.7.2011 19:34
jedná se o registraci domény bez akce a bez nutnosti mít webhosting - vč. ip6 + dnssec, uvedte který z registrátorů toto nabízí - seznam je zde www.nic.cz/whois/registrars/list/
Jarka z IP 90.180.235.*** | 22.7.2011 20:31
Je jich více. Zrovna to Cznicu nejde... Dlouhodobě to má wedo* - o desítky korun levněji. Mimochodem vás převálcoval. A už je asi 3-4 větší než vy. Potom v akci forps*, Potom subre*, ov*,  potom aspon* a další. Nevím detaily, ale wedo* má jak ipv6, dnes, dnssec a je o 35% levnější. Takže klamavá reklama jak z učebnice.
Příspěvek nejde odeslat a tak se musí konkurence vyhvězdičkovat:
Následující položky formuláře je nutno opravit:
Komentář obsahuje zakázané fráze.
patrik z IP 85.161.195.*** | 22.7.2011 22:43
wedo* nemá nssec, někteří nejsou ani registrátoři ....
Jarka z IP 90.180.235.*** | 22.7.2011 22:58
Wedo* má dnssec - datacentrum.wedo*.com/a/173/dnssec-v-testovacim-provozu.html  a ostatní uvedení jsou registrátoři. Prostě slavný radovan má chybku... smile
tomik z IP 88.102.249.*** | 23.7.2011 00:42
wedo* má nejlevnější cz domény, dokonce i forps* zlevnilo z 200 kč. holt odliv kupujicích domén je  zlý. osobně jsem u wedo*u ušetřil pár stovek.

jinak nutnost webhostingu k doméně není a dnssec má a ipv6 taky, taakže Radovane, si v háji. Ono když nevylepšuješ služby, weby zadara jsou na nic, a jen paříš, tak to má následky.

uživej dokud je  co
Mgr.Radovan Kaluža | 23.7.2011 00:52
zde je uveden kdo má dnssec a kdo nemá www.nic.cz/whois/registrars/list/

co se týče webovek zdarma, pracujeme na nich neustále a to nejen že získaváme nové a nové klient viz www.banan.cz/nase-prace-grafiku#banan ale i nové funkce

ale to co opravdu je u www.banan.cz se dozvíte v novinkách a není toho málo smile
tomik z IP 88.102.249.*** | 23.7.2011 01:07
pravda nase*e, takže ji neuznáv*me -
upřímně, klienty, co chtěji banan kvůli stránkám zdarma, bych nechtěl
ps:
Následující položky formuláře je nutno opravit:
    Komentář obsahuje zakázané fráze.

jaké?
tomik z IP 88.102.249.*** | 23.7.2011 01:09
radovanku ty bozíku, zakázat linkování na img hostingy není ono

s1.postimage.org/29725lh0t/Untitled_7.jpg
libor z IP 85.161.195.*** | 23.7.2011 02:11
čtu u wedo* - podpora dnssec běží v testovací provozu smilesmile
Mgr.Radovan Kaluža | 23.7.2011 11:49
testovací provoz dnssecu jsme měli asi před rokem, ale netestovali jsme to na klientech ale na několik svých doménách, až jsme byli 100% jistí s funkčnosti tak jsme to v unoru/2011 nasadili do ostrého provozu - zatím ani jeden problém !!

co se týče "webových stránek zdarma" - jsme OPRAVDU jediní co nabízejí webovky vč. realizace zdarma,  mrkněte na naše reference www.banan.cz/nase-prace-grafiku#banan
tomik z IP 88.102.249.*** | 23.7.2011 12:32
nabízí to wedo*s? nabízí, takže adios (budu zvědav, kdy se banan položí)
Mgr.Radovan Kaluža | 23.7.2011 14:39
wedos nenabízí webové stránky vč. realizace
tomik z IP 88.102.249.*** | 23.7.2011 14:51
wedos nabízí aspoň seriózní hosting
Jarka z IP 90.180.235.*** | 23.7.2011 15:03
Ale o realizaci stránek se u ceny domén nemluví... Prostě klamavá reklama to u vás je. A to nikomu nikdo nevymluví...

Mimochodem wedo* přerostl za pár měsíců na trojnásobek banánu. Roste tak padesátkrát rychleji než banan.  A to aniž by musel klamat nebo dělat stránky zdarma.

PS: Je velice smutné tady blokovat ty komentáře s názvem jiných firem.
Mgr.Radovan Kaluža | 23.7.2011 18:50
nechi dělat hosting za 20korun, už jen proto že každému klientovi chci dopřát plnou nonstop podporu, představme si že každý klient potřebuje měsíčně 15minut aby se mu někdo věnoval, takže bud to bude v rámci ceny webhostingu nebo si za každou maličkost typu "obnova ze záloh" , cron , atd .. slušně zaplatí hosting.wedos.com/cs/webhosting/priplatkove-sluzby.html

www.banan.cz se snaží nabízet přidanou hodnotu k webhostingu, a tím jsou naše webovky zdarma vč. realizace smile - tedy náš hosting je určen pro firmy a osoby, které potřebují kompletní řešení za pár korun - bez příplatku za každou blbinu
Jarka z IP 90.180.235.*** | 23.7.2011 22:25
Radovane, Radovane, jen počkej - do roka se ukáže smile . Wedosmile je sice levný, ale kvalitou o několik tříd lepší. Mají taky podporu nonstop.  A když už u domén lžeš, tak si zameť i tady. Příplatků je u vás  víc a třeba přejmenování je u vás drahý.  A tak by se dalo pokračovat.  Nelži u domén a jinde na stránkách, vyhneš se nejen soudům smile , ale i tomu srovnání, že nějaký wedosmile je kvalitnější a mnohonásobně levnější a k tomu asi 50x rychleji rostoucísmilesmilesmile A k tomu nemusejí lhát. smilesmile A pokud porovnám radovan.bloger.cz/ja-banan-a-projekty/Banan-cz-pohled-do-serverovny s  http://datacentrum.wedosmile.com/ , tak chápu rozdíl  v kvalitě smile, ale nechápu proč jste tak drazí smile
sfds z IP 217.117.216.*** | 21.7.2011 23:36
klamavá reklama!
Jaký úřad se tím zabývá?
Slim z IP 178.72.212.*** | 22.7.2011 19:25
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
banány opicím z IP 119.203.40.*** | 23.7.2011 14:49
Konec řečí Kaluž, schystej si lopatu, půjdeš makat :-)
jup z IP 158.194.64.*** | 23.7.2011 22:38
Lopata nehrozi. Mgr. Kaluza si vybudoval ustupovou cestu do sveta filmu.
liu z IP 46.135.89.*** | 24.7.2011 00:16
ach jo, u hostingu za dvacku tezko dostanete kvalitni technickou podporu, to si fakt myslite ze kazdy klient ma narok aspon na 15minut tech. pomoci, to leda ze by tam sedel ukrajinec za pade na hodinu
Jarka z IP 90.180.235.*** | 24.7.2011 07:38
Lopata, nelopata. Radovan lže, lže i na webu.
Pokud se podíváš na reakce lidí co hostují u wedo*, tak pochopíš, že i za  dvacku to může být kvalita. Stačí si o tom někde něco přečíst a uvidíš, že zrovna kritikou podpory se Radovan netrefil smile smile.
tomik z IP 88.102.249.*** | 24.7.2011 10:41
wedo to má za dvacku, protože to má celé automatizované a jediné kde je obsluha je support.

wedo hosting nemám, ale čtu reference.
Mil z IP 85.162.48.*** | 24.7.2011 11:06
Zkuste si jednu věc. Napište ve 3 v noci v pátek na hosting.wedos.com/cform.html a potom zkuste to samé třeba na www.banan.cz . Nemám hosting ani u jednoho z nich. Ale odpověd od banan.cz - 6 minut, odpověd od wedos nikdy nedošla !! A o tom to je. Za dvacku na měsíc prostě nezaplatíte technika aby vám poradil.

Aby zase někdo netvrdil, že jsem Radovan jak je to tu zvytek, at si to zkusí sám !
Jarka z IP 90.180.235.*** | 24.7.2011 11:42
Hm, tak si přečti co kde o nich píšou lidi. Wedo*  právě odpoví. A  na chatu jsou u wedo* nonstop.
Porovnej růst, porovnej vybavení, porovnej počet klientů a potom pochopíš, kde je kvalita. O tom se radovanovi může jen zdát. On točí filmy a firma mu jde do háje smile A on to o tom jejich neúspěchu ví a asi proto hledá uplatnění a kariéru jinde smile .
Ale o tom tahle debata být neměla. Vzniklo to z toho, že Radovan by si měl zamést sám u sebe. Lže  na webu v hodně věcech a tady to bylo jen upozornění, že na webu banánu mají údajně nejlevnější domény. Přitom je mají o 35% dražší smile smile smile než minimálně další 3 firmy. Tak to je nekalá soutěž - klamavá reklama a příště se bude Radovan omlouvat jiným smile . O tom tady psát asi nebude.
lii z IP 46.135.89.*** | 24.7.2011 14:19
stale tu nekdo veri ze za dvacku mesicne budete mit individualni jednani, to asi tezko, technika za ty penize priste nezaplatite

uz to bylo i zdarma, viz pipni a jak to dopadlo
Jarka z IP 90.180.235.*** | 24.7.2011 15:12
Pipni je i tak dvakrát větší než banan a stále roste rychleji. Ale tady přeci nejde o srovnání. Tam by to nemělo ani smysl srovnávat, protože wedo*  je zcela jiný projekt než banan nebo pipni. Od základů. O to tady nešlo. Tady jde o to, že na banan.cz se lže a to není jen o ceně domén...
Hvězda si musí uklidit  smile na svém webu, protože příště bude omluvit  uveřejňovat on smile
liu z IP 46.135.89.*** | 24.7.2011 15:54
ano pipni zdarma, taky nulova podpora klientu, wedos za dvacku , tech.podpora to same
Mgr.Radovan Kaluža | 24.7.2011 16:11
K té podpoře co se zde probírá. Máme rovněž téměř vše automatizované, tak jako každý lepší webhosting . Avšak když nahlídnu do otázek klientů z 80% se ptají na to co je uveřejněno v nápovědě (např. jak nastavit ns servery, jak si vytvořit připojení v mysql db atd...).  Pokud na každého klienta si měsíčně vyhradím 15minut a technika mám třeba jen za 120kč hodina (technik junior.) tak potom na jednoho klienta spotřebuju měsíčně 30kč na podporu. Jelikož prodávám hosting za 88kč, zůstává mi ještě 50kč na to abych zaplatil energii, připojení, atd... Pokud někdo nabízí webhosting za dvacku, tak je zřejmé že klientovi se opravdu měsíčně nedostane ani 15minut pomoci (jak by se asi taky zaplatila že).
tomik z IP 88.102.249.*** | 24.7.2011 17:24
uvědom si, že wedos má zákazníky co o webhostingu něco ví, takže to nejsou lamy a support potřebuji párkrát za rok.

kdež to klientelů banánu bych tipoval na lamy, kteří o tom nic neví. protože kdyby dali do google nebo seznamu název webhostingu a přečetli si zkušenosti, tak k tobě nejdou
mil z IP 85.162.48.*** | 24.7.2011 17:31
ano, u wedosu jsou lidi , kteří se nemají právo na nic zeptat, protože když chceš pomoci stoji to 250kč/15minut, obnova ze záloh 600kč atd ... smile

já nejsem IT odborní, proto si radši vyberu firmu, ve které se počítá že mi i pomůžou
Mgr.Radovan Kaluža | 24.7.2011 17:45
mil: a u nás nezískáš jen webhosting s neomezenou a vstřícnou tech. podporou ale i webovky zdarma, pokud máš zájem napiš mi - domluvíme se a pošlu ti zdarma graf. návrh ( www.banan.cz/produkty/webove-stranky-zdarma )  - rovněž realizace webovek je pak zdarma

250kč/15 minut určitě u nás neuvidíš, i zálohy ti rádi pošleme zdarma smile
zavistiva_socka z IP 77.78.81.*** | 24.7.2011 21:27
Hmmm, jak slechetne.
O tom, jak je vase podpora vstricna jsme se presvedcili uz minule, kdyz se k vam nekdo naboural a to hned 3 x po sobe.
Mgr.Radovan Kaluža | 24.7.2011 21:49
netuším co má  jediny bezpečnostn problém (více jak rok a pul starý) za celou éru fungování společného naše nonstop a opravdu vstřícná nonstop podpora, která jak se sám můžete přesvědčit (např. fiktivní otázkou) funguje znamenitě !
Huck Luck z IP 78.108.147.*** | 25.7.2011 10:39
Co pořád netušíš? Ty toho netušíš víc.
Jde o to, že podpora je opravdu schopná - když potřebuje člověk poradit, tak se většinou dočká obecné odpovědi na nic a když požaduji jasnou odpověd, VŽDY mě odkážou na email support@banan.cz a čekám na odpověď několik dní. Takto to vždy je.
I když zatím jsem nezkoušel fiktivní otázku jak doporučuješ - zeptáme se, jaký heslo má root uživatel na bananu - podpora funguje znamenitě, takže mi ho samozřejmě řekne, že?
Mgr.Radovan Kaluža | 26.7.2011 10:17
email support@banan.cz neexistuje, takže tě na to nikdo nemohl odpovědět

to jaký má tech. podpora email, telefon a  chat nonstop podpora máš uvedeno na hlavní straně www.banan.cz - odpověd na dotazy přijdou v rámci minut, ale každý si to určitě může sám vyzkoušet
LIPSUM.ccm z IP 78.80.207.*** | 29.7.2011 12:30
Hmm…
…za 20 na měsíc nezaplatím technika, ale za 55 Kč si seženu technika i webové stránky – něco z toho bude postrádat kvalitu (možná obojí?).
…za 20 na měsíc neseženu technika, ale za 155 Kč si seženu technika, webové stránky a ještě mi garantují první pozice ve vyhledávačích (třeba na slovo „autobazar“?)
vir z IP 90.177.186.*** | 25.7.2011 10:22
zacina to byt velká nuda tenhle blog!!!
Spam z IP 193.179.133.*** | 25.7.2011 12:15
adasd z IP 217.117.216.*** | 25.7.2011 13:59
Asi zbytečné mluvit o tom, že rozumný člověk by k Bananu nikdy nesel, to vse podtrhje fakt, ze tu smazali muj komentar, kde jako IT profesionál jsem shrnul všechny nedostatky
lii z IP 217.77.165.*** | 25.7.2011 18:43
jako it profesional zatim neumis ani vyplnit predmet a jmeno v diskuzi
mk33 z IP 147.228.209.*** | 25.7.2011 22:53
Vážený pane magistře, jak je možné, že se Vám tady ztrácejí příspěvky (jeden z prvních od gdfgdf z IP 217.117.216.***)? Váš systém má nějaké problémy nebo si tu necháváte jen příspěvky co se Vám hodí a jestli ano tak proč? Nesnesete kritiku, případně to byla úplná blbost co se sem vůbec nehodila?
Darovan Lakuža z IP 78.108.147.*** | 25.7.2011 23:13
Ne, systém nemá problémy - funguje stejně dobře jako hosting. Vám se ztratil příspěvek? Mě se ztratily soubory z webové prezentace. Nicméně se nic neděje, vše funguje standardně. Mimochodem já ztrátu souborů vyřešil obnovou ze zálohy - zkuste požádat MGR. o obnovu příspěvků ze zálohy. Mimochodem - pane MGR. - jakožto váš klient, který vám platí za hostování dat jsem si na vašem serveru uchoval jeden příspěvek a ten mi nyní zmizl - můžete mi všechny mé zmizelé příspěvky obnovit ze zálohy? Děkuji...
Mgr.Radovan Kaluža | 25.7.2011 23:20
diskuzi ve výjmečných případech moderuji, jedním z nich je když zde přispivaji lidé typu "Darovan Lakuža "  , nebo když je to uplně off topic
Darovan Lakuža z IP 78.108.147.*** | 26.7.2011 10:01
Co myslíš tím člověk typu "Darovan Lakuža"? A co je u tebe vyjímečně? 10%? 20% 40%? To podle mě už není vyjímečně, ale spíš téměř pravidelně. Mimochodem je to tu jak v socialistickém státě - sprostá cenzura!!! Žádná svoboda slova. Btw. cenzuruješ jen příspěvky nebo i hosting? Udělám stránky o banánu - prásk a už tam nebudou, protože porušili pravidla hostingu (=ego majitele)?
Mgr.Radovan Kaluža | 26.7.2011 10:15
Tento blog je jako pozvání do mého soukromého domu. A jen hlupák si může myslet že si zde může dělat co chce. Jsi na mých stránkách, a proto budu vždy odstraňova hloupé příspěvky. Si pletete komunismus spojeny s anarchií kluci.

Co se týče webhostingu, jsou zde pravidla provozu. Rozhodně neblokujeme nikoho.
zavistiva_socka z IP 77.78.81.*** | 26.7.2011 20:59
Radovane, ale ty nejhloupejsi prispevky a zejmena ty, ktere se daji velmi jasne oznacit jako off-topic sem davas Ty sam.
Michal Vaněk z IP 193.179.133.*** | 26.7.2011 11:23
Radovane, tu květinu máte na stole technické podpory schválně? Pokud na hotlinu sedí pouze jeden člověk, sedí vždy zásadně za květinou, aby ho nebylo vidět. Minule se dotýčný celou hodinu ani nepohnul - vypadalo to, jako když spí. Můžete prosím celou záležitost prošetřit a květinu odstranit mimo pozorovací úhel kamery?
Mgr.Radovan Kaluža | 26.7.2011 12:22
tak dotyčný se celou dobu nepohnul, protože ses asi díval na obrázek co je na www.banan.cz (zde snímek obnovuje jednou za minutu a pouze když reloadneš prohlížeč), pokud chceš vidět naživo banan stačí na obrázek kliknout a ukáže se ti www.banan.cz/technik.cam2.php

květinu jsem odstranil, přesto není nic jednoduššího než kdykoliv se podporu na něco zeptat, uvidíte že nekecám a že my jsme opravdu NONSTOP !!
Michal Vaněk z IP 193.179.133.*** | 26.7.2011 15:11
Díky Radovane - už je to o moc lepší. Doporučuji si květinu spíše přesunout k sobě do kanceláře - ty nehodní hoši na podpoře s ní dělají psí kusy ... jeden jí dokonce zalil zbytkem slazené matonky!!

Banán naživo jsem měl samozřejmě zapnutý (www.banan.cz/technik.cam2.php) - člověk na podpoře opravdu cca hodinu ležel nehnutě na židli stylem, kdy měl hlavu zapřenou hluboce do opěradla a koukal přitom do stropu. Doporučuji záznamy z kamery archivovat a občas projít. Cca před rokem jsem dokonce technickou podporu "přistihl" při kouření z okna.

V souvislosti s on-line přenosem z pracoviště mám ještě jeden poznatek - v nočních hodinách se velice často stává, že místnost není osvětlena a do tmy svítí pouze monitor - není tak prakticky vidět, zda před ním někdo sedí či zda je v místnosti vůbec někdo přítomen. Mohl by jste prosím zaměstnancům nařídit, aby nechávali rozsvícené světlo? Věřím, že to povede ke zkvalitnění Vašich služeb. l
tomik z IP 88.102.249.*** | 26.7.2011 15:15
jak pomůže rozsvícené světlo ke zkvalitnění služeb? leda tak to povede k bankrotu smile
Mgr.Radovan Kaluža | 26.7.2011 19:25
michal vaněk je zřejmě první člověk co místo televize sleduje naší online kameru

určitě netuším proč by se v noci mělo svítit, o tom jak rychle reaguje podpora se můžete přesvědčit,  stačí si kdykoliv zavolat, napsat na mejla nebo chat a uvidíte že více jak 10minut na reakci našich techniků čekat nebudete
zavistiva_socka z IP 77.78.81.*** | 26.7.2011 21:02
Radovane, jeste by jsi nam mohl objasnit, k cemu je nam platna okamzita podpora, ktera neni schopna pomoct.
Mgr.Radovan Kaluža | 27.7.2011 00:10
na podpoře sedí vyškolení technici, napište ID ticketu ve kterém se vám odpovědi nedostalo, zřejmě žádný takový nebude že smile
hujer z IP 119.203.40.*** | 28.7.2011 13:35
Ty máš odpověď na všechno, měl by sis změnit nick na "Indra Vostrá"..
tjsd z IP 217.11.233.*** | 1.8.2011 23:42
To že vyvěsíte na web obrázky z místnosti supportu a někdo na to pak kouká, neznamená, že je to stalking. Za to nikoho žaloval nemůžete pane Kalužo. Abych přesný, můžete, ale tentokrát budete možná překvapen.

PS: Bohužel Vás také musím informovat, že vám nefunguje ověřovací políčko proti spamu. Ve větě "Součet čísel sedm a dvě .." jsem zcela správně doplnil text " je devět." a píše mi to tu, že výsledek je špatně. Prosím opravte si to.
darth vader z IP 89.103.146.*** | 3.10.2011 01:10
To by me zajimalo, kdo psal to usneseni,... "k rukam na ucet" je totiz strasna blbost. Bud "k rukam v hotovosti" nebo "na ucet", nikdy ne dohromady. Navic se tam vyskytuje zalovany, pak je to najednou zalovana.  Takova slatanina... A kdepak je asi dolozka pravni moci, hm?
Michal z IP 109.80.170.*** | 14.11.2011 05:25
18.15. Re: fsfdsfsf »
MGR.RADOVAN KALUŽA | 24.7.2011 17:45
mil: a u nás nezískáš jen webhosting s neomezenou a vstřícnou tech. podporou ale i webovky zdarma, pokud máš zájem napiš mi - domluvíme se a pošlu ti zdarma graf. návrh ( www.banan.cz/produkty/webove-stranky-zdarma )  - rovněž realizace webovek je pak zdarma

250kč/15 minut určitě u nás neuvidíš, i zálohy ti rádi pošleme zdarma

Mě by tedy zajímalo, jak to je s tím návrhem zdarma? Před 22 dny jsem si objednal graf. návrh stránek vč. hostingu a domény a v emailu mi bylo zděleno že to bude do 15 dnů.                 

Po 22 dnech píšu na podporu a tam zjistím že bude až po zaplacení.

Co si o tom jako potencionální zákazník myslet? Docela mě to odrazuje a přemýšlím že půjdu jinam i za cenu několika tisíc.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a dvě